2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. mt46
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. rosiela
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
искам или не, телевизия, блог и останалите медии пълнят главата ми с наближаващият свети валентин -обичан, фиксиран, отричан и мразен.
с мен или без мен, ще дойде, ще мине и така, но пък ми хрумна като повод за да направя персоналната си класация за най- романтичен филм.
филмите не са подредени по степен, а просто по начина, по който са ми хрумвали
- Любовникът
Започнало като игра - за него, за нея , една безсмъртна любов променя животът им
2. град на ангели
и градът на ангелите и крилете на желанието на Вим Вендерс, са едни от най прекрасните любовни истории в киното.
Любовта е толкова могъща, щом кара ангелите да се откажат от крилата си завинаги.
Болезнено красива история.
Ако е имало някога жена, с която бих поискала да се сменя за миг, това е Мег Райън. в този филм.
3. отнесени от вихъра
хм, хм
този филм ме накара да поискам и да погледна на себе си като на жена. не някаква дивачка от квартала.
обожавах години наред излъчването на Кларк
ако някога мога да кажа, че съм била влюбена в артист, то това е бил той.
ееее и Силвестър Сталоун, ама това щото гаджето ми тогава приличаше на него.
спирам да коментирам, защото току виж взема да извадя още някоя лична история от друшника :)
4. Титаник
Нямам какво да кажа ново за Титаник. за тоя филм толкова много е писано, че просто не виждам какво бих могла да добавя.
Тук изгряха и Уинслет и Ди Каприо, който дълго време мислех за сладникав и блудкав герой, така насадено ми от пресата и медии.
Докато не изгледах Кървав диамант.
Любовта е отвъд смъртта . И тук.
и после как да не вярваш, че има любов.
и защото не мога да пропусна да се пошегувам с една идея черен хумор - добре че Лео се удави.
иначе може би щяха да прочетат с Кейт Бегбеде и да установят , че Любовта трае три години )))
5. здрач
някак си предубедено седнах да гледам историята на Бела и Едуард. от вампирските истории май предпочитам любовта на Бъфи с нейния си вампир, но не бях подготвена за красотата на тази любовна история.
с нетърпение чакам Затъмнение )))
6.Дух
Този филм ме срещна на за първи път с Патрик Суейзи и Деми Мур. И това беше любов. От пръв поглед. Обикнах и двамата и после нетърпеливо чаках за всеки техен следващ филм. Естествено нито един вече не беше като Дух.
Този филм ме накара не просто да вярвам в любовта, а и да вярвам в това, че когато ние си отидем, тя остава.
Тя е по силна от живота, по силна и от смъртта.
7. хубава жена
едва ли има човек, който не познава този филм
Джулия Робъртс, Ричърд Гиър и приказката за Пепеляшка в съвременен вариант. Толкова е неразумно да мислим, че богаташ ще се влюби в проститутка. Но кой знае - понякога се случват чудеса.
8. усещане за жена
светът през очите на един слепец.
жената, като ухание
в дланите на Ал Пачино
9. истински романс
15 години след излизането на "Истински романс" е трудно да повярваме, че този филм не се е превърнал в хит още с появата си. Той сякаш има всичко - сценарий на Тарантино за фен на Елвис и проститутка, които се женят и бягат от мафията в Калифорния, може би най-добрият филмов каст, сформиран някога, включително Брад Пит и Самуел Джаксън, преди да станат известни, хумор, насилие и музика...
една откачена любов под куршумите стиснала гърлото още от първият поглед
10. писмо в бутилка
писмото, която всяка жена би искала да получи.
писмото, което всеки мъж, би трябвало да прочете.
любовта, която трябва да се изживее...
Кевин Костнър, Робин Райт Пен, Пол Нюман са героите в една трогателно истинска история.
“Избирай - миналото или бъдещето. Заложи на едното и не съжалявай повече”
)))
със сигурност всеки от нас има своите специални десет, които в никой случай не са нито онези, за които дуднат специализираните медии, нито пък тези които се харесват на приятелите ни.
нали за това е постът - да споделим своите 10 :))
Актьорите са Йитън Хоук и Жули Делпи :)
Ако те грабне първият филм, желателно е да гледаш и втория веднага след това. :)
))
http://www.youtube.com/watch?v=sZfBR5G8FZ8
наздраве...
http://www.youtube.com/watch?v=F2j0Ee3kL84
Ще добавя "Ромео и Жулиета", "Мръсни танци", "Особен урок", почти всички филми с Мег Райън, които съм гледала...
Наздраве за утрешния празник!
И освен това:
Да си простим!
И да започнем отначало,
пречистени,
с олекнали сърца!
И нека грее
пак в душите бялото,
а върху него
да рисува любовта!
Защото освен Свети Валентин и Трифон Зарезан е и Сирни Заговезни!
За себе си прибавям и филмираната история по Маркес "Любов по време на холера", макар, че книгата е по-добра :)
Слънчева събота от мен
13.02.2010 16:07
Актьорите са Йитън Хоук и Жули Делпи :)
Ако те грабне първият филм, желателно е да гледаш и втория веднага след това. :)
се сещам още и за "Големите надежди" (Great Expectations), пак с Итън Хоук
и за "П.П. Обичам те" (P.S. I Love You)
http://www.cinefish.bg/PP-Obicham-te-PS-I-Love-You-id12715.html
13.02.2010 17:32
Присъединявам се:)
(майтапа настрана, де)
Представила си филмите по страхотен начин. Квинтесенцията им. Умееш!
13.02.2010 18:55
http://www.youtube.com/watch?v=MmQ-i9Zcdls
Out of Africa: http://www.youtube.com/watch?v=U0dZj4c8IBg
Legends of the fall: http://www.youtube.com/watch?v=IcphUYwMUA4
И се учудвам, че Тетрадката я няма. 9 седмици и 1/2.
Срещу стената ;р
Leaving Las Vegas също, maybe.
The TIme Traveller's Wife.
И тъ нъ.:)
Обаче нямам спомен за половината филми, които си споменала :))) Любовникът, Дух, Истински романс, Писмото..
И все пак не разбирам какво толкова му харесвате на Здрача :) Едва изтърпях първата част. И дотам.
и посочените по- горе, естествено :)
Вим Вендерс - Йе-е,
Мег Райън - 3 пъти Йе-е,
но гледали ли сте :
Блясъкът на чистия ум
с Кейт Уинслет и Джим Кери
Дон Жуан де Марко
с Марлон Брандо и Джони Деп.
Бих сложил и "Диво сърце" нищо, че е по-скоро пародиране на романтиката/както и на много други неща/, отколкото романтичен, на шега или не, някои детайли ме затрогнаха до сълзи.
И "Да напуснеш Лас Вегас", разбира се.
:)
2. елада пиньо
3. хапче антидепресант
4. когато ру е
5. старият циничен бук
6. колега ,не ме занимавай с глупости- Ъпсурт бе,ЪпсурТ
7. култ
8. Бар "Разбити сърца"
9. бушмен
10. jump
11. ако си пролет
12. хандука мдхтинтви
13. chambao
14. she say: so what
15. правилата с чук върху стената
16. rhymester
17. илиян, по вавилонски
18. В. като Виржиния
19. пред строя мирррррррррно!
20. късметче за деня :)
21. другарят гений
22. ветрени мелници в дзен
23. d_Ada
24. бюро жалби и оплаквания
25. танцуващият с Бегбеде
26. рейна
27. просто Хано