Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2010 11:10 - 10 те най романтични филма
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 17615 Коментари: 29 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

искам или не, телевизия, блог и останалите медии пълнят главата ми с наближаващият свети валентин -обичан, фиксиран, отричан и мразен.
с мен или без мен, ще дойде, ще мине и така, но пък ми хрумна като повод за да направя персоналната си класация за най- романтичен филм.
филмите не са подредени по степен, а просто по начина, по който са ми хрумвали

  1. Любовникът
На фона на надвисналите военни маневри и настъпващия хаос се разстила фина любовна история между 15-годишна французойка и богат 24-годишен китаец.
Започнало като игра - за него, за нея , една безсмъртна любов променя животът им

image



2. град на ангели

и градът на ангелите и крилете на желанието на Вим Вендерс, са едни от най прекрасните любовни истории в киното.
Любовта е толкова могъща, щом кара ангелите да се откажат от крилата си завинаги.
Болезнено красива история.
Ако е имало някога жена, с която бих поискала да се сменя за миг, това е Мег Райън. в този филм.

image




3. отнесени от вихъра
хм, хм
този филм ме накара да поискам и да погледна на себе си като на жена. не някаква дивачка от квартала.
обожавах години наред излъчването на Кларк
ако някога мога да кажа, че съм била влюбена в артист, то това е бил той.
ееее и Силвестър Сталоун, ама това щото гаджето ми тогава приличаше на него.
спирам да коментирам, защото току виж взема да извадя още някоя лична история от друшника :)

image









4. Титаник

Нямам какво да кажа ново за Титаник. за тоя филм толкова много е писано, че просто не виждам какво бих могла да добавя.
Тук изгряха и Уинслет и Ди Каприо, който дълго време мислех за сладникав и блудкав герой, така насадено ми от пресата и медии.
Докато не изгледах Кървав диамант.
Любовта е отвъд смъртта . И тук.

и после как да не вярваш, че има любов.

и защото не мога да пропусна да се пошегувам с една идея черен хумор - добре че Лео се удави.
иначе може би щяха да прочетат с Кейт Бегбеде и да установят , че Любовта трае три години )))
image





5. здрач

някак си предубедено седнах да гледам историята на Бела и Едуард. от вампирските истории май предпочитам любовта на Бъфи с нейния си вампир, но не бях подготвена за красотата на тази любовна история.
с нетърпение чакам Затъмнение )))

image



6.Дух

Този филм ме срещна на за първи път с Патрик Суейзи и Деми Мур. И  това беше любов. От пръв поглед. Обикнах и двамата и после нетърпеливо чаках за всеки техен следващ филм. Естествено нито един вече не беше като Дух.
Този филм ме накара не просто да вярвам в любовта, а и да вярвам в това, че когато ние си отидем, тя остава.
Тя е по силна от живота, по силна и от смъртта.

image



7. хубава жена

едва ли има човек, който не познава този филм
Джулия Робъртс, Ричърд Гиър и приказката за Пепеляшка в съвременен вариант. Толкова е неразумно да мислим, че богаташ ще се влюби в проститутка. Но кой знае - понякога се случват чудеса.


image




8. усещане за жена


светът през очите на един слепец.
жената, като ухание

в дланите на Ал Пачино

image



9. истински романс

15 години след излизането на "Истински романс" е трудно да повярваме, че този филм не се е превърнал в хит още с появата си. Той сякаш има всичко - сценарий на Тарантино за фен на Елвис и проститутка, които се женят и бягат от мафията в Калифорния, може би най-добрият филмов каст, сформиран някога, включително Брад Пит и Самуел Джаксън, преди да станат известни, хумор, насилие и музика...

една откачена любов под куршумите  стиснала гърлото още от първият поглед


image
 








10. писмо в бутилка

писмото, която всяка жена би искала да получи.
писмото, което всеки мъж, би трябвало да прочете.
любовта, която трябва да се изживее...

Кевин Костнър, Робин Райт Пен, Пол Нюман са героите в една трогателно истинска история.



“Избирай - миналото или бъдещето. Заложи на едното и не съжалявай повече”

image



Тагове:   най,


Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. joysii - Здрасти
13.02.2010 11:35
"Любовникът","Титаник","Хубава жена","Писмо в бутилка"....мога да ги гледам винаги.Само ще прибавя"Летящи кинжали","Влюбеният Шекспир","Английският пациент"....има и още.
цитирай
2. sowhat - здрасти джой
13.02.2010 11:48
убедена съм че класацията със сигурност ще се допълва, но само тези 10 ми отнеха два часа, за съжаление нета се бъгна и трейлърите от филмите и музиката заминаха в небитието.
)))

със сигурност всеки от нас има своите специални десет, които в никой случай не са нито онези, за които дуднат специализираните медии, нито пък тези които се харесват на приятелите ни.
нали за това е постът - да споделим своите 10 :))
цитирай
3. bilingual - :)
13.02.2010 12:11
Аз мога да добавя "Преди изгрев" и "Преди Залез".
Актьорите са Йитън Хоук и Жули Делпи :)
Ако те грабне първият филм, желателно е да гледаш и втория веднага след това. :)
цитирай
4. sowhat - дааа, прочетох резюмето
13.02.2010 12:22
и ми хареса, и освен всичко сценарият ми напомни доста за Аугуст Ръш

))
цитирай
5. bapha - извън комерса на празника...
13.02.2010 12:33

http://www.youtube.com/watch?v=sZfBR5G8FZ8

наздраве...
цитирай
6. sowhat - посланието прието
13.02.2010 13:00
на здраве ми е, вампе )))

http://www.youtube.com/watch?v=F2j0Ee3kL84
цитирай
7. mamas - Половината от споменатите
13.02.2010 13:48
и на мен ми са любими. Даже повече.
Ще добавя "Ромео и Жулиета", "Мръсни танци", "Особен урок", почти всички филми с Мег Райън, които съм гледала...

Наздраве за утрешния празник!
И освен това:

Да си простим!
И да започнем отначало,
пречистени,
с олекнали сърца!

И нека грее
пак в душите бялото,
а върху него
да рисува любовта!

Защото освен Свети Валентин и Трифон Зарезан е и Сирни Заговезни!
цитирай
8. mariani - Поздравления
13.02.2010 14:08
за подбора, sowhat :)
За себе си прибавям и филмираната история по Маркес "Любов по време на холера", макар, че книгата е по-добра :)
Слънчева събота от мен
цитирай
9. анонимен - Освен за тези два филма,
13.02.2010 16:07
bilingual написа:
Аз мога да добавя "Преди изгрев" и "Преди Залез".
Актьорите са Йитън Хоук и Жули Делпи :)
Ако те грабне първият филм, желателно е да гледаш и втория веднага след това. :)


се сещам още и за "Големите надежди" (Great Expectations), пак с Итън Хоук

и за "П.П. Обичам те" (P.S. I Love You)
http://www.cinefish.bg/PP-Obicham-te-PS-I-Love-You-id12715.html



цитирай
10. elinora - Бих добавила
13.02.2010 16:41
и "Мемоарите на гейшата"...
цитирай
11. amenda - Поздравления, доста си си поиграла, но усилията си струват :-)
13.02.2010 17:32
НАИСТИНА СТРАХОТНА КЛАСАЦИЯ!!!
цитирай
12. ady - НАИСТИНА СТРАХОТНА КЛАСАЦИЯ!!...
13.02.2010 17:47
amenda написа:
НАИСТИНА СТРАХОТНА КЛАСАЦИЯ!!!

Присъединявам се:)
цитирай
13. candysays - Благодаря ти за труда (за всички нас), Соу.
13.02.2010 18:51
Явно много ни обичаш ;)
(майтапа настрана, де)

Представила си филмите по страхотен начин. Квинтесенцията им. Умееш!
цитирай
14. elpidaa - yes, абсолютмон' съм съгласна с ...
13.02.2010 18:55
yes, абсолютмон' съм съгласна с класацията, обаче Вим (+ ю 2) и как Ал усеща жената са ми любимиии....
цитирай
15. bambola - :)само прибавям някои от любимите ми :)
13.02.2010 20:20
"Мостовете на медисън"
http://www.youtube.com/watch?v=MmQ-i9Zcdls

Out of Africa: http://www.youtube.com/watch?v=U0dZj4c8IBg


Legends of the fall: http://www.youtube.com/watch?v=IcphUYwMUA4
цитирай
16. desify - ДК:..
13.02.2010 21:26
Не бях се логвала от месеци, Соу.. ама си лоша, не успях да устоя.
И се учудвам, че Тетрадката я няма. 9 седмици и 1/2.
Срещу стената ;р
Leaving Las Vegas също, maybe.
The TIme Traveller's Wife.
И тъ нъ.:)

Обаче нямам спомен за половината филми, които си споменала :))) Любовникът, Дух, Истински романс, Писмото..

И все пак не разбирам какво толкова му харесвате на Здрача :) Едва изтърпях първата част. И дотам.
цитирай
17. 1001usmivki - :)
13.02.2010 22:23
Когато един мъж обича една жена с Анди Гарсия и Мег Раян-
и посочените по- горе, естествено :)
цитирай
18. learningtogether - Соу - Йе-е,
14.02.2010 00:51
не мога да се сдържа:
Вим Вендерс - Йе-е,
Мег Райън - 3 пъти Йе-е,
но гледали ли сте :
Блясъкът на чистия ум
с Кейт Уинслет и Джим Кери
цитирай
19. gothic - Упс. . . нагазих в много дамска те...
14.02.2010 01:01
Упс...нагазих в много дамска територеия. Извинявайте, изчезвам веднага :)
цитирай
20. dorichela - бих добавила The notebook!!!
14.02.2010 01:24
бих добавила The notebook!!!
цитирай
21. portishead - Чудесно...
14.02.2010 02:07
Но бих заменил някои от тях с - "Английския пациент" , "Да напуснеш Лас Вегас" , " Убийци по рождение" и накрая "Аризонска мечта"
цитирай
22. gidmastar - Вампирската любов е вечна, силна и ...
14.02.2010 08:47
Вампирската любов е вечна, силна и унищожителна. Това вампирите са страшна работа, сцепват се от секс, живеят стотици години и сигурно те са измислели този празник св. Валентин.
цитирай
23. giminibilibob - Хубава класация
14.02.2010 08:56
Някои от моите са: Мостовете на Медисън, Имате поща, Новият Дон Жуан, Амели Пулен и т.н
цитирай
24. learningtogether - E,
14.02.2010 09:37
не трябваше да пропускам и
Дон Жуан де Марко
с Марлон Брандо и Джони Деп.
цитирай
25. aqualia - Бих добавила
14.02.2010 14:07
"Извън Африка"," Мостовете на Медисън", "Широко отворени очи"
цитирай
26. hope17 - "Дух",
14.02.2010 15:58
"Писмо в бутилка", "Любовникът"-моето трио оттук, а иначе бих добавила "Големите надежди", "Легенди за страстта"...всъщност много са, няма как да изреждам, но наистина има запомнящи се кинокласики. Здрасти, Ем, пожелавам ти споделена любов в живота, а още какво - мини през мен :)))
цитирай
27. cefulesteven - "Любов и 45 калибър" ...
14.02.2010 16:20
"Любов и 45 калибър" същият маниер както "Истински романс".
Бих сложил и "Диво сърце" нищо, че е по-скоро пародиране на романтиката/както и на много други неща/, отколкото романтичен, на шега или не, някои детайли ме затрогнаха до сълзи.

И "Да напуснеш Лас Вегас", разбира се.
цитирай
28. doriana - Определено съм за "Любовн...
15.02.2010 09:12
Определено съм за "Любовникът" и "Истински романс"...
:)
цитирай
29. flyco - The Notebook
15.02.2010 11:58
Въпреки, че е дълъг.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6313366
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930