Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2010 16:05 - драмата със мойта лична драма
Автор: sowhat Категория: Забавление   
Прочетен: 4476 Коментари: 20 Гласове:
28


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
смисълът на блогването, най вероятно се крие в споделянето на личната драма.
всеки има своята такава.
смисълът на моята лична драма, не подлежи на блогване.
въпреки раздел лични дневници.
аз все още вярвам, че личният дневник е една тетрадка , в която пишеш с химикал и я криеш под дюшека си.
и тъй като отдавна съм загубила афинитет към писането с химикал, а дюшеците съм ги изхвърлила също толкова отдавна и заменила с матраци, не виждам смисъл да списвам тетрадка, в която всяка страница да започва с

мило дневниче.

пък и се чудя, що трябва да ми е мило някакво си дневниче, на което да разказвам тайните си.

после тайните ми са толкова тайни, че ги знаят неколцина посветени, значи най вероятно се оказва, че нямам и тайни.

в тоя ред на мисли отпада нуждата ми от личен дневник
а щом не ми трябва значи нямам и такова нещо като лична драма.

значи тук ще си пиша каквото си искам и каквото ми се пише.
може пък да изскочи някаква драма от това.
лична.

и в крайна сметка да се окаже, че и аз си имам такава, та да мога да я споделя.
публично.
защото за онова , с мило дневниче , ще трябва да си променя начина на мислене, ще ми трябва химикал, розов тефтер и дюшеци.
а в тая криза, май не ми се правят излишни разходи
:)


Тагове:   драма,   мойта,


Гласувай:
28



1. allbi - а
09.03.2010 16:19
аз никога не съм имала такова дневниче
не ми е хрумвало даже
мразя да пиша с химикал - грозно и неграмотно ми се получава...
уф, никва драма
по ме влече сатирата :)))
цитирай
2. sowhat - а така
09.03.2010 16:23
не те е срам, да нямаш драма )))
поне за един скъсан по 8 мартенски чорапогащник не можа ли да се сетиш бе , Бени и да направиш драма от това :Р
цитирай
3. allbi - 2. sowhat ,
09.03.2010 16:54
ми не ща бе ...
омръзна ми да драматизирам нещата
вече съм друга, пък :РР

п.п. до следващото скапване ;)
като се скапя ще намина :)))
цитирай
4. kasnaprolet9999 - Едно време всяко уважаващо себе си момиче
09.03.2010 16:58
имаше лексикон и дневник. Тази вълна и мен не ме отмина. Случи се веднъж бившото ми гадже да ми намери дневника и остана много съкрушено, чак на мен ми стана мъчно за него, толкова го разочаровах. От тогава приключих с дневниците, а драмите си ги разнищвам една по една кога сама, кога с приятели. Нали в БГ нямаме достатъчно пари за психолози, но за това пък имаме форуми, блогове :))))
цитирай
5. mariani - :)
09.03.2010 18:32
По едно време мярках и вестник "Лична драма" :))) Развяваха си хората драмите, в резултат на което вместо да се получи драма, се получава трагикомедия ;)
Съгласна съм - драмите /или тайните/ ги знаят посветени, а "тук ще си пиша каквото си искам и каквото ми се пише." :)
Поздрави, смутителке на мисли ;)))
цитирай
6. libertybell - ех, Соу, ридая...
09.03.2010 20:49
мойта лична драма в момента е счетоводството на семейната ни фирма :((((
Надявам се скоро да приключа с тази изнервяща досада...
Прегръдки:)
цитирай
7. flyco - ...
10.03.2010 12:42
Ба, драма, който търси драма да си пусне музиката от "Листопад", не му трябва нито сценарий нито актьори.
Соу, остава ли предизвикателството че можеш да направиш скандал от нищо?
цитирай
8. diamantsredstaklata - и аз мисля, че лечният дневник си е ...
10.03.2010 12:50
и аз мисля, че лечният дневник си е само личен дневник ....
Поздрави!
цитирай
9. flyco - :)
10.03.2010 12:58
Ей, в интернет не може да има лични дневници :)
цитирай
10. mikino - Дневник? Може ли да е нощник?
10.03.2010 13:49
Тази дума дневник ми е малко не на място, обикновено описването на лични драми, става в края на деня, когато, човек пишейки, се опитва да си прави изводи за случилото се през деня...
flyco написа:
Ей, в интернет не може да има лични дневници :)

Абсолютно съм ЗА това исказване! най-малкото заради думата "личен"!
Аз имах дневник, докато не установих, че смисълът е точно никакъв. Не знам защо, в мен се прокрадва мисълта, че целта на дневниците е някой някога да ги прочете. Защото тайното буди любопитство :)
цитирай
11. sowhat - целта на един дневник
10.03.2010 15:21
mikino написа:
Тази дума дневник ми е малко не на място, обикновено описването на лични драми, става в края на деня, когато, човек пишейки, се опитва да си прави изводи за случилото се през деня...
flyco написа:
Ей, в интернет не може да има лични дневници :)

Абсолютно съм ЗА това исказване! най-малкото заради думата "личен"!
Аз имах дневник, докато не установих, че смисълът е точно никакъв. Не знам защо, в мен се прокрадва мисълта, че целта на дневниците е някой някога да ги прочете. Защото тайното буди любопитство :)

най вероятно е да е автопсихоанализа.
или да се научиш поне да си задаваш въпроси.
с надеждата да откриеш отговорите.
дали ще позволиш чужда помощ или ще се справиш сам - вече е въпрос на лично решение.
цитирай
12. sowhat - ха, що пък да не може
10.03.2010 15:24
flyco написа:
Ей, в интернет не може да има лични дневници :)

я прочети варг1 и пак ела ми кажи, че не може.
освен това, ако се разровиш из блоговете по обстойно и не само тия на първа втора и любими ще установиш колко много лична драма плува из и-нет пространството
:)
цитирай
13. sowhat - така е
10.03.2010 15:25
diamantsredstaklata написа:
и аз мисля, че лечният дневник си е само личен дневник ....
Поздрави!

но мястото му , както и на личната драма е под дюшека :))
цитирай
14. sowhat - то в листопад всичко е драма
10.03.2010 15:27
flyco написа:
Ба, драма, който търси драма да си пусне музиката от "Листопад", не му трябва нито сценарий нито актьори.
Соу, остава ли предизвикателството че можеш да направиш скандал от нищо?

като във всяко семейство , дори без музиката.
мога да го направя, що предизвикваш ли ме ?
цитирай
15. sowhat - либи, прекрасно те разбирам
10.03.2010 15:28
libertybell написа:
мойта лична драма в момента е счетоводството на семейната ни фирма :((((
Надявам се скоро да приключа с тази изнервяща досада...
Прегръдки:)

тая драма май ни тряска ежедневно и повсеместно.
прегръщам те и дай боже скоро да се отървеш от досадното й обгрижване
цитирай
16. sowhat - здрасти мариани
10.03.2010 15:30
mariani написа:
По едно време мярках и вестник "Лична драма" :))) Развяваха си хората драмите, в резултат на което вместо да се получи драма, се получава трагикомедия ;)
Съгласна съм - драмите /или тайните/ ги знаят посветени, а "тук ще си пиша каквото си искам и каквото ми се пише." :)
Поздрави, смутителке на мисли ;)))


твоята съпричастност винаги ме радва :)
цитирай
17. sowhat - хаха, чудесен отговор пролет
10.03.2010 15:31
kasnaprolet9999 написа:
имаше лексикон и дневник. Тази вълна и мен не ме отмина. Случи се веднъж бившото ми гадже да ми намери дневника и остана много съкрушено, чак на мен ми стана мъчно за него, толкова го разочаровах. От тогава приключих с дневниците, а драмите си ги разнищвам една по една кога сама, кога с приятели. Нали в БГ нямаме достатъчно пари за психолози, но за това пък имаме форуми, блогове :))))

всички май сме доморасли психолози )))
цитирай
18. kosara2008 - ЙЕС!:) никви розовопенбяни разсссходки, по разни съмнителни тефтерчен.ца...тука му е мястото и времето
10.03.2010 16:12
йеъ, йессссс ето това Е - ще си пишем каквото си искаме и може да изсссскочи...стига де, Не драма...щя гу римувам сссссссссссссс.../чакай че мисля, а на мен ми се ;)удава труууууудну/ да, с ...изумрудена катарама - и знам ще си "тича" и на моите, и на твоите ,Очи

цун, любимост ти лична
цитирай
19. sowhat - целувки и за теб
10.03.2010 16:16
изумрудена )))
цитирай
20. thedarkangel1977 - привет. . . 1. макар че днес е модерно ...
12.03.2010 02:55
привет...

1. макар че днес е модерно "дневника" да не е в тетрадка, с изписани листи с химикал - аз все още си имам една торба с тетрадки-дневник...
но всяка страница не започва с "мило дневниче"...
сигурно защото не съм ученик...
но явно съм старомодна...
предимствата на "дневника" са много...
описвайки мислите си, случките си...
след време подвиваш крак и ги препрочиташ тези листи
/поне аз така правя/
и след време ти се струва хем смешно, хем поучително...
откриваш грешните завои в пътщата на мислите си... и забиваш спирачките като усетиш че поемаш към онези пътища - грешните, изминати преди време...

2. ако не ти се пише по листи и тетрадки... не е задължително да пишеш в разни блогове и да разголваш мислите си пред хиляди чифта очи...
развитието на компщтърните технологии е създало текстови програми като WordPad, Word, Open Office Word и т.н.
можеш всеки ден да си отваряш нов файл...
или да групираш една седмица в един файл...
ама внимавай - да не ти се разболее компа от вируси... и да ти се затрие написаното
/ето ти го предимството на тетрадките/
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6334855
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930