Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2010 18:57 - за пушенето сексапилно
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 12267 Коментари: 53 Гласове:
25


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
за тоя пост ме провокира ивайла trevistozelena, която абе си е провокаторка и ако искате да видите защо ме провокира , просто вземете и я прочетете., качила е един страхотен текст
или: Защо пушещата жена е секси...

(из любимото й есе  "Димни сигнали" на Ивайло Цветков от времето на Егоист)


:)
imageimage
да ви кажа напоследък ми писна да чета за разни групи непушачи в блога и фейса и морализаторски да ми се размахва виртуален пръст, а реално непушачите да ми търсят компанията, без дори да съм я искала.

писна ми и някой да ми определя какво е добро и какво не е добро за мен - предполага се, че на годините, на които съм много добре знам разликата добро зло.

и ако пороците се вместват в тия три неща - пийване, пушене и ъъъъ нали таковата, все съм се чудела , защо

правителството не забрани пиенето на обществени места?
същото е като пушенето.
дъхът на джибри не е по приятен от цигареният.
но всички знаят какво се е случило в щатите по време на сухият режим. и по татова време помня едно такова ограничение.

да забранят и изневярата. или секса.
абе изобщо да го забранят, като всяко едно нещо което носи удоволствие на хорицата.

после да забраният хляба, шоколада и изобщо храната, щото пълните заемат повече място от слабите .

накрая спрете водата и въздуха и няма да има проблеми.

няма хора - няма проблеми.

та
не знам дали съм секси ( всъщност много добре знам, че съм), но едва ли е само заради цигарата, наясно съм с бунтарският си характер, но цигарата май е последният му завършек и о чудо , не кашлям след оргазъм.

целувала съм се с непушач, и след това съм имала нужда от 15 минутно измиване на зъбите и поне две дъвки.

нямам нищо против непушачите, но съм против те да са против мен.
когато някъде не се пуши, аз спазвам правилата.
но където аз мога да пуша, скъпи непушачи, не ми казвайте какво да правя и колко е вредно.

вредно е за мен. ако вие се чувствате застрашени от моят пушек, отдръпнете се и не ми пречете, на правото на избор. все пак аз не съм ви закарфичила за полата си.

тъпо е да ми размахва пръст, някой който не пуши и да ми казва колко съм вредна за обществото, а се качва в колата си и не спазва ограниченията или кара пил.

мога да дам още примери, но няма нужда.

и към автора на статията и към ивайла - вярно че са секси изброените мацки, но не заради цигарата, а заради дар-а Божи.
също толкова секси щяха да са и с близалка в устата. и Цветков пак нямаше да им устои.

защото г-на никъде не споменава колко са секси лелките от чистотата, чиято цигара не слиза от устните им.

Цветкова -сексапилен пушач :)
imageimage



Гласувай:
26



Следващ постинг
Предишен постинг

1. flyco - сентенция на flyco
04.03.2010 19:02
Всички жени са секси!
цитирай
2. sowhat - щом
04.03.2010 19:05
казваш :)
сентенция на соу

халал да са ти ))))))))))))
цитирай
3. cefulesteven - Писах и при Тревистозелена. Не съм ...
04.03.2010 19:15
Писах и при Тревистозелена.
Не съм сигурен, никак не съм сигурен, че цигарите са порок.
Но манията към подражание е порок, много тежък порок, при това неизлечим и ако някой се е отказал заради самото подражание: да се чувства европеец, както би казала: "да е в джаза"/макар не мога да си представя джаз без цигарен дим/, не се е отърсил, а е проявил порок. А като че ли тази причина най-често се посочва напоследък.
Към морализаторското махане с пръст, знаеш ми отношението. Без да познавам такъв човек, вече ми е създал предпоставки да го приема като лицемер.
Явно има много да крие, за да посочва на друг колко е виновен, колко грешен и порочен.
И се мълчи по нещо. Не се говори, че цигарата е най-разпространения и може би най-безопасен антидепресант.
Никой пък не смее да се замисли, колко неловки мълчания, по време на запознаване, на опознаване са изпълнени със смукването на цигара.
Вярно има непушачи, които също се справят с положението, всеки сам си намира начина, но това е най- най- разпространения.
Никой не смее и да се замисли, колко процента от пълнотата в заведенията е именно заради такива запознавания и опознавания. И това просто ще ги обезсмисли.
Една подобна глупава забрана е свързана с ревизии на цяла КУЛТУРА, с всичките й нива. А дупката която зейне, някой от морализаторите има ли въображение да се замисли с какво може да бъде изпълнена!

Абе в нета всеки го вади голям...морал.
цитирай
4. sowhat - правилно
04.03.2010 19:19
стеф.

аз не се натрапвам.
спазвам като добър гражданин законите и ограниченията.

но не съм съгласна, да ми се натрапват.
затова, когато съм в правото си - непушачите, моля, отдръпнете се и не ми пречете.
:)
цитирай
5. cefulesteven - стеф. аз не се натрапвам. спазвам ...
04.03.2010 19:59
sowhat написа:
стеф.

аз не се натрапвам.
спазвам като добър гражданин законите и ограниченията.

но не съм съгласна, да ми се натрапват.
затова, когато съм в правото си - непушачите, моля, отдръпнете се и не ми пречете.
:)



Навремето Бай Ганьо/един приятел от форум, който вече не посещавам/ беше пуснал тема:

"Убийци ли са пушачите?"

А Личинка/от форума/ му отговори:

"Не, пушачите са самоубийци!" :))))

Шегата настрана, но на който съм приятен, да се подготви да диша цигарен дим, аз също не се натрапвам:)))
цитирай
6. ametist - да ти се намира
04.03.2010 20:20
таковата ?.. огън'че се закашлях ;)))
... а това дето почти всеки отказал се пушач ми мели колко ше си скапя здравето,
ми къса нервите, особено физиономията на отвращение и жеста с помахване,
бе, аланколу, едни си умрем болни, ти си умреш здрав, разбери. Ужасно ме дразни и факта, да ми мелят как в цивилизованата Европа видиш ли, никъде не се пуши, айде не на мене тия, пуши се, и по улиците също, ма ако не си фърлиш фаса на посочените за тази цел места, а те са под път и над път, някой очевидец ше те е видял и моменталически кликнал на службите за борба с вредителите, съответно пиу, пиу и Добър ден, много ни е приятно, хайде платете си глобата.
За съм да има места за непушачи, за съм в офиса ми вътре да не се пуши, щото не само смърди, но и пречи, за целта си имаме място и е даже кеф,никой не се оплалва, хахха, дори и аз въпреки , че димя като кюмбе, обаче, Емко съгласна съм с теб, когато съм в правото си, а на някой му пречи, то моля, този отвор зад вас се нарича врата. Щото аз се съобразявам когато ме помолят или е пояснено Те тука те, НЕ ! ;)))

http://www.youtube.com/watch?v=byEvXR4YTZ8

kmiki'kiki'sky *
цитирай
7. sowhat - Кики
04.03.2010 20:34
ей затова вече си имам пепелник за чантата ( сполай и благодаря ти Лили)
не си хвърлям фасовете на улицата
;)
и не понасям някой да ми казва какво (не) мога

http://www.youtube.com/watch?v=iELSoCuZrsI&feature=related
)))))))))))
цитирай
8. sowhat - именно
04.03.2010 20:35
cefulesteven написа:
sowhat написа:
стеф.

аз не се натрапвам.
спазвам като добър гражданин законите и ограниченията.

но не съм съгласна, да ми се натрапват.
затова, когато съм в правото си - непушачите, моля, отдръпнете се и не ми пречете.
:)



Навремето Бай Ганьо/един приятел от форум, който вече не посещавам/ беше пуснал тема:

"Убийци ли са пушачите?"

А Личинка/от форума/ му отговори:

"Не, пушачите са самоубийци!" :))))

Шегата настрана, но на който съм приятен, да се подготви да диша цигарен дим, аз също не се натрапвам:)))

цитирай
9. ametist - хе-хе !
04.03.2010 20:54
sowhat написа:
ей затова вече си имам пепелник за чантата ( сполай и благодаря ти Лили)
не си хвърлям фасовете на улицата
;)
и не понасям някой да ми казва какво (не) мога

http://www.youtube.com/watch?v=iELSoCuZrsI&feature=related
)))))))))))


http://www.youtube.com/watch?v=X-PV9lqdmj8

Алооо, ето заец ? пуахуъ ... хахаха... Ну ... ;)))

http://www.youtube.com/watch?v=gmjjHkxTItE

http://www.youtube.com/watch?v=fIN8MmMloZE
цитирай
10. sowhat - ама е яко , нали )))
04.03.2010 20:59
ametist написа:
sowhat написа:
ей затова вече си имам пепелник за чантата ( сполай и благодаря ти Лили)
не си хвърлям фасовете на улицата
;)
и не понасям някой да ми казва какво (не) мога

http://www.youtube.com/watch?v=iELSoCuZrsI&feature=related
)))))))))))


http://www.youtube.com/watch?v=X-PV9lqdmj8

Алооо, ето заец ? пуахуъ ... хахаха... Ну ... ;)))

http://www.youtube.com/watch?v=gmjjHkxTItE

http://www.youtube.com/watch?v=fIN8MmMloZE


да изпушите и изпиете с лилчо и една заради мен )))
цитирай
11. ametist - мястото на срещата не се променя !
04.03.2010 21:12
за теб спИциално едно парче, за скоч, бърбан и още нещо ;)
безмълвна, с фас в уста , но със сърце, все още, туп-туп ;D

http://www.youtube.com/watch?v=ISmgOrhELXs
цитирай
12. sowhat - баси как ме нацели
04.03.2010 21:34
тук умирам просто
http://www.youtube.com/watch?v=DMYQnpTuXyI&feature=related

толкова ми е любимо, но с джони лий

да поздравиш бармана , иво беше нали , и да пуска само любими парчета )))
цитирай
13. pax - хаха
05.03.2010 00:19
да бе да!
аз преди мн пушех ,сега-чат -пат,понякога и повече-разбира се с алкохол!
НО - искам да отбележа моите "наблюдения":))))
става ми смешно чак, та - най -желаещите ме БИВШИ гаджета /това с мноого голям кеф го казвам,защото..аз си знам/ са и продължават да СА - непушааачиии...
не е ли смешно?!
нали уж не понасят,нали уж мразят?!?!..
не е вярна въобще! е,може и да е от личнота хигиена, но все пак - миришеш като пушиш...е,как питам аз тогава толкова мерак за целуване?!?...
някай по-горе го каза :като те харесват ще те харесат и така! или нещо подобно..
та..искам да каже , че е истина де,това - с харесването и цигарите:)))
цитирай
14. sowhat - :))
05.03.2010 08:24
така е пакс, никой не караме да ни харесва.
нито да ни търси компанията насила )))
цитирай
15. gogo2208 - по някаква причина, не знам каква в ...
05.03.2010 09:33
по някаква причина, не знам каква в пушенето има известна доза артистизъм...
направих си труда известно време да наблюдавам хора, които пушат и такива, които не пушат. загледайте се и вие и вижте какъв тип хора, ненавиждат пушенето, пушачите, никотиновия дъх...
цитирай
16. sowhat - скучните
05.03.2010 10:03
:))
или тия които по здравословни причини, трябва да се откажат.
е , шегувам се не вс непушачи са ми скучни, просто това го изцепих на прима виста.
но между пушачите съществува нещо като завера , а и както каза стеф, една цигара винаги може да запълни тежките паузи :))
цитирай
17. gogo2208 - не за скучни става въпрос. . . всъ...
05.03.2010 10:04
не за скучни става въпрос... всъщност питането е подвеждащо :)))
цитирай
18. sowhat - да де да
05.03.2010 10:10
затова ти казах , че се шегувам, не се дракай драко ))))))))))))
цитирай
19. gogo2208 - не се дракам дракиното, просто н...
05.03.2010 10:15
не се дракам дракиното, просто насочвам ... към закостенелите хорчета, дето мраззят това и онова :)))
цитирай
20. sowhat - дада,
05.03.2010 10:30
ясно ми е :)
цитирай
21. drebosycheto - да да ..
05.03.2010 10:52
Кйто иска да пуши , нека го прави , който не иска - не иска! За забраната едва ли ще се случи , все пак сме в България :) Ако ще цигарите да станат 10лв няма да накарат пушачите да не пушат> Пък това с приемането Шу , сещаш ли се - малко ми е като с приемането на Гей - хората , уж всички са толерантни , уж ги приемат , ама като стане въпрос за неговото дете , за някой близо до него ... и край - нещата се променят ! Така че , как да ти кажа Шу ... хм приемане е като го видиш ,че го има ;) Хубав ден , усмивка и гушка !
цитирай
22. sowhat - фере
05.03.2010 11:02
ferre написа:
Авторке,не виждам нищо секси в една жена която яко е запушила като комин.Неразбирам на къде биеш???Аз като мъж не намирам нищо секси в пушенето,нито към жени,нито към мъже.Виждам че и Изневярята си е вмъкнала като едни от удоволствията...тя за теб представлява ли удоволствие??? :)

поне да беше си направил труда да видиш статията на ивайла, за да разбереш защо е тоя пост и тогава да вмъкваш въпросителни.

и тъй като пушенето е порок, при това признат
според теб изневярата не е ли порок?
м?
да виждаш някъде да обсъждам качества, вместо пороци. не е зле преди да се научите да подскачате, да четете това , което четете, мерси
цитирай
23. sowhat - Шуше
05.03.2010 11:04
drebosycheto написа:
Кйто иска да пуши , нека го прави , който не иска - не иска! За забраната едва ли ще се случи , все пак сме в България :) Ако ще цигарите да станат 10лв няма да накарат пушачите да не пушат> Пък това с приемането Шу , сещаш ли се - малко ми е като с приемането на Гей - хората , уж всички са толерантни , уж ги приемат , ама като стане въпрос за неговото дете , за някой близо до него ... и край - нещата се променят ! Така че , как да ти кажа Шу ... хм приемане е като го видиш ,че го има ;) Хубав ден , усмивка и гушка !

приемането е едно като факт и друго като лицемерна декларация.
аз мога да кажа само едно
всички сме хора, малко са човеците.
това е

гушки
цитирай
24. benra - ми
05.03.2010 11:11
аз съм непушач, обаче много се дразня на всякакви забрани
Ко става за въпрос-уханието на плодов тютюн ми е значително по приятно, отколкото миризмата на онзиденшна яхния, пропила палтото на госпожата до мен.
Да забранят всички пороци , тогава всички ще бъдем извън закона по един или много параграфи
Между другото-цигара ми отива на дългите пръсти.А най -ми отива ръчно свита такава
цитирай
25. sowhat - този коментар ще го запазя
05.03.2010 11:22
ferre написа:
офффффффффф говориш несвързано,май си пияна.лек ден

като нагледно помагало за неадкватен коментиращ.

не може да влезеш, в който и да е пост и да изакаш фекалната си мисъл, без дори да си направиш труда да прочетеш, или да разбереш, какво ти казва автора.

не знам аз да ли съм пияна, но за теб съм почти сигурна :)
цитирай
26. sowhat - има едни готино черешови
05.03.2010 11:24
benra написа:
аз съм непушач, обаче много се дразня на всякакви забрани
Ко става за въпрос-уханието на плодов тютюн ми е значително по приятно, отколкото миризмата на онзиденшна яхния, пропила палтото на госпожата до мен.
Да забранят всички пороци , тогава всички ще бъдем извън закона по един или много параграфи
Между другото-цигара ми отива на дългите пръсти.А най -ми отива ръчно свита такава

и ванилови тютюни
и аз ги харесвам, но рядко си свивам, защото едно че ми липсва търпение и друго че предпочитам такива да си ги пуша в къщи.

към тютюневия гаден аромат да се добави миризмата на пот и евтин парфюм, моля :))
никой нищо не каза за тях
цитирай
27. benra - ами
05.03.2010 11:26
аромата на ударени неколко по 100 на крак-вчера днес и всеки ден?Тоя аромат обикновено е съчетан с хипер неадекватно поведение
цитирай
28. luben - Хубу де
05.03.2010 11:39
някой да ти налага ... толкова много - едни врънкат за пушене - ами игнорирай ги - не се срещай с тях и толкоз. Мен ме дразни пушенето, но си ги оставям да си пушат. Виж - ако някой ми е много близък - ако успея - ще го откажа. Ако не успея да го откажа - не скачам от 3-тия етаж. В края на краищата си е негова воля. Не съм забелязал да вкарват в затвора пушачи - пушат си - особено в България се пуши къде ли не и как ли не. Такова чудо го няма другаде. Освен може би малко в Гърция, дето е също голям пушилник на всички места. Ама то това е предвидимо за Еладата. И като гледам - това с пушенето няма да се оправи у нас още бая време. Те не могат да се оправят с минаването на червено или карането в насрещното платно, та с пушачите ще се оправят - нъц.

А това дали е секси жена с цигара - ми не знам - за едни е секси, за други не - има хора, дето харесват много дебели жени и за тях са секси - свят широк хора всякакви :)))

Я наздраве с едно вино - пък ако искаш - запали си и цигара - не може те спря :)
цитирай
29. sowhat - мда
05.03.2010 11:50
ferre написа:
Наистина някои хора са надупили рано рано дамаджаната.Използваш доста остър език..личи си че не си на ниво проста селянке.Не съм ти умрял за шибания постинг,наври си го в миризливото си отверстие.Фекалийте си ги изкарвай ти ...Бон Апети .....Малоумница Гнусна

личи си

смятам, че те оставих достатъчно да се изложиш. и проявих достатъчно толеранс.
:)

всяка следваща твоя мисъл ще бъде изтрита.
цитирай
30. sowhat - да де
05.03.2010 11:51
benra написа:
аромата на ударени неколко по 100 на крак-вчера днес и всеки ден?Тоя аромат обикновено е съчетан с хипер неадекватно поведение

но виж как никой не мрънка срещу това, Бен.
нито пък прави група във фейсбук :)))

е и не твърди като Цветков,че е сексапилно, хаха
цитирай
31. sowhat - хаха,любо, за вино ми е още рано
05.03.2010 11:52
luben написа:
някой да ти налага ... толкова много - едни врънкат за пушене - ами игнорирай ги - не се срещай с тях и толкоз. Мен ме дразни пушенето, но си ги оставям да си пушат. Виж - ако някой ми е много близък - ако успея - ще го откажа. Ако не успея да го откажа - не скачам от 3-тия етаж. В края на краищата си е негова воля. Не съм забелязал да вкарват в затвора пушачи - пушат си - особено в България се пуши къде ли не и как ли не. Такова чудо го няма другаде. Освен може би малко в Гърция, дето е също голям пушилник на всички места. Ама то това е предвидимо за Еладата. И като гледам - това с пушенето няма да се оправи у нас още бая време. Те не могат да се оправят с минаването на червено или карането в насрещното платно, та с пушачите ще се оправят - нъц.

А това дали е секси жена с цигара - ми не знам - за едни е секси, за други не - има хора, дето харесват много дебели жени и за тях са секси - свят широк хора всякакви :)))

Я наздраве с едно вино - пък ако искаш - запали си и цигара - не може те спря :)

може би довечера, когато отида на банкет, а цигарата тя ми е задължителният аксесоар, разбира се
цитирай
32. gothic - Хе, мен пък много ме дразни чалгата ...
05.03.2010 12:09
Хе, мен пък много ме дразни чалгата (хайде нека да бъде попфолк). Дали пък да не спортна една група във фейса за забраната му?
цитирай
33. sowhat - готин, там сигурно има
05.03.2010 12:11
100 групи против чалгата.

аз пък нямам нищо против тия, които я слушат, стига да не ми я натрапват.
а ако не искам да я слушам, не ходя там, където я пускат :)
цитирай
34. gothic - точно за това иде реч, соу..
05.03.2010 12:21
точно за това иде реч, соу..
цитирай
35. sowhat - аз съм за свободният избор, пламене
05.03.2010 12:37
gothic написа:
точно за това иде реч, соу..

без да натрапвам своя.

и против някой да ми казва, какво е добро или не дотам за мен.
отдавна минахме крехката възраст за поучения )))))))))))
цитирай
36. tili - Даам! какво ли да кажа?
05.03.2010 14:19
Секси - мекси - на кой му пука? За всеки влак си има пътници! Най-мразя нравоучители от всякакъв калибър. Най-досадни са новоотказалите се от някакъв порок. Всеки сам избира и решава за себе си!
Този пепелник е със славна история, поглъщал е фасове на много привлекателни места и ти пожелавам, Соу да обогатиш биографията му с още по-интересни случки и срещи с готини хора.Видял е какво ли не ;-)))
Дали да не спретна едно есе по въпроса? Привет, аз малко се поразболях, но за неделя - надявам се...
цитирай
37. gothic - точно за това иде реч, соу. . без да ...
05.03.2010 14:32
sowhat написа:
gothic написа:
точно за това иде реч, соу..

без да натрапвам своя.

и против някой да ми казва, какво е добро или не дотам за мен.
отдавна минахме крехката възраст за поучения )))))))))))



Еми, кагато на публични места и по медии започват да ме "убеждават" с еФтини психологически похвати, че видиш ли, аз съм българин и като такъв задължително, след като си пийна въртя задник и щракам с пръсти, че задължително мастурбирам като гледам силиконовите джуки на парцалите от попфолка и понеже не си признавам, съм лицемер и комплексар; след като в днес.бг при новината за феста през юни попфолк феновете избухнаха в обиди и закани срещу металните такива, след като от всяко второ такси се носи мазна чалга, както и от десетки прозорци в събота вечер; и след като виждам докъде доведе България не толкова чалга музиката, колкото чалга културата и начина на мислене, в такъв случай ми е много трудно да признавам абсолютно на всеки право на свободен избор....
цитирай
38. tili - gothic, да ти кажа -
05.03.2010 14:35
напоследък почти не съм срещала таксикари-чалгаджии. Слушат си прилични рок-станции. Дали пък не е заради моя щур късмет, но е така. Вълната се оттегля, май...
цитирай
39. sowhat - пламене,
05.03.2010 14:46
gothic написа:
sowhat написа:
gothic написа:
точно за това иде реч, соу..

без да натрапвам своя.

и против някой да ми казва, какво е добро или не дотам за мен.
отдавна минахме крехката възраст за поучения )))))))))))



Еми, кагато на публични места и по медии започват да ме "убеждават" с еФтини психологически похвати, че видиш ли, аз съм българин и като такъв задължително, след като си пийна въртя задник и щракам с пръсти, че задължително мастурбирам като гледам силиконовите джуки на парцалите от попфолка и понеже не си признавам, съм лицемер и комплексар; след като в днес.бг при новината за феста през юни попфолк феновете избухнаха в обиди и закани срещу металните такива, след като от всяко второ такси се носи мазна чалга, както и от десетки прозорци в събота вечер; и след като виждам докъде доведе България не толкова чалга музиката, колкото чалга културата и начина на мислене, в такъв случай ми е много трудно да признавам абсолютно на всеки право на свободен избор....

за да не изпадна в позицията и да казвам - слушайте само джаз, блус, метъл или рок, и да съм противна на някого,
аз просто игнорирам нещата , които не харесвам и се старая да не влизам в спорове, в които ще ми се наложи да се изпотявам.
повярвай ми просто не си струва )))))
цитирай
40. sowhat - лили!
05.03.2010 14:47
tili написа:
Секси - мекси - на кой му пука? За всеки влак си има пътници! Най-мразя нравоучители от всякакъв калибър. Най-досадни са новоотказалите се от някакъв порок. Всеки сам избира и решава за себе си!
Този пепелник е със славна история, поглъщал е фасове на много привлекателни места и ти пожелавам, Соу да обогатиш биографията му с още по-интересни случки и срещи с готини хора.Видял е какво ли не ;-)))
Дали да не спретна едно есе по въпроса? Привет, аз малко се поразболях, но за неделя - надявам се...

а) да се оправяш
б) да идеш на мания
в) пепелника е нашата гордост и смятам гордо да го разходя насам натам.
)))))))))))
цитирай
41. gothic - напоследък почти не съм срещала ...
05.03.2010 15:20
tili написа:
напоследък почти не съм срещала таксикари-чалгаджии. Слушат си прилични рок-станции. Дали пък не е заради моя щур късмет, но е така. Вълната се оттегля, май...


Надявам се...когато след срещата в Кривото Ортодокс си хванахме такси пред Блек Лодж, в него трещеше някакъв много брутален саунд...може би си права. :)
цитирай
42. gothic - точно за това иде реч, соу. . без да ...
05.03.2010 15:23
sowhat написа:
gothic написа:
sowhat написа:
gothic написа:
точно за това иде реч, соу..

без да натрапвам своя.

и против някой да ми казва, какво е добро или не дотам за мен.
отдавна минахме крехката възраст за поучения )))))))))))



Еми, кагато на публични места и по медии започват да ме "убеждават" с еФтини психологически похвати, че видиш ли, аз съм българин и като такъв задължително, след като си пийна въртя задник и щракам с пръсти, че задължително мастурбирам като гледам силиконовите джуки на парцалите от попфолка и понеже не си признавам, съм лицемер и комплексар; след като в днес.бг при новината за феста през юни попфолк феновете избухнаха в обиди и закани срещу металните такива, след като от всяко второ такси се носи мазна чалга, както и от десетки прозорци в събота вечер; и след като виждам докъде доведе България не толкова чалга музиката, колкото чалга културата и начина на мислене, в такъв случай ми е много трудно да признавам абсолютно на всеки право на свободен избор....

за да не изпадна в позицията и да казвам - слушайте само джаз, блус, метъл или рок, и да съм противна на някого,
аз просто игнорирам нещата , които не харесвам и се старая да не влизам в спорове, в които ще ми се наложи да се изпотявам.
повярвай ми просто не си струва )))))



Емка, аз не подавам на никому тон в живота. Ако някому се нрави да слуша меланезийски експериментален фолк - да заповяда. Обаче същата свобода искам и аз - и при това без да ми се правят анализи и психологически профили на базата на музиката която харесвам....
цитирай
43. sowhat - ето за това ми е думата
05.03.2010 15:29
Пламка
не се меся.
и не позволявам намеса.
а който иска да ми прави психопрофил да заповяда.

винаги може да се окаже, нещо интересно, което да не знам за себе си ))))
цитирай
44. damnation - подкрепям sowhat :)
05.03.2010 15:32
подкрепям sowhat :)
цитирай
45. sowhat - благодаря
05.03.2010 15:41
damnation :)))

ще ти върна услугата, когато се наложи и обещавам да не си купувам наколенки от доктор Кой )))))
цитирай
46. valer1961 - капка...
05.03.2010 15:50
Капка бренди на пурата и възприятията се отварят широко...
Нито е вредно нито пречи някому,а дето казваш,като толкова много пречим,ами
да напуснат ареала ни,щото все пак ние се стараем да не нарушаваме тяхната
територия...
цитирай
47. sowhat - да,
05.03.2010 16:00
венци :)
цитирай
48. karambol5 - Мдааа не пуша :) Не съм жена, но вс...
05.03.2010 17:12
Мдааа не пуша :) Не съм жена ,но всички са абсолютно убедени ,че са ме виждали с цигара в ръка и съм бил невероятно секси....... Баси парадокса :))))
ако бях жена по тази логика щях да вътя страшни свирки
цитирай
49. totoni - соу, подкрепям те напълно (пушач ...
05.03.2010 17:31
соу, подкрепям те напълно (пушач съм). И темата отдавна ми е много присърце, защото не съм съгласна. Ще пейстна тук коментара си, който пуснах при trevistozelena:
Имам още един довод по въпроса - ТОВА Е ДИСКРИМИНАЦИЯ спрямо пушачите и съм абсолютно сериоизна и говоря като юрист. Значи, да го погледнем така (ще опитам да обясня):
1. Цигарите не са забранени за употреба със закон, нали така (като наркотиците, например) и се продават свободно на пазара.
2. На кутиите ясно пише какво причиняват цигарите.
3. От казаното дотук е ясно, че пушенето е въпрос на ЛИЧЕН ИЗБОР.
4. След като не извършвам престъпление, пушейки и след като съм избрала (в резултат на свободната ми воля) да пуша и да се тровя, не е ли проява на дискриминация това, че не мога свободно да посещавам заведенията?
5. Единственият правилен избор в тази ситуация е да има специални заведения за непушачи или съответно - обособено (ама наистина обособено, така че да не достига дима до там) място за непушачи.
6. Не искам да ограничавам личния избор на непушачите, нито да им налагам да дишат дима от цигарата ми, но искам от държавата да не ограничава моя и да ми осигури възможност да пуша, където ми е кеф, без да преча на останалите.
7. В противен случай - да прогласят пушенето за престъпление в НК и ще кротна.
Ей това е, докато пушенето е въпрос на личен избор, моля не ми го ограничавайте!
цитирай
50. анонимен - аз също съм пушач
05.03.2010 17:31
и наистина няма нищо сексапилно в пушеща жена, даже напротив. леко отблъскващо е.
цитирай
51. karambol5 - И аз това казвам - няма нищо секса...
05.03.2010 17:36
И аз това казвам - няма нищо сексапилно в пушещата жена !
Продължавам да се изумявам от парадоксите около мен.....кой ли е причината за това..те това се чудя .......
цитирай
52. malinka23 - "( "Димни сигнали" на Ивайло Цветков от времето на Егоист)" -
05.03.2010 18:15
... това есе си го спомням, изрязах си го от списанието навремето :)) имах някои подобни разсъждения... и до скоро си пушех, та пушек се вдигаше :) обаче след това един ден се оказа, че съм във втория месец и ми се драйфа от тютюна - даже бегъл мирис. тогава констатирах с тъга колко малко се съобразяват пушачите с другите около себе си и с факта, че нагло вредят на себе си, на мало и на голямо; и след първите 10 пъти, когато се издрайфах на улицата около осмърдяни спирки, във входа на блока, минавайки покрай колеги - пушачи (почитатели на черното "Виктори") ... бе, да речем, че леко посмалих бойките си аргументи за правата на пушача.
цитирай
53. malinka23 - . . . . някои забременени жени, де...
08.03.2010 14:20
despinida написа:
.... някои забременени жени, действително започват да изпитват гадене от цигарения дим

... други си пушат.
Трети биват помолени да странят от непушача, когато на него не му се пуши - което е винаги.
'Ми защо да е обратното? Ти да страниш от пушача?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6342559
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930