Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2009 08:43 - и ако мълчанието може да крещи
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2396 Коментари: 16 Гласове:
23



мислех си че с годините ще свикна .

все ми се струваше че съм обръгнала и нищо не е в състояние да учуди .
и все пак изумявам как някои хора са се специализирали в нищонеказването.
дето се вика - луд умора нема .
все по често предпочитам да мълча или да споделя мислите си с приятели ,на чашка кафе или вино,вместо да се уливам в писания .
все по често се връщам в изкуството на мълчанието .
и ако ,божем , доскоро смятах себе си за графоман , вече не мисля така -следейки ежедневните напъни на знайни и незнайни хорица ,за които целта е една - да са в джаза.

именно днес и сега.
повтарят до безумие едни и същи неща ,с тъпа упоритост,перефразират и тъпчат на едно място ,докато в представите си ,са кацнали поне на 7-мия пръстен на Сатурн.
и понеже наскоро бяхме на острова- самотният

тогава казах , че ще пиша, съвсем наясно , че го правя за себе си , а не заради това, кой не ще ме и кой няма да ме прочете. писането е рядко само  за себе си, обикномено се прави за  да се  провокира интереса на другите.

май тайно в сърцето си всички се надяват да ги прочете някой.

или да ни почете .

да ни потупа по рамото и да придаде материално изражение на онова, с което си го докоснал - думите . думите , които умеем най добре .

думите, с които мълчим.

думите , зад които се скриваме като зад удобен параван

- за да не покажем уязвимостта си

- за да скрием колко сме слаби и лоши

- за да не боли


днес ,  поне съм наясно , че ако искам да споделя нещо , ще пиша с тайната надежда, някой някой ден да го открие и да се опита да ме разбере .
или да споделя себе си .
но в никакъв случай ,заради латентна грандомания.
напоследък всичките ми музи са се пръждосали в пролетно есенна  дъждовна ваканция .

до някъде това ме забавлява.
до някъде ми дава вътрешна равновесност.
всъщност не ми пука.
което не ми пречи да си задам въпроса : аджеба знайните и незнайни грандомани дали са чували за психология и за сублимации?
май не .
така че отивам да си мълча ,скрита удобно зад неща като  разни професионални задължения.
там поне знам,че дрънканиците са по същество.
:)

и ако мълчанието можеше да крещи

може би щяхме да се чуваме

п.п. песента съм я пускала, но тя ме изразява найдобре. без думи




Тагове:   може,


Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. beckslover - :)
05.10.2009 08:48
+:)
цитирай
2. blagorodnik - Правилно!
05.10.2009 08:51
Добър отговор на... знаеш кого :) И още нещо: бъркаш дълбоко. Дано да е само за добро. Никой не обича скалпела. Поздрав и лек ден в намусеното време.
цитирай
3. allbi - мда ...
05.10.2009 09:00
нещо от сорта

да мълча ме напряга
да крещя не помага

тогава го написвам ...

и после ме преценяват хора
дето не умеят дори да четат :)))
цитирай
4. doriana - Много добре те разбрах, Соу! К...
05.10.2009 09:05
Много добре те разбрах, Соу!
Както и сублимацията - аз това се опитвам на доста хора да им го обясня, ама то като в училище не са слушали в часовете...карай!
За останалите - "сублимация" не идва от онова на металите, дето се превръщат в злато, това там са бутафорни шмекерии. Иде реч за друго!
:))))))))
цитирай
5. piccola - ако мълчанието можеше да крещи може би щяхме да се чуваме
05.10.2009 09:07
Со!
чудесно изразени мисли!!!!
цитирай
6. miralyub - изненадай ги, Соу. мълчи- когато ...
05.10.2009 09:10
изненадай ги, Соу.
мълчи- когато искат да говориш.
говори- когато искат да мълчиш...
скапи им нервите:)))))))))))
поздрави!
цитирай
7. darkenedangel - Ако можех, бих ти стиснала ръката ...
05.10.2009 09:24
понеже е прекрасно да изпиташ чувството
за единомислие ...
Поздрави от мен!
;)
цитирай
8. benra - думите,
05.10.2009 09:26
с които мълчим-чудесно казано.Както винаги
цитирай
9. flyco - ...
05.10.2009 10:19
Ако си постоянно "на върха" опасността да не бъдеш постоянно "себе си" е толкова голяма, колкото по-висок е той.
цитирай
10. krotalka - Като гледа новите постинги в блога,
05.10.2009 11:36
явно доста народ те е прочел и разбрал правилно.
Да помълчим!
цитирай
11. eliana - да............
05.10.2009 13:39
.......... с нина симоне.....
цитирай
12. bambola - :) feeling good
05.10.2009 15:59
аз май пак не съм в час, може би защото чета само които намирам, че има какво да ми каже, останалите нека си пишат. Не знам дали си графоман, може би всички сме, трудно е да се започне, после сякаш все се опитваме да кажем нещо, и ако поне един разбере халал да му е :) сети ме за поста на пикола или за това което разбрах, има неща които за да се осмислят трябва да се кажат на глас, да се напишат или да се изкрещят, може и да е по-лесно очи в очи със сигурност е по-приятно, но равновесието е там където го намерим.

Иначе, не е зле всички да минем от време на време през кабинета на някои психолог, поне за да ни успокои че още сме на ръба :) лека седмица, сов, я прати на майната им всичко , поне за малко :)

цитирай
13. enjoy6 - Ти си моят фаворит!
06.10.2009 18:43
Винаги има какво да кажеш и те чета с удоволствие!
Хубава вечер!:)))
цитирай
14. mamas - Не се свиква, Соу,
06.10.2009 19:09
с простотията не се свиква. Трябва човек сам да е такъв, за да я приеме за нещо нормално...
цитирай
15. learningtogether - Нека да помълчим Соу
08.10.2009 16:08
... за да чуем звука на тишината.
Когато сме в унисон със нея.
А когато не сме - да попишем, за да не крещим.
цитирай
16. sowhat - има време лърнинг
08.10.2009 16:11
- време да убиваме, време да живеем, време да крещим и такова за мълчание
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6333785
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930