Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. mt46
6. kvg55
7. wonder
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. deathmetalverses
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. mt46
6. kvg55
7. wonder
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. deathmetalverses
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. dobrota
8. vidima
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. dobrota
8. vidima
9. ambroziia
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. iw69
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. iw69
Постинг
20.08.2009 08:41 -
Проблясъци:
Невъзможно е само силна дума, използвана от слаби хора, намиращи за по-лесно да живеят в света, който им е отреден, вместо да открият силата в себе си да го променят. Невъзможно не е факт. То е убеждение. Невъзможно не е твърдение. То е предизвикателство. Невъзможно е осъществимо. Невъзможно е временно. Невъзможно е нищо.
Реклама на Адидас
я сега да поговорим има ли невъзможности и какво ги определя.
и при все, че отричам рекламите и рекламистите и все по често търсим идиотското в тях ( за справки виж sulla.blog.bg)
аз не мога да отрека гениалността на тази мисъл.
мисля си , колко от нас биха могле да напишат невъзможното на лист и да кажат - ето това е наистина невъзможно.
всъщност единственото невъзможно нещо за сега е да се върне времето назад. и все пак , кой знае?
може би и това невъзможно е временно.
предполагам че и за баба ми самолета е бил ""невъзможност.
eдна история на лионел меси
не казвайте - невъзможно е
това е просто само една дума.
Реклама на Адидас
я сега да поговорим има ли невъзможности и какво ги определя.
и при все, че отричам рекламите и рекламистите и все по често търсим идиотското в тях ( за справки виж sulla.blog.bg)
аз не мога да отрека гениалността на тази мисъл.
мисля си , колко от нас биха могле да напишат невъзможното на лист и да кажат - ето това е наистина невъзможно.
всъщност единственото невъзможно нещо за сега е да се върне времето назад. и все пак , кой знае?
може би и това невъзможно е временно.
предполагам че и за баба ми самолета е бил ""невъзможност.
eдна история на лионел меси
не казвайте - невъзможно е
това е просто само една дума.
че има нещо възможно дори във връщането на времето назад. то е, когато отношението ти към някоя история от миналото се промени изцяло (например си си мислил, че е голяма трагедия, а изведнъж ти просветне, че е била голям скок за осъзнаването ти и намирането на себе си). промяната на отношението ти към миналото променя теб в момента, та дори и по отношение на бъдещето - значи все едно си се върнал с машина на времето в миналото и си променил събитието и от там цяла верига от събития, може би :)))
цитирайвъв времето ще е напълно възможно , нищо че сега ни се струва непосилно :)
иначе съм напълно съгласна и с твоят поглед
цитирайиначе съм напълно съгласна и с твоят поглед
невъзможното?
всяко невъзможно е едно потенциално възможно.
просто не го затваряйте във времето тук и сега:)))
цитирайвсяко невъзможно е едно потенциално възможно.
просто не го затваряйте във времето тук и сега:)))
толкова често казваме - не мога
вероятно защото не го искаме достатъчно.
:))
цитирайвероятно защото не го искаме достатъчно.
:))
5.
bemberski -
На думи всичко е лесно. А на дела. . . ...
20.08.2009 09:15
20.08.2009 09:15
На думи всичко е лесно. А на дела... дори едно просто изхвърляне на боклука може да е страшно препятствие.
Поне на мен така ми се струва.
цитирайПоне на мен така ми се струва.
права си
затова трябва силно да се иска и затова е историята на лионел меси.
няма невъзможни неща. има недостатъчно вяра в себе си и искане.
цитирайзатова трябва силно да се иска и затова е историята на лионел меси.
няма невъзможни неща. има недостатъчно вяра в себе си и искане.
нали знаеш - когато искаш да направиш нещо- намираш начин, когато не искаш- намираш оправдание:)).
в този смисъл понякога "невъзможното" си е просто едно оправдание.
цитирайв този смисъл понякога "невъзможното" си е просто едно оправдание.
през цялата утрин, просто не се сещах точните думи :)
мерсиии
цитираймерсиии
Трябва да имате ВЯРА в себе си,за да сте пример,за тези след Вас!Неуспехите не трябва да Ви отчайват,трябва да сте оптимист и на сто неуспешни опита,на сто и първия ще успеете!НЯМА НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА,ако силно го искате !
цитирайтрябва много много вяра , така е
цитирайИ аз като Владо-вяра и оптимизъм!
поздрави :)
цитирайпоздрави :)
и неупотреба на думи като не мога , маги ?
цитирайневъзможно нещо е да върнем времето назад,останалото е въпрос на възприятия
цитирайсигурно , след 50 години я кемъл, я кемъл драйвър :))
цитирайпри положение,че познаваме около 15%от заобикалящия ни свят/което не е сигурно/и използваме около 15%от възможностите на нашият мозък,не може да твърдим нещо за сигурно при такова огромно непознаване!
цитирайползваме владо.
останалите7 са литературна измислица :)
цитирайостаналите7 са литературна измислица :)
17.
marcusjunius -
Терминът "невъзможно" ...
20.08.2009 12:25
20.08.2009 12:25
Терминът "невъзможно" представлява сам по себе си вътрешен логически парадокс. Всъщност, "не-възможно" е оксиморон. Понятието може да има значение само в контекста на ежедневната приблизителност на изказа, но не и в някакъв по общ, философски план.
Защото:
Ако има нещо невъзможно, то би било непредставимо, тъй като всяко нещо, което може да се появи в представите или да се превърне във въпрос, вече се е превърнало в нещо, което Е. В този смисъл смятам, че дори пътуването във времето вече Е възможно, тъй като човек ясно може да си представи концепция за него.
цитирайЗащото:
Ако има нещо невъзможно, то би било непредставимо, тъй като всяко нещо, което може да се появи в представите или да се превърне във въпрос, вече се е превърнало в нещо, което Е. В този смисъл смятам, че дори пътуването във времето вече Е възможно, тъй като човек ясно може да си представи концепция за него.
Това са най-оптимистичните резултати,като се отчитат и все още неизяснени феномени!
цитирайmarcusjunius написа:
Терминът "невъзможно" представлява сам по себе си вътрешен логически парадокс. Всъщност, "не-възможно" е оксиморон. Понятието може да има значение само в контекста на ежедневната приблизителност на изказа, но не и в някакъв по общ, философски план.
Защото:
Ако има нещо невъзможно, то би било непредставимо, тъй като всяко нещо, което може да се появи в представите или да се превърне във въпрос, вече се е превърнало в нещо, което Е. В този смисъл смятам, че дори пътуването във времето вече Е възможно, тъй като човек ясно може да си представи концепция за него.
Защото:
Ако има нещо невъзможно, то би било непредставимо, тъй като всяко нещо, което може да се появи в представите или да се превърне във въпрос, вече се е превърнало в нещо, което Е. В този смисъл смятам, че дори пътуването във времето вече Е възможно, тъй като човек ясно може да си представи концепция за него.
с една лееека забележка:
това че 19 век не си представя телевизора, а началото 20 скайп и видео, е доказателство че дори непредставимите неща са възможни
ka4ak написа:
Това са най-оптимистичните резултати,като се отчитат и все още неизяснени феномени!
но аз предпочитам да се опра на средната статистика. иначе ако кайл ху съществуваше данните щяха да са други.
21.
marcusjunius -
So
20.08.2009 12:45
20.08.2009 12:45
В 19 век, а и много, много по-рано, са си представяли пренасянето на образ и звук на разстояние. Бърза справка - Жул Верн, а и сигурно още сто по-неизвестни от него. Не е нужно да са си представяли някакъв плазмен басамак 40 инча с надпис самсунг на него :)
цитирайбезкрая,космос,вселена,любов,мисъл, ние сме прашинки,а и всеки от нас е малка вселена!!!Невероятни случки при изключително критични ситуации,само намекват за неподозираните възможности които незнайно как прашинките придобиват и ползват и по скоро сме част от някакъв необятен мозък който непрекъснато се развива в стремежа си за съвършенство,хармония и безсмъртие!
цитираймарк, ако спора ще е само за спорта
електричеството?
цитирайелектричеството?
Еми си изтегли късметче:
"Казаха ми да се усмихвам, щото живота бил гаден... И аз се усмихвах - и той беше гаден ..."
:)
цитирай"Казаха ми да се усмихвам, щото живота бил гаден... И аз се усмихвах - и той беше гаден ..."
:)
Чудя се как го постигаш след снощния купон...
Факт - невъзможни неща няма по принцип. Просто някои от тях не са във възможностите на отделната личност, но това не ги прави невъзможни.
цитирайФакт - невъзможни неща няма по принцип. Просто някои от тях не са във възможностите на отделната личност, но това не ги прави невъзможни.
обратното също :))
цитирай
27.
анонимен -
sowhat,
20.08.2009 13:24
20.08.2009 13:24
правилният въпрос е "Дали е нужно?"
Иначе - невъзможни неща няма!
Ако има - ще ги направим възможни!:)
Но все пак - нужно ли е?):
Поздрав?
цитирайИначе - невъзможни неща няма!
Ако има - ще ги направим възможни!:)
Но все пак - нужно ли е?):
Поздрав?
възможни-невъзможни неща. Може би най-правилно е да се казва "вероятно", "малко вероятно" и т.н. Макар че като се иде в математиката, физиката, точните науки - там си има невъзможно ... Ала това е друга тема - съгласен съм, че трябва да живеем с мечтите и желанията, а не с ограниченията на "невъзможното" :)
цитирайКато свършат парите много неща започват да изглеждат невъзможни, въпреки че са си напълно възможни...
цитирайголяма част от откритията стоящи примерно като микровълновата ти печка в кухнята, са открити съвсем случайно и вероятно баба ми би ги сметнала за ненужни предвид навика й да готви на печка на дърва.
така че , кой би се наел да каже какво е нужно и какво не е?
прости ми , но всяко твърдение започващо с ненужно ми звучи като от времето на инквизициите.
тогава всичко е било ненужно.
поздрав!
цитирайтака че , кой би се наел да каже какво е нужно и какво не е?
прости ми , но всяко твърдение започващо с ненужно ми звучи като от времето на инквизициите.
тогава всичко е било ненужно.
поздрав!
какво мислиш за клипа с футболиста , който съм качила тука ?
цитирайе довел до преодоляване на невъзможностите.
ако си сит и задоволен, какво би ти изглеждало невъзможно?
цитирайако си сит и задоволен, какво би ти изглеждало невъзможно?
Колкото можем да ограничим мислите си,толкова невъзможни неща ще има!Следователно,няма невъзможни неща,щом са докоснати от мисълта ни!!!
цитирай
34.
allbi -
казала си го:
20.08.2009 13:50
20.08.2009 13:50
"...Невъзможно не е факт. То е убеждение. Невъзможно не е твърдение. То е предизвикателство. Невъзможно е осъществимо. Невъзможно е временно..."
Поздрав за днешните ти проблясъци :)
цитирайПоздрав за днешните ти проблясъци :)
аз просто го открих(иначе си е изцяло на адидас) :))
цитирайхубави проблясъци раждаш и ти :)
скоро ще взема да те цитирам :)
цитирайскоро ще взема да те цитирам :)
като види самолета, той става възможен.
Кажи на аборигените, че има една такава машинка, която прави това-онова и компютър съществува. Ще ти кажат, че няма такова нещо, че е невъзвожно.
Невъзможното се определя от нивото на познание, а не защото е такова.
И невъзможен ли е Бог?
Едно от големите обвинения на атеизма е, че щом не можем да го видим и пипнем, значи е невъзможен.
А дали е така?
цитирайКажи на аборигените, че има една такава машинка, която прави това-онова и компютър съществува. Ще ти кажат, че няма такова нещо, че е невъзвожно.
Невъзможното се определя от нивото на познание, а не защото е такова.
И невъзможен ли е Бог?
Едно от големите обвинения на атеизма е, че щом не можем да го видим и пипнем, значи е невъзможен.
А дали е така?
38.
анонимен -
А нужно ли е?
20.08.2009 14:35
20.08.2009 14:35
Не съм последовател на Бин Ладен.
Или си по-щастлива от баба си, понеже имаш микровълнова?
Аз нямам - не ми е нужна!
Тя е страничен продукт от изследвания за НАСА!
Всички домакини са казали - "Чудесно!" и никой не се е питал: А какво е станало с основното изследване!
Исках само да отбележа, че и Микровълновата е създадена, понеже някой е имал нужда от нещо!:)
цитирайИли си по-щастлива от баба си, понеже имаш микровълнова?
Аз нямам - не ми е нужна!
Тя е страничен продукт от изследвания за НАСА!
Всички домакини са казали - "Чудесно!" и никой не се е питал: А какво е станало с основното изследване!
Исках само да отбележа, че и Микровълновата е създадена, понеже някой е имал нужда от нещо!:)
да вярвам в това, хънтър, че няма невъзможни неща.
остави ги атеистите, те са достатъчно зле , без това да могат да вярват...
цитирайостави ги атеистите, те са достатъчно зле , без това да могат да вярват...
tit написа:
Не съм последовател на Бин Ладен.
Или си по-щастлива от баба си, понеже имаш микровълнова?
Аз нямам - не ми е нужна!
Тя е страничен продукт от изследвания за НАСА!
Всички домакини са казали - "Чудесно!" и никой не се е питал: А какво е станало с основното изследване!
Исках само да отбележа, че и Микровълновата е създадена, понеже някой е имал нужда от нещо!:)
Или си по-щастлива от баба си, понеже имаш микровълнова?
Аз нямам - не ми е нужна!
Тя е страничен продукт от изследвания за НАСА!
Всички домакини са казали - "Чудесно!" и никой не се е питал: А какво е станало с основното изследване!
Исках само да отбележа, че и Микровълновата е създадена, понеже някой е имал нужда от нещо!:)
Микровълновата е създадена, за да докаже човек, че може да ръководи този свят и сам си търси доказаелства за това, без да осъзнава, че каузата е обречена...
Соу, невъзможното е такова, докато не го проумеем - тогава става възможно...
Но Бог е трудно доказуем, именно защото не е нито самолет, нито компютър, за неговата доказуемост нашите ситива и разсъдък не вършат работа... но това означава ли, че той по пренцип е ведоказуем...
цитирайНо Бог е трудно доказуем, именно защото не е нито самолет, нито компютър, за неговата доказуемост нашите ситива и разсъдък не вършат работа... но това означава ли, че той по пренцип е ведоказуем...
баба ми е нямала нужда и от ток и от компютър , но виждам че и ти и аз добре се справяме с тях
и когато ги няма , доста се оплакваме - от чез, от доставчика и т.н.
така че, доста привидно ненужни на баба ми неща, на мен са ми нужни
защото в този ред на мисли бих могла да посъветвам майките в бегемама да слагат пелени на бебета си и да перат ръчно, защото и без памперси и автоматични перални моето поколение се справяше чудесно и отгледа чудесни деца.
не сигурно също са някакъв страничен продукт на незнамквоси , но в днешната реалия са необходимост, защото животът продължава и технологиите се развиват, без значение дали тит или соу имат или нямат микровълнова печка и имат или нямат нужда от нея.
дали е нужно или не?
ами да драснем имейл на лионел меси и да го питаме дали е имал нужда да се справи с предизвикателството пред себе си?
колко му е!
а изследванията на наса с домакинското чудесно и без него, си продължават.
иначе кога бихме видели снимки на марс ( не че са ни нужни).
така че тоя въпрос с нуждите е доста хм, личностен, защото нуждите на един, не са нуждите на едно цяло общество, но кой пък би могъл да влезе в ролята на говорител на обществото , без то да го е упълномощило за това?
ако ми дадеш дефиниция за щастие, ще ти кажа дали съм по щастлива от баба си. :))
цитирайи когато ги няма , доста се оплакваме - от чез, от доставчика и т.н.
така че, доста привидно ненужни на баба ми неща, на мен са ми нужни
защото в този ред на мисли бих могла да посъветвам майките в бегемама да слагат пелени на бебета си и да перат ръчно, защото и без памперси и автоматични перални моето поколение се справяше чудесно и отгледа чудесни деца.
не сигурно също са някакъв страничен продукт на незнамквоси , но в днешната реалия са необходимост, защото животът продължава и технологиите се развиват, без значение дали тит или соу имат или нямат микровълнова печка и имат или нямат нужда от нея.
дали е нужно или не?
ами да драснем имейл на лионел меси и да го питаме дали е имал нужда да се справи с предизвикателството пред себе си?
колко му е!
а изследванията на наса с домакинското чудесно и без него, си продължават.
иначе кога бихме видели снимки на марс ( не че са ни нужни).
така че тоя въпрос с нуждите е доста хм, личностен, защото нуждите на един, не са нуждите на едно цяло общество, но кой пък би могъл да влезе в ролята на говорител на обществото , без то да го е упълномощило за това?
ако ми дадеш дефиниция за щастие, ще ти кажа дали съм по щастлива от баба си. :))
аз имам един отговор, който доста често повтарям:
единственото нещо на този свят, което няма нужда от доказателства е вярата в Бог.
и няма нужда единствено и само да проумявам неведомите пътища Божии
:)
цитирайединственото нещо на този свят, което няма нужда от доказателства е вярата в Бог.
и няма нужда единствено и само да проумявам неведомите пътища Божии
:)
44.
анонимен -
Предпочитам
20.08.2009 15:01
20.08.2009 15:01
невъзможното, което убеждава, пред възможното, което звучи неубедително
цитирай
45.
анонимен -
един блогер имаше пост наскоро по ...
20.08.2009 15:02
20.08.2009 15:02
един блогер имаше пост наскоро по въпроса - млад човек, коментаторите в говорилнята - и те - студенти;
беше интересно...да се чете.
Виж - не се заяждам,:)
на мен лично снимките на Марс ми бяха интересни...
Но разговора отива твърде много в материална насока - не е най важното да имаш това или онова, което много други нямат.
И онова, което в чисто житейски план е успех за един, вероятно в очите на друг не представлява и мечта.
Не бива да мериш хората с един аршин - човек, изглеждащ в твоите очи неудачник, може да е най-чудесен за някого другиго.
А нуждите на щялото общество са онези,които налага рекламата - защото ефирното време е твърде скъпо за обикновените хора:)
Дано да ме разбереш!
Лек ден!
цитирайбеше интересно...да се чете.
Виж - не се заяждам,:)
на мен лично снимките на Марс ми бяха интересни...
Но разговора отива твърде много в материална насока - не е най важното да имаш това или онова, което много други нямат.
И онова, което в чисто житейски план е успех за един, вероятно в очите на друг не представлява и мечта.
Не бива да мериш хората с един аршин - човек, изглеждащ в твоите очи неудачник, може да е най-чудесен за някого другиго.
А нуждите на щялото общество са онези,които налага рекламата - защото ефирното време е твърде скъпо за обикновените хора:)
Дано да ме разбереш!
Лек ден!
ако говорим за нещата в глобален план?
:)
цитирай:)
в общочовешки мащаб за възможното и невъзможното, ми се струва , че просто се концентрираш около собствената си гледна точка.
и казано честно се опитах да погледна от този ъгъл, но ми се струва твърде ограничен.
защото по твоята логика, би трябвало да се каже - не мечтайте , че вашите мечти не са по размера или вкуса на всеки.
аз не меря хората тит, предоставям им правото всеки да покаже колко е голям, според мечтите ( и мислите се).
опазил ме , бог да съм съдник някому
:)
колкото до това рекламно послание, мисля че е чудесно, защото показва на обикновени хора като мен, къде може да стигне един човек, ако си повярва.
лек ден и на теб :)
цитирайи казано честно се опитах да погледна от този ъгъл, но ми се струва твърде ограничен.
защото по твоята логика, би трябвало да се каже - не мечтайте , че вашите мечти не са по размера или вкуса на всеки.
аз не меря хората тит, предоставям им правото всеки да покаже колко е голям, според мечтите ( и мислите се).
опазил ме , бог да съм съдник някому
:)
колкото до това рекламно послание, мисля че е чудесно, защото показва на обикновени хора като мен, къде може да стигне един човек, ако си повярва.
лек ден и на теб :)
48.
анонимен -
Щастието е димящо дуло...
20.08.2009 15:30
20.08.2009 15:30
Джон Ленън
цитирайвероятно затова е бил сполетян форевър от него. а за тит?
аз бих могла да изровя поне сто сентенции за щастие и нито една от тях да не дефинира, моето усещане за това.
по същият начин е и с рекламният слоган на адидас.
възможното за един, е невъзможно за друг.
това ми казва този цитат на ленън.
:)
цитирайаз бих могла да изровя поне сто сентенции за щастие и нито една от тях да не дефинира, моето усещане за това.
по същият начин е и с рекламният слоган на адидас.
възможното за един, е невъзможно за друг.
това ми казва този цитат на ленън.
:)
Това е интелектуален продукт, за който е платено за да се създаде.
Готино звучи, но това е търсено.
Оптимистично звучи, това също е търсено.
В живота съм забелязал, че най-често се среща знакът за равенство. Печелиш, губиш и продължаваш както можеш и докъдето стигнеш, според себе си и според другите. Оптимизмът е нужен, но напомпеният оптимизъм е толкова вреден колкото прекаленият песимизъм. Наполовина пълна или наполовина празна Соу :) все си е половин чаша. И един виц:
Оптимистът вижда светлина в края на тунела.
Песимистът вижда само тъмен тунел.
Реалистът вижда светлината на приближаващия се насреща влак.
А машинистът вижда трима идиоти седящи на релсите...
цитирайГотино звучи, но това е търсено.
Оптимистично звучи, това също е търсено.
В живота съм забелязал, че най-често се среща знакът за равенство. Печелиш, губиш и продължаваш както можеш и докъдето стигнеш, според себе си и според другите. Оптимизмът е нужен, но напомпеният оптимизъм е толкова вреден колкото прекаленият песимизъм. Наполовина пълна или наполовина празна Соу :) все си е половин чаша. И един виц:
Оптимистът вижда светлина в края на тунела.
Песимистът вижда само тъмен тунел.
Реалистът вижда светлината на приближаващия се насреща влак.
А машинистът вижда трима идиоти седящи на релсите...
пробляс!
цитирайние сме идиотите на релсите, но аз въпреки алергията си към футбола, не мога да не се възхитя на тоя тип, който е постигнал непостижимото за себе си
цитирай
53.
elpidaa -
живеем в интересно време, където ...
20.08.2009 16:28
20.08.2009 16:28
живеем в интересно време, където думата "невъзможно" е толкова притегателна, че по силата на магнитната индукция...(дори и без нея) НЕ-то се отцепва със скоростта на земното притегляне.
(а за някои "невъзможно" е просто оправдание)
цитирай(а за някои "невъзможно" е просто оправдание)
поетично и сладко
цитирай
55.
elpidaa -
поетично и сладко
захарно п...
20.08.2009 17:49
20.08.2009 17:49
sowhat написа:
поетично и сладко
захарно петле на клечка ;)
Хехе, Соу, та ти си ме улучила в десятката. Че аз си имам такъв девиз:
"Да изтикаме НЕ от НЕвъзможното."
Сизиф
Хем сам съм си го измисил.
цитирай"Да изтикаме НЕ от НЕвъзможното."
Сизиф
Хем сам съм си го измисил.
никога не съм се съмнявала
( написах си домашното при теб в чалга вариант)
:))
цитирай( написах си домашното при теб в чалга вариант)
:))
ама че ме върна в карамеленото :))
цитирайАми да. Даже ми е девиз на блога. Или каквото там се казва, дето си го пишеш най-горе.
цитирайима ли значение
айде че си чакам оценката даскале :)))))))))(
цитирайайде че си чакам оценката даскале :)))))))))(
Има значение. За баламосването. Баламосвам те тука, за да се изнервиш от чакане. А бе то на стената на плача пред университетите няма такова напрежение за оценка... Ама недей, ще развалиш маникюра от гризане и сенки под очите от взиране. Нека даскала да изпие едно веселиновско мохито, че тогава. Ама с тоя чалга-вариант не очаквай кой знае какво. От мене де. От Митко Пайнера не знам.
цитирайотивам от яд да си полея моравата , тая вечер не ми е мохитово, ма има време ще видим :))
цитирайСпоред мен понятията Възможно и Невъзможно имат две измерения.Едното съществува в човешкия мозък, другото - в заобикалящия ни свят, в космоса, във Вселената. С други думи едното е субективно измерение а другото е обективно съществуващо. Щом е субективно, можем да го мислим както на нас ни харесва: да правим невъзможното възможно и обратното - мисълта притежава огромна мощ, затова въздейства преобразуващо или разрушаващо...Другото, реалното измерение не е подчинено на мисълта, а на природните закони. Проблемът е да съчетаем двете измерения по начин, който действително ще ни даде реална възможност да се движим напред ! Футболистът в клипа е постигнал не невъзможното, а възможното, поне така го разбрах в клипа, защото му е помогнал оптимизма, волята за победа, в крайна сметка - мисълта, идеален синхрон с второто измерение на възможното.
Някой бe изрекъл мисълта: Човешките потребности, т.е. нуждите, са двигателя на прогреса. И аз споделям тази мисъл.
Прекрасното на първото измерение е неговата неограниченост в безкрайността - духовна и физическа, вълшебната сила на мисълта, с която можем мигновено да проникваме във всяка точка на пространството, да връщаме времето назад и още и още...
Но стига толкова, май се увлякох в първото измерение:)))
Имаш чудесен усет и изказ към вътрешния, духовен мир на човека! Поздравления!
цитирайНякой бe изрекъл мисълта: Човешките потребности, т.е. нуждите, са двигателя на прогреса. И аз споделям тази мисъл.
Прекрасното на първото измерение е неговата неограниченост в безкрайността - духовна и физическа, вълшебната сила на мисълта, с която можем мигновено да проникваме във всяка точка на пространството, да връщаме времето назад и още и още...
Но стига толкова, май се увлякох в първото измерение:)))
Имаш чудесен усет и изказ към вътрешния, духовен мир на човека! Поздравления!
това е една чудесна илюстрация и синтез, на всичко което аз не успях с многочислените си коментари.
поздрави!
цитирайпоздрави!
вярно е за силата на волята...вярата...не е тук може би мястото но, аз-спрях множествената склероза в мен-официално е и дано е за винаги, раздвижих се и искам да ми се махне от главата въобще. За това-вярвам в себе си и БОГ е в мен.Много е силна темата и ти благодаря за нея.
цитирайличното си постижение.
защото ако си прочел коментарите ,ще се убедиш , че има и такива , които предпочитат да вярват в не( възможното).
поздрави!
цитирайзащото ако си прочел коментарите ,ще се убедиш , че има и такива , които предпочитат да вярват в не( възможното).
поздрави!
http://www.youtube.com/watch?v=3rnWSLqV3R0&feature=related
цитирайНяма невъзможни неща,има хора,на който им е по-лесно да кажат,че е невъзможно.
цитирайВсяка трудност по пътя ни представлява нова възможност! Аз така разбирам твоите думи клипчетата, Соу!
:)))
цитирай:)))
читатели :)
цитирайцелта на тоя пост, докато писах беше да кажа на повече хора
вие можете, просто - го поискайте :))
цитирайвие можете, просто - го поискайте :))
victoriavselena написа:
http://www.youtube.com/watch?v=3rnWSLqV3R0&feature=related
много подходящ избор :)
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 63729
Блогрол
1. Геноцид
2. елада пиньо
3. хапче антидепресант
4. когато ру е
5. старият циничен бук
6. колега ,не ме занимавай с глупости- Ъпсурт бе,ЪпсурТ
7. култ
8. Бар "Разбити сърца"
9. бушмен
10. jump
11. ако си пролет
12. хандука мдхтинтви
13. chambao
14. she say: so what
15. правилата с чук върху стената
16. rhymester
17. илиян, по вавилонски
18. В. като Виржиния
19. пред строя мирррррррррно!
20. късметче за деня :)
21. другарят гений
22. ветрени мелници в дзен
23. d_Ada
24. бюро жалби и оплаквания
25. танцуващият с Бегбеде
26. рейна
27. просто Хано
2. елада пиньо
3. хапче антидепресант
4. когато ру е
5. старият циничен бук
6. колега ,не ме занимавай с глупости- Ъпсурт бе,ЪпсурТ
7. култ
8. Бар "Разбити сърца"
9. бушмен
10. jump
11. ако си пролет
12. хандука мдхтинтви
13. chambao
14. she say: so what
15. правилата с чук върху стената
16. rhymester
17. илиян, по вавилонски
18. В. като Виржиния
19. пред строя мирррррррррно!
20. късметче за деня :)
21. другарят гений
22. ветрени мелници в дзен
23. d_Ada
24. бюро жалби и оплаквания
25. танцуващият с Бегбеде
26. рейна
27. просто Хано