Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2009 08:41 - Проблясъци:
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6180 Коментари: 72 Гласове:
11



Невъзможно е само силна дума, използвана от слаби хора, намиращи за по-лесно да живеят в света, който им е отреден, вместо да открият силата в себе си да го променят. Невъзможно не е факт. То е убеждение. Невъзможно не е твърдение. То е предизвикателство. Невъзможно е осъществимо. Невъзможно е временно. Невъзможно е нищо.


Реклама на Адидас

я сега да поговорим има ли невъзможности и какво ги определя.
и при все, че отричам рекламите и рекламистите и все по често търсим идиотското в тях ( за справки виж sulla.blog.bg)
аз не мога да отрека гениалността на тази мисъл.

мисля си , колко от нас биха могле да напишат невъзможното на лист и да кажат - ето това е наистина невъзможно.

всъщност единственото невъзможно нещо за сега е да се върне времето назад. и все пак , кой знае?
може би и това невъзможно е временно.
предполагам че и за баба ми самолета е бил ""невъзможност.



eдна история на лионел меси



не казвайте - невъзможно е
това е просто само една дума.



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sunflower - чела съм
20.08.2009 08:58
че има нещо възможно дори във връщането на времето назад. то е, когато отношението ти към някоя история от миналото се промени изцяло (например си си мислил, че е голяма трагедия, а изведнъж ти просветне, че е била голям скок за осъзнаването ти и намирането на себе си). промяната на отношението ти към миналото променя теб в момента, та дори и по отношение на бъдещето - значи все едно си се върнал с машина на времето в миналото и си променил събитието и от там цяла верига от събития, може би :)))
цитирай
2. sowhat - а може би един ден пътуването
20.08.2009 09:01
във времето ще е напълно възможно , нищо че сега ни се струва непосилно :)
иначе съм напълно съгласна и с твоят поглед
цитирай
3. miralyub - невъзможното? всяко невъзможно ...
20.08.2009 09:12
невъзможното?
всяко невъзможно е едно потенциално възможно.
просто не го затваряйте във времето тук и сега:)))



цитирай
4. sowhat - и това ми хареса много мири
20.08.2009 09:14
толкова често казваме - не мога
вероятно защото не го искаме достатъчно.

:))
цитирай
5. bemberski - На думи всичко е лесно. А на дела. . . ...
20.08.2009 09:15
На думи всичко е лесно. А на дела... дори едно просто изхвърляне на боклука може да е страшно препятствие.
Поне на мен така ми се струва.
цитирай
6. sowhat - бемберски
20.08.2009 09:19
права си
затова трябва силно да се иска и затова е историята на лионел меси.
няма невъзможни неща. има недостатъчно вяра в себе си и искане.
цитирай
7. miralyub - нали знаеш - когато искаш да напр...
20.08.2009 09:34
нали знаеш - когато искаш да направиш нещо- намираш начин, когато не искаш- намираш оправдание:)).
в този смисъл понякога "невъзможното" си е просто едно оправдание.
цитирай
8. sowhat - това ми се въртеше в главата мири
20.08.2009 09:35
през цялата утрин, просто не се сещах точните думи :)

мерсиии
цитирай
9. ka4ak - Еми в подкрепа на теб,това е от един от първите ми постове!
20.08.2009 11:03
Трябва да имате ВЯРА в себе си,за да сте пример,за тези след Вас!Неуспехите не трябва да Ви отчайват,трябва да сте оптимист и на сто неуспешни опита,на сто и първия ще успеете!НЯМА НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА,ако силно го искате !
цитирай
10. sowhat - благодаря, Владо
20.08.2009 11:06
трябва много много вяра , така е
цитирай
11. mmagy - И аз като Владо-вяра и оптимизъм...
20.08.2009 11:24
И аз като Владо-вяра и оптимизъм!
поздрави :)
цитирай
12. sowhat - :)
20.08.2009 11:26
и неупотреба на думи като не мога , маги ?
цитирай
13. dressy - единственото
20.08.2009 11:57
невъзможно нещо е да върнем времето назад,останалото е въпрос на възприятия
цитирай
14. sowhat - както казах, сис и това не е
20.08.2009 12:19
сигурно , след 50 години я кемъл, я кемъл драйвър :))
цитирай
15. ka4ak - dressy много се надявам,някога и това да може да се случи!!!
20.08.2009 12:21
при положение,че познаваме около 15%от заобикалящия ни свят/което не е сигурно/и използваме около 15%от възможностите на нашият мозък,не може да твърдим нещо за сигурно при такова огромно непознаване!
цитирай
16. sowhat - 8 %
20.08.2009 12:23
ползваме владо.
останалите7 са литературна измислица :)
цитирай
17. marcusjunius - Терминът "невъзможно" ...
20.08.2009 12:25
Терминът "невъзможно" представлява сам по себе си вътрешен логически парадокс. Всъщност, "не-възможно" е оксиморон. Понятието може да има значение само в контекста на ежедневната приблизителност на изказа, но не и в някакъв по общ, философски план.

Защото:
Ако има нещо невъзможно, то би било непредставимо, тъй като всяко нещо, което може да се появи в представите или да се превърне във въпрос, вече се е превърнало в нещо, което Е. В този смисъл смятам, че дори пътуването във времето вече Е възможно, тъй като човек ясно може да си представи концепция за него.
цитирай
18. ka4ak - Еми ползвам колективните изследвания на цялото човечество!
20.08.2009 12:33
Това са най-оптимистичните резултати,като се отчитат и все още неизяснени феномени!
цитирай
19. sowhat - марк абсолютно съм съгласна
20.08.2009 12:35
marcusjunius написа:
Терминът "невъзможно" представлява сам по себе си вътрешен логически парадокс. Всъщност, "не-възможно" е оксиморон. Понятието може да има значение само в контекста на ежедневната приблизителност на изказа, но не и в някакъв по общ, философски план.

Защото:
Ако има нещо невъзможно, то би било непредставимо, тъй като всяко нещо, което може да се появи в представите или да се превърне във въпрос, вече се е превърнало в нещо, което Е. В този смисъл смятам, че дори пътуването във времето вече Е възможно, тъй като човек ясно може да си представи концепция за него.


с една лееека забележка:
това че 19 век не си представя телевизора, а началото 20 скайп и видео, е доказателство че дори непредставимите неща са възможни
цитирай
20. sowhat - е да владо
20.08.2009 12:36
ka4ak написа:
Това са най-оптимистичните резултати,като се отчитат и все още неизяснени феномени!

но аз предпочитам да се опра на средната статистика. иначе ако кайл ху съществуваше данните щяха да са други.
цитирай
21. marcusjunius - So
20.08.2009 12:45
В 19 век, а и много, много по-рано, са си представяли пренасянето на образ и звук на разстояние. Бърза справка - Жул Верн, а и сигурно още сто по-неизвестни от него. Не е нужно да са си представяли някакъв плазмен басамак 40 инча с надпис самсунг на него :)
цитирай
22. ka4ak - Еми,аз пък за това вярвам в това:
20.08.2009 12:55
безкрая,космос,вселена,любов,мисъл, ние сме прашинки,а и всеки от нас е малка вселена!!!Невероятни случки при изключително критични ситуации,само намекват за неподозираните възможности които незнайно как прашинките придобиват и ползват и по скоро сме част от някакъв необятен мозък който непрекъснато се развива в стремежа си за съвършенство,хармония и безсмъртие!

цитирай
23. sowhat - ммм мога да се върна и след верн
20.08.2009 12:57
марк, ако спора ще е само за спорта

електричеството?
цитирай
24. sowhat - хм владо късметчето ми днес беше
20.08.2009 12:59
Еми си изтегли късметче:

"Казаха ми да се усмихвам, щото живота бил гаден... И аз се усмихвах - и той беше гаден ..."

:)
цитирай
25. mamas - Соу, толкова си сериозна днес!
20.08.2009 13:02
Чудя се как го постигаш след снощния купон...
Факт - невъзможни неща няма по принцип. Просто някои от тях не са във възможностите на отделната личност, но това не ги прави невъзможни.
цитирай
26. sowhat - славе, мога да съм сериозна докато се забавлявам и
20.08.2009 13:07
обратното също :))
цитирай
27. анонимен - sowhat,
20.08.2009 13:24
правилният въпрос е "Дали е нужно?"
Иначе - невъзможни неща няма!
Ако има - ще ги направим възможни!:)
Но все пак - нужно ли е?):
Поздрав?
цитирай
28. luben - Да - има
20.08.2009 13:27
възможни-невъзможни неща. Може би най-правилно е да се казва "вероятно", "малко вероятно" и т.н. Макар че като се иде в математиката, физиката, точните науки - там си има невъзможно ... Ала това е друга тема - съгласен съм, че трябва да живеем с мечтите и желанията, а не с ограниченията на "невъзможното" :)
цитирай
29. flyco - ...
20.08.2009 13:28
Като свършат парите много неща започват да изглеждат невъзможни, въпреки че са си напълно възможни...
цитирай
30. sowhat - ами тит
20.08.2009 13:33
голяма част от откритията стоящи примерно като микровълновата ти печка в кухнята, са открити съвсем случайно и вероятно баба ми би ги сметнала за ненужни предвид навика й да готви на печка на дърва.

така че , кой би се наел да каже какво е нужно и какво не е?

прости ми , но всяко твърдение започващо с ненужно ми звучи като от времето на инквизициите.
тогава всичко е било ненужно.
поздрав!
цитирай
31. sowhat - любо, ако е така
20.08.2009 13:39
какво мислиш за клипа с футболиста , който съм качила тука ?
цитирай
32. sowhat - флайко аз мисля че именно недостигът на пари
20.08.2009 13:40
е довел до преодоляване на невъзможностите.
ако си сит и задоволен, какво би ти изглеждало невъзможно?
цитирай
33. ka4ak - Еми,тъй като ме замисли и гледай какъв бисер ми роди кратуната!
20.08.2009 13:44
Колкото можем да ограничим мислите си,толкова невъзможни неща ще има!Следователно,няма невъзможни неща,щом са докоснати от мисълта ни!!!
цитирай
34. allbi - казала си го:
20.08.2009 13:50
"...Невъзможно не е факт. То е убеждение. Невъзможно не е твърдение. То е предизвикателство. Невъзможно е осъществимо. Невъзможно е временно..."

Поздрав за днешните ти проблясъци :)
цитирай
35. sowhat - мерси бени
20.08.2009 14:00
аз просто го открих(иначе си е изцяло на адидас) :))
цитирай
36. sowhat - браво владо
20.08.2009 14:02
хубави проблясъци раждаш и ти :)

скоро ще взема да те цитирам :)
цитирай
37. lovehunter - Бабата
20.08.2009 14:31
като види самолета, той става възможен.
Кажи на аборигените, че има една такава машинка, която прави това-онова и компютър съществува. Ще ти кажат, че няма такова нещо, че е невъзвожно.
Невъзможното се определя от нивото на познание, а не защото е такова.
И невъзможен ли е Бог?
Едно от големите обвинения на атеизма е, че щом не можем да го видим и пипнем, значи е невъзможен.
А дали е така?
цитирай
38. анонимен - А нужно ли е?
20.08.2009 14:35
Не съм последовател на Бин Ладен.
Или си по-щастлива от баба си, понеже имаш микровълнова?
Аз нямам - не ми е нужна!
Тя е страничен продукт от изследвания за НАСА!
Всички домакини са казали - "Чудесно!" и никой не се е питал: А какво е станало с основното изследване!
Исках само да отбележа, че и Микровълновата е създадена, понеже някой е имал нужда от нещо!:)
цитирай
39. sowhat - предпочитам
20.08.2009 14:36
да вярвам в това, хънтър, че няма невъзможни неща.

остави ги атеистите, те са достатъчно зле , без това да могат да вярват...
цитирай
40. lovehunter - tit
20.08.2009 14:43
tit написа:
Не съм последовател на Бин Ладен.
Или си по-щастлива от баба си, понеже имаш микровълнова?
Аз нямам - не ми е нужна!
Тя е страничен продукт от изследвания за НАСА!
Всички домакини са казали - "Чудесно!" и никой не се е питал: А какво е станало с основното изследване!
Исках само да отбележа, че и Микровълновата е създадена, понеже някой е имал нужда от нещо!:)


Микровълновата е създадена, за да докаже човек, че може да ръководи този свят и сам си търси доказаелства за това, без да осъзнава, че каузата е обречена...
цитирай
41. lovehunter - Да,
20.08.2009 14:48
Соу, невъзможното е такова, докато не го проумеем - тогава става възможно...
Но Бог е трудно доказуем, именно защото не е нито самолет, нито компютър, за неговата доказуемост нашите ситива и разсъдък не вършат работа... но това означава ли, че той по пренцип е ведоказуем...
цитирай
42. sowhat - тит,
20.08.2009 14:48
баба ми е нямала нужда и от ток и от компютър , но виждам че и ти и аз добре се справяме с тях
и когато ги няма , доста се оплакваме - от чез, от доставчика и т.н.

така че, доста привидно ненужни на баба ми неща, на мен са ми нужни
защото в този ред на мисли бих могла да посъветвам майките в бегемама да слагат пелени на бебета си и да перат ръчно, защото и без памперси и автоматични перални моето поколение се справяше чудесно и отгледа чудесни деца.

не сигурно също са някакъв страничен продукт на незнамквоси , но в днешната реалия са необходимост, защото животът продължава и технологиите се развиват, без значение дали тит или соу имат или нямат микровълнова печка и имат или нямат нужда от нея.

дали е нужно или не?
ами да драснем имейл на лионел меси и да го питаме дали е имал нужда да се справи с предизвикателството пред себе си?

колко му е!

а изследванията на наса с домакинското чудесно и без него, си продължават.

иначе кога бихме видели снимки на марс ( не че са ни нужни).

така че тоя въпрос с нуждите е доста хм, личностен, защото нуждите на един, не са нуждите на едно цяло общество, но кой пък би могъл да влезе в ролята на говорител на обществото , без то да го е упълномощило за това?

ако ми дадеш дефиниция за щастие, ще ти кажа дали съм по щастлива от баба си. :))
цитирай
43. sowhat - хънтър
20.08.2009 14:51
аз имам един отговор, който доста често повтарям:
единственото нещо на този свят, което няма нужда от доказателства е вярата в Бог.

и няма нужда единствено и само да проумявам неведомите пътища Божии

:)
цитирай
44. анонимен - Предпочитам
20.08.2009 15:01
невъзможното, което убеждава, пред възможното, което звучи неубедително
цитирай
45. анонимен - един блогер имаше пост наскоро по ...
20.08.2009 15:02
един блогер имаше пост наскоро по въпроса - млад човек, коментаторите в говорилнята - и те - студенти;
беше интересно...да се чете.
Виж - не се заяждам,:)
на мен лично снимките на Марс ми бяха интересни...
Но разговора отива твърде много в материална насока - не е най важното да имаш това или онова, което много други нямат.
И онова, което в чисто житейски план е успех за един, вероятно в очите на друг не представлява и мечта.
Не бива да мериш хората с един аршин - човек, изглеждащ в твоите очи неудачник, може да е най-чудесен за някого другиго.
А нуждите на щялото общество са онези,които налага рекламата - защото ефирното време е твърде скъпо за обикновените хора:)
Дано да ме разбереш!
Лек ден!
цитирай
46. sowhat - как ги отделяш, дарлинг
20.08.2009 15:02
ако говорим за нещата в глобален план?
:)
цитирай
47. sowhat - разбрах те прекрасно тит, но докато аз говоря
20.08.2009 15:10
в общочовешки мащаб за възможното и невъзможното, ми се струва , че просто се концентрираш около собствената си гледна точка.

и казано честно се опитах да погледна от този ъгъл, но ми се струва твърде ограничен.

защото по твоята логика, би трябвало да се каже - не мечтайте , че вашите мечти не са по размера или вкуса на всеки.

аз не меря хората тит, предоставям им правото всеки да покаже колко е голям, според мечтите ( и мислите се).
опазил ме , бог да съм съдник някому

:)

колкото до това рекламно послание, мисля че е чудесно, защото показва на обикновени хора като мен, къде може да стигне един човек, ако си повярва.

лек ден и на теб :)
цитирай
48. анонимен - Щастието е димящо дуло...
20.08.2009 15:30
Джон Ленън
цитирай
49. sowhat - за джон,
20.08.2009 15:34
вероятно затова е бил сполетян форевър от него. а за тит?

аз бих могла да изровя поне сто сентенции за щастие и нито една от тях да не дефинира, моето усещане за това.

по същият начин е и с рекламният слоган на адидас.

възможното за един, е невъзможно за друг.
това ми казва този цитат на ленън.
:)
цитирай
50. flyco - реклама на адидас
20.08.2009 15:39
Това е интелектуален продукт, за който е платено за да се създаде.
Готино звучи, но това е търсено.
Оптимистично звучи, това също е търсено.
В живота съм забелязал, че най-често се среща знакът за равенство. Печелиш, губиш и продължаваш както можеш и докъдето стигнеш, според себе си и според другите. Оптимизмът е нужен, но напомпеният оптимизъм е толкова вреден колкото прекаленият песимизъм. Наполовина пълна или наполовина празна Соу :) все си е половин чаша. И един виц:
Оптимистът вижда светлина в края на тунела.
Песимистът вижда само тъмен тунел.
Реалистът вижда светлината на приближаващия се насреща влак.
А машинистът вижда трима идиоти седящи на релсите...
цитирай
51. flyco - проблясък
20.08.2009 15:49
пробляс!
цитирай
52. sowhat - хех, това е готино флай
20.08.2009 15:59
ние сме идиотите на релсите, но аз въпреки алергията си към футбола, не мога да не се възхитя на тоя тип, който е постигнал непостижимото за себе си
цитирай
53. elpidaa - живеем в интересно време, където ...
20.08.2009 16:28
живеем в интересно време, където думата "невъзможно" е толкова притегателна, че по силата на магнитната индукция...(дори и без нея) НЕ-то се отцепва със скоростта на земното притегляне.
(а за някои "невъзможно" е просто оправдание)
цитирай
54. sowhat - :) ел пи здрасти
20.08.2009 16:30
поетично и сладко
цитирай
55. elpidaa - поетично и сладко захарно п...
20.08.2009 17:49
sowhat написа:
поетично и сладко


захарно петле на клечка ;)
цитирай
56. veselinvalev - sowhat
20.08.2009 18:48
Хехе, Соу, та ти си ме улучила в десятката. Че аз си имам такъв девиз:
"Да изтикаме НЕ от НЕвъзможното."
Сизиф
Хем сам съм си го измисил.
цитирай
57. sowhat - веско, в теб
20.08.2009 18:55
никога не съм се съмнявала
( написах си домашното при теб в чалга вариант)

:))
цитирай
58. sowhat - елиииии
20.08.2009 18:56
ама че ме върна в карамеленото :))
цитирай
59. veselinvalev - sowhat
20.08.2009 19:07
Ами да. Даже ми е девиз на блога. Или каквото там се казва, дето си го пишеш най-горе.
цитирай
60. sowhat - слоган, девиз , лого
20.08.2009 19:09
има ли значение
айде че си чакам оценката даскале :)))))))))(
цитирай
61. veselinvalev - sowhat
20.08.2009 19:25
Има значение. За баламосването. Баламосвам те тука, за да се изнервиш от чакане. А бе то на стената на плача пред университетите няма такова напрежение за оценка... Ама недей, ще развалиш маникюра от гризане и сенки под очите от взиране. Нека даскала да изпие едно веселиновско мохито, че тогава. Ама с тоя чалга-вариант не очаквай кой знае какво. От мене де. От Митко Пайнера не знам.
цитирай
62. sowhat - пфу , ама че кукерски прийоми
20.08.2009 19:28
отивам от яд да си полея моравата , тая вечер не ми е мохитово, ма има време ще видим :))
цитирай
63. tomich - Соу
20.08.2009 19:32
Според мен понятията Възможно и Невъзможно имат две измерения.Едното съществува в човешкия мозък, другото - в заобикалящия ни свят, в космоса, във Вселената. С други думи едното е субективно измерение а другото е обективно съществуващо. Щом е субективно, можем да го мислим както на нас ни харесва: да правим невъзможното възможно и обратното - мисълта притежава огромна мощ, затова въздейства преобразуващо или разрушаващо...Другото, реалното измерение не е подчинено на мисълта, а на природните закони. Проблемът е да съчетаем двете измерения по начин, който действително ще ни даде реална възможност да се движим напред ! Футболистът в клипа е постигнал не невъзможното, а възможното, поне така го разбрах в клипа, защото му е помогнал оптимизма, волята за победа, в крайна сметка - мисълта, идеален синхрон с второто измерение на възможното.
Някой бe изрекъл мисълта: Човешките потребности, т.е. нуждите, са двигателя на прогреса. И аз споделям тази мисъл.
Прекрасното на първото измерение е неговата неограниченост в безкрайността - духовна и физическа, вълшебната сила на мисълта, с която можем мигновено да проникваме във всяка точка на пространството, да връщаме времето назад и още и още...
Но стига толкова, май се увлякох в първото измерение:)))
Имаш чудесен усет и изказ към вътрешния, духовен мир на човека! Поздравления!
цитирай
64. sowhat - томич, аз ти благодаря
20.08.2009 20:18
това е една чудесна илюстрация и синтез, на всичко което аз не успях с многочислените си коментари.

поздрави!
цитирай
65. emotion3 - вярно е за силата на волята. . . вя...
20.08.2009 21:24
вярно е за силата на волята...вярата...не е тук може би мястото но, аз-спрях множествената склероза в мен-официално е и дано е за винаги, раздвижих се и искам да ми се махне от главата въобще. За това-вярвам в себе си и БОГ е в мен.Много е силна темата и ти благодаря за нея.
цитирай
66. sowhat - аз ти благодаря пък че сподели
20.08.2009 21:28
личното си постижение.
защото ако си прочел коментарите ,ще се убедиш , че има и такива , които предпочитат да вярват в не( възможното).

поздрави!
цитирай
67. victoriavselena - нещо
21.08.2009 00:02
http://www.youtube.com/watch?v=3rnWSLqV3R0&feature=related
цитирай
68. lagrima - Няма невъзможни неща, има хора, на ...
21.08.2009 00:50
Няма невъзможни неща,има хора,на който им е по-лесно да кажат,че е невъзможно.
цитирай
69. doriana - Всяка трудност по пътя ни предст...
21.08.2009 08:45
Всяка трудност по пътя ни представлява нова възможност! Аз така разбирам твоите думи клипчетата, Соу!
:)))
цитирай
70. sowhat - дори, затова си от любимите ми
21.08.2009 10:35
читатели :)
цитирай
71. sowhat - лакрима
21.08.2009 10:37
целта на тоя пост, докато писах беше да кажа на повече хора

вие можете, просто - го поискайте :))
цитирай
72. sowhat - благодаря виктория
21.08.2009 10:38
victoriavselena написа:
http://www.youtube.com/watch?v=3rnWSLqV3R0&feature=related

много подходящ избор :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6327274
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930