Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. mt46
6. kvg55
7. wonder
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. rosiela
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. mt46
6. kvg55
7. wonder
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. rosiela
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. dobrota
8. vidima
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. dobrota
8. vidima
9. ambroziia
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
Постинг
02.04.2009 09:05 -
самоуважението - има ли то почва у нас?
понеже вчера зададох коментарно доста смислен въпрос на stone , а той ме подмина като малка гара, днес ще поговорим за респекта.
според въпросният блогър, един мъж, тоест той, с колкото повече жени спял, толкона по -малко ги уважавал.
нещо като мечо пух - колкото повече , толкона повече , но с обратен знак.
доводите му :
цитат:
"Когато си спал с много момичета от първата вечер, когато си бъркал в гащите на жени, за които знаеш, че си имат приятели или дори съпрузи, когато си слушал как им се обаждат по телефона и лъжат, че са при някоя приятелка, докато всъщност са при тебе, когато... тъжно е да продължавам, защото има и такива истории, от които човек може да загуби респект не само към женския пол, но и към хората въобще."
до тук разбрах че на момъка му ставало тъжно, щото жените , които са с него, се обаждали и на другите си мъже...
обаче забележете, това не става тайно, а явно в присъствието на въпросният момък.тоест , той е информиран, че тези жени не са свободни.
и е приел тая връзка - за час, два или за 29 години доброволно. но изведнъж нашият лирически герой се натъжава...
защо бе джанъм тъжиш?
нали нямаш респект, не ги уважаваш тия жени.
значи , на един нормален човек му става тъжно, когато е засегнат.
хайде да поразсъждаваме , защо момъка е засегнат:
а) никоя свестна мома не го иска
б) мухите кацат върху бунището
в) квото повикало такова се обадило
и така тук идва и въпроса за самоуважението. една личност, която се самоуважава, не би си позволила да си бърка по дупките, с някого, когото не уважава.
ако се самоуважава тази личност, не би оревала блога с фактите, че не може да се сдобие с връзка, с човек който може да уважава. ( срамно е ).
и тук идват въпросите ми към вас:
бихте ли спали с някого, когото не уважавате или знаете , че след това няма да уважавате?
как се изразява самоуважението ви във връзките ви?
какво мислите за хората, които прехвърлят комплексите си във една връзка, върху другият?
няма да питам stone защо не ми отговори.
за мен отговора е ясен :)
според въпросният блогър, един мъж, тоест той, с колкото повече жени спял, толкона по -малко ги уважавал.
нещо като мечо пух - колкото повече , толкона повече , но с обратен знак.
доводите му :
цитат:
"Когато си спал с много момичета от първата вечер, когато си бъркал в гащите на жени, за които знаеш, че си имат приятели или дори съпрузи, когато си слушал как им се обаждат по телефона и лъжат, че са при някоя приятелка, докато всъщност са при тебе, когато... тъжно е да продължавам, защото има и такива истории, от които човек може да загуби респект не само към женския пол, но и към хората въобще."
до тук разбрах че на момъка му ставало тъжно, щото жените , които са с него, се обаждали и на другите си мъже...
обаче забележете, това не става тайно, а явно в присъствието на въпросният момък.тоест , той е информиран, че тези жени не са свободни.
и е приел тая връзка - за час, два или за 29 години доброволно. но изведнъж нашият лирически герой се натъжава...
защо бе джанъм тъжиш?
нали нямаш респект, не ги уважаваш тия жени.
значи , на един нормален човек му става тъжно, когато е засегнат.
хайде да поразсъждаваме , защо момъка е засегнат:
а) никоя свестна мома не го иска
б) мухите кацат върху бунището
в) квото повикало такова се обадило
и така тук идва и въпроса за самоуважението. една личност, която се самоуважава, не би си позволила да си бърка по дупките, с някого, когото не уважава.
ако се самоуважава тази личност, не би оревала блога с фактите, че не може да се сдобие с връзка, с човек който може да уважава. ( срамно е ).
и тук идват въпросите ми към вас:
бихте ли спали с някого, когото не уважавате или знаете , че след това няма да уважавате?
как се изразява самоуважението ви във връзките ви?
какво мислите за хората, които прехвърлят комплексите си във една връзка, върху другият?
няма да питам stone защо не ми отговори.
за мен отговора е ясен :)
Каква е връзката между преспиването и уважението ?
Секса ти дава възможност за по-пълноценно опознаване на другия, но не е предпоставка за уважение, него трябва да си го има от преди това.
Или не съм разбрал правилно темата ?
цитирайСекса ти дава възможност за по-пълноценно опознаване на другия, но не е предпоставка за уважение, него трябва да си го има от преди това.
Или не съм разбрал правилно темата ?
даже и графичка е направило момчето, с увеличаване на бройката лягащи под или над тебе, падал респекта към въпросните индивиди.
и аз като тебе си мислех, преди да го прочета, но явно нещо сме се Объркали
цитирайи аз като тебе си мислех, преди да го прочета, но явно нещо сме се Объркали
да ме прощава stone, но и мъже звънят на половинките си и лъжат още по-безобразно докато са с чужда жена... така че да не квалифицира само единия пол като незаслужаващ уважение.
цитирайНавярно сме отървали някой от новите модели за подражание ?
Тия лапешки разсъждения все съм ги чувал от хора с дълбоки и неосъзнати комплекси за малоценност, но това е друга тема :))) - за психолози и психиатри.
цитирайТия лапешки разсъждения все съм ги чувал от хора с дълбоки и неосъзнати комплекси за малоценност, но това е друга тема :))) - за психолози и психиатри.
и мога да сложа знак за реципрочност, но смятам, че ако някой има връзка с друг, който е обвързан, то той е бил наясно поне до момента, в който се случват обажданията с лъжите.
така че след тоя факт да твърдиш, че ти ставало тъжно е леко казано смешно.
цитирайтака че след тоя факт да твърдиш, че ти ставало тъжно е леко казано смешно.
аз тва се опитах да му кажа, но предпочете просто да ми подмине мнението, пък аз не обичам да ме подминават и точно за такива случаи имам блог и пространство, в което мнението ми да бъде чуто
:))
цитирай:))
въобше това: аз съм бил с тая и с оная, и с оная- е помиярска история. ако си бил с друг човек и ти е било добре в онзи момент- ОК. Това е прекрасно-трябва да си наясно, че с негова помощ /двамата даже/ сте си дали и получили своето дори и малко зрънце щастие. а това трябва да се признава и цени. животът все пак е кратък, за да го прекарваме само в корист, броене и надцакване.
цитирай
8.
анонимен -
убий глупака с мълчание
02.04.2009 09:35
02.04.2009 09:35
коментирайки твърденията на стон/виж колко правдиво звучи прякора му по този начин/слизаш до неговото ниво, още повече ако основната причина за това е, че е подминал мнението ти
цитирайзатова , смятам че на тоя тип хора им липсва самоуважение.
така, че въпроса дали такъв човек може да уважава когото и да е било, като че ли е безсмислен...
цитирайтака, че въпроса дали такъв човек може да уважава когото и да е било, като че ли е безсмислен...
първо мразя да ме подминават като голям камък. ( щот не съм)
това беше двигателя.
второ - говорим за какво ли не позитивно, но не мога да се правя , че негативни истории в живота не съществуват.
както и такъв тип хора.
освен това ми е интересно, моята аудитория какво мисли.
освен че си ми дал/а съвет , не виждам мнението ти по въпроса :)
цитирайтова беше двигателя.
второ - говорим за какво ли не позитивно, но не мога да се правя , че негативни истории в живота не съществуват.
както и такъв тип хора.
освен това ми е интересно, моята аудитория какво мисли.
освен че си ми дал/а съвет , не виждам мнението ти по въпроса :)
личното ми отношение по темата ти ,Соу - хай, и пак е ден!
...и какво тук значи некъв секс, секса си е секс това си е желание, потребност, докосване до другия, това е вълшебна сила, сила...ха, за секса де,:) си трябват двама и ако единия се самоуважава, а не уважава...боже, ама че тъпотия...многоуважителна:(...за да бъдеш с един човек, свободен или ангажиран с друга връзка/брак...каквато там, все едно...а ти самия може също да не си сам на пътя....той е твой избранник и са казали, покажи ми кой ти е приятел, за да ти кажа ти какъв си...та така де, щом нямам уважение към партньора си значи аз самия съм с неуважение към себе си...що ми прилича на нещо много грозно от ъгъла от който този момък гледа?!?!? и не ми се връзва естетически и физически и ми намязва не, ами си е направо некъф нов вид цинизъм или комплексарство и тогава де,...това отношение, теб просто те превръща в перманентно неудовлетворено и много нещастно същество...аре да не съм крайна, че ще го подкарам ...много си държа на връзките и много са ми скъпи хората в тях,удивително е да усещаш присъствието на другия...и е ужасно, ако наистина попаднеш на некъф пресметливец - анализатору който хем му е гот чи та обарва, хем видиш ли не тъ уфажава, аре сиктир бе...и си плюя в пазватъ и си пожелавам да не ма срещне...
цитирай...и какво тук значи некъв секс, секса си е секс това си е желание, потребност, докосване до другия, това е вълшебна сила, сила...ха, за секса де,:) си трябват двама и ако единия се самоуважава, а не уважава...боже, ама че тъпотия...многоуважителна:(...за да бъдеш с един човек, свободен или ангажиран с друга връзка/брак...каквато там, все едно...а ти самия може също да не си сам на пътя....той е твой избранник и са казали, покажи ми кой ти е приятел, за да ти кажа ти какъв си...та така де, щом нямам уважение към партньора си значи аз самия съм с неуважение към себе си...що ми прилича на нещо много грозно от ъгъла от който този момък гледа?!?!? и не ми се връзва естетически и физически и ми намязва не, ами си е направо некъф нов вид цинизъм или комплексарство и тогава де,...това отношение, теб просто те превръща в перманентно неудовлетворено и много нещастно същество...аре да не съм крайна, че ще го подкарам ...много си държа на връзките и много са ми скъпи хората в тях,удивително е да усещаш присъствието на другия...и е ужасно, ако наистина попаднеш на некъф пресметливец - анализатору който хем му е гот чи та обарва, хем видиш ли не тъ уфажава, аре сиктир бе...и си плюя в пазватъ и си пожелавам да не ма срещне...
убедена съм че няма да те срещне- виж по горе точка б.
имаше една приказка за краставите магарета дето през девет баира се търсели и после пък и се намирали...
цитирайимаше една приказка за краставите магарета дето през девет баира се търсели и после пък и се намирали...
Не е задължително сексът и уважението да вървят ръка за ръка.Понякога има само похот и удволетворяване на нагона.Любовта и чувственият секс са нещо по-различно.Нека не ги бъркаме.
цитирайстава дума за куик и неангажиращ секс - от типа за една нощ.
оки, съгласна съм.
обаче това нещо когато се превърне в хронично и ве говорим за любов и чувствен секс, а само за бройкащ такъв, според теб на тоя човек сичко у ред ли му е?
уважава ли се сам този тип ?
или някъде по веригата нещо куца и дрънчи здраво?
цитирайоки, съгласна съм.
обаче това нещо когато се превърне в хронично и ве говорим за любов и чувствен секс, а само за бройкащ такъв, според теб на тоя човек сичко у ред ли му е?
уважава ли се сам този тип ?
или някъде по веригата нещо куца и дрънчи здраво?
15.
анонимен -
отовори на зададените въпроси
02.04.2009 09:59
02.04.2009 09:59
1. бих спал с някоя която не уважавам , ако тя проявява интерес и или имам информация че прави невероятни свирки, не виждам какво общо има секса с уважението
2.самоуважението във връзките ми се изразява в това, че винаги съм искрен, което ми дава свобода и спокойствие, най малкото чувството за вина ми е непознато
3.мисля че са вътрешно нещастни, защото прехвърлянета на комплексите върху някой друг не те освобождава от тях
цитирай2.самоуважението във връзките ми се изразява в това, че винаги съм искрен, което ми дава свобода и спокойствие, най малкото чувството за вина ми е непознато
3.мисля че са вътрешно нещастни, защото прехвърлянета на комплексите върху някой друг не те освобождава от тях
а ти сестро, си права, както обикновено. Бройкаджийството е лощо замазване на компексарщината. Аз имам един приятел, който сам си се фука с подвизите на тъмно. Явно и жените го харесват, но това не пречи на нас, по- обльоханите моногамници да имаме най-невероятните преживявания. Изобщо има ли смисъл да говорим за хора, които не правят разлика между любов и секс. Когато си с някой по-важното е дали уважаваш него, той не се интересува от самоуважението ти. Тъй мисля аз. поздрави соу и прочие усмивки през деня ти желая :)))
цитирайпо росата най обичам да ровя в надъхани текстове в стил мъже vs жени и да изравям комплексарщината, па била тя и във вид на графика :)
хубав ден, приятелю, някои хора са толкова загубени в себе си , че никога не разбират какво губят и кога.
:)
цитирайхубав ден, приятелю, някои хора са толкова загубени в себе си , че никога не разбират какво губят и кога.
:)
по точка номер 1 , съгласна съм. за тази цел е възникнал най древният занаят.
2 и 3 са оки доки
доволен ли си? :)
цитирай2 и 3 са оки доки
доволен ли си? :)
че Стоне е някакво жиголо! Сериозно! Хем бройката на жените с които е преспал непрекъснато расте, хем никоя до сега, не се е отнесла сериозно с него. Има наистина нещо гнило в цялата тая работа. С една дума - комплексарче!
цитирайна всичкото отгоре (ако не се лъжа) тая помия беше в препоръчани.
що бе ?
като комплексно помагало на комплексирани кретени, как жените не струват.
що съм толкова руса беее
:)
цитирайщо бе ?
като комплексно помагало на комплексирани кретени, как жените не струват.
що съм толкова руса беее
:)
21.
анонимен -
не съм недоволен
02.04.2009 10:16
02.04.2009 10:16
макар че не виждам какво значение има в случая,ако съм недоволен това до какво би довело
цитирайдо завършване на оценката ми относно особата ти , еразъм :)
цитирай
23.
анонимен -
еразъм
02.04.2009 10:26
02.04.2009 10:26
ако ти е необходима някаква допълнителна информация в тази връзка е достатъчно да зададеш нужните въпроси
цитирайспрред мен точно това правя.
задавам въпроси и получавам отговори :)
цитирайзадавам въпроси и получавам отговори :)
Не бих. Ако спиш с друг с ясното съзнание, че изневеряваш, това според мен е повече въпрос на уважение към постоянния партньор, а не на самоуважение към себе си. На каквото и да е въпрос обаче си е лъжа. Лъжите са гадни и не водят до нищо хубаво. Може да няма край, но някъде по пътя им тотално ще загубиш представа за уважение и самоуважение и тогава си свършен като човек.
цитирайтова казвам и аз, че липсата на уважение, към някой с когото споделяш нещо, изключва всякакво самоуважение.
а човек, който не цени себе си , как би могъл да цени другиго?
цитирайа човек, който не цени себе си , как би могъл да цени другиго?
"какво мислите за хората, които прехвърлят комплексите си във една връзка, върху другият?"
тозиии въпрос е убийствен, не че другите не са, но... :))
Тези хора за мен са си чисти злобари, като добавим доза комплексарщина, със още малко безпочвено самочувствие и още толкова абсурдно мислене.Не знам, за мен такива хора са тесногръди, незапознати със света, нещо като охлюви.Ужасно е!Но по ужасното е, че броят ми се увеличава.Поне около мен. :) Трябва постоянно да им се изслушват проблемите, които в последствие се оказват супер незначителни, да ги държиш за ръцете, току са разбрали, че и те могат да си помогнат, ама не...
Та... нека си бъдем широко скроени. :))))))))
цитирайтозиии въпрос е убийствен, не че другите не са, но... :))
Тези хора за мен са си чисти злобари, като добавим доза комплексарщина, със още малко безпочвено самочувствие и още толкова абсурдно мислене.Не знам, за мен такива хора са тесногръди, незапознати със света, нещо като охлюви.Ужасно е!Но по ужасното е, че броят ми се увеличава.Поне около мен. :) Трябва постоянно да им се изслушват проблемите, които в последствие се оказват супер незначителни, да ги държиш за ръцете, току са разбрали, че и те могат да си помогнат, ама не...
Та... нека си бъдем широко скроени. :))))))))
Уди Алън е казал - "Love is the answer — but while you're waiting for the answer, sex raises some pretty good questions" Мисля,че в повечето случаи е точно така - питаме, питаме, питаме...но не всички стигат до отговора.
Иначе - не харесвам превземките. Особено от мъжки пол.
цитирайИначе - не харесвам превземките. Особено от мъжки пол.
изумявам се като чуя отговор на такъв въпрос, от пръстенцата златни на крехка девойка като теб.
само мога да кажа - евала на тая майка, дето те е отгледала.
и на теб , че си това което си.
цитирайсамо мога да кажа - евала на тая майка, дето те е отгледала.
и на теб , че си това което си.
и преди бях писала , че като затихне политиката и биг брадър, мюзик айдъл и прочие щуротии, се появява некой умник и почва да поставя мъже срещу жени или обратното.
може да не научим всички отговори, но пък поне ще свикнем да задаваме въпроси :)
цитирайможе да не научим всички отговори, но пък поне ще свикнем да задаваме въпроси :)
Но или въпросния господин се прави на интересен и умишлено провокира или нещо в самия него е сбъркано?
Ако е първото, ще го приема. Всеки се бори за място под слънцето по свой начин. Избрал е малко нетрадиционен метод, но както се казва - въпрос на вкус.
Ако обаче е второто - човекът има сериозен проблем, ще му препоръчам посещение при психоаналитик!
цитирайАко е първото, ще го приема. Всеки се бори за място под слънцето по свой начин. Избрал е малко нетрадиционен метод, но както се казва - въпрос на вкус.
Ако обаче е второто - човекът има сериозен проблем, ще му препоръчам посещение при психоаналитик!
кроти, но при всяко положение ми е жал за тоя тип хора .
цитирайДали господина наистина има безброй връзки или просто разсъждава върху темата, ако би имал. Освен всичко всеки страда за това, което няма - не може безразборен и разхайтен секс и стабилна връзка, която се гради на уважение и разбиране, да вървят ръка за ръка. Обикновено егото на мъжа се ласкае от многото партньорки, но за да ги има трябва да се откаже от нещо - а именно да подбира. Който не може и има някакъв критерий се задоволява с малко но качествено. Само времето да опознаеш един човек и да разбереш дали е стойностен или не и дали си заслужава не ти позволява да имаш безброй отношения. А и не виждам варианта, в който ако си Мара общата, но в мъжкия и еквивалент за какво точно да те уважават жените, или ти тях. Малко или много е ясно кой за какво е в играта, след което пито платено.
цитирайно доколкото помня , а и съм сложила линк към поста , младежа си беше тропосал и снимка с много каки.
но истина или измислица, всичко е просто цветя и рози, зад които да си скрием комплексите.
цитирайно истина или измислица, всичко е просто цветя и рози, зад които да си скрием комплексите.
, т.е. 1:1 с твоето мнение, така че няма какво да го пиша пак. я тебе люблю .:)
цитирайпровокаторке:)
за незапознатите да вметна че бубчето ми даде линка с текста на въпросният момък
цитирайза незапознатите да вметна че бубчето ми даде линка с текста на въпросният момък
положителното в цялата работа е, че той има сбъркани разбирания за уважението, но не се усеща и си го пише, докато има много, които много добре разбират нещата, но си траят и се прикриват какви боклуци са всъщност.:)
цитирайдето викат хората простотията не ходи по гората
цитирайпърво, соуот, не бях ти отговорил, защото имах 50+ други коментара в темата. тя, бай дъ уей, не беше препоръчана, а просто беше събрала много коментари, затова се показваше отпред. от тях 90% бяха от възмутени жени, а мъжете мълчаха (препдполагам, в знак на съгласие).
щом искаш отговор, можеше просто да прочетеш какво бях написал по коментара на една твоя посестрима, но ще го копирам и тук:
усилието (започвайки от нулата) да излезеш, да намериш жена, да я впечатлиш, и да я вкараш в леглото, служейки си ако трябва с красноречие, ако трябва и направо с послъгване, и опирайки се на всичките си постижения в живота дотук (ум, образование, къща, кола, пари) които са нужни, за да впечатлиш една жена в наши дни, за мен са достойни за уважение, затова - да, имам себеуважение!
обратното не е вярно, тъй като нещата не са реципрочни при мъжете и жените. това, което един мъж демонстрира, спейки с много жени, е че е успял, привлекателен, готин, и т.н. все неща, достойни за респект. какво една жена демонстрира, спейки с много мъже, освен че е курва? това не може да се брои за никакво постижение, поради изобилието на пениси, готови да бъдат вкарани във всяка достъпна жена. тъй че трупането им като бройки не може да води до респект.
цитирайщом искаш отговор, можеше просто да прочетеш какво бях написал по коментара на една твоя посестрима, но ще го копирам и тук:
усилието (започвайки от нулата) да излезеш, да намериш жена, да я впечатлиш, и да я вкараш в леглото, служейки си ако трябва с красноречие, ако трябва и направо с послъгване, и опирайки се на всичките си постижения в живота дотук (ум, образование, къща, кола, пари) които са нужни, за да впечатлиш една жена в наши дни, за мен са достойни за уважение, затова - да, имам себеуважение!
обратното не е вярно, тъй като нещата не са реципрочни при мъжете и жените. това, което един мъж демонстрира, спейки с много жени, е че е успял, привлекателен, готин, и т.н. все неща, достойни за респект. какво една жена демонстрира, спейки с много мъже, освен че е курва? това не може да се брои за никакво постижение, поради изобилието на пениси, готови да бъдат вкарани във всяка достъпна жена. тъй че трупането им като бройки не може да води до респект.
противно на мненията ви за мен, имам си жена, която уважавам много - нямаше да съм с нея иначе.
това, което пиша, е плод на дългогодишния ми опит, преди да изляза в оставка :-)
цитирайтова, което пиша, е плод на дългогодишния ми опит, преди да изляза в оставка :-)
36. sowhat - аз се чудя
01.04 11:42
стоун, ясно тях не ги уважаваш ( жените) . но се чудя, как уважаваш себе си , допускайки това да имаш връзка с някой, когото не уважаваш.
защото за твоята ситуация има един циничен коментар, "" ако ти имаш х.. за бърсане, аз нямам п.... за цапане.
така че всеки си плаща цената, за избора си. ти като избрал да се цапаш, после що ревеш?""
тааа българино , що ревеш , след като избора да се цапаш е бил твой собствен?
и имам още въпроси относно сегашния ти коментар - кой определя, че имаш ум?
ти самият или обкръжението около теб?
голяма част от пребиваващи в затворите също сами са смятали че имат ум, имат и пари и къщи и образования, но тва прави ли ги достойни за уважение в обществото, като факт?
и що аджеба нещата да не са реципрочни между мъже и жени?
ти да не си по -човек от мен като си мъж?
момко застинал си някъде между средновековието и възраждане и животът ти е спрял там.
респектът, не се определя от това с колко си спал в днешното общество , а какво си постигнал.
а ти до тук си постигнал само развяване на комплексите си.
п.п. а в моя пост се включват и мъже, ако си забелязал.
и не виждам някой откровено твой следовник, въпреки че все още не е късно и за това
цитирай01.04 11:42
стоун, ясно тях не ги уважаваш ( жените) . но се чудя, как уважаваш себе си , допускайки това да имаш връзка с някой, когото не уважаваш.
защото за твоята ситуация има един циничен коментар, "" ако ти имаш х.. за бърсане, аз нямам п.... за цапане.
така че всеки си плаща цената, за избора си. ти като избрал да се цапаш, после що ревеш?""
тааа българино , що ревеш , след като избора да се цапаш е бил твой собствен?
и имам още въпроси относно сегашния ти коментар - кой определя, че имаш ум?
ти самият или обкръжението около теб?
голяма част от пребиваващи в затворите също сами са смятали че имат ум, имат и пари и къщи и образования, но тва прави ли ги достойни за уважение в обществото, като факт?
и що аджеба нещата да не са реципрочни между мъже и жени?
ти да не си по -човек от мен като си мъж?
момко застинал си някъде между средновековието и възраждане и животът ти е спрял там.
респектът, не се определя от това с колко си спал в днешното общество , а какво си постигнал.
а ти до тук си постигнал само развяване на комплексите си.
п.п. а в моя пост се включват и мъже, ако си забелязал.
и не виждам някой откровено твой следовник, въпреки че все още не е късно и за това
а сподели ли поста си нея?
:)
щото не прочетох в коментарите към поста ти подкрепа от вярната ти спътница в живота
цитирай:)
щото не прочетох в коментарите към поста ти подкрепа от вярната ти спътница в живота
имаше женен любовник. Тя -студентка, той-професор. Важен, умен - всичко знай, тя - влюбена в интелекта, захласната по великия МЪЖ. Неразбран от жена си, разбира се, търсещ ново начало, бла, бла... Секс сцена- любов, екстаз - звън. Тогава нямаше мобилни телефони. Професорът вади от чантата си сгъваем будилник,курдисан за часа за прибиране. Смях, смях... Още се мярка по разни ТВ - смях,смях - как да го възприемеш сериозно. Още е с жена си.
цитирайама тя е знаела с кой се захваща. и тоя звън за да стигне до мен и теб днес, и минал първо през нея и тя го е допуснала...
та така с малките тайни тили
цитирайта така с малките тайни тили
45.
анонимен -
има ли то почва у нас?
02.04.2009 12:01
02.04.2009 12:01
Къде е това "у нас"? В байганландия? При мен има почва, за байганландия не знам. Иначе stone много бързо и лесно доказа, че е тъпак от класа :-D
\m/
//
цитирай\m/
//
зли , е у мен, у теб, у някого си. не касае държавата.
може би стоун не заслужава внимание, но като цяло, хора от тоя тип, си имат нужда и някой да им го каже право куме та в очи :)
цитирайможе би стоун не заслужава внимание, но като цяло, хора от тоя тип, си имат нужда и някой да им го каже право куме та в очи :)
мислех, че съм ти отговорил достатъчно ясно, но ти пак си копираш въпроса "но се чудя, как уважаваш себе си , допускайки това да имаш връзка с някой, когото не уважаваш." - къде видя, че това са жени, с които съм имал връзка? това са жени, с които съм спал. с повечето такива - само по веднъж. а защо се уважавам, написах по-горе.
за ума няма какво да се хвалим по блоговете, тук сме анонимни, едва ли има някакво значение кой колко е умен. където е имало значение, съм си показал ума. с него съм спечелил всичко, което имам досега в живота.
цитирайза ума няма какво да се хвалим по блоговете, тук сме анонимни, едва ли има някакво значение кой колко е умен. където е имало значение, съм си показал ума. с него съм спечелил всичко, което имам досега в живота.
прочети началото на коментара ми 34! Оказах се права!
цитирайоколо кладенеца и да викаш че е море, значи че кръгозора ти е толкоз.
тоест да поясня или отговаряш в пряк текст или въобще не натрапваш опитите си за манипулация.
и ако това не са връзки, както твърдиш, що тъжиш?
там съм ти изброила няколко възможности, можеш да си избереш най подходящата
цитирайтоест да поясня или отговаряш в пряк текст или въобще не натрапваш опитите си за манипулация.
и ако това не са връзки, както твърдиш, що тъжиш?
там съм ти изброила няколко възможности, можеш да си избереш най подходящата
Да живее Ролинг Стоунс и бившата му хубавица -
Джери Хол.
Толкова много причини и оправдания има
за връзки от всякакъв вид, дори от трети и четвърти вид, че не бива нищо да ни учудва.
За много хора -
без разлика от занятие, пол и класа -
това е - чашата коняк,
която играе тонизираща роля в живота им.
И т.н.
Всичко е много индивидуално,
прекалено интимно
и премного егоизтично -
всеки човек влага различни категории във всяка връзка.
Бъдете позитивно настроени
и влагайте повече любов - във всяка връзка.
Не съдете никого.
Друг го прави - от последна инстанция.
Правете любов, а не война!
цитирайДжери Хол.
Толкова много причини и оправдания има
за връзки от всякакъв вид, дори от трети и четвърти вид, че не бива нищо да ни учудва.
За много хора -
без разлика от занятие, пол и класа -
това е - чашата коняк,
която играе тонизираща роля в живота им.
И т.н.
Всичко е много индивидуално,
прекалено интимно
и премного егоизтично -
всеки човек влага различни категории във всяка връзка.
Бъдете позитивно настроени
и влагайте повече любов - във всяка връзка.
Не съдете никого.
Друг го прави - от последна инстанция.
Правете любов, а не война!
51.
анонимен -
мъже срещу жени
02.04.2009 12:18
02.04.2009 12:18
разликите са еволюционно обусловени. мъжете се стремят да имат, колкото е възможно повече деца от възможно най голям брой партньорки това изисква гена от тях, жените от своя страна се стремят да задържат постоянен партньор който да се грижи за изхранването и защитата на поколението. уличния лаф е че всеки мъж иска да е първия на една жена , а всяка жена иска да е последната на един мъж.диаметралното различие в целите от гледна точка на природата пречупено през призмата на различните видове култури обществени порядки и т.н. е причината за вътревидовата борба мъже срещу жени,в която всеки от представителите има своите резонни доводи в защита на своята позиция.
цитирайлюбовта изключва безразборните връзки
а аз съм безобразно позитивна към нея :)
поздравче:
http://www.youtube.com/watch?v=erz0goY3JDM&feature=related
цитирайа аз съм безобразно позитивна към нея :)
поздравче:
http://www.youtube.com/watch?v=erz0goY3JDM&feature=related
преди години докато следвах биология, научих това, че мъжкият индивид винаги е по красив от семплата женска, за да завоюва нейното внимание, одобрение и отдаване. за наше щастие или не, не сме животни. и тия войни са безсмислени, защото нито мъже, нито жени, могат едни без други.
както се казва обикновено за спътника ни в една връзка - това е нашата по -добра половинка.
така че лично за мен, тия теми мъже срещу жени, са по скоро много шум за нищо и напълно безсмислени.
и за да не ме обвиниш в тенденциозност :
http://sowhat.blog.bg/viewpost.php?id=287177
всички имаме собствените си несъвършенства. важно е как обаче ги приемаме и преодоляваме :)
цитирайкакто се казва обикновено за спътника ни в една връзка - това е нашата по -добра половинка.
така че лично за мен, тия теми мъже срещу жени, са по скоро много шум за нищо и напълно безсмислени.
и за да не ме обвиниш в тенденциозност :
http://sowhat.blog.bg/viewpost.php?id=287177
всички имаме собствените си несъвършенства. важно е как обаче ги приемаме и преодоляваме :)
не съм се усъмнила и за секунда в думите ти :)
цитирай
55.
анонимен -
sowhat,
02.04.2009 12:42
02.04.2009 12:42
като му го кажеш право в очите да не мислиш, че ще започне да те уважава. Е*и го у г*з! :-D
\m/
//
цитирай\m/
//
Ти си умопомрачително и безапелационно права! Както винаги! ;)))
Вселената е изградена от Любов.
Всеки неин атом е любвеобилен към другите точно толкова колкото и те към него са.
Любовта е най-висшата Доминанта в Космоса!
цитирайВселената е изградена от Любов.
Всеки неин атом е любвеобилен към другите точно толкова колкото и те към него са.
Любовта е най-висшата Доминанта в Космоса!
не мога да се начудя, защо е избрал този начин? Много извратено е за моите виждания.
Трябва да си много самовлюбен и обладан от жажда за слава, че да прибегнеш до подобни действия! Да бъдеш забелязан на всяка цена, да провокираш и дразниш, да насочиш стрелите и недоволството към себе си?! Това ми прилича
на Херостратов комплекс!
цитирайТрябва да си много самовлюбен и обладан от жажда за слава, че да прибегнеш до подобни действия! Да бъдеш забелязан на всяка цена, да провокираш и дразниш, да насочиш стрелите и недоволството към себе си?! Това ми прилича
на Херостратов комплекс!
Последното което би ми хрумнало, когато жена лъже заради мен е да не я уважавам. Дори и за миг в себе си да я осъдя. По-скоро трикратно ще осъдя себе си, отколкото нея, защото все пак трябва да съм наясно за ситуацията и че аз съм предпоставка за тази лъжа, за това потъпкване на един принцип. И в крайна сметка на никому не е приятно да лъже, освен паталогични случаи и родени мошеници, но и в двата случая става въпрос за изключения и то от двата пола. И нали аз я подтиквам към лъжата.
Случвало се е и на мен и за мен вече е минало. Щастлив съм, че вече мога да живея и без това да се налага. Не, че съм бил нещастен и когато се е налагало.
Малко абсурдно звучи да осъждаш съучастника си в едно общо прегрешение.
Това е моето отношение.
Без да осъждам и различното.
цитирайСлучвало се е и на мен и за мен вече е минало. Щастлив съм, че вече мога да живея и без това да се налага. Не, че съм бил нещастен и когато се е налагало.
Малко абсурдно звучи да осъждаш съучастника си в едно общо прегрешение.
Това е моето отношение.
Без да осъждам и различното.
59.
анонимен -
ре 53
02.04.2009 13:14
02.04.2009 13:14
жената избира - безспорен факт, при това не непременно най - добрия, по скоро различния,пак от гледна точка на биоразнообразието.
никой не си избира родителите, но всеки сам си избира приятелите, в частност партньорите.
така че вина за проблема на стоун, ако въобще може да говорим за вина , по скоро причината е че има представителки на другия пол, които намират подобен модел за приемлив.сигурно поради факта че жените са повече от мъжете и някои от тях просто нямат друг избор.
цитирайникой не си избира родителите, но всеки сам си избира приятелите, в частност партньорите.
така че вина за проблема на стоун, ако въобще може да говорим за вина , по скоро причината е че има представителки на другия пол, които намират подобен модел за приемлив.сигурно поради факта че жените са повече от мъжете и някои от тях просто нямат друг избор.
Нямам потребност да съдя никого.
Една басня като ъгъл, от който да погледнеш през смях и горчивина.Не знам кой е автора.
Баснята е твърде стара:
той звъни, пък тя отваря,
две-три чаши, два-три лафа
и се пльосват на чаршафа.
Туй- във два. А после в осем,
недоспал и нескопосан,
той обира свойте круши,
а пък тя кахърно пуши.
Не че толкова и пука-
Просто скука, скука, скука…
Не че толкова му пука-
ама трябва и да чука…
Тъй си карат - две черупки:
пълнят си взаимно дупки,
чешат си взаимно красти…
Инак са на”здрасти-здрасти”.
Нощем между два и осем
всичко уж виси на косъм,
а не му се вижда краят…
За какво им е- не знаят.
Тя си казва, че и пречи,
той си казва “няма вече”,
после…после се повтаря:
той звъни пък тя отваря.
цитирайЕдна басня като ъгъл, от който да погледнеш през смях и горчивина.Не знам кой е автора.
Баснята е твърде стара:
той звъни, пък тя отваря,
две-три чаши, два-три лафа
и се пльосват на чаршафа.
Туй- във два. А после в осем,
недоспал и нескопосан,
той обира свойте круши,
а пък тя кахърно пуши.
Не че толкова и пука-
Просто скука, скука, скука…
Не че толкова му пука-
ама трябва и да чука…
Тъй си карат - две черупки:
пълнят си взаимно дупки,
чешат си взаимно красти…
Инак са на”здрасти-здрасти”.
Нощем между два и осем
всичко уж виси на косъм,
а не му се вижда краят…
За какво им е- не знаят.
Тя си казва, че и пречи,
той си казва “няма вече”,
после…после се повтаря:
той звъни пък тя отваря.
неуверен мазохист-жените се държат добре с него, на него като мазохист му става гадно, като му стане гадно му е гот, ми как няма да е объркано камичето ! :)) Соу, поздрави за темата !
цитирайдълбоко в същността си според мен проблемът е следния: от около стотина години след ожесточени борби жените са намерили своето място в обществото. това всъщност е един нищожен период от време. затова мъжете някак не могат да свикнат с мисълтта,че жените вече се отнасят към секса по същия консуматорски начин, както и силния пол. Те просто не търсят уважението на г-н stone, а просто неговия секс. За него самия въобще не им пука нито за уважението му. Това е положението...ТРЕБВА ДА СВИКВАТЕ!
цитирайжените винаги са имали своето място в обществото, дори когато се е смятало че то е до огнището или до печката. просто сега са си извоювали необходимата почит, уважение и зачитане на равноправно човешко достойнство.
вярно че за една част от мъжете за жената е достатъчно да е красива и да мълчи.
само че някой жени, а най вече аз, не успявам да мълча много, за да угодя някому
цитирайвярно че за една част от мъжете за жената е достатъчно да е красива и да мълчи.
само че някой жени, а най вече аз, не успявам да мълча много, за да угодя някому
разбирам го че мнооого се объркАл, но не бива да забравя, че всеки медал има две страни и като започне тема като тази, трябва да е готов да си понесе и последствията.
тенкс за включването :)
цитирайтенкс за включването :)
йо никога не съдя. и не бих взела отношение, ако изказването не беше и безумно. и дразнещо ме.
освен това съм наясно че винаги има две страни - тая дето предлага зелника и другата дето го яде.
но не виждам смисъла да се оквичава от това нещо света, при положение, че решението не се взема само от едната страна. :)
цитирайосвен това съм наясно че винаги има две страни - тая дето предлага зелника и другата дето го яде.
но не виждам смисъла да се оквичава от това нещо света, при положение, че решението не се взема само от едната страна. :)
избор винаги има и го казах още в коментара си към стоун, на който той не отговори.
изборът е да избереш, да не си с тоя тип човек ( няма да цитирам циничния лаф)
и нещата опират пак до самоуважението - или казано кратко и просто :аз се уважавам, и тоя тип мъж/жена мен не ме интересува.
цитирайизборът е да избереш, да не си с тоя тип човек ( няма да цитирам циничния лаф)
и нещата опират пак до самоуважението - или казано кратко и просто :аз се уважавам, и тоя тип мъж/жена мен не ме интересува.
да не се повтарям, но винаги в ситуацията има две страни. а и за да се осъществи доброволен сексуален акт са нужни двама, така че понататъшни спекулации по въпроса са излишни.
поздрави за позицията!
цитирайпоздрави за позицията!
всеки се чеше където го сърби.
ясно че ние не разбираме публичната необходимост от това да го направиш, но кво пък 9 всеки луд си има номер.
:)
цитирайясно че ние не разбираме публичната необходимост от това да го направиш, но кво пък 9 всеки луд си има номер.
:)
ами така е , но явно за някои индивиди това се свежда просто до биологична обмяна на течности.
:)
цитирай:)
хех, дреме ми дали ме уважава някой , който не може да уважава себе си :)
цитирай
71.
анонимен -
за избора на другите
02.04.2009 14:34
02.04.2009 14:34
за теб ясно ти се уважаваш и тоя тип не те интересува, но съществуват и други хора/жени/,както отбеляза нинпен,които не търсят неговото уважение , просто неговия секс.може човекът да е много добър в тази област. докато не си пробвала няма как да знаеш дали е така.има такива дето умират да пробват дали следващия не е по добър от предишните.
цитирайно в момента, както и да го въртиш, си говорим за следното:
ако се самоуважаваш , пак ли ще умираш да пробваш следващия ( следващата)
а не идва реч, за отричане че съществува подобен вид, род , тип и клас хора. ХОРА. ( не само жени )
цитирайако се самоуважаваш , пак ли ще умираш да пробваш следващия ( следващата)
а не идва реч, за отричане че съществува подобен вид, род , тип и клас хора. ХОРА. ( не само жени )
73.
анонимен -
фурнаджийска лопата - въртя и суча
02.04.2009 14:56
02.04.2009 14:56
самоуважавам се от ранна детска възраст, откакто се научих да мастурбирам. нямам нищо против обаче да пробвам следващата,обичам разнообразието, това не означава че ще спра да се грижа за децата си и майка им или ще ги лиша от необходимото им внимание и любов.когато имаш повече е добре да даряваш излишъка пък на кого сам си избираш.не правя разлика между хора и жени разграничението в случая беше граматическо , а не смислово.
цитирайи успех в начинанието.
за да кажеш , че обичаш разнообразието, беше достатъчно да го кажеш още в началото. ( но пък забравям, че те гони логореята :))
цитирайза да кажеш , че обичаш разнообразието, беше достатъчно да го кажеш още в началото. ( но пък забравям, че те гони логореята :))
75.
анонимен -
щастлив наркоман
02.04.2009 15:24
02.04.2009 15:24
благодаря за пожеланието, както и за възможността която ми предоставяш да си взема дозата.
цитирайпо тоя начин ми помагаш да си завърша изследването :)
цитирай
77.
анонимен -
заинтересован
02.04.2009 15:42
02.04.2009 15:42
и каква е диагнозата
цитирайокончателната :)
дала съм ти поле за изява, наслаждавай се
цитирайдала съм ти поле за изява, наслаждавай се
БРАВО sowhat!!!
Добър въпрос си повдигнала.
Моногамните жени, които държат на любовта, обичта и уважанието и правят любов днес не са "вървежни".
Така твърдят помиярите, които се движат сред масата с вдигната опашка и джафкат ли джафкат.
Като срещнат помияр се подушат и се надупят, а след това може и да се наджафкат едно хубаво.
Или пък да наджафкат теб, като по-различен.
Извинявам се за грозния си речник, но ми се повдига от такива хора- тип помияри, превърнали сексуалния си живот в обществена WC.
Къде малко по- луксозна, къде съвсем занемарена.
Човешките добродетели са поставили на заден план и от тях лъха на душевна воня.
Секса с непознат, секса за една нощ, всичко е триене на черво в черво и следва друго черво.
И това ако не е животинско и отвратително.
Само мога да съжалявам подобни персони,
защото за тях не мога и да употребя думата "личности".
За да си личност, трябва да се изразя с ТОЙ или с ТЯ. Но те за мен са нов вид - те са "ТО".
Като кажеш- ТО- се подразбира, че нещо не е наред с него, защото ТО:
1.Няма ценностна система.
2.Няма морал.
3.Няма индивидуална скала за преценкя.
4.Налага волята си и начина си на мислене,като потъпква по всевъзможен начин човека в теб.
и 5 е не на последно място- ТО е то, защото е ТО...
Защото едни са от небето а други са от пръст.-/библията/
Аз се дистанцирам от такива хора и винаги казвам, че общуването ми с тях е неприятно.
От някои приятелства лъха на свежа розова градина, а от други на зловоние.
Понякога е по-добре да си сам, отколкото в такава зловонна компания.
цитирайДобър въпрос си повдигнала.
Моногамните жени, които държат на любовта, обичта и уважанието и правят любов днес не са "вървежни".
Така твърдят помиярите, които се движат сред масата с вдигната опашка и джафкат ли джафкат.
Като срещнат помияр се подушат и се надупят, а след това може и да се наджафкат едно хубаво.
Или пък да наджафкат теб, като по-различен.
Извинявам се за грозния си речник, но ми се повдига от такива хора- тип помияри, превърнали сексуалния си живот в обществена WC.
Къде малко по- луксозна, къде съвсем занемарена.
Човешките добродетели са поставили на заден план и от тях лъха на душевна воня.
Секса с непознат, секса за една нощ, всичко е триене на черво в черво и следва друго черво.
И това ако не е животинско и отвратително.
Само мога да съжалявам подобни персони,
защото за тях не мога и да употребя думата "личности".
За да си личност, трябва да се изразя с ТОЙ или с ТЯ. Но те за мен са нов вид - те са "ТО".
Като кажеш- ТО- се подразбира, че нещо не е наред с него, защото ТО:
1.Няма ценностна система.
2.Няма морал.
3.Няма индивидуална скала за преценкя.
4.Налага волята си и начина си на мислене,като потъпква по всевъзможен начин човека в теб.
и 5 е не на последно място- ТО е то, защото е ТО...
Защото едни са от небето а други са от пръст.-/библията/
Аз се дистанцирам от такива хора и винаги казвам, че общуването ми с тях е неприятно.
От някои приятелства лъха на свежа розова градина, а от други на зловоние.
Понякога е по-добре да си сам, отколкото в такава зловонна компания.
в последно време наблюдавам, че мъжете търсят партньор в живота, а жените развлечение..факт. Вероятно защото /и тука вече ще се плюе много/ повечето мъже за нищо не стават..Просто жените работят, гледат си къщата и децата, а и да гледат и един мъж дето носи/ако/някаква мизерна заплатка - на кого му е притрябвал. Верно, от край време се хулят жините, които си живеят както им е кеф, като репликата на Наполеон:"Всички жени са курви, като изключим майка ми, но да не забравяме, че и тя е жена", но това има тежест за периода преди "просвещението". http://www.philosopher.hit.bg/b_8.htm
Когато жената е била/и е тр да бъде / единствено в услуга на Мъжът. Що се отнася до "тъгата" на stone, дали не си мисли, че и на него може да се случи..т.е. че и неговата жена може така да прави. Неприятното и недопустимо нещо е, че по такъв брутален начин се изразява относно жените. Но това вече е до възпитание. Пеньо Пенев и Поема за Кънчо Путкодеров си го е казал:
"С морала да започнем братя,
моралът - туй си е морал,
но всеки плод е на е....а -
бащата майка му е..л!"
И с това май ще приключвам с коментара..
цитирайКогато жената е била/и е тр да бъде / единствено в услуга на Мъжът. Що се отнася до "тъгата" на stone, дали не си мисли, че и на него може да се случи..т.е. че и неговата жена може така да прави. Неприятното и недопустимо нещо е, че по такъв брутален начин се изразява относно жените. Но това вече е до възпитание. Пеньо Пенев и Поема за Кънчо Путкодеров си го е казал:
"С морала да започнем братя,
моралът - туй си е морал,
но всеки плод е на е....а -
бащата майка му е..л!"
И с това май ще приключвам с коментара..
това си е цяла циркова програма.
цитирайна мен обаче ми е забавно. дръпнал съм някоя много чувствителна струна в душата на няколко застаряващи феминистки, а и на двама-трима бета-мъже, които се подмазват на жените, макар че вътрешно сигурно са със същите убеждения. но както и #80 е забелязала, мъжете с нормални, здрави, големи, космати топки са доста намалели на брой.
явно соуот, кроталка, калдо &ко. се засегнаха дълбоко, че тези мъже сме разочаровани от женския пол. как няма да сме... още един път да перефразирам това, което написах в поста на моя блог - както имаше един министър, дето казваше ебаси държавата е българия, щом аз съм й министър, така и тези жени, дето съм ги ебал, са ебаси достойните за уважение, щом аз съм ги ебал. а пък те са не някакви долни курви, а най-нормални хубави, умни, образовани жени. средностатистическа извадка от обществото, даже всъщност доста над средното, поне по красота и младост.
но вие, скъпи дами, не сте от тях, не бойте се. 39 години и нагоре, и със снимки на филмови звезди вместо собствени... аз поне моята си я сложих, пък който иска да й се смее. ама какъв ли смях ще падне, ако вие сложите вашите :-)
цитирайявно соуот, кроталка, калдо &ко. се засегнаха дълбоко, че тези мъже сме разочаровани от женския пол. как няма да сме... още един път да перефразирам това, което написах в поста на моя блог - както имаше един министър, дето казваше ебаси държавата е българия, щом аз съм й министър, така и тези жени, дето съм ги ебал, са ебаси достойните за уважение, щом аз съм ги ебал. а пък те са не някакви долни курви, а най-нормални хубави, умни, образовани жени. средностатистическа извадка от обществото, даже всъщност доста над средното, поне по красота и младост.
но вие, скъпи дами, не сте от тях, не бойте се. 39 години и нагоре, и със снимки на филмови звезди вместо собствени... аз поне моята си я сложих, пък който иска да й се смее. ама какъв ли смях ще падне, ако вие сложите вашите :-)
явно не само съм настъпила , ми съм и скъсала неква твоя струна, щом така упорито се силиш да ми отговоряш днес, но не и вчера.
и да видяхме те кака, 6 години не са такава удивителна разлика и ти се засилил на там моето момче , където бройките ще намаляват и намаляват и намаляват, но аз не се тревожа за теб, ти си намерил спътницата ти в живота, която дори не ти чете безобразно тъпите постове...
та в своите 39, аз се чувствам прекрасно и ми жал за твоите 33 в които не си се сподобил с капка мозък, тъжничко е каки, ама нема да пораснеш.
та в целият този пост, зад гърба ти не видях да застане един блогър и да каже -евала на стоне , прав е.
не ти ли е малко гадничко , дюд?
и даже жените ти били и хубави и умни, пак са паднали до теб?
пази боже от такава хубост и умност. искаш ми снимката?
що бре каки?
нали ти обясних че с пумияри не се занимавам? има хора от блога , виждали сме се - и на снимка и на живо.
да не съм умряла та снимката ми да виси тука като некролог :)))
така че със здраве, синковецо, ходи си в блатото и не сери.
щото ще те наблюдавам честно.
и като се изакаш следващият път, пак ще намина и ще ти задам следващите десетина въпроса, около които да мажеш.
цитирайи да видяхме те кака, 6 години не са такава удивителна разлика и ти се засилил на там моето момче , където бройките ще намаляват и намаляват и намаляват, но аз не се тревожа за теб, ти си намерил спътницата ти в живота, която дори не ти чете безобразно тъпите постове...
та в своите 39, аз се чувствам прекрасно и ми жал за твоите 33 в които не си се сподобил с капка мозък, тъжничко е каки, ама нема да пораснеш.
та в целият този пост, зад гърба ти не видях да застане един блогър и да каже -евала на стоне , прав е.
не ти ли е малко гадничко , дюд?
и даже жените ти били и хубави и умни, пак са паднали до теб?
пази боже от такава хубост и умност. искаш ми снимката?
що бре каки?
нали ти обясних че с пумияри не се занимавам? има хора от блога , виждали сме се - и на снимка и на живо.
да не съм умряла та снимката ми да виси тука като некролог :)))
така че със здраве, синковецо, ходи си в блатото и не сери.
щото ще те наблюдавам честно.
и като се изакаш следващият път, пак ще намина и ще ти задам следващите десетина въпроса, около които да мажеш.
и клоуна е тъп и упорит , не се отказва, въпреки освиркванията :)
цитирайабсолютно нищо не си изпуснала. всичко си е на почетната стена - ей ти го стончо в целата му хубост и прелест и убийствено жалките си изцепки
цитирайто съществува и има правото си на съществуване. дали е мъж или жена, няма значение. има го. факт е.
друг е въпросът, като почне да надига глава , да вони и да се изживява като последна инстанция.
а още по друг е въпросът, като почне сам да се излага. щото квот сам си направиш, друг не е в състояние :)
цитирайдруг е въпросът, като почне да надига глава , да вони и да се изживява като последна инстанция.
а още по друг е въпросът, като почне сам да се излага. щото квот сам си направиш, друг не е в състояние :)
87.
анонимен -
Камъче,
02.04.2009 18:11
02.04.2009 18:11
Господ ще ти прости,
ти не си виновен.
ив
цитирайти не си виновен.
ив
то акъла му е толку ив, не му забелязвай
цитирайstone-stone
явно е че не си разбрал. / щом той я бил..е-..ал/..боже опазил ме господ да легна са такъв, като теб...
Да ме уважи...
ха ха ха
не ме карай да ти се опдигравам аз, че ми е сцепен езика на две... нито съм феминистка нито някаква друга от онези, които описваш...
най- нармална жена с нормално семейство и достоен мъж...
но ти едва ли знаеш, какво означават тези неща, след като си се разработил като WC...
да пази господ жените, които се лъжат да си лягат с такъв и да са здрави...бог знае какви красти и други подобни инфекции разнасяш...
гнусен си ми- това в прав текст, та ако ще и да ме блокират...гнусни мисли имаш, мръсни и нездравословни и тровиш хората около теб... явно за да спориш така ожесточено, не можеш да приемеш факта, че грешиш и продължаваш да се саоубеждаваш колко си велик- но всъщност не си... пропускаш много неща от живота, но то си е за теб...
комплексарски ми звучиш и се чудя дали нещо не ти хлопа и то сериозно...
чудя се и до колко трябва да се обръща внимание на такива като теб...
има едно стихотворение- детско но доста подходящо - посвещавам ти го:
----------------------------
Свинчови работи
Припкал Свинчо вън на двора
и сред локвите играл,
и пред зимника отворен
най-подире се поспрял.
Без да мисли много Свинчо,
тихо се промъкнал там, -
пакостливо животинче! -
и излапал всичко сам.
Бутнал тенджерата с мляко,
с делва футбол поиграл,
после без да се протака
надениците изял.
Било страшна бъркотия -
боб, парченца от салам,
гъби, мед, компот, писия
разпиляни тук и там...
Търкулило се самичко
бурето със вино там
и излокал Свинчо всичко,
що разляло се без срам.
Леле, как се завъртяло,
как пред взора му пиян
всичко лудо заиграло!
Ревнал Свинчо като дран!
Хукнал вън да се спасява
и сред локвата вода
легнал, за да изтрезнява
глупавата му глава!
Тъй за смях пред всички станал
Свинчо лаком и пиян,
и настинка даже хванал,
мръсен в локвата прострян!
http://www.geocities.com/bambunga/stih4.htm
цитирайявно е че не си разбрал. / щом той я бил..е-..ал/..боже опазил ме господ да легна са такъв, като теб...
Да ме уважи...
ха ха ха
не ме карай да ти се опдигравам аз, че ми е сцепен езика на две... нито съм феминистка нито някаква друга от онези, които описваш...
най- нармална жена с нормално семейство и достоен мъж...
но ти едва ли знаеш, какво означават тези неща, след като си се разработил като WC...
да пази господ жените, които се лъжат да си лягат с такъв и да са здрави...бог знае какви красти и други подобни инфекции разнасяш...
гнусен си ми- това в прав текст, та ако ще и да ме блокират...гнусни мисли имаш, мръсни и нездравословни и тровиш хората около теб... явно за да спориш така ожесточено, не можеш да приемеш факта, че грешиш и продължаваш да се саоубеждаваш колко си велик- но всъщност не си... пропускаш много неща от живота, но то си е за теб...
комплексарски ми звучиш и се чудя дали нещо не ти хлопа и то сериозно...
чудя се и до колко трябва да се обръща внимание на такива като теб...
има едно стихотворение- детско но доста подходящо - посвещавам ти го:
----------------------------
Свинчови работи
Припкал Свинчо вън на двора
и сред локвите играл,
и пред зимника отворен
най-подире се поспрял.
Без да мисли много Свинчо,
тихо се промъкнал там, -
пакостливо животинче! -
и излапал всичко сам.
Бутнал тенджерата с мляко,
с делва футбол поиграл,
после без да се протака
надениците изял.
Било страшна бъркотия -
боб, парченца от салам,
гъби, мед, компот, писия
разпиляни тук и там...
Търкулило се самичко
бурето със вино там
и излокал Свинчо всичко,
що разляло се без срам.
Леле, как се завъртяло,
как пред взора му пиян
всичко лудо заиграло!
Ревнал Свинчо като дран!
Хукнал вън да се спасява
и сред локвата вода
легнал, за да изтрезнява
глупавата му глава!
Тъй за смях пред всички станал
Свинчо лаком и пиян,
и настинка даже хванал,
мръсен в локвата прострян!
http://www.geocities.com/bambunga/stih4.htm
stone , героят на нашето време.
Сигурно и родителите ти са скачали,
като бълхи от легло на легло?
Как си бил заченат ти?Знаеш ли?
цитирайСигурно и родителите ти са скачали,
като бълхи от легло на легло?
Как си бил заченат ти?Знаеш ли?
а, снимката не ти искам... пази боже. освен за да се посмея и аз, де.
това, че хората не са съгласни с мен, не е нещо ново - в моя блог имам 112,000 четения и 3,000 гласа - тоест 3% от тези, които четат гласуват (приемам, че одобряват). това не означава, че нещата, за които пиша, не са верни, а само, че хората не ги харесват, и не искат да ги приемат. което си е за тяхна сметка. ако игнорираш реалността, само се оставяш тя да те изненада в някой момент.
@87 - господ няма.
хайде стига съм писал, че наистина много стана. но все пак не съм написал цял блог пост, както соуот, която се била обидила, че не съм й отговорил вчера.
цитирайтова, че хората не са съгласни с мен, не е нещо ново - в моя блог имам 112,000 четения и 3,000 гласа - тоест 3% от тези, които четат гласуват (приемам, че одобряват). това не означава, че нещата, за които пиша, не са верни, а само, че хората не ги харесват, и не искат да ги приемат. което си е за тяхна сметка. ако игнорираш реалността, само се оставяш тя да те изненада в някой момент.
@87 - господ няма.
хайде стига съм писал, че наистина много стана. но все пак не съм написал цял блог пост, както соуот, която се била обидила, че не съм й отговорил вчера.
92.
анонимен -
ахъмс
02.04.2009 18:50
02.04.2009 18:50
като скочил от 91-ия етаж на блог.бг,
един луд казал / откровено и с усмивка /:
целия свят е луд!
цитирайедин луд казал / откровено и с усмивка /:
целия свят е луд!
не съм се обидила, така ти се струва мойто момче. просто ти поставих няколко въпросчета, които както и вчера така и днес, ти бяха препъни камъчета, каменчо:)
както и да подскачаш. фактите са факти
и това с четящите и гласуващите беше най -безумната глупост която днес сътвори за пореден път - ей там горе нейде ги пише моите, ама да си ме чул да съм го споменала нейде?
цитирайкакто и да подскачаш. фактите са факти
и това с четящите и гласуващите беше най -безумната глупост която днес сътвори за пореден път - ей там горе нейде ги пише моите, ама да си ме чул да съм го споменала нейде?
въпреки се момъка каменчо е най правата лопата дето съм засичала по нета, смятам че ни разбра :)
цитирайcaldo - означава- гореща/ за пояснение/, но и Вряла да ме наричате- няма да сгрешите)))
този не заслужава повече внимание...Времето е ценно за да го пилеем....а и приятел не можеш да бъдеш на бясно куче..така че ..диагнозата е сексуален бяс...и си касае преди всичко него
цитирайтози не заслужава повече внимание...Времето е ценно за да го пилеем....а и приятел не можеш да бъдеш на бясно куче..така че ..диагнозата е сексуален бяс...и си касае преди всичко него
забавлявате се вий, ама на мене ми рекоха, че съм бета-мъж. :Р. Всеки нормален мъж, който:
- не признава, но още е тайно влюбен в собствената си жена;
- гледа мачовете и псува така, че винарките спират да летят във въздуха, но се разнежва от малко животинче;
- държи букет като боздуган, но с твърдото убеждение, че го прави за любимата си;
- иска да е хубав, не за себе си, а за да се хареса на човека до себе си;
- се хвали с колко жени е спал, докато в съзнанието му е само неговата собствена жена;
- може само с едно грубо и недодялоно погалване да разтопи и най-фината жена до себе си;
-обича жените, заради начина по който го карат да се чувства с тях;
би се обидил. Аз мисля че съм такъв, затова се обявявам за алфа мъж :))). Сестро, Калина ме покани в Катунци :))))). Чеастито, селото вече си има берберин. хехехе
цитирай- не признава, но още е тайно влюбен в собствената си жена;
- гледа мачовете и псува така, че винарките спират да летят във въздуха, но се разнежва от малко животинче;
- държи букет като боздуган, но с твърдото убеждение, че го прави за любимата си;
- иска да е хубав, не за себе си, а за да се хареса на човека до себе си;
- се хвали с колко жени е спал, докато в съзнанието му е само неговата собствена жена;
- може само с едно грубо и недодялоно погалване да разтопи и най-фината жена до себе си;
-обича жените, заради начина по който го карат да се чувства с тях;
би се обидил. Аз мисля че съм такъв, затова се обявявам за алфа мъж :))). Сестро, Калина ме покани в Катунци :))))). Чеастито, селото вече си има берберин. хехехе
видох :)
и викам да минем тая вечер по марока из калин,та
след малко ще и звънн да я навестя и да и пратя хабер, да идва
цитирайи викам да минем тая вечер по марока из калин,та
след малко ще и звънн да я навестя и да и пратя хабер, да идва
аз ще мъдря цените за студена ондулация и албатрос :))))
цитирайbokluci
xD
цитирайxD
100.
анонимен -
Може ли да се намеся неловко
02.04.2009 20:45
02.04.2009 20:45
с глуповатия въпрос:
А вие мразите ли емигрантите колкото мен или повече? :-/
\m/
//
цитирайА вие мразите ли емигрантите колкото мен или повече? :-/
\m/
//
101.
анонимен -
zlika,
02.04.2009 20:53
02.04.2009 20:53
а вие какво против имате последните?
цитирай
102.
анонимен -
Анонимен 101,
02.04.2009 20:59
02.04.2009 20:59
как да нямам против?! Ние тук докато си подреждаме двора, те пият бири в охолство и само акани думи говорят за нас - българите.
Емигрантите са предатели и страхливци. Трябва да приемем закон, според който никой емигрант да не може да се върне обратно в Родината!
\m/
//
цитирайЕмигрантите са предатели и страхливци. Трябва да приемем закон, според който никой емигрант да не може да се върне обратно в Родината!
\m/
//
ти си моя любим учител по гениалности, но недей така , моля те .
двете ми най добри приятелки за в щатите и канада. знам колко им е мъчно и как страдат. тоя път не съм съгласна с теб ще знаеш :)
цитирайдвете ми най добри приятелки за в щатите и канада. знам колко им е мъчно и как страдат. тоя път не съм съгласна с теб ще знаеш :)
104.
анонимен -
леле
02.04.2009 21:22
02.04.2009 21:22
колко име е мъчно на недоебаните женички,,че има по-умни от тях?
цитирай
105.
анонимен -
ти кой визираш за умен, анонимен 106?
02.04.2009 21:32
02.04.2009 21:32
вчерашните селски тарикатКи като стоун или
неговите съмнителни "трофеи"?
цитирайнеговите съмнителни "трофеи"?
106.
анонимен -
nalik,
02.04.2009 23:48
02.04.2009 23:48
смукай ми хуя!
цитирай
107.
fabula -
Публицистка дорогая мая! :)
02.04.2009 23:52
02.04.2009 23:52
Много ти се извинявам, но ще чета материала томоро-w
Има много коментари и не бих искала да пропусна някой много остоумен ;)
лека и сладка нощ, Ем :)
цитирайИма много коментари и не бих искала да пропусна някой много остоумен ;)
лека и сладка нощ, Ем :)
108.
анонимен -
fabula,
03.04.2009 00:07
03.04.2009 00:07
обърни особено внимание на моите коментари :-D
\m/
//
цитирай\m/
//
"Recep Ivedik" - турска комедия. Филмът беше откровено тъп, но имаше една "култова" реплика: "Аз съм агресивен и страдам от комплекси"! ...
Прегръдки, Соу:)
цитирайПрегръдки, Соу:)
Само ще ти кажа,че мен са ме преебавали при все цялото ми уважение към отсрещния.Майната му,има просто пичове и непичове-от двете страни.На мен лично не ми пука,че някой ме е прецакал-прави,каквото можеш,а да става каквото трябва:)
И да знаеш-тебе мноо' тЪ увашавам:))))):*:*
цитирайИ да знаеш-тебе мноо' тЪ увашавам:))))):*:*
и аз те уважавам , щото си по пич от некои пичове :)
цитираймного на място.
може да му поръчам на стончо такъв лейбъл ти шърт :)
цитирайможе да му поръчам на стончо такъв лейбъл ти шърт :)
ба си цирка е съкровище :)
цитирайопитвам се .
до колкото мога и каквото мога. даже се замислих, защо хората така активно се включиха и мисля че намерих отговора - защото свестните хора не мълчат. те са тея дето бият камбаната.
поздрави!
цитирайдо колкото мога и каквото мога. даже се замислих, защо хората така активно се включиха и мисля че намерих отговора - защото свестните хора не мълчат. те са тея дето бият камбаната.
поздрави!
115.
анонимен -
абе четох, четох, четох
03.04.2009 13:32
03.04.2009 13:32
то коментари, то чудо, ама нали съм идиот ще попитам авотрката в прав текст, аджеба дъл съм разбрал.
Значи ако чукам жени, които не уважавам, следователно не се самоуважавам, така ли???
цитирайЗначи ако чукам жени, които не уважавам, следователно не се самоуважавам, така ли???
че съм го казала в прав текст.
логореята ли ти липсва?
цитирайлогореята ли ти липсва?
117.
анонимен -
Аз по 7 пъти меря (питам) и тогава режа.
03.04.2009 15:06
03.04.2009 15:06
Виж сега, те тъпите путки са за това, да ги ебеш, не да ги уважаваш. И всъщност колкото повече наебеш толкова повече трябва да се самоуважаваш и съответно да не уважаваш тъпите путки... нали за т'ва си ги ебал!!!
цитирайтакива коментари ги модерирам. радвам се че това ти вдига самочувствието и селфреспекта, затова ще те оставя да висиш тук, като апологетика на тъпите парчета.
цитирайhttp://stone.aha.bg/
цитирайкалдо - не съм от варна, а от софия. и не съм на 28, а на 33. иначе ме има из интернет, потърси ме пак, макар че в тези профили не съм влизал от година-две. ако пък ти е за снимки, такива има и на моя собствен блог.
@119 - аз казах същото, с по-изтънчени думи, но някои жени предпочитат да игнорират логиката в името на чувствата си, които явно се засягат ако някой не ги уважава.
соу, на теб за кой път ще повторя - има разлика между това да ебеш и да те ебат. както например между това да ядеш и да те изядат. на мен селф-респекта с нищо не ми страда, ако съм наебал някоя кифла. за нейния такъв не съм сигурен (а и не ми е работа).
и логиката май наистина ти куца. коментари/гласове ги споменах именно за да подчертая, че само 3% от челите моя блог го одобряват. което си е за тяхна сметка, щом не искат да си отворят очите за някои истини.
цитирай@119 - аз казах същото, с по-изтънчени думи, но някои жени предпочитат да игнорират логиката в името на чувствата си, които явно се засягат ако някой не ги уважава.
соу, на теб за кой път ще повторя - има разлика между това да ебеш и да те ебат. както например между това да ядеш и да те изядат. на мен селф-респекта с нищо не ми страда, ако съм наебал някоя кифла. за нейния такъв не съм сигурен (а и не ми е работа).
и логиката май наистина ти куца. коментари/гласове ги споменах именно за да подчертая, че само 3% от челите моя блог го одобряват. което си е за тяхна сметка, щом не искат да си отворят очите за някои истини.
121.
анонимен -
ще ти го кажа логично и елементарно, стоун -
07.04.2009 00:16
07.04.2009 00:16
на твой език, че да ме разбереш:
мъж, който говори за курви ... логично е курвар;
мъж, който говори за кучки ... логично е кучкар;
мъж, който говори за кифли ... кифладжия
за бройки - бройкаджия
...........................................................................
и как така при това твое покъртително величие се занимаваш единствено и само с жени, които намираш, че не са на нивото ти?
цитираймъж, който говори за курви ... логично е курвар;
мъж, който говори за кучки ... логично е кучкар;
мъж, който говори за кифли ... кифладжия
за бройки - бройкаджия
...........................................................................
и как така при това твое покъртително величие се занимаваш единствено и само с жени, които намираш, че не са на нивото ти?
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 63729
Блогрол
1. Геноцид
2. елада пиньо
3. хапче антидепресант
4. когато ру е
5. старият циничен бук
6. колега ,не ме занимавай с глупости- Ъпсурт бе,ЪпсурТ
7. култ
8. Бар "Разбити сърца"
9. бушмен
10. jump
11. ако си пролет
12. хандука мдхтинтви
13. chambao
14. she say: so what
15. правилата с чук върху стената
16. rhymester
17. илиян, по вавилонски
18. В. като Виржиния
19. пред строя мирррррррррно!
20. късметче за деня :)
21. другарят гений
22. ветрени мелници в дзен
23. d_Ada
24. бюро жалби и оплаквания
25. танцуващият с Бегбеде
26. рейна
27. просто Хано
2. елада пиньо
3. хапче антидепресант
4. когато ру е
5. старият циничен бук
6. колега ,не ме занимавай с глупости- Ъпсурт бе,ЪпсурТ
7. култ
8. Бар "Разбити сърца"
9. бушмен
10. jump
11. ако си пролет
12. хандука мдхтинтви
13. chambao
14. she say: so what
15. правилата с чук върху стената
16. rhymester
17. илиян, по вавилонски
18. В. като Виржиния
19. пред строя мирррррррррно!
20. късметче за деня :)
21. другарят гений
22. ветрени мелници в дзен
23. d_Ada
24. бюро жалби и оплаквания
25. танцуващият с Бегбеде
26. рейна
27. просто Хано