Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2009 09:33 - мюзик айда айда айдъъъллллллл
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 12917 Коментари: 76 Гласове:
0

Последна промяна: 10.03.2009 12:38


по принцип не гледам това предаване. но де факто напоследък следя кастингите, докато приготвям вечеря. дето се вика две в едно. хем народонаселението у нас обгрижено и доволно, хем се превивам от смях и нямам нужда от нещо което да ми създава приповдигнат тонос и настроение с алкохолен градус:))

така откривам герои за рубриката, която се опитвам да поддържам със заглавие : Топ идиот.

и защото съм сигурна че по голямата част от вас не ги следи, реших да ви покажа, кой получи зелена светлина под формата на заветната червена бланка


не. иван от карнобат не е потресаващият случай на Айдъъъъъъъ ла
снощи пуснаха една девойка на втори кръг, без никакви гласови данни, защото имала  визия, като реверанс към Мара Отварачката.

а и да пробват българското население, дали ще гласува за вторите най красиви крака които Мара е виждала през живота си или за гласови данни.
нищо чудно девойката догодина да ни представи на Евровизия.
не мож да пее, ма кви бедраааааа
а ето и клип с най- пятата песен ( според Марчето с текс стойностен близо до сърцето на всеки българин


ай да са ни честити идиотите.
упс , айдълите

и накрая все пак има и хора с чувство за хумор. вижте тия звезди :)
тук добавям още един клип - защо по света хората имат айдъли , ние - идиоти.
отговора е прост - каквото е журито - такива и участниците.
та благодарение на витания - вижте как е във франция, и как в българия




Тагове:   мюзик,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. fenris - ай,ай ай
10.03.2009 09:46
Не знам за краката ама тя лице хич я няма сигурно е готина! ! И тя не е едниственият идиот допуснат до финала! Пример е онзи дето разправяше, че щефа щял да го пусне! Май беше от Бургас! А Мара е най-голямият идиот в цялата история! Според мен трябва да ходи да отваря запушалки за бира защото от друго не разбира!
цитирай
2. vitaniya - :)
10.03.2009 09:51
аааа, списъкът с топ идиотите от айдълите ще бъде дълъг колкото голямата китайска стена . Да не обиждам стената...
Не, че не се хиля като идиот, когато ги гледам ... Но положението е трагично ... откъм талантливковци, талантливковци, критични към себе си и жури, на което женската му част е мнооо "наясно" за това, кое е близо до сърцата и душата ..Пък знам ли ...може и да знае, но снощните им попадения ме навеждат на други мисли

П.П. - видях коментара на fenris - Мария е възможно най-голямата им изцепка, дума да няма.
цитирай
3. sowhat - фенрис
10.03.2009 09:53
красавицата беше снощи :))
а първият клип с идиот е айтоският иванчу , на който само едната цица му била естествена :))
цитирай
4. sowhat - витания
10.03.2009 09:54
чакам да качат снощната некадърница която изглеждаше като взета от магистралата, за да видиш, на какво чудо се даде зелена светлина.

просто е потресающе :))

ама чучулигите са готини, а ?
цитирай
5. fenris - да ти кажа имаше две изпълнения
10.03.2009 09:57
дето ми харесаха! На англичанката и на момчето което заекваше! Имаше и други, но тези ме впечатлиха!
цитирай
6. vitaniya - аа,
10.03.2009 10:00
яки са! И
онази снощната, за която се каза "глей к`ви крака има бе! Аз такива крака не съм виждала..., минаваш! " трябва да бъде увековечена. Въпреки че момичето не е виновно, никак даже :))))
цитирай
7. sowhat - фенрис
10.03.2009 10:06
на фона на всеобщата простотия, нищо не ми хареса, честно.
може би до някъде сляпото момиче, не и запомних името, но историята й ме потресе ( разказвачо, би ли я разказал ?)

:)
цитирай
8. usandthem - не, бе соу, не е айтоския
10.03.2009 10:11
това си е тоя водещия, на Андрейчо партията. А Мара е идеална за афиша на онази пиеса от преди време-"Монолог на вагината" !
цитирай
9. sowhat - вити
10.03.2009 10:11
тая снощната просто ме уби. и да не е виновна, че журито е съставено от идиоти .
ще я кача веднага щом се появи във вибокса.
апропо доста клипове относно айдъла са свалени. що ли ?
цитирай
10. sowhat - usandthem
10.03.2009 10:13
нищо и няма на пиесата и на това което е вложила в нея авторката. пък и текста не е близо до душевността на вс българи.

хм, а аз що реших че е айтослията ?

смятай колко ги заглеждам, щом са ми еднакви като китайчета
цитирай
11. fenris - сляпото момиче?
10.03.2009 10:15
Нея съм я пропуснал! Съжалявам, но бих пробвал да разкажа нещо!;) Само дай инфо!
цитирай
12. usandthem - пиесата е много добра
10.03.2009 10:17
за афиша ми беше думата.Мара точно така си изглежда, като говореща вагина, с извинение към дамите !
цитирай
13. sowhat - девойката пее много добре
10.03.2009 10:21
не е насиликонена или напомпана красавица. има музикално образование, музиката я среща с някакъв мъж, влюбват се и заживяват щастливо, той я пребива редовно, докато момичето накрая ослепява и с двете си очи. отлепва й ретината, и дори не й позволил да иде на лекар. щот щяло да й мине.
абе робинята изаура във бг вариант. предупреждение за зрителите особено пристрастени към сапунките - в този филм няма щастлив край. никакъв принц не спасява девойката, нито пък се появява феята кръстница, която да й подари очи отново.
цитирай
14. sowhat - usandthem
10.03.2009 10:22
дам, като я погледнеш можеш да решиш че инт. й части са върху лицето й :)

тунинг му е майката
цитирай
15. анонимен - Снощи най-много се смях с един ко...
10.03.2009 10:31
Снощи най-много се смях с един костюмиран 'бастун', когато Фънки го накара да се качи на един стол и двамата с Дони му правеха вятър, докат пееше Титаник, хахаха
Тц, тц и аз да не знам, че песента се казвала Титатник..
цитирай
16. sowhat - да и той беше велик
10.03.2009 10:34
обаче си мислех, представих си че аз съм там, на 17-20 и се опитвам да покажа нещо, а журито ме прави за смях.
децата заслужават аплодисменти че опитват. не гаври.

но пък костюмара си беше идиот, щото не се смути и си качи на стола да си "" пее
цитирай
17. анонимен - Аа, не, Соу, мисля, че гаврите са си ...
10.03.2009 10:43
Аа, не, Соу, мисля, че гаврите са си заслужени.
Забележи, когато влезе някой с възможности дори и журито се респектира. Аз дори не говоря за талант:)
Колкото до останалите, те имат нужда по-скоро от друго жури, не мислиш ли?:)))))))
цитирай
18. fenris - нали знаеш
10.03.2009 10:47
, че при мен щастливият край е задължителен?;)
цитирай
19. sowhat - ан.17
10.03.2009 11:01
аз имам дори пресолено чувство за хумор, и всякаква липса на такт като стрелец с асцедент стрелец, но дори и аз не мога да възприема гаврата с човешкото достойнство от смешната му страна.

прекалено просташко държание е, за да ми е по вкуса.
цитирай
20. sowhat - фенрис
10.03.2009 11:03
залагам на реалният, не на щастливият
цитирай
21. анонимен - След като си решил да излагаш пев...
10.03.2009 11:26
След като си решил да излагаш певческите си 'дарби' на показ, трябва да си готов да поемеш и позитивите и негативите от едно такова излагане..още повече трябва да си наясно какво показваш.
Аз мисля, че в този случай дори толерантността на журито е прекалена..но аз съм кантар и по-скоро търся баланса
За мен по-притеснителен е факта, колко неорентирани представи може да има един млад човек за възможностите си, и как възрастните подхранват тези илюзии..
Не смятам, че който и да е от тези идоли/пардон идиоти/ би 'вдянал' на по-деликатен подход.
цитирай
22. sowhat - виж сега
10.03.2009 11:31
аз предполагам нещата така:
изпяваш 10 секунди и за лаика става явно че не ставаш и се казва - айде довиждане.

другото е показна грубост.
мисля си как ли се чувстват после в ежедневието си идиотите?
цитирай
23. brumbrumm - Аз редовно гледам Мюзик Айдъл, ама ...
10.03.2009 11:33
Аз редовно гледам Мюзик Айдъл, ама честно казано не зная защо. Дали ми се гледат идиоти, дали просто се надявам, че нещо свястно ще се появи от някоя скрита дупка не зная. Пък те топ тъпаците от тая година направо нищо не са пред миналогодишните. Там бяха още по-зле...То и да има свестни на кастингите, продуцентите избират в началото да излъчат по ТВто тая сган, дето само се излага, щото народът знае , че на в началото е сеир и чака да гледа...шанс
Пък за Мария, кво да коментирам, по дяволите снощи каза на някаква , че имала мн кръчмарски вид...! тая не знае къде се намира
цитирай
24. sowhat - ама и снощи избраха тая с краката
10.03.2009 11:37
също, нищо не можела да пее
цитирай
25. анонимен - Соу,
10.03.2009 11:40
Не забравяй, че всичко това е прекарано през жестоката мелачка на шоубизнеса, (каквото и да значи това в Бг :). И именно защото е жесток, оцеляват само най-силните.
Аз също не понасям простащината, но такава е реалността. Факт.
цитирай
26. sowhat - съгласна съм с теб
10.03.2009 11:47
и все пак има неща които лично за себе си не бих приела по никой начин, особено като отношение.
:)
цитирай
27. vitaniya - Извинявам се
10.03.2009 12:29
за вметката, но фактът, че повечето от кандидатите не могат да откъснат да пеят не предполага, че журито може да се гаври с тях... Тази сутрин гледах един клип ...
доооооста показателен

http://vbox7.com/play:9401be42

не е от сегашната серия на великото шоу, но приликата с някои от действащите лица е неслучайна ...
цитирай
28. sowhat - вит
10.03.2009 12:35
благодаря. ей сега ще го кача ако нямаш нищо против
цитирай
29. anubhis - за разликите между
10.03.2009 12:49
бг и френския айдъл - ами онова момче,дето пяло на центъра на бургас,извинете,ама изобщо не може да пее,и не показа страхотен бийтбокс като френското момче-ами ей това са разликите!!!
цитирай
30. sowhat - да де анубис
10.03.2009 12:54
но идва реч за отношението, преди да са ги чули и двамата идоли.
във френско никой не му каза - абе ходи си ти си дебелак.
цитирай
31. anubhis - да,де,соу:))))))
10.03.2009 12:59
ама сравни двете момчета как изглеждат-наш'то все едно сега е станало,чорлаво,с разма'ани дънки и пуловер на черно-бели краски-ами и аз щях да го върна,честно:)))))
цитирай
32. vitaniya - anubhis
10.03.2009 13:00
определено си схванал разликата, но не точно тази, която следваше ...
Случайно да ти направи впечатление, моментът на влизането на двете момчета и разликата в реакцията на журито ...
Идея нямам как е пял бургазлията, не твърдя че трябва да се толерира всеки, който е решил че става за певец, но що аджеба французите на казаха на момчето - не ставаш за мюзик айдъл, щото си шопар, преди още да са го чули ...
е за това ставаше дума!

Соу, естествено, няма защо да питаш!
цитирай
33. usandthem - Е то е като
10.03.2009 13:04
да сравнявяме Фънки и Отварачката с Крис Де Бърг от френското жури !
цитирай
34. sowhat - ами пак ще потретя ако е нужно
10.03.2009 13:06
квото е журито, такива са и айдълите.
ай да са ни честити
цитирай
35. анонимен - d7gy
10.03.2009 13:17
#33 - каквото и сравнение с външни айдъли да правим ще изглежда повече от нелепо:)) ..хайде да правим по-реалистични сравнения:))
На местна почва, Фънки и Дори са си стабилни..Мара..тя е от конвейра ..
Аз пък не одобрявам лицемерно любезното отношение, каквото гледах на немците, че дори и тук, и много ми хареса когато Дони каза на онази девойка завършила в Пловдих, че си е дала парите на вятъра - и то при завършено висше :]
цитирай
36. анонимен - ако сте забелязали
10.03.2009 13:42
в Македония дебелака Фънки се дършеше доста прилично и не обиди никой ,а защо си позволява тази простащина у нас..защото е кретен и изобщо не му е мястото в журито,но той не е виновен виновни са продуцентите защото залагат на простотията за рейтинг ,а не на по стойностни неща.поздрави Соу:-))).Ники
цитирай
37. fenris - а може би
10.03.2009 13:52
реалният край може и да е щастлив? Ти сигурна ли си, че щастието не е реално?
цитирай
38. benra - соу,
10.03.2009 14:02
и аз го гледа точно като теб-през бара подавам едно ухо.
Нямам време да изчета коментарите,така че предварително се извинявам ако повторя някого.
Та...най-ме учудва следното - що за мазохист трябва да си, за да се изтъпанчиш пред ТОВА жури, което да те направи на пух и прах от подигравки и след това-пред сумати драги зрители, които да те ползват дълго време за мезе? Ама такива недоразумения се явяват, че дори аз започвам да си вярвам,че пея що годе прилично.
И да...сетих се за едно момиче от Пловдив май,което учеше платено поп и джаз пееене, а пееше повече от трагично.Ето този случай,както каза Дони, вече би трябвало да н бъде подминат просто ей така
цитирай
39. akasha85 - хей, хей....
10.03.2009 14:14
какъвто народът, такъв и айдъла, такова и журито ....
идиотите в България са на почит. На театралните кастинги ще има повече олигофрени, отколкото таланти ;)

Just made in BG :)
цитирай
40. анонимен - Бях писала
10.03.2009 14:19
постниг за Мара отварачката и за простотията която лъха от цялата и натура.
.......Третият МА е най измисленият досега
цитирай
41. dressy - Иван
10.03.2009 14:32
ми е фаворит,заклевам се

нема такъъъъъф!
цитирай
42. sowhat - аз само това съм гледала
10.03.2009 14:49
зое, честно . даже казват че това е иван , на андрей :)
цитирай
43. sowhat - дарлинг
10.03.2009 14:50
ама иначе купона си тече с пълна сила .
цитирай
44. sowhat - акаша
10.03.2009 14:54
йес!
точно това беше идеята ми :)
цитирай
45. sowhat - да бени и аз го гледах
10.03.2009 14:57
и евала на дони че и го каза. ма друго си мисля - добре де, детето поне се старае там да учи нещо си, и все пак не става.
а тия тунингованите по фен тиви? кой ще им го каже?
и тая кифла снощи дето я пуснаха на втори тур.

утре ше е сигурно новата Цицелия
цитирай
46. sowhat - фенрис
10.03.2009 14:58
ти чувал ли си в бг за някой щастлив човек в неравностойно положение?
цитирай
47. sowhat - а така ники
10.03.2009 15:00
дойдохме си на думата :)
цитирай
48. sowhat - анонимен - d7gy
10.03.2009 15:01
бих приела това за истинска честност, ако мерилото е едно за всички :)
не за едни тако, за други вако.
щот аман от фурнаджийски лопати у наше село
цитирай
49. benra - не знам,
10.03.2009 15:16
но определено ме дразни излизането от формата.Т.е. -наблягането на шоуто, търсенето на пародията...мисля че са излишни.Ама...както се каза вече-какъвто народа, такива и предаванията му
цитирай
50. анонимен - Няма такова
10.03.2009 15:29
Че то, ако не са тези олигофрени, кой ще гледа айдъла? Кой ще изтърпи мутиралите джуки на оная свирка или наглите тъпизми на оня дирижабъл?
цитирай
51. анонимен - ай сиктир бри
10.03.2009 15:56
тука от всичките коментиращи, както и тоз дето писал, възмощавалсе, пуснал ми пет клипа да правя разлика между нашият и френс айдъл, НЕМОЖАЛИ ЕДИН ДА ВИДИ, ЧЕ ОБСЪЖДАНАТА МАДАМА С КРАКАТА ОТ ПЪРВИЯТ КЛИП СЛОЖЕН ТУК Е ИВАН ОТ СБЛЪСЪК И ИВАН И АНДРЕЙ - ТОЕСТ ЕДИНИЯТ ОТ ПРОДУЦЕНТИТЕ КОЙТО СИ ПРАВИ ШОУ. и аз мисля, чее пълно с олигофрени по кастингите от телевизиите, независимо за кое предавани, ама и вие тука разни псевдоинтелектуалци сте ГОЛЯМА РАБОТА ДА НЕМОЖЕТЕ ДА РАЗПОЗНАЕТЕ ЕДИН БЪЗИК.

МНОГО МЪКА ПО ТОЗИ СВЯТ МАНИ МАНИ
цитирай
52. cornflower - Срам ме е
10.03.2009 15:56
Вече казах някъде, че липсва азис..
цитирай
53. benra - анонимен 51,
10.03.2009 16:00
много си прав шъ знайш - много мъка има по този свят
цитирай
54. fenris - всъщност
10.03.2009 16:10
познавам един! Но не мога да разкажа историята му!
цитирай
55. 5thangel - То да е само "Мюзик айдъл&q...
10.03.2009 16:16
То да е само "Мюзик айдъл", да го преживее някак човек... сЕдам културно да вечерям и цък на битиви-то. Виждам суратя на адашката и ареее- връщам поръчката. Цък на нова и еФстеФствено попадам на "Страх". Пак връщам поръчката. Цък на некойо друго канал- или реклама на лекарство протиФ диария или реклама на дамски превръзки... Отново макДрайф. То вече нЕма смисъл от вечеря, само така да абя храната...
цитирай
56. анонимен - тонОс?
10.03.2009 16:16
тонОс?
цитирай
57. benra - ето я и красавицата
10.03.2009 16:24
http://vbox7.com/play:15307dbe
цитирай
58. sowhat - ан. 56
10.03.2009 16:24
кво искаш да ми кажеш пиле?
цитирай
59. sowhat - хех
10.03.2009 16:26
точно тя е бени!
ето го повода за поста ми
цитирай
60. sowhat - 5thangel
10.03.2009 16:28
не яж. готви и ти като мен. тъкмо няма да хабиш матрияла. пък и мож да ти дойде вдъхновението и да довършиш вечерята с песен :))

поздрави!
цитирай
61. sowhat - 51
10.03.2009 16:30
дреме ми че не различавам иван от айдъла от иван от айтос.
аз не казвам че стоя ежечасно пред телето да следя часа на мюзик айдъла.

обаче ти не стоял в час, когато е трябвало. по неграмотен коментар в блога ми не е имало.

печелиш наградата ми за топ идиотски коментар за трите години от престоя ми в блог.бг
цитирай
62. sowhat - корни
10.03.2009 16:32
убедена съм че азис пее по добре от фънки. и от мара. и от дони.
всъщност следващото жури моля да се състои само от азис
цитирай
63. 5thangel - So, а каква е наградата, ако не е т...
10.03.2009 16:35
So, а каква е наградата, ако не е тайна? Щото да знам дали да дерзая?:)
Хич не ми се иска наградата да ходи в някакъв анонимен били то и под номер 51:)

цитирай
64. sowhat - изкарване пред строя
10.03.2009 16:37
отделен пост с най идиотският коментар и заглавие :
деца, не правете като тях :))

апропо ти вече си пред строя. застани мирно:)
цитирай
65. roniabg - азис - мини-комисия на МИ-4!
10.03.2009 17:00
подкрепям с два средни пръста и безпомощна усмивка от типа "нек се радва народът".

а какво ще кажете за изцепката на мара тирбушона "за втори път виждам такива крака"? обикновено човек говори така, когато се случва някакъв прецедент, а не за втори път.

да им простим - ама как, като те не ни прощават?
цитирай
66. benra - ronia,
10.03.2009 17:10
подозирам,че Мара отварачката спокойно може да бъде прекръстена на Мара изцепката
Ръси глупост след глупост
Ами когато Дони каза,че иска да види народа по какво си пада повече-по красотата или по пеенето,Марчето кво каза-това камъни в моята градина ли са?Демек,че тя е предимно убава
цитирай
67. roniabg - чудя се понякога
10.03.2009 17:25
дали въобще има нещо конкретно предвид или просто така си плямпа каквото й излезе от устата, пък разчита на другите да проявят остроумие.

трябва да признаем обаче номера на иван от сблъсък, аз лично съм се смяла с глас на отговора му на въпроса "а естествени ли са ти?" - а той "едната - да"
цитирай
68. buboleche - аз ги гледам
10.03.2009 17:36
за да се хиля. :)))
цитирай
69. waterlily - аз също се разведрявам с тях :)
10.03.2009 17:53
Моят No 1 е "Най-умореният кандидат..." ;-))
цитирай
70. анонимен - анонимен 56.,
10.03.2009 22:32
Карла от Тутракан е разбирач по родна реч :)))
цитирай
71. thedarkangel1977 - ako bqha zalojili na Preslawa w j...
10.03.2009 23:01
ako bqha zalojili na Preslawa w jurito, 6te6e da e qko... ako puk bqha wzeli Iwana - kwaato e kupondjiika - eheeeeeeeeeeeej
a te otwara4kata wzeli...
puuuuuuuuuu
цитирай
72. raylight - Идиотите
11.03.2009 00:03
са в журито, които се подиграват с бедните духом и показват простащина от крайно селски тип, простащина и липса на морал, които ме отвращават
цитирай
73. sowhat - благодаря на всички които се включихте
11.03.2009 10:32
мюзикалният идиот още не е приключил - снощи най грозно отрязаха брат и сестра цигани, които пееха страхотно - особено момчето.
според мен по расови причини.
мара не спря да прави забележки за визия държане жестове и облекло на участниците.
моята препоръка към девойките - шибайте силикон в джуките и ги дръжте приготвени за свирка - само така имате шанс кака мара да ви хареса.

и така темата не е затворена - за всеки който иска нещо да каже и да добави.

мюзик идиота продължава!
цитирай
74. анонимен - Соу,
11.03.2009 11:37
Ти верно ли, за Чака-рака дуета?! :)) Тия двамата май бяха объркАли рейса:)) иначе бяха сладури..брата по го биваше :))

Предлагам за култова песен на седмицата, новата версия на Let it be! От два дни не мога да се оттърва от нея:))
Поздрави!
цитирай
75. sowhat - верно съм за чака раката
11.03.2009 15:33
казвала ли съм че умирам за истинска циганска музика?

какво ли щеше да стане ако джипси кингс трябваше да се яви на кастинг пред дони мара и фънки?

цитирай
76. karmelitass - :)
14.03.2009 12:23
мен ме е яд, че изгониха англичанката... егати хората, абсолютни идиоти.Тя пее страхотно... ама да... българска работа. Надявам се някой да купи на оня дебелия най-накрая огледало с неговите размери, та да се види какъв бизон е и чак тогава да ходи да обижда и критикува, свинята му с свиня.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6343247
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930