Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2009 08:56 - празник ли?
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5187 Коментари: 33 Гласове:
0

Последна промяна: 08.03.2009 12:27


днес ще отбележим поредният осми март. по пазарите, спирките и улиците ще ни заливат предприемчиви лелки и чичковци, зад всеки ъгъл ще никне кофа с карамфили зюмбюли и лалета. в целофанче.
срещу петарка. кво му плащаш.
е ще има и рози от израел, китай и венецуела, за "" по скъпите дами.
мъжете ще купуват неистово цветя и разни дребни подаръчета, със съзнанието или без да се замислят, че това са индулгенциите им пред Жената.
ще има: честит празник, скъпа, дежурна целувка и блеснали очи :
-няма ли да почерпиш?
ще почерпя, що да не почерпя.  цял ден ще съм била на работа, но като се върна ще мина през магазина, ще купя задължителните бонбони, ще разхвърля тенджери тави и баница ще направя, и салата и пържоли задушени и десерта ще купя и за леда даже съм помислила.
в хладилника е.
ще се умиля от поредния карамфил, от който ме втриса ( карамфилите са мен са символите на погребение), но нищо ще се опитам да му се зарадвам и докато разчиствам късно през ноща кухнята ще си мисля:
мамка му само днес ли съм жена?!
не за първи път споменавам, че не обичам празниците.
не че нямам собствени празници или делници, които превръщам в такива.
не понасям истерията около празниците, безумното надуване на цените и печалбарството и празнуването по задължение.
мили мъже, ние сме вашите жени не само на осми март.
ние сме тези, които обичате през всеки един ден в годината, тези, които раждат децата ви, тези които стоят зад гърба и тези, които правят нощите ви страстни.
същите, пред тенджерите вечер и с уморените ръце. същите, които мият прозорците до блясък, дори когато вали и си мислят за дуенде.
същите, за които казвате на лелката с кофата карамфили:
дай ми три карамфила за мойта.

трябва ли непременно да имаме повод, определен от календара, за да ни погледне някой в очите и да каже:
ти си. ти си толкова прекрасна!

image




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. evilyosha - Не ми се случва за пръв, нито ще е за ...
08.03.2009 09:10
Не ми се случва за пръв, нито ще е за последен път да се прочета в теб, :) така си върви от години.От много повече години казвам на този ден на всички, че съм жена през целият си живот.(И карамфилите са за погребения.)Имам вътрешна съпротива срещу всички натрапени ми празници- развалят ми красивите делници.Такова е и за мен, Ем, празникът е в нас.Когато го усетим такъв.
В друга тема искаше да се хвалим или оплакваме, но май тук искам да кажа- богата съм с любов около себе си, на която не и е нужна дата, за да каже: прекрасна си, щастлив съм, че те има!
цитирай
2. usmivkata - не,
08.03.2009 09:13
разбира се, че не... Или по-скоро - кой както го усеща. :)
Но напоследък забелязвам, че аз, която по начало не съм фен на осмомартенските чествания, се разтапям, когато синчетата дойдат рано сутринта в леглото, гушнат ме и ми честитят. .. :))) Не,че не го правят и в други дни, но пък ми е хубаво. И не,че друг път не съм го правила, но днес ще направя нещо специално за хапване...и изобщо - ще се постарая да направя деня специален. Осми март просто е един обикновен ден - нито повече, нито по-малко. И всеки може да превърне този ден в празник или в обикновен неделен ден. :) Enjoy!
цитирай
3. utremer - не трябва.
08.03.2009 09:27
никак не трябва повод. ако истински обичаш някой, ще му го кажеш на седми март или на дванайсти юни например. а колкото до карамфилите... фотоапаратът ми е повреден, иначе ще е твърде интересно да се видят по улиците мъжаги, носещи с объркана физиономия рози или трендафили :))). и ги държат като бухалки, никога не съм виждал хора, освен на осми март, които толкова да искат да се отърват от това което носят .... и запази малко от банацита, че каквото и да говорим съм си мъж все пак :)))
цитирай
4. sowhat - добро утро усмихната
08.03.2009 09:29
сега ще ти разкажа една история.
снощи се изкъпах и се засилих да си легна. ама така сериозно си се засилих, скочих в пижамата и бях готова да кажа лека нощ, свят и наминах да целуна децата за лека нощ.
обаче не би.
голямата вика - абе маме , дай да пием по едно кафе и да те лакирам. викам си що пък не и седнахме с кафето със цигара и смеха, гледам си аз с едно око изгубените, а тя абе тоя лак не е достатъчно добър за теб, оня не знам кво и сто пъти трие и пак ме рисува, а аз мрънкам :
хайде че стана дванайсет, кога ще съхне тоя лак, тя обаче упорита и вика стой мирно и продължава.
а малкото се върти едно като дяволит карибски пират и дава идеи на кака си.
така или иначе докарахме я до 12, аз тихо мрънкам, че без мрънкане няма да съм себе си и изведнъж ме оставят двечките и излизат.
аз си поемам въздух докато се чудя защо е умрял джон лок, и изведнъж ме връхлитат с честииииит празника мамооооооооооо
и най прекрасният розов гербер, който можеш да си представиш и една голяма кутия, опакована прекрасно, в която открих чантата за която си мечтаех от едно известно време :))
и така. беше прекрасно , въпреки че днес съм с най съсипания лак на света, без фанфари и дори задължителната кутия бонбони :))
е по късно днес ще ги купя.
малко са, не са достатъчни, но децата ми доставят тази радост всеки ден.
всъщност магически изтриха напрежението и лошото ми настроение :))
е, честит празник, усмивчице.
бъди!
цитирай
5. sowhat - утремер
08.03.2009 09:31
дано да имаш камера на фотоапарата ( аз съм днес на работа и станах безумно рано) но някой ден ще запечатам освен карамфилите бухалки и тенджерите и миксерите , които се носят в чантички по "" великият повод.
какво ще кажете, осми март да е ден на домакинята. или на готвачката. или на чистачката.
всъщност, скъпи приятели, ние сме и това. но не само това :))
цитирай
6. sowhat - йо, обичам да се оглеждам в блога
08.03.2009 09:34
и блогът да се оглежда в мен. и да си казвам, господи , толкова е хубаво, като се видя в чиждите мисли или ти се намериш във мен.
може би това е истинският мотив за да пиша - търся хората и си давам надежда, че не съм сама:))

и сега - честит празник Жено!
винаги си лъчезарна и прекрасна, поне аз тасава те знам :))
цитирай
7. cefulesteven - И към много други празници отнош...
08.03.2009 09:42
И към много други празници отношението ми е същото. Жената не е за един ден. Радвам се само, че е създаден повод за "напиване" независимо дали с алкохол или просто с настроение. Колкото и глупав да е повода.
цитирай
8. mamas - Честит празник!
08.03.2009 09:44
Ако не бяха коментарите ти под постинга (4 и 6), и моят коментар щеше да звучи различно...
Сега ще ти кажа само - усмихни се и пранувай! Щом от всеки ден можеш да си направиш празник, защо да изпускаш и този ден?
цитирай
9. sowhat - здравей мами
08.03.2009 09:50
честита да си, да те радват децата и всички около теб, всеки способен да те накара да се усмихнеш :)
а аз ще празнувам. и ми се иска повече хора( по скоро мъже) да ме прочетат и да се замислят и над моите и над твоите думи - всеки ден ни е празник от бога, защо го забравяме?
:)
цитирай
10. sowhat - ами тогава
08.03.2009 09:51
стеф, да си намерим ежедневни поводи.
да не превръщаме любовта в навик и присъствието на хората до нас в ежедневие :)
цитирай
11. evilyosha - Нежен полъх, преплетени длани, ...
08.03.2009 10:34
Нежен полъх,
преплетени длани,
свежест,
цвете,
дете.....
възрастта ни....
няма власт
над душите ни женски,
ако в тях е уютът
наместен....
всеки ден
ни сближава
животът,
приковани
към кръст,
със Голгота....

Честит празник, Ем!
И на всички, в които е празник, честит да е!
цитирай
12. sowhat - да те черпя и аз йо с едно любимо и на двете ни стихо
08.03.2009 10:44
от рамки неограничена (she is what she is )

тя мрази всяка вероятност
понеже
всичко й е
тясно
не се клишира
във семантика
повръща
знаци
и романтика
прегръща
клони
и чудаци
обича
всякакви
простаци
завира се в семиотика
обича
да е идиотка
мълчи когато й се пее
напук на всички
не умее
да прави тихи
излияния
на гневните си състояния
в 6 без 10
става луда
съблича рамките
заблудите
и плува
в сълза
във здрача
адреналина й
се качва
във времената
пеперудени
изсвирени
от дъждосвирци
и
Вивалди
влюбено
и лакет е
и рамена
и пръсти стави
разбъркващи
солена манджа
и жарава
компот от праз
пюре
от думи
букет
от препикани теменуги
цигара черна
пуши ганджа
почукващ Jazz
вселенска гадост
такт
непремерен
и непринуденост
уверена
намига с мигли
земетръсни
облизва
всичко
по порочно вкусно
огризки
мед
мартини със сламка
маслинка
шам фъстък
близалка
тя е
протегната
и свита
една
размъркана сиамка
прикрила
в нежни лапки
нокти
бездомна
неопитомена
котка
с дрезгав глас
в любовни нокти
разкъсва
тишини
и необятност
във откровено
до отровност
Fack you!
на този уж изглеждащ тарикат
живот циник
във шибан свят.

цитирай
13. evilyosha - тя е. . . (би могла да бъде всяка) ...
08.03.2009 11:03
тя е...(би могла да бъде всяка)

Жена е!


"извинете ме
днес нямам време за губене

косата ми има свободен ден

а асансьорите към очите ми не работят."



Исках да стигна до дъното на очите И днес
да остана за кратко, за да се скрия
от ненатрапчивия,но така упойващ(с финес)
аромат,който косата и разнася- магия
исках......

:)
цитирай
14. sowhat - мислех върху тя е...
08.03.2009 11:06
но тя леко ограничава със средата на средната възраст :))
цитирай
15. evilyosha - :) и аз мислих върху това и черпя с ...
08.03.2009 11:11
:) и аз мислих върху това и черпя с разкошните думи на Руми- осичката


Вишна съм! - Сладко-кисела вишна
във разгара на своя сезон.
Примамлива, четир/иде/сет годишна,
устойчива на всеки циклон.
Пъпка нежна бях в ранната пролет.
После бях изумителен цвят
и флиртувах със вятъра волен
пред очите на целия свят!
Пих дъждовна вода до насита,
много ласки от слънцето взех...
Чудни сокове, с мъдрост пропити,
от земята любяща поех...
Днес съм плод – сладко-кисела вишна,
на върха на вековния клон!
Ставам точно четир/иде/сет годишна...
Чакам своя последен сезон!

само не искам да се ограничаваме с последни сезони :)
цитирай
16. sowhat - това е страхотно йони
08.03.2009 11:31
повече сезони да си пожелаем тогава :))
цитирай
17. evilyosha - Нека ни! :))
08.03.2009 11:33
Нека ни! :))
цитирай
18. dressy - бъди красива
08.03.2009 11:35
и мълчи!

любима,Честит Празник!
цитирай
19. sowhat - ами ами ще мълча
08.03.2009 11:42
скъпа

та нали ако млъкна това ще ми отнеме половината прекрасност:))

обичам те , честит празник!
цитирай
20. sowhat - йо
08.03.2009 11:43
сме! :))
и винаги сме били и ще сме:)
цитирай
21. ianchefff - не трябва, бро.
08.03.2009 12:36
Но все пак, честит празник!
:)
цитирай
22. sowhat - благодаря ти бро
08.03.2009 12:42
:)

май само ти отсрами мъжете в блога на соу днес :)
цитирай
23. ianchefff - е, аз съм най от най,
08.03.2009 12:44
ремембъъ???
:))))))))))
цитирай
24. sowhat - ееее никога не съм си и мислила друго
08.03.2009 12:46
кажи ми че не си купил карамфили
цитирай
25. ianchefff - е, разбира се,
08.03.2009 13:01
че не съм!!
А "мойта" е особено отвратително.
:)))))))))))
цитирай
26. ametist - *
08.03.2009 13:03
Да тe 'таковам' на един празничен танц , So ' ?! :)))

http://www.youtube.com/watch?v=-VJFWH8vxcg

Повече поводи за DANCE *
цитирай
27. sowhat - хих
08.03.2009 13:07
страхотно отново аметист, благодаря таковата

един поздрав от мен

http://www.youtube.com/watch?v=La6o_rcVl44
с любимата ми песен, на испански
цитирай
28. ametist - O,
08.03.2009 13:24
таковата 10х *

Ще ти подам един мъж, много го харесвам , всякак :D

http://www.youtube.com/watch?v=64NyQqfOeiI
цитирай
29. anothercat - цветя
08.03.2009 13:57
за цветята :-)
http://anothercat.blog.bg/viewpost.php?id=301394
цитирай
30. sowhat - дам
08.03.2009 14:16
страхотна ваза, пак да си кажа :)
цитирай
31. sowhat - аметист
08.03.2009 14:22
страхотно :) парче
цитирай
32. buboleche - лелееее, Ем..
09.03.2009 14:51
Мъжа веднъж ми беше подарил карамфили за 8 марти и нямаш си представа какъв скандал му вудгнах точно поради тая причина, че все още съм жива, мамка му.:))))))) цун и гуш и честит празник със закъснение, но за нас всеки ден си е празник.:);)
цитирай
33. sowhat - точно така
09.03.2009 15:43
бубичке :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6337431
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930