Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2010 09:09 - Огледалце, огледалце от стената
Автор: sowhat Категория: Забавление   
Прочетен: 4925 Коментари: 24 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Раздел: мозъчни донори, ирония, самоирония и сарказъм  и още нещо .


да не се чете от хора със слаби нерви, слаби сърца и липса на чувство за хумор.

бел. авт. всяка прилика с действителни лица е плод на вашето развинтено въобръжение



Ожали ме. Пожали ме. Кажи ми че съм най-най. Цункай ме. Погали ме по челцето. И по Егото ме гали. Там ме милвай, милвай и не спирай- може и езиче да ми пуснеш там. За възбуда. И поруменяване. И за муза, разбира се.
Какво е един талант без муза.
Кажи ми, че съм най-прекрасната. Кажи ми, че нямам комплекси. ( аз, аз си знам, че имам, но ти ме излъжи). А утре аз ще те излъжа. Ще ти върна услугата, обещавам.
Кажи ми, че съм велика. Велика съм, нали?
В моят dollhouse няма по- велика и по – сладка от мен.
Толкова съм крехка, ах.
Толкова нежна.
Толкова хрисима.
Поговори си с мен. ще видиш, че съм умна и талантлива. И красива съм де, но това ти го знаеш вече. Нали го виждаш всеки ден.
Ама не ми го казваш достатъчно често.
И аз страдам, страдам – виж ме, направо съм пресъхнала от мъка.
Тъгата изпива. И суетата, де.
Ама това не го казвам на глас. То е тайно.
Затова готвя по три тави мусака. И ги изяждам и трите. Защото много силно ме пие, пустата му тъга.
( аз съм и добра готвачка, също, но сега тук това с теб няма да го обсъждаме, но ще ти врътна една баница, като си свършиш работата. Ако ти не си гладно, аз ще я хапна. Ей така, за хъс и креативност.)
А ти ме ожали. И ме пожали.
А, и ако можеш, кажи моля ти се и на другите огледалца. Да ми казват , че съм най- най.
Защото съм толкова, толкова крехка.
Всяка дума, която не съвпада с мозъчният ми шаблон, ме разбива.
А психолозите вземат скъпо, огледалце мое.
Криза е.
Ожали ме.

П.п. и да знаеш, че само още веднъж да си ме погледнало накриво, ще напиша във всички форуми, че си кретен. Освен, че ми завиждаш, разбира се.

С най-добри чувства :

Мимоза фон дьо Тен – галактическа императрица



Тагове:   огледалце,


Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. doriana - Ех, сестро! Рано сутрин огледалата ...
19.03.2010 09:23
Ех, сестро! Рано сутрин огледалата да чупиш?! Бива ли така?!
:))))
цитирай
2. bapha - придворен шут
19.03.2010 09:30
търсиш ли си?
включвам сЪ отма
цитирай
3. ronya - хахаха
19.03.2010 09:37
чу ли те?
пп. На огледалцето не знам, ама на Негово Величество фон дьо Тен ако се помолиш, може и да стане по-лесно ;))))
цитирай
4. sowhat - амчи толку прелест ме е напънала от сабах
19.03.2010 09:43
doriana написа:
Ех, сестро! Рано сутрин огледалата да чупиш?! Бива ли така?!
:))))

кво да я правя

хахахаха
цитирай
5. sowhat - одма тъ зимам
19.03.2010 09:44
bapha написа:
търсиш ли си?
включвам сЪ отма

само не забравяй да мъ цункаш по егото и да ми казваш колко съм най най ))))))))))))
цитирай
6. sowhat - а то кат не чува
19.03.2010 09:45
ronya написа:
чу ли те?
пп. На огледалцето не знам, ама на Негово Величество фон дьо Тен ако се помолиш, може и да стане по-лесно ;))))

аз го наплюя и то се строши .

и после бафича ми носи ново )))))))))

не ми тряба фон дьо тен, аз тен си имам, а за фона използвам поклонниците
хахахах
цитирай
7. tili - Добро утро, Ваше Величество!
19.03.2010 09:49
Късметчето ми тази сутрин е: "Музиката и любовта са двете крила на душата." К'во
ше кажеш, а?
А иначе аз съм "ЗА"! Фотошопът е велика програма за препрограмиране ;-)))
Ваша предана маркиза Талула фон Вейхайвей, която отлита сега за замъка си в Тилилей.
цитирай
8. sowhat - добро добро
19.03.2010 10:00
обичам преданите ми , но не обичам тия дето ме предават с нелицеприятната истина, маркизо.
донесете ми един граф моля, а при липса може и консерва. с грах.
и свинско. :Р
цитирай
9. milenich - Абе Соу, събираш ни тука сички от...
19.03.2010 10:01
Абе Соу, събираш ни тука сички откачалки, като кучета на салам. Кво ше пиете бе, след хапчето де...
цитирай
10. sowhat - няма да пиеме миленича
19.03.2010 10:19
ще си щипваме по малко гъбки само , след мусаката ))))))))))
цитирай
11. milenich - ...
19.03.2010 11:27
Ето нещо за десерт.
"Огледалата и съвкуплението са отвратителни, защото умножават хората."
Хорхе Луис Борхес
цитирай
12. sowhat - хахха
19.03.2010 11:34
ее миленски , не се въздържа значи )))))))))))
цитирай
13. miaa - Няма нищо по- причудливо от огле...
19.03.2010 11:45
Няма нищо по- причудливо от огледалцето:))Виждаш само това, което искаш:)))
Важното е 1 eдин момент да не го изпуснем:)))))
Поздрави и усмивки, Соу:)))
цитирай
14. kosara2008 - :))))време му беше на туй огледалце да му разкажеш играта айдиде:))))щя смей дяа те гльода накриву,ооо:)))
19.03.2010 11:45
малку му Е наказаниету аку не спазсва заповедитье - мислам с общи усилия аку сгафи да гу натрошим, да гу стрием нъ най-финна прах и за гу разтворим в кана с бялу винце, ммм, как тича на мусакътъ, ох, кат ни я готвя щот тие моитье не я ядът:(, чак яд ма фаща за твоите три тави, три мечти, три фкуснутийки...три пъти щя скокна при теб, да си хапна , да ми се лепне...::::)))))


цун ти неповторимапролетност

цитирай
15. sowhat - хаха, мия
19.03.2010 11:56
то огледалото право се казва, ама ние криво го съдим.
все искаме некво по специално огледало дето да отразява онова което ние искаме, а не това което е в действителност :)))
цитирай
16. sowhat - хаха, косарче
19.03.2010 11:57
пристигай ей са шму видим сметката , ко си мисли то )))))))
а ти побързай щот току виж от толку наплив не останала ама хич мусака
цитирай
17. tili - По-скоро при бай Миро
19.03.2010 12:00
ще ти сервирам "Графче на тафче". По-скоро във времето де, защото за граф ще трябва да чакаш до юни, Императрице ;-)))
цитирай
18. sowhat - ох, маркизо моя
19.03.2010 12:17
изчерпа ми се и търпението на фона на тена ;)
цитирай
19. daringrain - Сервилат за мастурбиращ Narcissus
19.03.2010 14:11
говори се във кулоарите на естетските блюстители че
хранителният разтвор на изкуството
от Омир до наши дни е
кръв и сперма
(финикийските знаци във брой извинете)
само където не уточняват чии
защото технологията на някои от
произвежданите салами и тяхното сервиране
предполага освен курешките от диаманти
(разликата между тях и птичите е само в миризмата)
поглъщането им с изцъклен от оргазъм ирис
и облизване на блюдото с финес на проститутка
защото
в противен случай на консуматорите не им е позволено друго освен
да се самообесим с прашките на позахабеното ни вкусово бельо
достатъчно красиво опнато на тел
от неудовлетворени фалоси
недоклатени от собствената си перверзност
:)
цитирай
20. sowhat - ауууу мадам рейн, мое ли толку на...
19.03.2010 14:20
ауууу мадам рейн, мое ли толку натуралистично начи

аз само мусаката визирах, шмЪ прУщаваТи ))))))))))))
цитирай
21. kosara2008 - ооооооо, айзи достоулелепппппну бързам...кат подобавъщу матрощие,демек - тежест :)))
19.03.2010 14:54
НО
знаю,знаю чи щя ми забъркаш иднътъ магийскамусакъ и нема да ми трошиш хатъру...затва ся виртуалнуреалнитье приятели - да ся гощават и под.черпават;)

не ся отмятам ниту ут темата, ниту ут борбата, аку ся наложи че го преборим туй огледалце....то яйзи ся гладувам ама га ручах кат невиделу не гу мислеех, пъс сеги На.гладия и саму подмърчифкам окулу манджитье на другите...ех, амъ сум инат тва е и видим и ти си инат,че го и огледалото...

:)))))))))))))-
цитирай
22. karambol5 - Познавам двама дет не ползват ог...
19.03.2010 18:29
Познавам двама дет не ползват огледало щот се гледат един друг .
Да ти кажа все са радостни :)))
Ако нещо се съмняват в красУтата си се питат един друг - " Нал съм готин " :))))
Тия са елиминирАли огледалото кат посредник и все убави сЪ виждат :)))
цитирай
23. joysii - Здравейте
19.03.2010 19:55
Прекрасно . Толкова често съм си говорила наум точно тези неща.
С удоволствие Ви чета.Поздрави.
цитирай
24. elineli - Ако
19.03.2010 19:58
трябва да зидам стена,в която драматично да счупя огледалото,защото лъже(винаги така правят!:(...),по добре да живея на открито.Така изначално си е ясно,че няма нужда от огледало.
-----------------------------
Доброзапочнала петък вечер, Еми:)...Тряс!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6303205
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031