Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2010 14:07 - WS Teleshop
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4412 Коментари: 5 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
стийн моп
поръчай ми един , след рекламата продължаваща вече 7 минути
чисти всичко и след 7 дни
имаш право да върнеш доставката
в случай че не си доволен.
почисти ме от мен самата, от себе си
от всички онези неща ,които те пълнят със гняв
образуват ти нерви и не дотам скрито
разочарование
изсмучи ме до стерилност вземи и последната ми
емоция
можеш да оставиш само хубавото ми личице и формите
пасващи удобно на фантазията ти
за 209,90 лева в промоция
можеш да си ме спестиш като най откаченото си
неудобство
да слушаш думите ми и да се налага да не ги
игнорираш
да виждаш усмивката ми и да се питаш
дали ме боли докато теб те
боли
да се задоволяваш с призрака ми който те посещава най
безпардонно в малките
часове на нощта
да ти дава отговори на въпросите ,които не искаш
да чуеш
и да си тръгва както си е дошъл
непоканен.
не очаквай от мен да ти улеснявам живота
нали рекламистите са за това
предлагат ти бързо и адекватно решение само за 7 минути
и 209,90 лева
както и опция за обратно връщане
притиснати от комитета за защита на потребителя
бих се измела сама
( без да е нужно някой да ме притиска )
бих се превърнала в белезникав прах на дъното на торбичката
бих се разтворила в няколко аерозолни молекули
на свеж планински въздух
и мирис на фрезии
бих те улеснила по всички начини
ако не бях заседнала толкова в мислите ти



Тагове:   teleshop,


Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valer1961 - Ние...
08.05.2010 14:49
Ние сме като саморазмразяващите се хладилници,с тази странна възможност за самопочистване,включваща се след всяко разочарование или високо вдигната
летва,която ще преодолеем,но поне от втория път.Никакви мопове,самодостатъчни сме си за почистването,та чак другите наоколо намазват...
цитирай
2. sarcezlatna - няма пълно почистване от такова ...
08.05.2010 20:40
няма пълно почистване от такова проникване в мислите, освен пълна или поне частична амнезия...
на първите двама забравили се зрители - подарък ренде вьорнер...
цитирай
3. анонимен - По ми харесва...
08.05.2010 22:21
...да ми изпържиш 3(тЛи) яйца "върху нажежената повърхност на вечерта"! :)***

Не ми говори за МОП-а, че за малко щех да си зема тоа надуваем Диван, дето става и на...Кабрио! :)))

Ем, Ози и Лита ти посвещавам! :-Р
Здрава бъди, Момиче!
цитирай
4. palisandar - Дваж по ми допадада почистиш п...
09.05.2010 11:15
Дваж по ми допада
да почистиш перата
на онази стърчиопашка-
заплаха за дребните охлюви
в Двора на Еднорога.

И още по -
ще ми се
да я оставиш.

В самоосъзнаването
самоцелността
на подредбата.

И на опашката
на стърчиопашката.

––––––––––––––––––

Добро утро, Соу ! Двойното кафе не ми стигна. Яйцата - тоже... Може би 4(ЧеТРИ) върху препечената филия на Вчера. :)))
цитирай
5. teachme - нееее...
09.05.2010 11:27
само за чистене не ми говори:*)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6320501
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930