Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2010 10:07 - вива вива, виваком
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5308 Коментари: 13 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
едва ли помните този пост, но аз да ви припомня

ТУК

та сагата виваком продължава така

от две седмици разни девойки упорито ми звънят по телефона.

г-жо, вие сте лоялен клиент, имаме страхотни подаръци за вас и промоции, моля заповядайте в някои от офисите ни, за да ви запознаем.

след 5 тото обаждане ми писна, и викам, абе чакай да ида да се запозная с тая прИмоция, не казаха нищо за официално облекло, може пък да се харесаме взаимно. :)

и така силна вилна влизам с танцова стъпка аз в офиса и тръпна в очакване да получавам подаръци.
даже и чанта си нося , по големичка, за да мога да си ги отнеса.

девойката представителка , почва да ме омайва , обаче аз вече парен от каша и айрана духам. и гледам лошо , мнително и скептично.
и задавам въпроси.
и изобщо не припарвам до химикал и договор.

а и си нося очилата. за най дребните букви, докато стигна до името на печатницата на бланката.

не ме черпят чай или кафе като в турски сериал, седя аз чинно, изправила гърба и слушам елея от момините вивакомски устенца:

- половин такса три месеца ( хм, няма си що)
и тук идва голямата изненада ( демек подаръка) - мога да си купя телефон на изплащане!
ухаааа!
едва ли не до сега това е било мисия невъзможна, и сега , ей го на, специално за мен, може да си купя и телефон на вноски!
ами ура!
и забележете - без оскъпяване.
даже девойчето ми шушука , как на изплащане щяло да ми излезе по-евтино да го купя отколкото в кеш.
брех!
тая вест някак си не успя да ме овъзтожи достатъчно и зададох прост ясен и конкретен въпрос на момата вивакомка:
а безплатен телефон не предлагате ли?
при което тя ме погледна с поглед, който би изпепелил и триглавата ламя барабар с ябълката и тримата братя, нацупи кипри устни и отсече едно твърдо
НЕ!
тук вече аз се фръцнах, като не човек , а желязо и мноооого меко казах, ами госпожице, и аз няма да си преподпиша договора.
и си заминах като експрес през селска гара.
няма да пояснявам как глобул подари телефони на децата ми, след две годишен договор. нищо особено, но все пак е жест, дори самите телефони да струват 2 лева и 15 стотинки.
нито факта, че м-тел позволява със събраните клубни точки да си вземеш телефон или поне да ползваш доста голямо намаление.
мислите , че митарствата с виваком свършват тук.

о, не.

преди 4 дни дъщеря ми , която има предплатена карта на виваком на мое име, получава смс.
печели телефон!
почва една радост подскачане, абе дете :)
отива малчо да си вземе телефона и й заявяват , че трябва да дойде мама.

и ето уви, пак не и се разминах на девойката вивакомка.
цъфва мама и си иска телефона.

но поспри сърце.
почват пак едни дълги обяснения, според които аз трябва отново да подпиша договор, така че предплатената карта да мине на договор , при това двегодишен и ще получа телефончето, което примерно струва 2 лева и 15 стинки.
така де вместо да вземам ваучери по 10 лв, ще внасям такса 10 лв - кво му плащаш.
обаче има и награда.
ахааааааа, най после заветния телефон.
тоя път нищо не казах.
въздържах се от ругатни , благословии и прочие мръсни мисли, фръцнах се с едно довиждане и си заминах.

сега чакам септември, когато ми изтича договора.
тогава много ще си помисля дали искам отново да съм клиент на Вива.

тоя пост може би трябваше да се казва - отстрелване на шарани в мътни води. само че искам да припомня на господата и дамите тарикати - един път стомна за вода, втори път...

а веднъж недоубитият шаран после трудно се лови :)




Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. flyco - ...
31.03.2010 10:17
Жалко за една детска усмивка.
цитирай
2. sowhat - е, можеше и по зле да е
31.03.2010 10:28
ако беше по малка, и ако не можеше да разбере онова, което е ясно
цитирай
3. mariani - Добре е,
31.03.2010 10:41
че прочетох поста ти, sow щото така съм набрала на Глобул-а, та мислех да се пренасоча към Вива-та, ама май ще си остана вярна само на М-тела :)
Та по байганьовски: и едните и другите, все са маскари ;)
цитирай
4. sowhat - мариани
31.03.2010 10:45
всички са маскари, това е истината ! ))
цитирай
5. learningtogether - Знаеш ли Соу,
31.03.2010 14:17
има хора дето не могат толкова да смЕтат.
Блогове не четат, ... и договори също.
Та няма да умрат гладни рибарите :))
вЕрвай ми!
цитирай
6. sowhat - убедена съм
31.03.2010 14:35
но
пък и за блондинките разказват разни митологии, лърнинг ))
цитирай
7. bamby13 - Преди известно време ми се обаждат ...
31.03.2010 15:48
Преди известно време ми се обаждат така от О2 да ме убеждават да мина на ИЗКЛЮЧИТЕЛНО изгодна за мен тарифа!!! направо чудо, едва ли не се избивали за нея, а видиш ли...за съм имала късмет да бъда избрана. Да се съгласявм веднага, щото после няма и видиш ли, изпуснах келепира. А аз и викам на девойката В отношенията предлагщ ползуваш услуга, ако нещо е ИЗКЛЮЧИТЕЛНО изгодно за единия, за да има компенсация, ще е поне леко неизгодно за другия. В случая, работодателят и => няма с такъв патос да ми предлагат. Девойката онемЕ. пожелах и спорен ден и и праснах телефона. Големи измекяри са тия, навсякъде по Света
цитирай
8. sowhat - "))
31.03.2010 15:51
много добре казано Лю
цитирай
9. hara73 - грозната истина :-(
01.04.2010 09:25
всички мобилни оператори гледат, ако могат да оскубят клиентити си. Абонат съм на м-тел, откакто съществува, не мога да се похваля с кой знае. Харесва ми това, че когато дойде време да си плащаш сметката получаваш поне 3 "мили" съобщения, че ако не платиш, ще бъдеш изключен. За сметка на това, не получаваш никаква инфорамация, когато ти изтича срока на договора, а просто си го преподписват от свое име и ако имаш наглостта, да искаш да го прекратиш, ще си платиш солено. Системата е, пази се за да не те прецакат. Поздрави!
цитирай
10. sowhat - поздрави , хара
01.04.2010 10:38
просто не сме научени да си търсим правата
цитирай
11. gogo2208 - ако знаеш какъв труд подготвям по ...
16.04.2010 22:56
ако знаеш какъв труд подготвям по темата само :)
цитирай
12. varg1 - И
17.04.2010 17:25
аз днеска получих такъв смс,като лоялен клиент,че печеля телефон.Добре,че ти прочетох постинга да знам за какво става дума.Много ясно,че са мошенници.Всички фирми и за цифрова телевизия и другите искат да те набутат най-малко за година да подписваш договори.Така от момента да подписването на договора те печелят парите.
цитирай
13. deniela - Тия хора акъл нямат да звънят на хората по телефоните и да ги лъжат, че печелят безплатни телефони
18.11.2010 12:00
Днес звъни телефона вкъщи и търсят мама, няма я казвам аз и ми изтърсват, че са от Виваком и мама е лоялен платец и печели безплатен телефон, аха кога да ида да си го взема, така забравих да попитам дали този безплатен телефон не е обвързан с някой и друг договор, ама си го мисля и не, няма да и звънна да я питам милата женица, да ме чака да ида да си го взема, добре че намерих вашия постинг, той напълно отговори на въпроса ми. Толкоз са закъсали от Виваком, че се чудят от де да цоцат още пари.
А се сещам, че в България безплатен обяд няма!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6316779
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930