Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2010 09:24 - да налапаш кукичка
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4891 Коментари: 23 Гласове:
33

Последна промяна: 06.04.2010 10:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
напоследък ме е треснала една криза, ама не тая на средната възраст, а оная икономическата, която не ти дава въздух да мислиш за полет, за пролет и прочее хормонални отпечатъци.
и аз, като една предприемчива личност не съм се тръшнала да опявам, че туй че онуй, ами съм се взела дето се вика у ръце и си търся трета , че и четвърта работа.
ако може.
и предпочитам да е онлайн, за да не ми пречи на първите две.
а и вечер, дето се вика от 8 до сутринта що часове има...
пък и малката да включа , и тя ще помага.
и кисна като китайска джапанка в селски гьол в джобсбеге, заплата и работа дот ком.
така де три образования имам, все за нещо трябва да ми послужат. пращам сивита като ненормална, редя снимки, телефони, кой квот каже.
и чакам.
то от умрял писмо е по вероятно да дойде, но както и да е.
та онзи ден получавам имейл.
упс, точно тая работа ме устройваше - продажби онлайн, в удобно за вас време , доходите в началото не са много - 70-80$  , викам ей това е , моята работа и само дето не правя челна стойка , кълбо напред и кълбо назад , за да благодаря на всички велики сили, че най после имам имейл и че съм одобрена.

обачееее

(абе във всички гадни приказки има едно обаче )

госпожата пише , одобрена съм, почвам веднага и веднага вземам да печеля по малко // идеално , тъкмо да си покривам разноските за цигарите, хаха
но първо трябвало да изкарам три стипенен курс по маркетинг он-лайн.
да ме учат как да продавам.

брех, аз съм завършила мениджмънт, кое точно не й е ясно на госпожата , та ще ме учи да маркетинговам наново?

и 6 ца имах на изпита, мога да и сканирам дипломата.

аха, курса се плаща - 105 лв, което е нищо, само колкото тока ми за месец и половина.

аааа и още нещо, всеки месец ти се удържат по 41 лв, които са платими още при почването на работата.

я, кво готино.

искате да печелите?
искате да си заработвате допълнително?

ами действайте , направете си блог във уорд прес, кажете че се занимавате с онлайнпродажби и се опитайте да се върнете преди 20 години , когато правеха подобни финансови шашмалогии и започнаха бизнеса с пирамидите.

фараоните се завръщат, а всичко ново е добре забравено старо.

може и да се хване някой и друг шаран, който да е навит да ви прати 150 лв за хипотетични маркетингови курсове и такси , следвайки пирамидата на потребностите според Маслоу.

а останалите като мен, дето търсите нехипотетичен път да си допълвате доходите, просто не кълвете на всяка въдица.
аз все още се надявам , че са останали и почтени работодатели в България.
хипотетично.



Тагове:   налапаш,


Гласувай:
33



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bapha - хахха
30.03.2010 09:50
и кък е, кълве ли :))))))))

риба ще има винаги... и хипотетично, какъв е шанса да няма таляни ;)
цитирай
2. sowhat - абе бафе, сигурно има
30.03.2010 09:52
и риба.
кво и пука на мацката - хипотетично - обявите са безплатни - един шаран да клъвне месечно, ей ти го хипотетичният й обяд е платен от рибока )))
цитирай
3. miaa - Здравей Соу! И аз съм от шараните. . ...
30.03.2010 10:17
Здравей Соу! И аз съм от шараните..но ще се учим дорде сме живи:)))))
Хубав ден и късмет:)))
цитирай
4. sowhat - мия, моля
30.03.2010 10:33
те кажи ми че не си пратила пари
цитирай
5. miaa - От година не се вързвам на тези неща! ...
30.03.2010 11:57
От година не се вързвам на тези неща! Като налапаш един , два пъти въдицата, след това се научаваш да се пазиш!
С обич, Соу!
цитирай
6. sowhat - уф, олекна ми
30.03.2010 12:00
:))

ако още малко се помотая из сайтовете предлагащи работа, сигурно ще спретна не поредица от постове, ами роман

хаха
цитирай
7. cefulesteven - Явно се хващат още хора, за да има ...
30.03.2010 12:53
Явно се хващат още хора, за да има подобни...бих ги нарекъл лешояди...И аз постоянно кибича в джобса, но погледа ми се плъзга, усети ли някакви подобни "креативни" уговорки.
цитирай
8. sowhat - това, стеф е ясно, че е така
30.03.2010 12:56
зададе ли се криза , измамниците изплуват отгоре като мръсна пяна
цитирай
9. tili - Значи от надомната работа
30.03.2010 13:44
с импулсните телефони вече са минали на Нета! Интересно дали някой кълве?
Риба се лови в мътна вода, а мътилката става все по-непрогледна!
цитирай
10. kristabella - Невероятно инициативни елементи ...
30.03.2010 14:06
Невероятно инициативни елементи има. Използват безизходицата, която е налегнала повечето хора.
цитирай
11. flyco - ...
30.03.2010 14:06
"Започваш веднага, заплатите при нас не са големи, първоначално 250лв на месец. Само че политиката на фирмата е да удържаме първите шест месеца по 50лв."
цитирай
12. sowhat - а то и тука е така флай
30.03.2010 14:11
копи и пейст :)

"За да имате достъп до всички работещи инструменти и да поддържате бизнеса си внасяте месечна такса от 41лв. до получаване на първите приходи.В последствие се удържа от прихода за предходния месец. За да прецените дали работата е за вас, Компанията ви дава възможност в рамките на 30 дни да изпробвате системите за работа и ако прецените, че не може да се справите да си получите внесената такса обратно в срок от 10 работни дни."

демек, ти ги прати па после чакай :)))))))))
цитирай
13. sowhat - съвсем вярно е кристабела
30.03.2010 14:12
а тъжно е че именно хората в най-голяма безизходица се връзват...
цитирай
14. sowhat - а лили
30.03.2010 14:13
чакай да ти кажа и друго.
на едно място за да кандидатствам искаха да им изпратя смс , та после щели да се свържат с мен по телефона.
не са се отказали , просто са минали на по модерни средства ))))
цитирай
15. streetsmart - Е, да, на мен ми предложиха да продавам туристически услуги от дома
30.03.2010 14:37
Първо да изкарам двудневен курс - не писаха, че се плаща, но е повече от ясно. А, пък клиенти да ми били моите приятели, които много пътували!
Ми те моите приятели отдавна нямат нужда от агент, да им организира пътуванията. Нито пък аз. А за какво ми е курс, не разбрах, след като от години хората сами си купуват самолетни и други билети по интернет, резервират си хотели и пр. - без никакво обучение.
Тъпо, но както беше писано по-горе, хората в безизходица се хващат понякога.
цитирай
16. sowhat - няма лошо в това
30.03.2010 14:45
аз и вафли бим бим ще продавам от дома , ако трябва, стига да има търсене и потребление )))
кофтито вкус е от това, ти дай парите, пък после чакай ние да ти дадем...
( дедовия )
цитирай
17. amenda - Много кофти, но да, разбиват илю...
30.03.2010 15:50
Много кофти, но да, разбиват илюзиите ни... Късмет обаче, sowhat!
Ще се нареди... :-)
цитирай
18. sowhat - аменда, на мен няма какво да ми разбият
30.03.2010 15:54
надявам се този пост да не звучи - оооо, колко съм съсипана, а просто като предупреждение, за хората, които понякога в крайно отчаяние се хващат за очевадната кукичка и по този начин хранят разни измамници :))
цитирай
19. bamby13 - Баааааси, мръсотията няма край!
30.03.2010 16:45
Баааааси, мръсотията няма край!
цитирай
20. sowhat - хм,
30.03.2010 16:47
"балкански синдром" Лю ?
цитирай
21. yuliya2006 - ИЗМАМНИК - ВИРТУОЗ Тя бе изм...
30.03.2010 22:39
ИЗМАМНИК - ВИРТУОЗ

Тя бе измамник-висша класа,
усмихната, чаровна и фалшива.
Марионетка на групировка силна,
по доказана стогодишна схема.

Тя действаше като пирамида,
легална, с лиценз дори.
И местен свой довереник си има
и плащаше му за всеки уловен.

Тя в мрежа страната бе оплела
и адвокати и човек в полицията има.
Офиса на Оборище и бе парола,
за недосегаемост, защита, сила.

От години десет тя се подвизава,
като хамелеон и се обръща.
От правосъдие, разплата,
тя бе измамник висша класа.

Но ето случи се с ней беда,
тя с мене взе да спори.
А аз усмихната и казвам,
че от днес е вече моя.

Времето за мен работи,
пък и избори насреща се задават.
Не бързам аз, ще я проуча,
ахилесовата пета ще и открия.

И ето цялата година,
разказвам, търся, проверявам.
И папката със факти си напълних,
та чак до върховете стигнах.

Притисната, отстъпи, извини се,
парите върна ми в брой.
И уважение получих чудно,
от този измамник-виртуоз.


ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
22. ametist - хахаха ,
31.03.2010 01:00
Емски'киски'миски*... подсети ме за една френдка, която самоотвержено, с любов и бъдещи планове, за големите научни открития, побиращи се в думичката 'мечти', преди ен си там години завърши биология. И хубаво я завърши, даже защити някакви сложнотии, с които прибра пипетата на маститите, следствие на което се оказА, че те тая хава с работно място в някой институт, по специалността, естествено е гити. И момата кво, кво, дай поне едно бебе[ с днешна дата двуметрово пичлеме, много готин, панта страшна]. То хубаво нали , ма майчинството свърши, трябва да се бачка, няма как. Къде, къде, по обява. Обажда се- в частна болница, тражели лаборант. Е, вярно, не е като за дипломиран, потупан от доц. и проф., специалист, ма нали все пак е работа. Пита какви документи да подготви, въобще какво е необходимо по реда на бюрокрацията, за да я назначат , а насреща си получава любезен, крайно неадекватен отговор " Ми то кво, ми диплома и снимка в цял ръст, на която отзад напишете данните си, в това число РАЗМЕРИТЕ " .... хаххахаа, преставяш ли си?!... аз се спуках от смях[ знам, тва не ти е трудно да си го представиш]. Реших , че лабораторията има свръх ограничени размери и пода издържа определени килограми на квадратен метър, инак за кво друго ше се ползват тези раз'мери, басимуси ... освен ако шефа е мъж, накривил си е капата и над манекенските не му се проектират в околяра или шефкинята върла, не допуска под 80 кг., че винаги да изглежда слаба и обаятелна тръскайки епроведките ...ЪъъъЪ, хахха , ти като по умна и опитна кака, кво ше кажеш, а ? ;))))

http://www.youtube.com/watch?v=3ZY3bm93Wk4
цитирай
23. sowhat - кикси
31.03.2010 09:09
аз нямам просто какво да кажа. думи нямам. върнаха ни в бесните 90.
това е.

Джулия , благодаря, браво на теб.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6316644
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930