Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2010 11:52 - piece of me
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3114 Коментари: 15 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
вероятно ако някога напиша роман, това ще е заглавието.
искаш парче от мен?
може да ти го дам, ако ми е останало. и не, не съм Бритни. всъщност за нея има надежда. млада е. има време, за да спре.
при мен нещата отдавна са набрали инерция и са пуснати свободно по пързалката.
жена по средата на средната си възраст.
ако има среда. това го разбираш едва, когато дойде края.
а как разбираш, че е края, за да намериш средата.
мислиш ли , че ми е останало много?
е и?
колкото- толкова.

пестя се.
поне на това се научих.
звучи...егоистично. и не изглежда добре. със сигурност не е лицеприятно.
но за разлика от приказките, аз не съм вълшебницата с пръчката. и енергията ми , времето и възможностите ми са ограничени.


чувстваш ли се като торта от време на време ?
е, хайде може да не е торта, предвид великден който се задава със страшна сила, нека да е козунак.
дали безпощадното раздаване зарежда?
мога да кажа само - да , понякога.

а дали ограбва?
и  в това не съм сигурна много.

кое е по добрият вариант - да се спестяваш и да си спестяваш някои неща , или да отвориш прозорците и стените си във вътрешния си мир?


искаш парче от мен?
сигурно ли е ?
парчето от мен не е никога само от върха на тортата- там са и всичките ми лоши черти.
не вярваш ли?
амиии опитай. :)


I"m Miss American Dream since I was 17
Don"t matter if I step on the scene
Or sneak away to the Philippines
They still got pictures of my derri?re in the magazine
You want a piece of me?
You want a piece of me...

I"m Miss bad media karma
Another day another drama
Guess I can"t see no harm
In working and being a mama
And with a kid on my arm
I"m still an exception
And you want a piece of me

I"m Mrs. Lifestyles of the rich and famous
(You want a piece of me)
I"m Mrs. Oh my God that Britney"s Shameless
(You want a piece of me)
I"m Mrs. Exta! Extra! this just in
(You want a piece of me)
I"m Mrs. she"s too big now she"s too thin
(You want a piece of me)

I"m Mrs. "You want a piece of me?"
Tryin" and pissin" me off
Well get in line with the paparazzi
Who"s flippin" me off
Hopin" I"ll resort to startin" havoc
And end up settlin" in court
Now are you sure you want a piece of me?
I"m Mrs. "Most likely to get on TV for strippin" on the streets"
When getting the groceries, no, for real..
Are you kidding me?
Causing panic in the industry

I"m Mrs. Lifestyles of the rich and famous
(You want a piece of me)
I"m Mrs. Oh my God that Britney"s Shameless
(You want a piece of me)
I"m Mrs. Exta! Extra! this just in
(You want a piece of me)
I"m Mrs. she"s too big now she"s too thin
(You want a piece of me)
I"m Miss American Dream since I was 17
Don"t matter if I step on the scene
Or sneak away to the Philippines
They still got pictures of my derri?re in the magazine
You want a piece of me?
You want a piece of me...
You want a piece of me?
I"m Mrs. Lifestyles of the rich and famous
(You want a piece of me)
I"m Mrs. Oh my God that Britney"s Shameless
(You want a piece of me)
I"m Mrs. Exta! Extra! this just in
(You want a piece of me)
I"m Mrs. she"s too big now she"s too thin
(You want a piece of me)
I"m Mrs. Lifestyles of the rich and famous
(You want a piece of me)
I"m Mrs. Oh my God that Britney"s Shameless
(You want a piece of me)
I"m Mrs. Exta! Extra! this just in
(You want a piece of me)
I"m Mrs. she"s too big now she"s too thin
(You want a piece of me)
Oh yeah
You want a piece of me





Тагове:   Piece,


Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gothic - Мда, и аз понякога имам чувството че ...
25.03.2010 13:52
Мда, и аз понякога имам чувството че съм нахапано и недоядено кебапче...
цитирай
2. flyco - =
25.03.2010 14:00
Ако си на толкова на колкото се чувстваш и си такава каквато мислиш че си, значи си на попрището жизнено в средата.
цитирай
3. ronya - искам.
25.03.2010 14:05
Има ли? :)))
И... все си мисля, че когато давам ОТ себе си, всъщност давам много повече НА себе си. Но все пак пестя... от излишностите ;)
цитирай
4. sowhat - дано има и бира
25.03.2010 14:11
gothic написа:
Мда, и аз понякога имам чувството че съм нахапано и недоядено кебапче...

пламски )))
цитирай
5. sowhat - абе на 17 съм още
25.03.2010 14:11
flyco написа:
Ако си на толкова на колкото се чувстваш и си такава каквато мислиш че си, значи си на попрището жизнено в средата.

ама нещо в есграона твърдят други работи :))
цитирай
6. sowhat - виждам, че не съм сама
25.03.2010 14:12
ronya написа:
Има ли? :)))
И... все си мисля, че когато давам ОТ себе си, всъщност давам много повече НА себе си. Но все пак пестя... от излишностите ;)

това все пак е утеха някакъв вид, а ? :)
цитирай
7. amenda - Остави най- хубавото парче за себе ...
25.03.2010 14:15
Остави най- хубавото парче за себе си, sowhat :-)
цитирай
8. sowhat - аменда
25.03.2010 14:21
докато не изядеш тортата, никога не си наясно, което точно е най-хубавото :)
цитирай
9. flyco - по въпроса за парчетата
25.03.2010 14:29
Първо се взема най-голямото, после се гледа хубаво ли е или не.
цитирай
10. sowhat - и после кво
25.03.2010 14:32
плюеш или повръщаш? :)
цитирай
11. miaa - Честито Благовещение, Sowhat! ...
25.03.2010 14:54
Честито Благовещение, Sowhat! Раздавай по- малко, тройно ще ти се връща!
И никога не забравяй за себе си! Бъди благословена!
цитирай
12. sowhat - честито и на теб, Мия
25.03.2010 14:55
дай Боже е единственото което да добавя, преди -амин!
цитирай
13. gothic - Мда, и аз понякога имам чувството че ...
25.03.2010 18:48
sowhat написа:
gothic написа:
Мда, и аз понякога имам чувството че съм нахапано и недоядено кебапче...

пламски )))



Хм, Емка, бира има, ама кой би се заел с нахапано кебапче, а? ;)
цитирай
14. sowhat - зависи от кебапчето
25.03.2010 22:27
Пламка.
ти се пусни на борсата пък да видим , хаха :))
цитирай
15. ametist - хм, преглъщаш се ;р
25.03.2010 23:29
може би, даже почти сигурно всичко зависи от калибъра уста и
патрондажа зареден в гънките, ъммм, таковата:))))

за утрето, предъвкано днес ;D

http://www.youtube.com/watch?v=25LBTSUEU0A
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6301783
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031