Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2010 10:38 - пролет с намигване
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3734 Коментари: 18 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
пролет е.
имаме слънце, птички, очакваме щъркелите, дивите лебеди, смяната на часовото време, смяната на Гоце   и Годо.
междувременно едни ни тресе пролетната умора или някой гаден вирус като за последно, а други  започват да ни тресат хормоните.
и понеже светът се възражда, почва и едно събуждане на тръпки, надежди, чувства.
и любов.
ако до сега не сме я намерили, решаваме че точно тая пролет ще цъфне и ще позвъни на вратата ни.
без да ни вкарва в усложнения да минем през девет планини в десета и да изтъркаме девет чифта железни тояги и обуща, както разкават поуките от приказките.
надеждата е другото име на пролетта.
на нея възлагаме тежката мисия да ни извади от депресията, да стопли душите ни ( но не и мусаката, разбира се) и да ни окрили.
да ни донесе нещо ново ( което ако може Боже, да не е бременна дъщеря гимназистка)
аз си се шегувам междувренно, но не мога да отрека истината:
пролет е.
и сме я натоварили с очаквания.
всички.
с някакви собствени такива - да излезем от кризата, да не ни съкращават, шефа да плати заплатите, да премахнат плоският данък, да не го премахват, да ми купят сандалки от мола, да ме спъне принца пред хипермаркета, да дойде анджелина джоли да ми забърше прозорците или мен самия...

само си мисля, дали докато сме толкова вторачени в очакванията си, дали ще забележим каквото и да е било, освен ако не ни тресне с всичка сила по главите.

хванах пролетта тази сутрин.
за опашката почти, както Елизабет Гилбърт, обяснява как се пише поезия

image

единственото, за което съжалявам, е че не мога да ви покажа,  как чух тук за първи път песента на капчуците и птиците заедно.

съвсем скоро лавините ще нахранят реката и ще я събудят с грохот.

и ще е толкова удивително красиво, че всички останали очаквания, ще минат на втори план.
и надявам да съм будна достатъчно, за не пропусна своите няколко мига от пролетта.

или нейните крехки намигвания :)




Тагове:   намигване,


Гласувай:
22



1. miaa - Много истинско и красиво ! Поздр...
22.03.2010 10:48
Много истинско и красиво ! Поздрави, Соу!
Пожелавам ти да намериш нещата, които осмислят живота ти,а ако си щастлива, от сърце ти пожелавам да се радваш и да преживяваш пълноценно
мигове на споделеност и любов!Пожелавам ти всичко най- хубаво:)))
цитирай
2. tili - Много прекрасно, Соу!
22.03.2010 11:04
Капчуци и птици и лавини... А Ерик какво вика? Мила приятелко, щастлива да си не само през пролетта ;-)))

http://www.youtube.com/watch?v=ck-h0oG2msA

Да си имам и късмета ;-((( "Ще поживееш в интересни времена"
Откакто съм се родила - все в такива времена живея!
цитирай
3. sowhat - тили
22.03.2010 11:14
с ерик снощи се борихме на двора и почти мога да се зарека , че мъркаше от кеф
хаха

п.п. според мен това е древно китайско проклятие, а не късмет :))
цитирай
4. sowhat - честита пролет мия
22.03.2010 11:15
радвам се на всеки миг който успявам да забележа и да си открадна :))
мисля че съм щастлива
цитирай
5. karambol5 - Много истинско, Соу :))) Усмихна ме ...
22.03.2010 11:33
Много истинско ,Соу :))) Усмихна ме и ме стопли :))) ...крехките намигвания ..:)))))
Аз предпочитам лвините да събудят реката и тя да оживее .........:))))))))))
Дишай :)))
цитирай
6. sowhat - и аз така предпочитам, карамболич
22.03.2010 12:04
дори нямам търпение.
а повече от всичко искам да се усмихвам.
колкото повече, толкова повече.

но понякога ми идва свръх :))
само че мисълта, която пресича ума ми в този момент е - последното, което бих направила е да си пестя усмивките

благодаря
цитирай
7. mariani - :)
22.03.2010 12:55
Дано не я натоваря с прекалени очаквания, sow ;)
Поздрави за хубавия /отново/ пост
цитирай
8. flyco - =
22.03.2010 13:14
Може би сме снимали едно и също нещо, но акцентът е различен.
цитирай
9. sowhat - здравей мариани
22.03.2010 13:19
имаме очаквания, когато почвата на надеждите ни се дава от някой друг.
ако игнорираме фактът, че някой нещо е длъжен да стори за нас, за да стане каквото и да е било, просто няма как да се натоварим.
или да натоварим другите :))
цитирай
10. sowhat - слънцето
22.03.2010 13:20
над главата ми е същото, което е и над твоята.
и свети еднакво за всички :) флай
цитирай
11. hope17 - Много пролетни намигвания
22.03.2010 13:26
за теб, мила Еми, а и ти се ослушвай...в пролетта има изумително много звуци...а красотата й е ослепителна, може би защото е кратка. Но докато трае хващай мига и истински се усмихвай :)))))
цитирай
12. sowhat - така е, Реничка
22.03.2010 13:38
трябва да го правим :))
подобно да ти е
цитирай
13. teachme - Емиии....така си е:)
22.03.2010 13:59
да се включа с едно пролетно намигване, ако позволиш:)
Нека пролетна тръпка и радост от теб да струи,
на споделени мигове на щастие да се радваш ти:)
Целувки на кокиче за едно момиче:)
цитирай
14. sowhat - честита пролет
22.03.2010 14:39
Валенце

много кокичета да имаш тая пролет, ако не в ръцете си , то поне в душата ти.

целувки :)
цитирай
15. kasnaprolet9999 - Честита пролет и от мен, ама
22.03.2010 16:25
не си права да послъгваш за опашката ми, защото тя още не е дошла :)))
В шпалир ме следват много птици и цветя :)))
цитирай
16. elpidaa - п(р)олетно да ти е :*
22.03.2010 18:52
п(р)олетно да ти е :*
цитирай
17. mamas - Честита пролет -
22.03.2010 21:41
и в пролетния ти постинг!
Не спирай да се усмихваш :)))
цитирай
18. libertybell - Честита пролет, Соу!
23.03.2010 02:36
Да ти се случват неочаквани и щастливи мигове:)))
Прегръдки
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6318851
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930