Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2010 10:13 - те т`ва е друга бира
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5023 Коментари: 28 Гласове:
28


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Не знам дали съм споделяла и дали някой ме е чул, когато е трябвало , но това от което имам нужда, не е някой да гъделичка Егото ми .
Научих се да го смирявам. Отдавна не се изживявам като важен анатомичен орган на света .
Нямам нужда от ръкопляскания – защото “ суета е, всичко е суета “ и както се казва всичко е всуе /напразно /.
Най ценното нещо което може да ми се случи е това, да срещна някой, който да ме разбира . Днес ще говоря за разбирането . Разбирането,не в смисъл на автоматичната чуваемост и отговори, а осмислянето на това, което казвам.
Не отричам разминаването . Винаги може да се стигне до момента –аз ли криво ти говорих, ти ли криво ме разбра…
Не сме длъжни постоянно да трептим на едни и същи честоти и вълните, които ни носят да са задължително интерферентни . Става дума за разбирането – за това, до колко и можем ли да се поставим на мястото на другия .
Не става дума само за съпричастността , когато кимваме окуражително с глава и се съгласяваме, а за това умеем ли влезем в чуждата кожа и да проумеем другия –онова,което се случва в главата му .
Онова,което го вълнува , онова което го буди посреднощ, онова което го кара да лети или да се гърчи .

Рядко срещам хора, които ме приемат напълно . Искам да подчертая,че това е нормално .
Не мисля и че, всеки когото срещна по пътя си трябва да ме приеме на екс или от раз.
Не мисля, че и всеки трябва за ме разбере.
Българите разбираме всички от футбол и политика. А аз не съм нито едно от двете.
Човек е сложна личност и обикновено комплицира различни качества . И ако 15 от тези качества допадат някому ,това не означава,че автоматично ще приеме и 16 –тото.

Тук е мястото на разбирането . Дали от скука или от креативност ще се опитам да създам нова семантика на думата – разбирам .

Раз-би-рам –тълкуването –веднъж два –рам – за да има разбиране ,трябва човек да се опита един два пъти да влезе в рам-а на събеседника си . Или поне да го погледне отдалеч. Дори да се консултира със специалист, но за това се изисква освен всичко друго и желание

Раз –бира –м – тук нещата биха могли да се формулират така – само една бира ли, м?
 И когато нещата просто не се получават, винаги можем да употребим един израз широко навлязъл в разговорният език напоследък -: Т`ва е друга бира .

Бел.авт. аз не пия бира  само влизам в главите ви :)




Гласувай:
29



Следващ постинг
Предишен постинг

1. flyco - :)
14.03.2010 10:34
Това беше добро!
цитирай
2. joysii - Наистина разбирането е едно изк...
14.03.2010 10:59
Наистина разбирането е едно изключително многостранно и задълбочено отношение между хората.Същевременно засяга до голяма степен емоционалния свят,защото първо чувстваме ,че можем да разберем някого и едва след това се опитваме да го направим.
Харесвам постинги в които има и разсъждение и емоция.Като Вашите.
цитирай
3. sowhat - защото нещата не опират само до чувам те, джой
14.03.2010 11:41
joysii написа:
Наистина разбирането е едно изключително многостранно и задълбочено отношение между хората.Същевременно засяга до голяма степен емоционалния свят,защото първо чувстваме ,че можем да разберем някого и едва след това се опитваме да го направим.
Харесвам постинги в които има и разсъждение и емоция.Като Вашите.

понякога е необходимо и да се вслушаме :))
цитирай
4. sowhat - ахъмз
14.03.2010 11:42
flyco написа:
Това беше добро!

аз винаги съм добра :Р
цитирай
5. drebosycheto - има едно...
14.03.2010 13:48
съвпадение което ми харесва прочетох го тук някъде :) 24 са часовете в денонощието , 24 са и бутилките в една каса бира :):) гушната да си Шу
цитирай
6. sowhat - при доричела
14.03.2010 13:52
която има рожден ден днес :))
гушнато да ти е шушуче
цитирай
7. mitakat - so
14.03.2010 13:56
Т'ва с бирата и аз не го раз-бира-м.
;)))
цитирай
8. sowhat - мите,
14.03.2010 13:58
ми да те черпА една бира, м?
цитирай
9. mitakat - so
14.03.2010 14:00
ммм...мерси, ама ако ти се намира Кола нема ти откажа !
:)))
цитирай
10. sowhat - всъщност, мите
14.03.2010 14:07
само кола ми се намира :))
бирата е просто инсинуация
цитирай
11. mitakat - so
14.03.2010 14:21
Е нека тогава и аз те почерпА нещо:
http://www.youtube.com/watch?v=ciHAd3u2LNQ
:)))
цитирай
12. miaa - Скъпа Соу разбирането е синоним на ...
14.03.2010 14:21
Скъпа Соу разбирането е синоним на обич:)
Обичаш хората= разбираш ги изцяло!
Нищо сложно няма! Доброто отношение предизвиква добро..
Само, че това не става с магическа пръчка! Днес съм добър, утре лош!
Това е един дълъг процес ...когато човек е завършен и постоянен, като поведение, морал ит.н той предизвиква доверие ..и обич!И намира своите приятели, съмишленници и пр. Така е и с любовта..Благодаря ти за хубавия постинг!
цитирай
13. sowhat - аз благодаря, мия
14.03.2010 14:25
мисля че ежедневието постоянно ни предлага уроци.
въпрос на светоусещане е , как ще ги приемем и / или дали ще можем да ги видим изобщо. :)
цитирай
14. sowhat - мерси, митак
14.03.2010 14:28
слушам :) и се опитвам да чуя
цитирай
15. milenich - Разбира Ема. Si!
14.03.2010 18:11
Разбира Ема. Si!
цитирай
16. pilcho - ...
14.03.2010 19:15
От всичко разбрах само, че и ти смяташ, че е по-лесно да влезеш в главата и/или под кожата на някого и да изпиеш една бира с него, отколкото наистина да го разбереш (в съчувствения и съпреживяващ смисъл). А може би съм разбрала погрешно? :)
Наздраве (с винце, не с бира)!
цитирай
17. ametist - горе долу
14.03.2010 23:44
по мЕтода ти стигнАх до закл., че те тая креативност
може от прост кръг да те прелее в халба.
звучи пo'етично и ми разби-рам паметта.
също така ми спря тока(без майтап), за ем-найсти път днес.
p.s. електрическия ;D
цитирай
18. malkiatprintz - Така е, но за да влече човек в чуждия ...
15.03.2010 01:56
Така е, но за да влече човек в чуждия рам трябва да излезе поне за момент от своя хард, а точно това е проблемът: всеки си гледа от своята си операционна система, а после се чуди, че имало несъвместимост във файловете :) Емпатийка... едно от нещата, които ни липсват...
цитирай
19. vmir - Типичен резултат от пиенето на бира:
15.03.2010 08:09
раз - бира - м(?) = раз - бира - не(!)

затова е казано: In vino veritas!
цитирай
20. boristodorov56 - “ суета е, всичко е суета “
15.03.2010 08:16
Човек реагира с ителекта си.
От него зависи -
раз - бира - ли, или вино.
цитирай
21. vmir - 20. boristodorov56,
15.03.2010 08:32
boristodorov56 написа:
Човек реагира с ителекта си.
От него зависи -
раз - бира - ли, или вино.


Да, моите уважения към виното, въпреки, че моята истина е по-близко до мастиката, ама и от бира не се лишавам съвсем, въпреки, че мога да мина преспокойно и само с количка.
цитирай
22. sowhat - хаха, момчета
15.03.2010 08:52
дайте да ви уредя колата и кафето, а бира-ли или вино , мас-тика или квот там дал господ, вие се разберете :)))
добро утро
цитирай
23. vmir - 22. sowhat,
15.03.2010 09:00
sowhat написа:

добро утро


Добро да е, чаровнице! :)
цитирай
24. gogo2208 - интересна трактовка на думичката. ...
15.03.2010 09:12
интересна трактовка на думичката... в тая връзка значението на "паркирам" също трябва да бъде ревизирано... ;) дерзай :)
цитирай
25. sowhat - веднага
15.03.2010 09:28
гого

парк и рам

ако има някъде някакъв рам, значи ще се докара и до парка .
а какво ще стане там.
ахаааааааа

не знам.
щото приказката свършва там :)))

а добро утро и на теб, младежо варненски ))
цитирай
26. gogo2208 - не, девойко, по-скоро призив. . . ...
15.03.2010 10:10
не, девойко, по-скоро призив... "закарай го тоя рам в парка най-сетне!"
всички имаме нужда от това :)))
цитирай
27. mikino - Добро утро!
15.03.2010 10:57
Относно разбирането, ще го коментирам с клише: "разни хора, разни идеали" - винаги има "различни", а различните обикновено не са разбрани или са криворазбрани от останалите.
А пък най-добе се поучава разбирАнИе, когато има бирАнИе, особено след няколко бройки!
:)))))
цитирай
28. kosara2008 - м...слънчо,
15.03.2010 11:31
и аз не "пия" бира...горчи ми ,каквото и да съм "подложила":)));)

при някой - не се усеща разстоянието, при други...цял един живот отдалеченост и тогава си казваш ,може и на.ум;) понякога, поради липси... - некой да казА по водка с портокалов сок, щото ме е стегнала шапката или имa буца в гърлото, така че

пустинята някога е била вълшебнопъстра градина, ама някога, а при някой може и ...никога

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6316434
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930