Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2010 10:03 - скуката или начин на употреба
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5273 Коментари: 22 Гласове:
29


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
на всеки рано или късно му доскучава.
колкото и да сме заети, напрегнати или уморени , в един момент ни доскучава  и тогава започва голямата трагедия

-ами сега?
какво да направя, за да се разнообразя.

животът е влязъл в някакъв коловоз, дните са в релсите и всеки час не е много по различен от вчерашният или онзиденшният или дори този от преди 6 месеца.

нямам намерение да обсъждам мъжките глупости, има достатъчно скучаещи блогъри, които биха могли да се напънат и да напишат списък, но затова пък имам наблюдение над женските.

хайде да не казвам, че в тия моменти сме в състояние да извършим световни глупости
като например

-пробваме нова рецепта за кекс. диетичен, разбира се. след това, се налага да оставим цяло състояние при зъболекаря, защото от скука сме загледали - България търси таланти и пак от скука сме се прецакали с печенето или консистенцията,  и да си купим нови фафли, защото от отчаяние сме изяли тези на децата. може да не са вафли , а мъфини. все тая.

- мием прозорците в 1 през ноща

-опразваме кредитната  карта, за ботуши струващи колкото месечната ни заплата и после се чудим , с какво да ги обуем, като изобщо не ги харесваме

-търсим помощ от приятел посред нощ, и като вдигне  телефона в 2 през ноща и ни пита - човек ли уби, кво става, отговаряме , - не бе тъпо ми е

- пишем поезия. сълзлива. в очакване на Годо да дойде да ни прегърне и да ни забавлява като шут.

-пишем по форумите, при това за който форум се сетим - от тоя на беге мама до тоя на меридиан мач.
междувременно можем да минем и през медияпул и да покажем , че освен от бродиране на гоблени , разбираме от политика.

-пускаме пост след пост на всеки половин час, с надеждата да се появи още някоя и друга сродна скучаеща душа и да си правим компания.

ако седна по сериозно да мисля по темата вероятно ще напиша евангелие на скуката.
но понеже говоря за начин на употреба, се сещам колко от нас мрънкат, че нямат лично време.

е, всеки път когато решите , че ви е скучно, се замислете - колко пъти казахте, че нямате време

-да прочетете тая книга
- да видите тоя филм
-да излезете с приятели
-да направите поне едно от стотте неща, които бихте искали да направите през живота си.

лесно е нали? :)
но не толкова, като да мрънкаш колко ти е скучно и да правиш глупости. като за световно.

само да напомня, ако това е някакъв вид утеха все пак, че глупости правят умните хора.
така че внимавайте с постоянноството на глупостите.

:)





Тагове:   начин,


Гласувай:
29



1. dorichela - човек винаги може да си намери за...
11.03.2010 10:08
човек винаги може да си намери занимание, стига да иска :):):)
цитирай
2. sowhat - хаха, ти си се оперирала от нея, моля
11.03.2010 10:14
като те гледам с тия среднощни белоти )))))))))))
цитирай
3. dorichela - не съм виновна, че имам шантави п...
11.03.2010 10:18
не съм виновна,че имам шантави приятели :):):))) На тия дето им е скучно, ще им дам съвета на мама, когато едно време като малка й казвах,че ми е скучно : "Ами измий плочките в банята :)" ... Скуката се изпарява за секунди, хаха :)
цитирай
4. cefulesteven - За мен скуката е едно от най-вълн...
11.03.2010 10:20
За мен скуката е едно от най-вълнуващите развлечения. Жалко, че толкова рядко мога да си я позволя, но пък точно така и мога да оценя истинската й стойност.
цитирай
5. dorichela - Стеф, да не бъркаш скуката с почи...
11.03.2010 10:22
Стеф, да не бъркаш скуката с почивка?! :):)
цитирай
6. sowhat - абе виновна си , дори
11.03.2010 10:38
dorichela написа:
не съм виновна,че имам шантави приятели :):):))) На тия дето им е скучно, ще им дам съвета на мама, когато едно време като малка й казвах,че ми е скучно : "Ами измий плочките в банята :)" ... Скуката се изпарява за секунди, хаха :)

ти сама си си ги избрала )))))))))))))
иначе тая работа с плочките е най безобидната
цитирай
7. sowhat - стефане, хората които са борци по призвание, рядко скучаят
11.03.2010 10:39
cefulesteven написа:
За мен скуката е едно от най-вълнуващите развлечения. Жалко, че толкова рядко мога да си я позволя, но пък точно така и мога да оценя истинската й стойност.

просто не им остава време за такива удоволствия )))
цитирай
8. bapha - a аз куту скучая (три пъти на ден, след аспиринчето)
11.03.2010 10:44
плета на една кука (ама и тя нещо кука)
ей сега на, Екиме (туй де, Соу) едно пуловерче съм ти почнал :)))))
пък ку мноу оттече у лево, звънкам на Кирето (викам му през джама де) и се мятаме у Хоремага да сЪ борим със скуката... гулям бой пада... и Кирето пада... и аз нали съм приятел...
цитирай
9. mariani - :)
11.03.2010 10:54
Хмм...когато ти е скучно, да не си се специализирала в четенето на мисли, sow???....
Вървейки тая сутрин си мислих /вървя и мисля, не само вървя ;)/за скуката, за това че е крайно време за промяна на работния ден...прехвърчаха идеи, както крайни - смяна на обстановката, така и по-умерени - полезни занимания с цел усъвършенстване...
п.п.ще следя кога ще има публикация на евангелието ;)
цитирай
10. sowhat - бафе, виж как забравих да предложа
11.03.2010 11:03
bapha написа:
плета на една кука (ама и тя нещо кука)
ей сега на, Екиме (туй де, Соу) едно пуловерче съм ти почнал :)))))
пък ку мноу оттече у лево, звънкам на Кирето (викам му през джама де) и се мятаме у Хоремага да сЪ борим със скуката... гулям бой пада... и Кирето пада... и аз нали съм приятел...

да си разплетем чорапите :)
или да се научим да плетем. на една на две куки, кот дойде )))))))
цитирай
11. sowhat - хахаха, мариани
11.03.2010 11:04
mariani написа:
Хмм...когато ти е скучно, да не си се специализирала в четенето на мисли, sow???....
Вървейки тая сутрин си мислих /вървя и мисля, не само вървя ;)/за скуката, за това че е крайно време за промяна на работния ден...прехвърчаха идеи, както крайни - смяна на обстановката, така и по-умерени - полезни занимания с цел усъвършенстване...
п.п.ще следя кога ще има публикация на евангелието ;)

като събера пари от блога за публикуването на глупосите на соу, тоест никога :))
цитирай
12. tili - Нямам мнение по темата,
11.03.2010 12:21
защото никога не ми е скучно. Не ми стига денонощието за заниманията ми ;-)))
И ето ми днешния късмет: "Себе си съди като другите, а другите като себе си."
Опитвам се, опитвам се...
Слънчев ден, Прекрасна ;-))) В златно и червено!
цитирай
13. sowhat - в черно и червено лили, като стендал
11.03.2010 12:30
tili написа:
защото никога не ми е скучно. Не ми стига денонощието за заниманията ми ;-)))
И ето ми днешния късмет: "Себе си съди като другите, а другите като себе си."
Опитвам се, опитвам се...
Слънчев ден, Прекрасна ;-))) В златно и червено!

аз пък предпочитам да не съдя другите.
дори и да го правя, го правя наум )))
цитирай
14. pax - да бе!
11.03.2010 12:48
и аз съм забелязала,че масово хората скучаят! уж искат повече свободно време,а като имат казват че им е скучно..не знам кое е по-правилно - или те самите са скучни или ги мързи..има толкова книги,филми,спортове,дори и хора /за общуване/....абе - толкова мн неща има за правене, дори не ти е нужен партньор за тях..
Явно пак съм от изключенията..поне tili каза ,че не скучае..
цитирай
15. flyco - ...
11.03.2010 13:05
Скука ли :)
цитирай
16. ronya - няма скука...
11.03.2010 15:01
ако имам някоя дебела книга... Ей, като се заровя, даже и работата си забравям :))))
Ама познавам хора, дето наистина не скучаят - как го правят, още не схващам съвсем, явно има няква цака, ама е отвътре....
Поздрави, Соу, и ма`ни ботушите - и без това не си струват парите....
цитирай
17. teachme - Привет, Ем:)
11.03.2010 16:43
от 100 години не съм ти писала:)))
каква ти скука, времето не стига за всички приятни...и полезни
занимания, с които би могъл да го запълни човек:)
ин дис моумънт даже съм си дала почивка...за блога:)
поздрави:)
цитирай
18. emitions - хахаха
11.03.2010 17:34
ето този пост все едно аз съм го писала))))))имам явно сродни души тук) което не знам дали е добре или зле)))) за инфо само , майка на две деца за сега сполучливо омъжена, прави мъфини, яде "мурите" на малкия, но освен това чете /познай какво/и ето сега отива на вечеря с една стара приятелка, да си сверим часовниците)) Поздрави от мен!
цитирай
19. анонимен - Eй so what, хъхъ
12.03.2010 11:06
и квоууу, викаш скучно ти било, а..
Както го описваш тя скуката направо си кърти от идейно състояние, "Скуката раждала" - вика баджанака, ей за тва много ме кефка мен скуката, еЙййй такива разнообразни парчета ги вадела :p
Та и аз сега от скука ти го врътвам без да ползвам обаче горе опоменатата кука и тъ изпръщявам по сполая да ти е :)
цитирай
20. kosara2008 - и заниманието и
12.03.2010 11:07
оправданието...се от единия ми геран, това си е...въпрос на битка със самата мен и винаги, винаги победата си Е моя...да правя нещо , да джиткам..да имаш избор,това е...

;)

нема ми скуката, никога не съм я притежавала амъ в коф.чеженцето що мързел ся мъдриииии, лелеле.лееее.й

цун ти моя слънчичка
цитирай
21. blagorodnik - :)
12.03.2010 23:35
Скучно ми е да ми е скучно.
цитирай
22. demiraa - не от свободното време ни е скучно, ...
17.03.2010 10:42
не от свободното време ни е скучно, според мен. И с цяла камара работа и в постоянно надбягване с часовете , пак може да ни е скучно. То това е състояние на духа. на всеки се случва, всеки има нужда понякога от него, скучно е когато ни стане навик. Хареса ми написаното - огледало на реалностите ни...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6304468
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031