Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2010 11:06 - desperate housewives или ...
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4126 Коментари: 19 Гласове:
13

Последна промяна: 19.02.2010 11:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
както знаете, за да сте в отбора на отчаяните съпруги, дори не е нужно да сте омъжена - за справка вижте Иди :)
или Катрин в по -новите сезони,
не е нужно да сте омъжена, млада или красива, можете да сте пенсионирата веща съседка и пак ще влезете в този филм.
днес цяла сутрин се смея с перипетиите на една приятелка.
и докато ми разказваше патилата си домакински , ми хрумна как добре се вписва в таргетгрупата на отчаяните ))))
от доста време ми дудне, че иска да отслабне, да ходи на йога, да незнамсиквоси, обаче всичко което прави, са грижите за децата, домакинстването и печенето на мъфини.
днешната трагедия е следната - при печенето на поредната доза мъфини, фурната й отказала.
мъка, мъка , мъка

това беше повод да умра от смях, при положение , че от понеделник насам се справям със спукан външен водопровод, а дори не съм си у нас, да се полюбувам на задника на водопроводчика ... , с гръмнал захранващ елекрически кабел и хотел, който два дни беше едно  тъмно и студено място ..., със счупен ток на бързоходните ми ботуши вчера , което ме принуди да ходя с розафки чехлички на сърца вътре и с рибарските ботуши на шефа навън, хахаха

изобщо справям се с всякакви природни и житейски катаклизми , дори и със сритване в задника, ако имате нужда от това, така че ако ви трябва многоръкия Шива или пенкилер - аз съм вашия човек.

и така , бях човек за 1 минута, сега да се върна на темата :

забелязали ли сте колко наши познати, колеги , близки и приятели , често се оплакват от какви ли не глупости и щуротии.
ей така, при най дребното нещо и се почва едно - мрън, мрън , мрън

до тук лошо няма, ако не е навик и не е всеки ден, защото както обичам да казвам аз - за какъв ..й си ми приятел, ако не мога да ти се оплача )))))))))))))))

така че подкрепям, мрънкането с две ръце и един крак, до моментът в който не се превърне в начин на живот.

е тогава и всичките си сили на суперстронгуомън да си мобилизирам, не мога да издържа.

така че, се опитвам да обясня на приятелите си поне , да се огледат около себе си , докато светът се разпада около тях и да видят онова, което наистина имат и са свикнали да гледат на него като на условност.

да преценят кое е по ценно - невидимите неща които не оценяваме - любимите хора, децата, родителите, работата , здравено, добрите приятели или някаква си там житейска трагедия от сорта - гръмна и фурната, олеле ами сега

и само да ви напомня още нещо - вижте доброто в злото :)))
гръмналата фурна води до липсата на мъфини , а липсата на мъфини води до по добре изглеждащи дупе и коремче

така че всеки минус има своят плюс, а и от вас зависи дали ще сте в ролята на отчаяна съпруга или ще отнемете тая на супермен или най малкото жената котка
( е , хайде , нека съм реалистка, пък и котката е по секси)






Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. benra - така си е
19.02.2010 11:10
всяко зло-за добро.Те хората неслучайно са го казали.
Готино ли беше дупето?
цитирай
2. sowhat - е че как да знам
19.02.2010 11:14
дори не бях у нас да му се полюбувам, като една отчаяна съпруга.

откак еманципацията дойде и жените тръгнаха да печелят и измислиха джиесемите, няма работа, която да не може да се свърши от разстояние, Бени, тюх да му се не види )))))))))))
цитирай
3. benra - тюх
19.02.2010 11:37
да му се невиди.Това високите технологи са вредни за човека-убеждавам се!
А можеше стълбата да му държиш, примерно
цитирай
4. sowhat - абе, колко още неща можеше да държа
19.02.2010 11:39
хахаххаа )))))))))))
цитирай
5. benra - хахахахахахаха
19.02.2010 11:51
хахахахахахаха
да му се невиди!!!
цитирай
6. doriana - Вкарайте ме и мене, да стане каре. . . ...
19.02.2010 11:53
Вкарайте ме и мене, да стане каре...само не знам дали самин ще се справи водопроводчика срещу три изгладнели женища....
Те, мъфините са добър заместител, като не можеш да разделиш с други две жени 1 мъж!
:)))))))))
цитирай
7. amenda - Яко, Соуот!
19.02.2010 12:42
На една вълна сме с теб :-) Усмивки от мен и спорен ден!
цитирай
8. sowhat - никакви мъфини
19.02.2010 12:47
amenda написа:
На една вълна сме с теб :-) Усмивки от мен и спорен ден!

нали аменда ))))))))
цитирай
9. sowhat - аз поради многото ангажименти , ще ви го предостъпя дори ан
19.02.2010 12:48
doriana написа:
Вкарайте ме и мене, да стане каре...само не знам дали самин ще се справи водопроводчика срещу три изгладнели женища....
Те, мъфините са добър заместител, като не можеш да разделиш с други две жени 1 мъж!
:)))))))))



пък ако имаше мъфини, знам ли )))))))))
цитирай
10. sowhat - те тва е,
19.02.2010 12:50
benra написа:
хахахахахахаха
да му се невиди!!!

съдба човешка ))))))))))
цитирай
11. amenda - Дълго е, но ще ти го копна от моя блог, за тук е!!!
19.02.2010 13:35
Ще посрещна днешния ден с любов в сърцето си.Защото това е най-голямата тайна за успех във всички рисковани дейности.

Ще посрещна днешния ден с любов в сърцето си.

А как ще го направя? Отсега нататък ще гледам всичко с любов и ще се родя отново. Ще обичам слънцето, защото стопля костите ми; но и дъжда ще обичам, защото пречиства духа ми. Ще обичам светлината, защото ми показва пътя; но и тъмнината ще обичам, защото ми показва звездите. Ще приветствам щастието, защото обогатява сърцето ми; но и тъгата ще понасям с търпение, защото отваря душата ми. Ще приемам наградите, защото ми се полагат, но и препятствията ще посрещам с удоволствие, защото са моето предизвикателство.

Ще посрещна днешния ден с любов в сърцето си.

А как ще говоря? Ще възхвалявам враговете си и те ще ми станат приятели;ще насърчавам приятелите си и те ще ми станат братя. Винаги ще търся причини да се възхищавам. Когато се изкушавам да критикувам, ще захапвам езика си;когато започвам да хваля, ще крещя от покрива.

Та нали птиците, вятърът, морето и цялата природа говорят с музиката на възхвалата към твореца си? Не мога ли със същата музика да говоря на неговите деца? Отсега нататък ще помня тази тайна и тя ще промени живота ми.

Ще посрещна днешния ден с любов в сърцето си.

А как ще постапвам? Ще обичам най-различни хора, защото всеки ива качества на възхищение, дори и да са скрити. С любов ще разкъсам изградената около сърцата им преграда от подозрение и омраза и на нейно място ще построя мостове, за да може любовта ми да влезе в душите им.

Ще обичам амбициозните, защото могат да ме въодушевяват! Ще обичам неудачниците, защато мога да се уча от тях. Ще обичам кралете, защото са над човешките същества; ще обичам смирените, защото са божествени. Ще обичам богатите, защото са самотни; ще обичам бедните, защото са толкова много. Ще обичам младите за вярата, която имат; ще обичам старите, за мъдростта, която споделят. Ще обичам красивите заради тъгата в очите им; ще обичам грозните заради мира в душите им.

Ще посрещна днешния ден с любов в сърцето си.


цитирай
12. sowhat - хубаво е , аменда
19.02.2010 13:40
все с любов посрещай дните си )))
цитирай
13. ronya - хахаха
19.02.2010 13:53
откакто съм пич, съм много добре. Мога да й тегля нашенската на фурната, щото баси, тъкмо ще се поразходим с малката на слънцето и ще си хапнем от ония готини сандвичи, и кво ти дреме, че съм с две кила отгоре - да не би да ти пречат да видиш хубавата ми душа ;)
Ама понякога, сааамо понякога, ако няма кой да ме гушне... да ти * и пичовското значи :)))
цитирай
14. sowhat - да де да
19.02.2010 13:59
ronya написа:
откакто съм пич, съм много добре. Мога да й тегля нашенската на фурната, щото баси, тъкмо ще се поразходим с малката на слънцето и ще си хапнем от ония готини сандвичи, и кво ти дреме, че съм с две кила отгоре - да не би да ти пречат да видиш хубавата ми душа ;)
Ама понякога, сааамо понякога, ако няма кой да ме гушне... да ти * и пичовското значи :)))


гушкането няма как да се замести, ама нали знаеш поуката от съпругите, все се намира някой водопроводчик или градинар да ти мине път ))))))))))))
цитирай
15. ronya - еее, айде сега..
19.02.2010 14:08
sowhat написа:
ronya написа:
откакто съм пич, съм много добре. Мога да й тегля нашенската на фурната, щото баси, тъкмо ще се поразходим с малката на слънцето и ще си хапнем от ония готини сандвичи, и кво ти дреме, че съм с две кила отгоре - да не би да ти пречат да видиш хубавата ми душа ;)
Ама понякога, сааамо понякога, ако няма кой да ме гушне... да ти * и пичовското значи :)))


гушкането няма как да се замести, ама нали знаеш поуката от съпругите, все се намира някой водопроводчик или градинар да ти мине път ))))))))))))


малките удоволствия са... големи ;))))
цитирай
16. sowhat - а големите са още по големи
19.02.2010 14:31
ronya написа:
sowhat написа:
ronya написа:
откакто съм пич, съм много добре. Мога да й тегля нашенската на фурната, щото баси, тъкмо ще се поразходим с малката на слънцето и ще си хапнем от ония готини сандвичи, и кво ти дреме, че съм с две кила отгоре - да не би да ти пречат да видиш хубавата ми душа ;)
Ама понякога, сааамо понякога, ако няма кой да ме гушне... да ти * и пичовското значи :)))


гушкането няма как да се замести, ама нали знаеш поуката от съпругите, все се намира някой водопроводчик или градинар да ти мине път ))))))))))))


малките удоволствия са... големи ;))))

все пак като еклерова торта или тирамису, какво тук значи някакъв ти мъфин, хаха
цитирай
17. aqualia - хей, суперстронгуомън
19.02.2010 15:05
хубав ден от мен!
цитирай
18. sowhat - мерси аqualia
19.02.2010 15:18
днес съм блонди ))) безпомощно примерно , хахах
цитирай
19. rpatel - Аааа! Я не ми обиждай лубимките! А и ...
23.02.2010 14:05
Аааа! Я не ми обиждай любимките! А и аз съм си една от тях. :-))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6316081
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930