Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.02.2010 16:22 - за прозорците божии
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3290 Коментари: 12 Гласове:
25


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
rejection is God"s protection

преди малко Буби ми сподели този израз
отхвърлянето е божия защита. или защита от Бог.

на първо четене бях готова да подскоча, но на второооо
ами на второ си дадох сметка, че е точно така.

много често четейки нещо то приемаме съвсем първосигнално, някакви си там думички , казват нещо си и това е, без да си даваме сметка, че вътре е заложено много повече.

когато ни отхвърлят е наистина много болезнено.
и се почват едни лични драми
- ами къде сбърках, не съм ли достатъчно добър, къде точно стъпих накриво ...

следва самоизяждане, депресия , огорчение на настъпеното Его, хайде да не изброявам, всички сме били отхвърляни по един друг начин и имаме идея за какво иде реч.

и едва след безопасно безболезнената дистанция на времето, при това не винаги, но понякога си даваме сметка, че всъщност да ни отхвърлят понякога е много по добре.

от една страна - за да не се самозаблуждаваме, че сме ама най най най
от друга- вероятно ни спестява доста бъдещи неприятни изживявания
от трета - дава ни безплатен урок по житейски истини

и накрая - не е зле да се сещаме, че

когато някой ни затваря вратата, всъщност Бог ни отваря прозорец



Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mariani - привет, sow
18.02.2010 16:32
След като си направих и аз оная сметка, сещаш се колко добре се почувствах...Ама и колко време ми отне, като ми куца математиката ;)
п.п.влизам тук и те виждам, ама как те виждам, а :)))
цитирай
2. sowhat - виждаш ме Мариани
18.02.2010 16:35
предполагам през прозореца, защото съм затворила всичките врати, до последната си всъщност ))))

радвам се да те видя
цитирай
3. mamas - Така си е...
18.02.2010 17:40
Когато печелим, не знаем какво губим - и обратното.
цитирай
4. sphinx - Мъдро! Даже много мъдро!!! :) ...
18.02.2010 19:07
Мъдро! Даже много мъдро!!! :)
Поздрави на теб и на обкръжението! :)))
цитирай
5. amenda - rejection is God's protection
18.02.2010 19:11
Хареса ми да, и ме размисляш. Съгласна съм , услуга ти правят да те "отхвърлят" още на първо четене. Даже чест е, че ако те размотават повече, значи тъпичък си изглеждал и са преценили че ще могат да те помоткат и помачкат, преди да те изплюят. А може и по друга причина да са те ОТХВЪРЛИЛИ- аз поне действам точно така защитавайки се понякога, отхвърлям по силните противници, защото знам, че ще съм губещата... Поздрав за поста СОУОТ :-)
цитирай
6. анонимен - соу,
18.02.2010 19:55
и през дистанцията на времето понякога раната остава недозатворена, все нещо й сипва по някое и друго кристалче сол. Което не трябва да ни срива, депресира и комплексира трайно. Божа работа е дали отхвърлени или приети ще ни е по-добре, уравнение с много неизвестни е.
Зад затворената врата чака отвореният прозорец, само очи трябва да има - да видят.
цитирай
7. joysii - от друга- вероятно ни спестява доста бъдещи неприятни изживявания от трета - дава ни безплатен урок по житейски истини
18.02.2010 20:13
Да тези мисли ни помагат да се съвземем,стига да ни минат през ума ,все пак.
Много е важно насред всичкото страдание,да имаш сили и смелост, и дух ,за да си кажеш е,свърши се,ама поне беше страхотско.Хубаво ,че го преживях.
И...да загърбиш миналото , да отправиш поглед напред.Към следващия житейски урок
Поздрови.С удоволствие посещавам твоя блог.
цитирай
8. drebosycheto - ......
18.02.2010 22:28
баси ...... " много често четейки нещо то приемаме съвсем първосигнално, някакви си там думички , казват нещо си и това е, без да си даваме сметка, че вътре е заложено много повече."
"Не се вдълбавай толкова много в Думите , те не винаги са това , което са " Така ми каза Аси . О и аз знам какво ще кажеш ти ... ами да Момичето много добре ти го е казало , права е ! Така си е , ама сега е мой ред да и кажа нещо , за да я успокоя , понеже се е счупила ... пък на мен какво ми идва , само да измърморя едно глухо ... Винаги ми е приятно с теб , без значение дали си в добро настроение или не ... Сухичко , ще ми се да съм по надеждно рамо ,.. знам ли ! Гушкам Шу , пак си страхотна , Благодаря ти че се ровиш в душата си и в нашите съответно ;)
цитирай
9. aqualia - Въпреки, че когато ни отхвърлят, често искаме да скочим от прозореца:
19.02.2010 00:07
... "накрая - не е зле да се сещаме, че

когато някой ни затваря вратата, всъщност Бог ни отваря прозорец"а
цитирай
10. doriana - Мдам! Абсолютно вярно, особено ...
19.02.2010 10:18
Мдам! Абсолютно вярно, особено последното!!!
:))))
цитирай
11. dianatrg - За съжаление не винаги е така. От...
19.02.2010 12:52
За съжаление не винаги е така. Отхвърлянето винаги е болезнено и не винаги е защита от Бог. Но колкото и неуневерсален да е този израз ще го запомня, за да се самоуспокоявам когато застана очи в очи с поредното отхвърляне... :)))
цитирай
12. portishead - Тези които...
19.02.2010 13:38
не могат приемат знакът стоп в живота си - те не могат и да го поставят този знак...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6304662
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031