Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02.2010 11:42 - да заровиш труповете ...
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5056 Коментари: 23 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
мисля си
всички уроци през, които сме минали ...
всички онези неща, които искаме да забравим и да заличим, безкрайно тежките обици и товари , с които сме се нагърбили...
помните ли колко трупове сме заровили от съзряването си до днес?

как се справяте, когато се наложи да се изправите срещу призраците от миналото си?

можете ли просто да махнете с ръка и да загърбите?
сещате ли се, че вече не сте онзи човек?
можете ли да избършете съзнанието си и да кажете - вече е tabula rasa?

напоследък ми се налага да се изправям срещу доста от тях.
неща, които съм мислела, че вече не могат да ме докоснат.
скелети, скрити в гардеробите в най тъмните кътчета на подсъзнанието.

само преди няколко дни беше Прошки.
сигурна съм , че простихте на близки , а най вече на далечни хора.
сигурна съм и че сте дали прошка.

искам да ви попитам
простихте ли на себе си?

за всички грешки, които сте допуснали съзнателно или не.
за всички глупости, за всеки погрешен ход.

и се надявам - дано да сте си простили...
защото е ясно - и това ще мине.

но ако човек не успее да се справи със собствените си грешки и страхове, никога няма да е на правилният път.
и винаги някога, от някъде ще изскача по някой призрак, който да чопли раните, които си мислим, че отдавна сме забравили...









Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. benra - на
17.02.2010 11:44
себе си най-трудно прощавам.
Има грешки, които никога не ще...
цитирай
2. ronya - мнооого се старая
17.02.2010 12:00
да направя от грешките си не трупове, а приятели. Успявам, макар и бавничко понякога...
цитирай
3. sowhat - да, Бени
17.02.2010 12:02
ето за това идва реч...
никога
цитирай
4. sowhat - браво
17.02.2010 12:04
ronya написа:
да направя от грешките си не трупове, а приятели. Успявам, макар и бавничко понякога...

дано винаги успяваш, рони.
аз за някои от своите съм сигурна, че никога няма да успея да ги направя свои приятели.
та така
цитирай
5. allbi - е на себе си простим ли
17.02.2010 12:17
опасно е да се повторим погрешно, нали ?
цитирай
6. amenda - Пак провокираш, СоуоТ :-)
17.02.2010 12:26
Май съм щастливка! Обаче няма нещо за което да се измъчвам, или да си прощавам... Но не може без трупове, ако искаш самия ти да оцелееш, друг е въпроса на каква цена. И ако и не намирисват много, какво толкова?! Но при мен си е струвало. Усмивки от мен ;-)))))))) морско солени хехе
цитирай
7. sowhat - не знам, бенка, наистина не знам
17.02.2010 12:31
allbi написа:
опасно е да се повторим погрешно, нали ?

опасно ли е?
едва ли...
обиците вече са там.
друг е въпросът - можем ли
цитирай
8. sowhat - здравей аменда
17.02.2010 12:33
amenda написа:
Май съм щастливка! Обаче няма нещо за което да се измъчвам, или да си прощавам... Но не може без трупове, ако искаш самия ти да оцелееш, друг е въпроса на каква цена. И ако и не намирисват много, какво толкова?! Но при мен си е струвало. Усмивки от мен ;-)))))))) морско солени хехе

сигурно си права.
а може би не ти се е наложило още да направиш някои грешки или да сториш ненужни компромиси.
бог знае...
радвам се, че има и хора като теб.
и дай боже никога да нямаш необходимост да ровиш там където не е за ровене ...
цитирай
9. amenda - На път съм, за грешките :-)))))))
17.02.2010 12:42
А компромисите много ми допадат...
Все едно, ще пиша пак, ако... ;-)))))
цитирай
10. sowhat - аааа без ако
17.02.2010 12:43
amenda написа:
А компромисите много ми допадат...
Все едно, ще пиша пак, ако... ;-)))))

))))
по добре да не пишеш :)
цитирай
11. drebosycheto - ..неизбежно
17.02.2010 12:46
Връщането е неизбежно , важно е всеки път да поглеждаме с все по - добри и разбиращи очи. Експерт е човек, който е направил всички възможни грешки в много тясна област:) Махам с ръка , ама за мен остават болките , много по за дълго , а спомените, хубавите , топлите , усмихнатите - идват с времето ...
http://www.youtube.com/watch?v=bNFnjkqtoLE
цитирай
12. ady - Има неща които
17.02.2010 13:25
няма да си простя. Ако трябва да бъда по- точна то едно нещо.
цитирай
13. gothic - Еми, как да ти кажа. . . сътворил съм ...
17.02.2010 13:35
Еми, как да ти кажа...сътворил съм много простотии на младини. неща, с които никак не се гордея. но, мамка му, не се отказвам от нито една дума, действие, жест или мисъл. Просто има неща, които днес не бих направил.
цитирай
14. sowhat - дай боже шуше повече топли спомени и
17.02.2010 14:13
надявам се
никога да не се почувстваме експерти
цитирай
15. miaa - Здравей,Sowhat!
17.02.2010 14:47
Поздрави за постинга!?
Много глупости съм правила, пълна лудост.
Но именно те са ме изправяли на крака.Простих на себе си! За да продължа ..Страхове за себе си нямам.Успях да ги преодолея. Искам моите приятели , близки, хората, които обичам да са живи и здрави! И да ме приемат такава каквато съм, грешна и несъвършена, КАТО ВСЕКИ ЧОВЕК.
Аз всеки ден се уча да живея.Благодаря ти!
цитирай
16. marcusjunius - Според справката, "на този ...
17.02.2010 15:20
Сппоред справката, "на този ден според църковният канон се четат Христовите думи: "Ако не простите на човеците съгрешенията им и вашият небесен Отец няма да прости съгрешенията ви"." Не се очаква да простим сами на себе си. Сигурно, защото Бог знае, че е невъзможно за нас :)) а Той никога не ни поставя невъзможни задачи :)

ПП Този текст се е случил постинг 666...
цитирай
17. joysii - Здрасти
17.02.2010 19:29
Накара ме да погледна в себе си.Отново.Това си е направо душевен мазохизъм.Понякога се опитвам да си спомня някои случки в детайл.Но как да сатне това ,като съвсем наскоро съм се опитвала да изтръгна тези неща от сърцето си ,за да оцелея ,за да се съхраня.Но права си,винаги има онова-"искам да ми се случи отново и отново,същото, после ще му мисля.."
Поздрави.Харесва ми как и какво пишеш.
цитирай
18. sowhat - джосий
17.02.2010 22:31
това е целта заради която пиша. не само за да ровя в себе си.
а и вероятно да накарам още някой да го направи- по същият безпощаден начин...

аз ти благодаря.
добре дошла си тук
цитирай
19. sowhat - да, марк
17.02.2010 22:55
то е по трудно да простим на себе си, отколкото другиму.
а е хубаво да го правим.
постът е 671 или 2
не знам защо застина на това число )))

хахаха, работа на уич ще да е
цитирай
20. sowhat - браво мия
17.02.2010 22:56
miaa написа:
Поздрави за постинга!?
Много глупости съм правила, пълна лудост.
Но именно те са ме изправяли на крака.Простих на себе си! За да продължа ..Страхове за себе си нямам.Успях да ги преодолея. Искам моите приятели , близки, хората, които обичам да са живи и здрави! И да ме приемат такава каквато съм, грешна и несъвършена, КАТО ВСЕКИ ЧОВЕК.
Аз всеки ден се уча да живея.Благодаря ти!

харесва ми този начин на мислене. благодаря ти
цитирай
21. sowhat - и аз
17.02.2010 22:57
ady написа:
няма да си простя. Ако трябва да бъда по- точна то едно нещо.

ади ...
и аз
цитирай
22. sowhat - ех, само ако имаше начин да се върне лентата нали , Пламене
17.02.2010 22:58
gothic написа:
Еми, как да ти кажа...сътворил съм много простотии на младини. неща, с които никак не се гордея. но, мамка му, не се отказвам от нито една дума, действие, жест или мисъл. Просто има неща, които днес не бих направил.

...

ала няма
цитирай
23. flyco - ...
18.02.2010 15:49
.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6314876
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930