Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2010 11:32 - г-н и г-жа идеални
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 15268 Коментари: 99 Гласове:
22



мислех за днес темата да е идеалният мъж, но като се замислих, че пак ще ме обвинят в сегрегация и утре ще трябва да угаждам на мъжката част от блогърите, реших темата да е две в едно
тоест идеалните.
наскоро прочетох че истинският мъж никога не е с истинската жена, защото той предлагал само веднъж, а тя никога не приемала от първия път.
таааа доста ограничително дами и господа, истински па неистински, но
всеки от нас има някакви представи относно идеалната си половинка.
естествено, ние никога не живеем с нея :))))))))))
най- малкото защото тривиалните реалности убиват всяка романтика, но хайде най много в пет думи да опишем идеалният си партньор.
и много моля, без такива като - моят мъж или мойта жена.
ние не познаваме мъжа ви или жена ви.
избройте не повече от пет качества с които ще опишете своят идеал

та така
давайте да си "мерим" идеалите :))

и не забравяйте да му сложите и ореол накрая, хаха
вземете пример от Бионсе :))))))))





Гласувай:
22



1. hope17 - Еми, добра тема за неделен ден :)))
24.01.2010 11:45
може да те разочаровам, но не бих изброявала критерии, особено под номера :) , вярвам, че идеалния /условно казано/ мъж за една жена е този, с който може да се разбира и без думи, да се чувства комфортно във всички ситуации без да се задушават взаимно, този, с който се чувства цяла и завършена и го приема като нейно продължение...Това и в обратния вариант/от мъж към жена/ дава представа за идеална двойка /пак условно/, аз харесвам повече думата - хармонична :) И да не забравим толерантността, само признанието, че другия е равнопоставен на теб, прави от двойката, едно цяло...
Прегръщам те, насред студа, но пък размишленията, които ми докара ме постоплиха доста :))
цитирай
2. sowhat - виждаш ли колко е готино, Рени
24.01.2010 11:56
я какви неща могат да ни сгреят.
и понеже няма как да знам кой до колко би искал да е разточителен с думите
очаквам нещо от сорта

мил, внимателен, забавен ...
цитирай
3. elinora - sowhat,
24.01.2010 12:08
чак сега разбрах защо изтървах идеалния, ми той предлагал само веднъж, а аз от първия път не се давам:)За първите четири думи, ще ги спестя, защото смятам, че са индивидуални и за различните хора имат различен смисъл, но петата дума ще ти я кажа - идеален е, защото не е вече мой и аз горчиво страдам от тази липса.
цитирай
4. flyco - :)
24.01.2010 12:11
аз
цитирай
5. sowhat - чудесен отговор елинор,
24.01.2010 12:14
elinora написа:
чак сега разбрах защо изтървах идеалния, ми той предлагал само веднъж, а аз от първия път не се давам:)За първите четири думи, ще ги спестя, защото смятам, че са индивидуални и за различните хора имат различен смисъл, но петата дума ще ти я кажа - идеален е, защото не е вече мой и аз горчиво страдам от тази липса.

мисля че си напълно права , но нека не забравяме, че никога не е късно да срещнеш още по идеалният.

така че можеше да дадеш шанс на някой да се признае в твоите идеали и един ден, да почука на вратата ти :)
цитирай
6. sowhat - ти
24.01.2010 12:15
flyco написа:
аз

кво?
цитирай
7. krotalka - Хм, че то има ли идеален?
24.01.2010 12:18
Не съм се замисляла за това, но сигурно ако има такъв, ще ми е скучно с него, няма да има емоции...!
цитирай
8. анонимен - Тука...
24.01.2010 12:20
...ше те разочаровам! :-Р

"...всеки от нас има някакви представи относно идеалната си половинка.
естествено, ние никога не живеем с нея :))))))))))..."

Батето обаче живее с нея - идеалната половинка! :) Верно, че тва е втори опит и затва дедо Боже ме е миропомазал! :-D

Ореол нема да слагам, само ше кажа: Страхотна!
Мисла, че сички знаят коя е! :)))

Ем, пази се от студа! Весела неделя! :)
цитирай
9. sowhat - кроти
24.01.2010 12:36
ако е твоят идеал // а не нечий, според всеобщите представи , едва ли ще ти е скучно.
тоест ако един мъж съвпада с представите ми по начина, по който бих го съчинила за себе си, как би ми било скучно с него по дяволите =:)))
цитирай
10. sowhat - супер бате
24.01.2010 12:38
но защо пък не ни сподели какво точно я прави страхотна.
ей, страшни егоисти сте, еййййй :))))))))
цитирай
11. cefulesteven - В "не повече от пет качеств...
24.01.2010 12:55
В "не повече от пет качества" ще ми е малко трудничко, след като съм посветил цяло творчество на идеалната т. е. идеята за реалната.

Пък и идеална може да бъде жена само през очите на влюбения, а не се влюбваме в качества. Това което е преди тях, съзидателя им, голото начало без тях, украсило се с тях, то предизвиква порива и чувствата.

Ако съм в състояние, днес, ще ти отговоря с отделна тема, че иначе ще те оспамя с доста дълъг пост.

За сега, вместо пет, ще кажа едно:

Идеална е не жената без недостатъци, а тази която превръща недостатъците си в украшения.
цитирай
12. анонимен - Пет думи! :-D
24.01.2010 13:01
Интелект - 10х
Професионализъм - 10х
Съпруга и любовница (2 в 1) - 10х
Приятел, другар, подкрепа (3 в 1) - 10х...

Просто...Човек!

Стига толкова, има лимит! :))))))))))))))))
цитирай
13. sowhat - страхотно е бате
24.01.2010 13:02
радвам се, че си намерил перфектната си половинка :))
цитирай
14. krotalka - Соу,
24.01.2010 13:03
те идеалите не са все едни и същи, променят се! Ако е идеален, според днешните ми представи, утре, когато представите ми за идеал се променят, няма да е вече идеален. Тогава какво, да го сменям ли и да търся нов идеален?!
Писано е в Библията - " Не си създавайте Кумири...", може би заради това не съм се замисляла по тоя въпрос...
Доволна съм от половинката си, въпреки,че не е идеален!
цитирай
15. sowhat - стеф нямам думи просто
24.01.2010 13:07
в едно изречение ти каза всичко, което един човек би поискал да чуе за себе си.
ще чакам поста ти
цитирай
16. sowhat - таня, там именно е тайната
24.01.2010 13:10
на идеалния, да си доволен дори когато не си сляп, за недостатъците на другия :)))
и изобщо не ми излизай с това не си правете кумири, ние все пак не сме Богове
цитирай
17. анонимен - EМ!
24.01.2010 13:11
sowhat написа:
радвам се, че си намерил перфектната си половинка :))

Перфектни хора няма! :)))
Просто си имам една моя мисъл: За всеки човек на този свят има Предопределен друг - от противоположния пол! Въпросът е...кога ще го срещнеш! :-Р

Са спокойно отивам...да наваксам 2-те нощни! :)))
цитирай
18. sowhat - ами както се казва, бате
24.01.2010 13:12
когато му дойде времето :)))))))))))))))

спи спокойно и рилакс :)
цитирай
19. rumyrayk - :))
24.01.2010 13:19
Идеални нема, но го виждам така, агапи-
сродна душа, с която предавате на едни вълни и безгранична любов :))
и да го бива де...))))
цитирай
20. bambola - мил, внимателен, забавен ... :)
24.01.2010 13:26
След като се подписвам пред първите два коментара и за да не се повтарям бих добавила, понеже така си ме хванала днес, малко забранен, малко недостижим, малко непредсказуем, много талантлив, много интелектуален, много интересен, победител и задължително да не живеем под един покрив :)
Преди години един мъж ми предполжи да направим пътешествие с яхтата му за 4 месеца, само двамата в открито море, само като си предтавих клатушкашатата се компания на един и същи мъж за 4 месеца и изчезна всичката романтика:)
Може би основното е да се възхищаваме от такива каквито сме, без желание да променяме нищо нито в нас нито в тях :)
магьоснице :)

цитирай
21. gotzageraskov - АЗ съм
24.01.2010 13:28
с истинска ЖЕНА! А до колко съм истински мъж - историята ще каже...
цитирай
22. sowhat - ммм, агапи му
24.01.2010 13:46
rumyrayk написа:
Идеални нема, но го виждам така, агапи-
сродна душа, с която предавате на едни вълни и безгранична любов :))
и да го бива де...))))

ключовата фраза е : да го бива :))))
цитирай
23. sowhat - какво я прави истинско точно
24.01.2010 13:48
gotzageraskov написа:
с истинска ЖЕНА! А до колко съм истински мъж - историята ще каже...

герасков?
цитирай
24. sowhat - аз пък ел бих се подрисала
24.01.2010 13:49
bambola написа:
След като се подписвам пред първите два коментара и за да не се повтарям бих добавила, понеже така си ме хванала днес, малко забранен, малко недостижим, малко непредсказуем, много талантлив, много интелектуален, много интересен, победител и задължително да не живеем под един покрив :)
Преди години един мъж ми предполжи да направим пътешествие с яхтата му за 4 месеца, само двамата в открито море, само като си предтавих клатушкашатата се компания на един и същи мъж за 4 месеца и изчезна всичката романтика:)
Може би основното е да се възхищаваме от такива каквито сме, без желание да променяме нищо нито в нас нито в тях :)
магьоснице :)


с две ръце под твоя коментар.
обичам да сме на една вълна )))))))
цитирай
25. tili - Аз съм Пас!
24.01.2010 13:52
Идеалът за това е идеал, защото е недостижим.
Но - приблизително: Да си бъбрим тихичко край камината, да се смеем на еди и същи шеги, да си мълчим заедно, щастливо и хармонично.
цитирай
26. sowhat - ех като кажете пас, тили
24.01.2010 13:58
или моя , моята
ясно е че е вашият, вашата , а не моят

но нали всеки от вас, преди да срещне своят е мечтал за някого и когато го е срещнал е казал :
ти си !
ти си защотооооо...

така че няма пас в цялата тая история, жалко че блог беге не е предвидил възмост за анкета.
така щяхме да имаме събирателен образ на средностатистическите идеални.
мда, много се затруднихте нещо :))
цитирай
27. miaa - Благодаря ти Соу! Обичам да идвам при теб:)))
24.01.2010 14:12
Достойнство, смелост, искреност, себеуважение
и всички недостаци, които носи човек, да ги трансформира в положителни предимства, за да може да съществува пълноценно..
Но това за мен не е идеал, такъв човек било мъж или жена съществува..Важното е да не се разминем по пътя..Тогава е непростимо..
цитирай
28. flyco - ()
24.01.2010 14:13
къв пас
аз
цитирай
29. ronya - хихихи
24.01.2010 14:15
Аз идеалния с една дума мога да го опиша - несъществуващ :)
Виж, "моя" знам, че някъде го има, ама ми писна да го про(ж)ектирам по разни други, та затова... просто си го чакам, аз ще си го позная. За него думи нямам - само картинки... Нещо като "полет за двама"; като "да, знам"; като "държа те, спокойно - ма аз не падам - е да, де", като "хахахахахахахахахахахахаха" и като "събудих се само за да те целуна, спи, спи"...
;)))
цитирай
30. sowhat - ето това исках да чуя мия
24.01.2010 14:29
miaa написа:
Достойнство, смелост, искреност, себеуважение
и всички недостаци, които носи човек, да ги трансформира в положителни предимства, за да може да съществува пълноценно..
Но това за мен не е идеал, такъв човек било мъж или жена съществува..Важното е да не се разминем по пътя..Тогава е непростимо..

благодаря ти за откровеността
мисля че реалните хора се разминават от идеалните, защото не сме наясно със себе си и със своите очаквания.
не може да седнеш и да въздишаш - ах искам някоя или някоя идеален, но уви.
ако не знаеш кого или какво искаш, как ще разбереш кой е идеалният?
))))
цитирай
31. allbi - каква идеалност :)
24.01.2010 14:31
та нима ще ме трае такава неидеална ако е идеален :))
най-идеалното му е че си пасваме на чувство за хумор и си я караме на майтап 20 години и те така ;)
цитирай
32. teachme - "ние не познаваме мъжа ви или жена ви"
24.01.2010 14:32
хаха, Ем...и по-добре, че иначеее...плаче майката:)))
иделности няма никъде, пък и аз си падам по реалностите:)
5 думи ли искаш...умен, привлекателен( вкл. и секси излъчване:) забавен (чувството за хумор е задължително:) грижовен и...не многословен:)
дет се вика с две думи да се разбираме:) и ако може да си допълваме празнотите, хаха:)
Това е...май:)
цитирай
33. sowhat - какво пак ти?
24.01.2010 14:36
flyco написа:
къв пас
аз

цитирай
34. karambol5 - Като не се даде от пъвият път- я мятам ...
24.01.2010 14:36
Като не се даде от пъвият път- я мятам на рамо. Така няма да ми се налага да и обяснявам ,че съм идеален гонейки я :)))
Инак идеално за мен е съществото ,без което нищо няма смисъл на този свят. Онова , с което дишам и мисля като един човек. Онова , с което знам ,че искам да остарея. Онова единстено създание ,чиито очи искам да са първото нещо ,което ще виждам сутрин и последнто вечер ;)))
Единственото ,което искам е това същество да е истинско,живо и до мен ;)))
цитирай
35. sowhat - яяяя роня как добре го описа
24.01.2010 14:38
ronya написа:
Аз идеалния с една дума мога да го опиша - несъществуващ :)
Виж, "моя" знам, че някъде го има, ама ми писна да го про(ж)ектирам по разни други, та затова... просто си го чакам, аз ще си го позная. За него думи нямам - само картинки... Нещо като "полет за двама"; като "да, знам"; като "държа те, спокойно - ма аз не падам - е да, де", като "хахахахахахахахахахахахаха" и като "събудих се само за да те целуна, спи, спи"...
;)))


абе като принца и принцесата, само дано той не изгаря, а тя да не се топи
ако може )))))))))))))
цитирай
36. sowhat - ето видя ли
24.01.2010 14:40
allbi написа:
та нима ще ме трае такава неидеална ако е идеален :))
най-идеалното му е че си пасваме на чувство за хумор и си я караме на майтап 20 години и те така ;)

идеалният мъж има чувство за хумор, вижда недосстатъците ми и ги нарича предимства, понася ме дори когато аз не се понасям,
хм, че какво по хубаво и кой би искал повече от това
цитирай
37. sowhat - е те тва е в десятката вал
24.01.2010 14:42
teachme написа:
хаха, Ем...и по-добре, че иначеее...плаче майката:)))
иделности няма никъде, пък и аз си падам по реалностите:)
5 думи ли искаш...умен, привлекателен( вкл. и секси излъчване:) забавен (чувството за хумор е задължително:) грижовен и...не многословен:)
дет се вика с две думи да се разбираме:) и ако може да си допълваме празнотите, хаха:)
Това е...май:)

и вече се чудех някоя жена ще посмее ли да каже че иска секси мъж или ще се държим тука като умрели риби и ше викаме абе тва онова , а пък ще заобикаляме секса като мръсна дума, все едно всичко не се върти около това :))))
цитирай
38. sowhat - яяяя, карамболен романтик
24.01.2010 14:45
karambol5 написа:
Като не се даде от пъвият път- я мятам на рамо. Така няма да ми се налага да и обяснявам ,че съм идеален гонейки я :)))
Инак идеално за мен е съществото ,без което нищо няма смисъл на този свят. Онова , с което дишам и мисля като един човек. Онова , с което знам ,че искам да остарея. Онова единстено създание ,чиито очи искам да са първото нещо ,което ще виждам сутрин и последнто вечер ;)))
Единственото ,което искам е това същество да е истинско,живо и до мен ;)))


надявам се да я намериш, ако не си и да я отвлечеш точно по този начин и да сте щастливи, абе да сте щастливи :)))
цитирай
39. ran - Ст.Ериксън го е взел от мен :)
24.01.2010 14:47
А в нейните очи и аз изваян съм така
от камък, клони и омесената тиня,
изгубени любими и всичкото, което е могло;
не бива да роптаем и да трупаме негодувание,

защото всичките реки на този свят
наистина текат в една посока.
цитирай
40. ronya - 35 Соу
24.01.2010 14:49
Хубаво е, нали? Еееееех....
А ония двамата глупчовци ги остави, те... са млади още :)
Виж, с топенето проблеми няма да има, щото аз съм по-скоро огнена... На мен някой въздушен ми трябва - аз да го топля, той да ме подклажда. Симбиоза, един вид ;)))
цитирай
41. sowhat - ashes to ashes dust to dust
24.01.2010 14:57
ran написа:
А в нейните очи и аз изваян съм така
от камък, клони и омесената тиня,
изгубени любими и всичкото, което е могло;
не бива да роптаем и да трупаме негодувание,

защото всичките реки на този свят
наистина текат в една посока.


сега ми навя една асоциация ран
че за света ти може да си само един човек, но за един човек може да си целия свят :))
пръст сме , ала душите ни ни правят съвършени
цитирай
42. sowhat - като че ли всички това искаме
24.01.2010 14:59
ronya написа:
Хубаво е, нали? Еееееех....
А ония двамата глупчовци ги остави, те... са млади още :)
Виж, с топенето проблеми няма да има, щото аз съм по-скоро огнена... На мен някой въздушен ми трябва - аз да го топля, той да ме подклажда. Симбиоза, един вид ;)))

след като сме минали фазите с младите и глупчовците :)))))
цитирай
43. joysii - Hi
24.01.2010 15:23
Пет качества ,които да охарактеризират идеалния мъж!? Невъзможно.Виж петима ,които да се допълват и компенсират един друг , и които в нашето съзнание да оформят онзи-мечтаният-ДА!
Няма го,скъпи дами,идеалният го няма.Цял живот го търся ,и то повярвайте ми,доста усилено.Но нали и затова е "идеален" защото е само една идея.
цитирай
44. sowhat - е поне пет джой :))
24.01.2010 15:31
примерно
секси
романичен
забавен
...
все някое от тия качества търсиш
цитирай
45. flyco - как кой
24.01.2010 15:31
sowhat написа:
че какво по хубаво и кой би искал повече от това

аз
цитирай
46. sowhat - не ме цитирай извън контекста флай
24.01.2010 15:34
ако искаш да се предложиш -ок
ако искаш да кажеш нещо - добре
но аз , аз , аз
с една дума цар си на нищонеказването.

цитирай
47. olimpiq - Идеална тема като за неделя късен ...
24.01.2010 15:35
Идеална тема като за неделя късен следобет,реалните хора се разминават с идеалните и по добре,аз като реалистка предпочитам за себе си мои си клониг и се радвам че сам го срещнала
цитирай
48. sowhat - тъкмо ме натъжи това че идеалните се разминават с реалните , олимпия
24.01.2010 15:38
olimpiq написа:
Идеална тема като за неделя късен следобет,реалните хора се разминават с идеалните и по добре,аз като реалистка предпочитам за себе си мои си клониг и се радвам че сам го срещнала

когато ме усмихна с моя си клонинг.
че моя си клонинг е най идеалният на света за мен :))))))))
цитирай
49. olimpiq - Радваш ме с чудесните си размисли, ...
24.01.2010 15:48
Радваш ме с чудесните си размисли , мисли и постинги ,радваш ме наистина.Интелигентна мацка си sowhat продължавай в съшия дух
цитирай
50. flyco - ...
24.01.2010 15:48
Стига с тези идеалности, сякаш търсите ключ за ключалка. Хората постоянно се променят, ако в един момент си мислиш, че си срещнал идеалния в следващия вече си разочарован. Какво пречи двама да станат идеални един за друг стига да го искат?
цитирай
51. olimpiq - Света е шарен бе хора, има толкова ...
24.01.2010 15:55
Света е шарен бе хора,има толкова ключове и макар да е една ключалката идва момент в които се налага да преосмислим заключването и да модернизираме вратата....зависи от гледната точка
цитирай
52. sowhat - той затова флайко бегбеде казва
24.01.2010 15:57
flyco написа:
Стига с тези идеалности, сякаш търсите ключ за ключалка. Хората постоянно се променят, ако в един момент си мислиш, че си срещнал идеалния в следващия вече си разочарован. Какво пречи двама да станат идеални един за друг стига да го искат?

че любовта трае три години.

а какво пречи двама да са идеални един за друг - ами първо да речем че на единия може да му липсва желание да се нагажда по критериите на другия и т.н. и т.н
това е една много дълга история.

идеален е онзи мъж, който ме кара не просто да съм щастлива, а да съм в хармония и със себе си и със света.
и ме приема каквато съм, а не ме кара да съм оная, която е очаквал да съм.

та не ми говори за стига или не стига, въпрос на гледна точка е.
:)
цитирай
53. sowhat - благодаря олимпия,
24.01.2010 15:59
olimpiq написа:
Радваш ме с чудесните си размисли , мисли и постинги ,радваш ме наистина.Интелигентна мацка си sowhat продължавай в съшия дух

аз пък съм щастлива да срещна в блога интелигентни събеседници, с които да говорим за нещата от живота
:)
цитирай
54. flyco - =
24.01.2010 16:12
sowhat написа:
flyco написа:
стига да го искат?

ами първо да речем че на единия може да му липсва желание да се нагажда по критериите на другия

Не съм извън контекста, нали?
цитирай
55. sowhat - не си
24.01.2010 16:15
извън
но да ти обясня
че когато обичаш някой не го караш да прави равнис по теб.
приемаш го.
и ако той те обича, те приема такъв. както и да се променяш.
анадъгму ?
цитирай
56. atinonino - много интригуваща статия :)
24.01.2010 16:22
1.да е добър човек(да намира доброто в хората)
2.да е забавна(да обича да се забавлява и да издържа на чувството ми за хумор)
3.да е интелигентна(може и да не е много умна,но да е достатъчно интелигентна да не си личи)
4.да е добра любовница(секса не е всичко,но пък без него не става нищо)
5.да е дама(всяко момиче става жена,но не всяка жена е дама)
мисля 4е даже се побрах в 5 качества,но все пак това е идеал и тази жена още не се е родила за мен,а като се роди ще ми е късно вече :).надявам се само като срещна мойта половинка да не зачеркна повече от половината качества...

с уважение:atinonino
цитирай
57. sowhat - антонино, дай си време и й дай време
24.01.2010 16:24
да се намерите.
аз съм сигурна че тая жена съществува :))
цитирай
58. prelestnezemna - Кой търси идеалното, само човек ...
24.01.2010 16:32
Кой търси идеалното,само човек който се заблуждава (умишлено) че има по и по...Идеален е всеки миг който си споделил с човека до теб,всяка усмивка отразена в очите ти.Всяко докосване,всяка мисъл за него/нея.Идеални сме един за друг,защото мислим взаимно.
А колкото до голото начало,това ми се струва толкова първично и грубо,че мога само да кажа,горко му на този който гледа само към голотата като идеализъм.Поздрави!
цитирай
59. sowhat - за човек с ник прелест неземна
24.01.2010 16:37
си твърде реалист като че ли.
и сега как ще обясниш на поетите , че идеали няма? ))))))))))
права си за идеалните мигове , но ако миговете са идеални , значи са сътворени от идеалните двама с всичките им човешки несъвършенства :)

поздрави и на теб!
цитирай
60. atinonino - както се казва тя е някъде там :) п...
24.01.2010 16:40
както се казва тя е някъде там :) проблема е далеч по голям поради деградиралата им ценностна система.аз съм от хората които не се дават лесно...:)
цитирай
61. sowhat - аз съм почти сигурна антонино
24.01.2010 16:42
че доста от четящите момичета тук, си казват ето аз съм точно такава , следователно съм идеална :)))
цитирай
62. teachme - Прав си...променяме се...
24.01.2010 16:43
flyco написа:
Стига с тези идеалности, сякаш търсите ключ за ключалка. Хората постоянно се променят, ако в един момент си мислиш, че си срещнал идеалния в следващия вече си разочарован. Какво пречи двама да станат идеални един за друг стига да го искат?


да не дава Господ в някой житейски момент да "откриеш" друг/а по-идеален/а от твоя човек...
глей тогава кви филми стават...разкази с неочакван (за някого) край, вай, вай, вай:)))
цитирай
63. olimpiq - Прелест неземна--толкова земно е ...
24.01.2010 16:44
Прелест неземна--толкова земно е обяснила нешата от живота.Простичките неща от любовта които я правят неземна и които ни карат да се вглеждаме в нея и се питаме има ли тя идеали и има ли за нас идеални?!
цитирай
64. flyco - =
24.01.2010 16:50
sowhat написа:
извън
но да ти обясня
че когато обичаш някой не го караш да прави равнис по теб.
приемаш го.
и ако той те обича, те приема такъв. както и да се променяш.
анадъгму ?

"анадъгму"-то не разбрах за кво го сложи.
цитирай
65. atinonino - до sowhat
24.01.2010 16:52
може би има не отричам,но има много странични фактори,които влиаят на едни взаимотношения и дори идеалната жена да не я чувстваш такава.
цитирай
66. sowhat - вал, филмите са тия
24.01.2010 16:53
teachme написа:
flyco написа:
Стига с тези идеалности, сякаш търсите ключ за ключалка. Хората постоянно се променят, ако в един момент си мислиш, че си срещнал идеалния в следващия вече си разочарован. Какво пречи двама да станат идеални един за друг стига да го искат?


да не дава Господ в някой житейски момент да "откриеш" друг/а по-идеален/а от твоя човек...
глей тогава кви филми стават...разкази с неочакван (за някого) край, вай, вай, вай:)))

каквито сценарии си напишеш.
а да ти кажа , по някога неочаквания край се оказва неочаквано добър, ако ме разбираш :)))
цитирай
67. flyco - ...
24.01.2010 16:53
Нещата от живота са свързани с Бойко Борисов. Кощунство е днес да има тема без това име.
цитирай
68. sowhat - ахъм, напълно съм съгласна с това
24.01.2010 16:54
olimpiq написа:
Прелест неземна--толкова земно е обяснила нешата от живота.Простичките неща от любовта които я правят неземна и които ни карат да се вглеждаме в нея и се питаме има ли тя идеали и има ли за нас идеални?!


не очаквах толкова добре да се получи темата , след така трудното начало :))
цитирай
69. sowhat - за красота. и за разкош.
24.01.2010 16:55
flyco написа:
sowhat написа:
извън
но да ти обясня
че когато обичаш някой не го караш да прави равнис по теб.
приемаш го.
и ако той те обича, те приема такъв. както и да се променяш.
анадъгму ?

"анадъгму"-то не разбрах за кво го сложи.

ей така ми дойде, кво обяснения ли да ти давам, а?
като не разбираш на бг , да те пробвам на турски
хахаха
цитирай
70. sowhat - знам антонино
24.01.2010 16:56
atinonino написа:
може би има не отричам,но има много странични фактори,които влиаят на едни взаимотношения и дори идеалната жена да не я чувстваш такава.

и затова ти казах че и двамата ще разберете когато се намерите :)
цитирай
71. sowhat - може би за теб
24.01.2010 16:58
[quote=flyco]Нещата от живота са свързани с Бойко Борисов. Кощунство е днес да има тема без това име.[/qu

за мен не е така
цитирай
72. teachme - Емче, има и такива краищА...
24.01.2010 17:01
обаче по-добре да не се налага аз да ги гледам,
хеле пък да участвам като главен герой:)
щастливи да са, радвам им се на тези, които
на втория път ПО им се получава, мерси, не ща:)
Само да се разбЕрем по въпроса за чужбината:)
и го пиша вече идеален, другото ще го натъкмим:)
цитирай
73. atinonino - знам sowhat
24.01.2010 17:04
това несъмнено е така,но дали е идеалната...това е една загадка,която след свадбата вече става безмислено да си го задаваш:)
цитирай
74. olimpiq - teachme aко се научиш да бъдеш по ...
24.01.2010 17:04
teachme aко се научиш да бъдеш по широко скроена мисля че границите в теб ще паднат и географските понятия ще бъдат просто за ориентир
цитирай
75. diati - :)))))))))))))))))))))))))
24.01.2010 18:14
вечната тема..., а идеални са само колите продаващи се втора употреба и много рядко някой чужд мъж - е, ще си го кажа без бой, познавах идеалният преди да се омъжа за съпруга си... и често му го казвам, за тонус:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
76. hikari - няма идеален партньор - има идеална връзка
24.01.2010 19:04
защото всичко, което се случва и не се случва остава между двамата.
обич без сянка

Има приливи, когато ти и аз
си вярваме
Има отливи, когато си причиняваме
разочарования
Понякога помежду ни има
недоразумения
и често те са дежа вю.
но -
между теб и мен има магнит,
които необратимо ни привлича.
Свързват ни път и обещания
чувства, които дишаме...
Взаимно разкриване,
разбиране,обвързване,
истина.
Между теб и мен е любовта.

избрах го от книжката си Обич без сянка, посветена на съпруга ми Лъчезар Филчев.

мъжът, който можа да ме възроди от пепелището - той е идеалният за мен.
цитирай
77. breeze - 100% обич ми се вижда крехка.../глезанка/
24.01.2010 19:58
70 +30 процента отговорност, я прави здраво стъпила на топла земя.:)
цитирай
78. sowhat - е антонино
24.01.2010 20:35
atinonino написа:
това несъмнено е така,но дали е идеалната...това е една загадка,която след свадбата вече става безмислено да си го задаваш:)

ако до сватбата не си избрал идеалната имаш право на няколко поправителни
хахаха
цитирай
79. sowhat - вале, аз вярвам в махтуб
24.01.2010 20:42
teachme написа:
обаче по-добре да не се налага аз да ги гледам,
хеле пък да участвам като главен герой:)
щастливи да са, радвам им се на тези, които
на втория път ПО им се получава, мерси, не ща:)
Само да се разбЕрем по въпроса за чужбината:)
и го пиша вече идеален, другото ще го натъкмим:)

което означава съдба или каквото е писано.
ако е писано да си щастлив ще бъдеш и да не забравяме че можем и сами да управляваме съдбата си.
ако човек иска да е щастлив няма начин да не му се получи.
навремето имахме едни приятели и относно тогавашният ни готвач , който не се справяше особено добре , а аз го защитавах че е нов , стелко казваше :
и нов, и нов, и нов , и нов, докато намериш точния.

та така.
)))
цитирай
80. sowhat - олимпия
24.01.2010 20:43
olimpiq написа:
teachme aко се научиш да бъдеш по широко скроена мисля че границите в теб ще паднат и географските понятия ще бъдат просто за ориентир

валката е мноо готина. не знам тя за какви граници говори, но ще си каже сама ))))
цитирай
81. sexsi - Миии нали знаеш
24.01.2010 20:43
Ако мъжът е 1. готин; 2. внимателен; 3. любвеобвилен; 4. верен; 5. с чувство за хумор - изобщо няма значение какъв цвят е ферарито му
цитирай
82. sowhat - ами ти си щастливка хикари
24.01.2010 20:45
hikari написа:
защото всичко, което се случва и не се случва остава между двамата.
обич без сянка

Има приливи, когато ти и аз
си вярваме
Има отливи, когато си причиняваме
разочарования
Понякога помежду ни има
недоразумения
и често те са дежа вю.
но -
между теб и мен има магнит,
които необратимо ни привлича.
Свързват ни път и обещания
чувства, които дишаме...
Взаимно разкриване,
разбиране,обвързване,
истина.
Между теб и мен е любовта.

избрах го от книжката си Обич без сянка, посветена на съпруга ми Лъчезар Филчев.

мъжът, който можа да ме възроди от пепелището - той е идеалният за мен.

разбирам те.
бъди щастлива
цитирай
83. palisandar - Мери бе несъвършена. Нямаше идеал. ...
24.01.2010 20:45
Мери бе несъвършена. Нямаше идеал. И идол. И обобщаваща представа за всяко от двете. Умееше да подбира кокоски. Да отгатва. Да не закачва питанки за мустаците на Рижия. Да седи по турски до левия крак на стола на Чарлз. Да не му оправя ревера. Както и да не изразява мнението си за лова на лисици. Рижия я намираше за единствена . Чарлз - за необходима към труднозаменима, при все че не би могъл основателно да се аргументира.

––––––––––––––––––––

Пррриветь, Соу ! :)))
цитирай
84. sowhat - хахаха, да супер е това секси
24.01.2010 20:46
sexsi написа:
Ако мъжът е 1. готин; 2. внимателен; 3. любвеобвилен; 4. верен; 5. с чувство за хумор - изобщо няма значение какъв цвят е ферарито му


май това са най важните неща ))) и ферарито най вече
цитирай
85. sowhat - хубаво звучи това брииз :)))
24.01.2010 20:47
breeze написа:
70 +30 процента отговорност, я прави здраво стъпила на топла земя.:)

цитирай
86. sowhat - сега ми се приискаха кокоски, палисандрелллла
24.01.2010 20:50
palisandar написа:
Мери бе несъвършена. Нямаше идеал. И идол. И обобщаваща представа за всяко от двете. Умееше да подбира кокоски. Да отгатва. Да не закачва питанки за мустаците на Рижия. Да седи по турски до левия крак на стола на Чарлз. Да не му оправя ревера. Както и да не изразява мнението си за лова на лисици. Рижия я намираше за единствена . Чарлз - за необходима към труднозаменима, при все че не би могъл основателно да се аргументира.

––––––––––––––––––––

Пррриветь, Соу ! :)))

и рижия и чарлз, на чаша отлежало уиски и черешови пурети.

приветки мриветки миличка ))))))))))
цитирай
87. bachym - Тази разкошна песен
24.01.2010 22:17
най-вероятно е "плод" на екип и "проект".В "нормалния" човешки живот е много трудно да го постигнеш.То и затова е интересен живота.Иначе Бийтълс до Бийтълс до Би Джийс до ... как ще виждаме разликата и ще търсим идеала?
цитирай
88. diso - Вчера четох някъде за една идеална двойка от нета
24.01.2010 23:27
На срещата се оказали съпрузи, които в реала едва се понасяли:))
цитирай
89. mamas - Поздрави за темата!
24.01.2010 23:57
И за всички коментари, които прочетох с интерес.
Нямам какво по-различно да кажа. Жалко че всичко това не е имало кой да ми го каже преди 30 и кусур години...
цитирай
90. jsmith - Тази с която се обичаме (Нали и...
25.01.2010 00:08
Тази с която се обичаме
(Нали искаш пет думи :))
цитирай
91. sestra - Много весело ми стана от забележката на flico,
25.01.2010 00:57
но темата си го съдържа де, че как, по-идеален има ли от него? Иначе, трудно, трудна тема. Моята скромна личност не може да разбере за какъв идеал се бори, та до някакъв партньорски набор от качества хич и не може да стигне.
цитирай
92. анонимен - "толкова ще се обичате, че ще ...
25.01.2010 01:09
"толкова ще се обичате, че ще умрете един след друг, няма да сте разделени между живота и смъртта"

пътуване из времето:
"Ъ, извинете може ли да се дръпнете с тези китки, че ми закривате гледката! Да, да, точно така! Или я по-добре вместо да ми ревтуните ми кажете името на господина....дааааа, точно то! Не се оглеждай като шушумига! На теб говоря! Името на господина, издълбано на надгробния ни камък! Ей, алооо казвай го и засаждай цветята, че трябва да цъфтят на пролет! :))
Eй, мъжооо, не ми пускай ръце...ъъъ кости, маниак такъв! Мръдни си малко кокалите уе! От как умряхме все искаш да тракаме! Дай на духовно ниво да са тананикаме по струните!"

Хахаа, тази луна, дето ми е блеснала в очите през прозореца май не ми действа много добре! :))

Та това е Той. Идеалният. Името му е там издълбано. До моето. :)
цитирай
93. doriana - Идеалният мъж е мъжката половина на ...
25.01.2010 08:41
Идеалният мъж е мъжката половина на собствената ми душа! (Нали знаеш, че сме двуполови същества в нематериален план!)
Та така...Иначе - няма идеални мъже/жени! В никакъв случай! Иначе нямаше да има никакво стремление към недостижимото!
;)
Мерси за темата, беше ми интересно да чета коментарите!
:)
цитирай
94. анонимен - Идеалнata женa :Да нocи нa 6oj! Да ...
25.01.2010 09:48
Идеалнata женa :Да нocи нa 6oj!
Да ме гледа в очите когато ми свири,да не роптае като я удрям по главата докато ми свири гледайки ме в очите,да казва че ми е голям(т.е. да говори само истината)
цитирай
95. atinonino - лелеййй
25.01.2010 10:11
sa6obakshisho написа:
Идеалнata женa :Да нocи нa 6oj!
Да ме гледа в очите когато ми свири,да не роптае като я удрям по главата докато ми свири гледайки ме в очите,да казва че ми е голям(т.е. да говори само истината)

виж са просто има и хора като теб които не са създадени да имат жена до себе си,камо ли идеална.Ако ще си търсиш жена дето да държи на бой...по добре недей да търсиш.
цитирай
96. svilen75 - Хммм от 1 до колко?
25.01.2010 10:58
Не знам за мъжете, но Жената се чувства, не може да се опише с критерии от 1 до 10 примерно, на които да отговаря. Даже най-често любимият човек има много кусури, но любовта е ирационална (а може пък точно заради тях да се обичаме). Много и дълго съм се питал дали всекидневието (или по-скоро времето) убива любовта и идеалната представа за половинката. Може би, ако сме с Истинската половинка няма да успеят да го направят.
цитирай
97. svilen75 - Според Мики Рурк ;)
25.01.2010 11:01
Чудех се дали да го напиша, защото е доста вългарно, но не можах да се сдържа. Навремето в един филм (май с Мики Рурк) описаха идеалната жена така - кинта и двайсет, без зъби и с плоска глава. Моля всички жени да ме извинят, но не можах да се сдържа (това само показва несъвършенството на мъжете) ;) :)))
цитирай
98. анонимен - Хайде малко със занкъснение . . .
27.01.2010 14:20
За мен за да ме привлече една жена първо трябва да е като котка - мила и пухкава, да си умира да и угаждат, да я гушкат и милват, но и ако се наложи да си покажа ноктите ( в този случай да си покажат острия език ). Да е хищник, който може да накара жертвата сама да се хване, сготви и да и се поднесе изискано. Второто е чаровна - да е такава щом се събуди, да е такава когато сме излезли, да е такава когато се смее и когато плаче. Трето - да е 0гън - лесно запалима и трудно гаснеща, както в любовта така и в гнева, да умее да показва сила и власт, пламенност. Да ме удари ако съм си го заслужил или да ми затвори устата с целувка преди да съм стигнал точката да кажа глупост. Друго качество - да оценява какво правя за нея, както аз оценявам какво прави тя за мен. Стига ми да знам че на всеки мил жест от моя страна тя ще е готова да ми се усмихне = ] Последно - да може да ме разбере когато аз сам не мога - да ме познавам по добре от мен самия. Та това са - не значи че ако някоя жена няма тези качества не мога я обичам, но това са пет от нещата които най много ценя у един човек. Едва ли съм изредил и половината неща които биха били важни за мен, но любовта се е доказала че напада от засада и че почти винаги е нелогична, така че която и страна на монетата да падне ; ]
цитирай
99. trjufelihayver - Идеал за жена
24.02.2010 00:15
Непринудено,спонтанно,малко непосредствено и импулсивно - това ще е тя.Идеала изгражда някаква утопия за мен,нещо което искаш да е по твой модел и въображение.
Жена с вътрешно спокойствие,която изразява своята душа,жива и витална,жена,която има чувство към живота и любопитство. Не искам да е идеална,защото трябва да има хармония.Сухата почва,която е напичана през деня от топлото и галещо слънце,за да е плодородна се нуждае от обилен валеж,в мъгливи дни.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6323283
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930