Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2010 13:06 - еротичният ти профил -резултати
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 12893 Коментари: 80 Гласове:
22

Последна промяна: 22.01.2010 20:44


Един тест само за Жени!

Ако ти предложат да свириш в оркестър,
кой от изброените инструменти ще си избереш?

- Цигулка
- Флейта
- Контрабас
- Ударни инструменти


Наличието или отсъствието
на умения за свирене нямат значение в този тест!

Направи ли своя избор?

момичета, по късно ще кача отговорите , за да не ви подвеждам ;))))

 
А сега вижте кое какво означава:

 

image ЦИГУЛКА:

Умееш виртуозно да настроиш мъжа за секс и ти самата получаваш удоволствие, докато го галиш. В секса не си егоистка. Вероятно не ти достига съвсем мъничко здравословен егоизъм във връзката ти.



image ФЛЕЙТА:

Твоята мечта са дългите и изобретателни сексуални игри. Понякога това влиза в противоречие с мъжката привързаност към бързия секс. Но само понякога, защото мъжете също обичат еротичните игри.



image КОНТРАБАС:

Ти се стремиш към лидерство в секса и при това обстоятелство всичко зависи от твоя партньор. Ако той обича да се подчинява в леглото, ти ще затъмниш всички негови предишни приятелки. А ако не е така, ще ти се наложи да направиш компромиси и да си зададеш големия въпрос - дали това ще ти хареса?!



image УДАРНИ ИНСТРУМЕНТИ:

Ти или си свикнала да използваш секса за "користни цели", например да се спасиш от депресия и да повишиш самооценката си, или просто не си се разкрепостила в тази област и изпитваш само една десета от емоциите, на които всъщност си способна в леглото.








;)

не знам за вас, но аз умрях от смях , след като научих , че според теста съм използвала секса за " користни цели"
и все пак кавичките са утешителни.
знаейки, че изпитвам само една десета от емоциите , значи има надежда да се разкрепостя още.
само се питам, накъде още де
хахаха

благодаря на всички !
:))



Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ianchefff - е па
22.01.2010 13:08
аз едно време свирех на цигулка, но сега от тези, бих избрал барабаньитье-е-е-е-е...
:))))))))))))
цитирай
2. sowhat - абе бро
22.01.2010 13:12
ти жена ли си, бе !!! :)))))))))))))))
цитирай
3. dorichela - Колебая се между цигулка и флейта ...
22.01.2010 13:16
Колебая се между цигулка и флейта аз..... Ама май ще е цигулка! :)
цитирай
4. anothercat - хахаха,
22.01.2010 13:17
може би вместо мен е искал да отговори ;-D
че и аз барабаните си избрах
цитирай
5. ady - Флейта
22.01.2010 13:19
:))
цитирай
6. sowhat - давайте момичета
22.01.2010 13:26
после ще се хилим заедно :)))

таня , той янчо е все кат бързата кучка )))))))))
цитирай
7. mariani - :)
22.01.2010 13:33
Щом уменията нямат значение, цигулка да е ;)
цитирай
8. bapha - здравейте момичета
22.01.2010 13:49
ХАХХАХХХА
моля тези които изберат цигулата и флейтата да се свържат с мен на лични :)))))))))))
въпреки че, като се замисля нямам нищо против и да (про)слушам целия оркестър :)))))))
Ама соло за контрабас или ударни (особено в женски ръце) ми идват малко нагоре :)

пп. И кви са тея глупости, че уменията за свирене нямат значение ;)
цитирай
9. bamby13 - В момента най си се представям на ...
22.01.2010 14:08
В момента най си се представям на тупаните и блъскай здраво!!! Ритъм е важен и джангър да става! хаххаа
с тоя си отговор май сте попадна в групата на ку--спадничките Аууууу
цитирай
10. sowhat - бамби, трай малко де
22.01.2010 14:11
и твоят ред ще дойде, хахаха
цитирай
11. gothic - Ако се намери контрабасистка - на ...
22.01.2010 14:12
Ако се намери контрабасистка - на лични да ми пише :)))
цитирай
12. sowhat - мите, ае са дай пет евра за реклама
22.01.2010 14:12
bapha написа:
ХАХХАХХХА
моля тези които изберат цигулата и флейтата да се свържат с мен на лични :)))))))))))
въпреки че, като се замисля нямам нищо против и да (про)слушам целия оркестър :)))))))
Ама соло за контрабас или ударни (особено в женски ръце) ми идват малко нагоре :)

пп. И кви са тея глупости, че уменията за свирене нямат значение ;)

хахаха
цитирай
13. sowhat - абе ейййй
22.01.2010 14:13
gothic написа:
Ако се намери контрабасистка - на лични да ми пише :)))

аз да не съм ви тука сайт-а
цъфналата сливка дот ком

пламенски, ще се глобяваме :)))))))))))
цитирай
14. bobsun123 - Ами хубаво! :)
22.01.2010 14:19
Моят избор са ударните инструменти....пък каквото излезе :)))
цитирай
15. анонимен - И аз съм за барабаните. Трябва да се ...
22.01.2010 14:28
И аз съм за барабаните.
Трябва да се упражнявам да мога равномерно да бия моичкият с точилката, да не му остават синини на едно място :)
цитирай
16. sowhat - мариани
22.01.2010 14:41
никакви умения ни не требват, повярвай ми ,
п.п. не ги слушайте мъжовете , те така си говорят
цитирай
17. ametist - хахаххаа, муфта
22.01.2010 14:45
sowhat написа:
bapha написа:
ХАХХАХХХА
моля тези които изберат цигулата и флейтата да се свържат с мен на лични :)))))))))))
въпреки че, като се замисля нямам нищо против и да (про)слушам целия оркестър :)))))))
Ама соло за контрабас или ударни (особено в женски ръце) ми идват малко нагоре :)

пп. И кви са тея глупости, че уменията за свирене нямат значение ;)

хахаха


ти па како дай по десет евра на мен, че да не изкашлям резултатите ;Р на синфоничния тест.
днес не съм си зела еротичния профил, само на еротичен фас го докарвам, евентуално ако се намери място в оркестъра бих го играла ко-ре5итор, стига разбира се да има нужда някой от допълнителни ре5иции :)))
цитирай
18. theoldben - Може ли
22.01.2010 15:00
и аз да кажа нещо, като един виден диригент, хахаха:))
цитирай
19. flyco - ...
22.01.2010 15:08
Ако въпросът към мъжете след края на теста е:
Коя жена според отговора и бихте избрали?
отговарям с "да".
цитирай
20. анонимен - Mи не cъм cигpнa,нo може би
22.01.2010 15:26
названието кавал идва от турската дума кавал, която значи „Дълга дървена овчарска свирка за надуване
цитирай
21. sowhat - душата все ще има нужда
22.01.2010 15:32
ametist написа:
sowhat написа:
bapha написа:
ХАХХАХХХА
моля тези които изберат цигулата и флейтата да се свържат с мен на лични :)))))))))))
въпреки че, като се замисля нямам нищо против и да (про)слушам целия оркестър :)))))))
Ама соло за контрабас или ударни (особено в женски ръце) ми идват малко нагоре :)

пп. И кви са тея глупости, че уменията за свирене нямат значение ;)

хахаха


ти па како дай по десет евра на мен, че да не изкашлям резултатите ;Р на синфоничния тест.
днес не съм си зела еротичния профил, само на еротичен фас го докарвам, евентуално ако се намери място в оркестъра бих го играла ко-ре5итор, стига разбира се да има нужда някой от допълнителни ре5иции :)))


и от кор-е-5-ититорки, така че наета си )))))))))
еврата да ги дават бафето и готиния. гледам тука и флайко и антон са се наредили да спонсорират най -новия сайт, теб щъ назначим за касиер :))))))))
цитирай
22. sowhat - може, може
22.01.2010 15:33
theoldben написа:
и аз да кажа нещо, като един виден диригент, хахаха:))

що да не може
дай пет евра на корепетиторката и после си се изказвай колкото си щеш :))
цитирай
23. sowhat - флай , според мен си казал да
22.01.2010 15:35
flyco написа:
Ако въпросът към мъжете след края на теста е:
Коя жена според отговора и бихте избрали?
отговарям с "да".

още преди да си чул коя песньовка ще ти изпеем пардон изсвирим ))))))))))))
цитирай
24. sowhat - браво ма суланке
22.01.2010 15:37
sulu написа:
названието кавал идва от турската дума кавал, която значи „Дълга дървена овчарска свирка за надуване

колко си умна.
виж аз нали съм руса , така и не научих що е кавал и защото трябва да го надува дядо, а не примерно млада хубава Сулана.
апропо Суле, ти на какво ще свириш, миличка :)
цитирай
25. ametist - тц,
22.01.2010 15:39
sowhat написа:
ametist написа:
sowhat написа:
bapha написа:
ХАХХАХХХА
моля тези които изберат цигулата и флейтата да се свържат с мен на лични :)))))))))))
въпреки че, като се замисля нямам нищо против и да (про)слушам целия оркестър :)))))))
Ама соло за контрабас или ударни (особено в женски ръце) ми идват малко нагоре :)

пп. И кви са тея глупости, че уменията за свирене нямат значение ;)

хахаха


ти па како дай по десет евра на мен, че да не изкашлям резултатите ;Р на синфоничния тест.
днес не съм си зела еротичния профил, само на еротичен фас го докарвам, евентуално ако се намери място в оркестъра бих го играла ко-ре5итор, стига разбира се да има нужда някой от допълнителни ре5иции :)))


и от кор-е-5-ититорки, така че наета си )))))))))
еврата да ги дават бафето и готиния. гледам тука и флайко и антон са се наредили да спонсорират най -новия сайт, теб щъ назначим за касиер :))))))))

аз съм материално и всякак безотговорно лице.
обаче мога да инвестирам после в издаването на CD и раз-прост-ранението, което дефакто и деюре си е вид подпомагане на БГ икономиката + културата, бях я забравила и я добавям в 15:53h :))))
цитирай
26. sowhat - аааа не бягай са
22.01.2010 15:40
ametist написа:
sowhat написа:
ametist написа:
sowhat написа:
bapha написа:
ХАХХАХХХА
моля тези които изберат цигулата и флейтата да се свържат с мен на лични :)))))))))))
въпреки че, като се замисля нямам нищо против и да (про)слушам целия оркестър :)))))))
Ама соло за контрабас или ударни (особено в женски ръце) ми идват малко нагоре :)

пп. И кви са тея глупости, че уменията за свирене нямат значение ;)

хахаха


ти па како дай по десет евра на мен, че да не изкашлям резултатите ;Р на синфоничния тест.
днес не съм си зела еротичния профил, само на еротичен фас го докарвам, евентуално ако се намери място в оркестъра бих го играла ко-ре5итор, стига разбира се да има нужда някой от допълнителни ре5иции :)))


и от кор-е-5-ититорки, така че наета си )))))))))
еврата да ги дават бафето и готиния. гледам тука и флайко и антон са се наредили да спонсорират най -новия сайт, теб щъ назначим за касиер :))))))))

аз съм материално и всякак неотговорно лице.
обаче мога да инвестирам после в издаването на CD и раз-прост-ранението, което дефакто и деюре си е вид подпомагане на БГ икономиката :))))


по раз- ПросТ- ранен - ието всеки мое, друго си е да си понесеш и вината освен мезето
цитирай
27. sestra - Добре де,
22.01.2010 15:45
барабани.
цитирай
28. анонимен - Aми мeн Teoдocи мe e yчил:)
22.01.2010 15:48
Aми мeн Teoдocи мe e yчил:)
цитирай
29. bilingual - :)
22.01.2010 15:48
да кажем, ударни инструменти :)))
цитирай
30. karambol5 - Пусни резултатите, че да си подб...
22.01.2010 15:54
Пусни резултатите ,че да си подберем ,дееее...:))))
Кат гледам има за всеки по нещо :)))))))))
цитирай
31. flyco - Re: 23.
22.01.2010 15:55
пак да
цитирай
32. sowhat - карамбол, потърпи де
22.01.2010 16:05
ааааа
и си наказан пет евра при аметистова
ама ха
няма да ми разваляте анкетата, ся :)))
цитирай
33. sowhat - браво момичета
22.01.2010 16:07
билингуъл, сестро и сулче !
поздравявам ви за смелостта.

флайко стига с това да бе.
ше ти шибна още една глоба ))))))))))
цитирай
34. bapha - аmetist
22.01.2010 16:10
aм'ти си, ши тъ зема... с'a ши ида да скифтам дали нещо ми куца в ку(лту)рата и дали са хартисали тръби за продухване (някой флейтистки много плюнчат мундщука ши знайш). А за диска, ти се занимавай с "раз" и "ранението", аз за останалото ши съ пугрижа
цитирай
35. flyco - Re: 33.
22.01.2010 16:20
да, барабар с глобата Соу
цитирай
36. vselena777 - почти съм жива от смях
22.01.2010 16:27
докат дойда и аз като номер 3...докат изчета всичкуту...аз също съм за цигулка...малкос е колебаех за флейтата, ама...

кога ша ги мяташ резултатите, мила..
цитирай
37. rat - Аз бих избрал дудук или гъдулка.
22.01.2010 16:30
Аз бих избрал дудук или гЪдулка.
цитирай
38. petra111222 - &:)))
22.01.2010 16:50
ох, каква веселба е тук, а аз цял ден тъпи справки правя ...
предполагам, че съм грубиянка, щом избирам барабани, но пък ...
flyco ми дава кураж :)))
цитирай
39. ametist - ай,
22.01.2010 16:52
bapha написа:
aм'ти си, ши тъ зема... с'a ши ида да скифтам дали нещо ми куца в ку(лту)рата и дали са хартисали тръби за продухване (някой флейтистки много плюнчат мундщука ши знайш). А за диска, ти се занимавай с "раз" и "ранението", аз за останалото ши съ пугрижа


куко ми доде до главатъ, въ майко !
бе, юначе с килнато калпаче де на флейтата мущук намести. Кларнет, с кларнет ... дай сега 5 евро за тва , че те светвам и на ЛС няма се излагаш :)))
цитирай
40. tili - По липса на виолончело;-)))
22.01.2010 16:52
избирам флейта. Кога ще качваш отговорите?
цитирай
41. bapha - ametist
22.01.2010 17:03
абе моме гиздава, ти наместо да съ тенкваш пред мени че тъ светвам на златни слова , ми усука сополите унизително с думички... MundStück... това звучи гордо... (Mund- уста, Stück- парче) ... Ай сега мъ светни как шси устая аз флейтата без мундщюк, а? Ти онези по концертите не ги гледай, те и за мъже са правени... А сега прочети как почва тоз пост, там нещо "само за жени" пише че е теста... аз моята флейта на друго и не смятам да я тествам, тъй да знайш... а питтяхту евро имам вече няква идея как да си ги прехвърлим ;)
цитирай
42. drebosycheto - хаххахха ...
22.01.2010 17:20
Алелуя , оцелях в тоя Безобразен СтуДДДДДДДДДД :) зззззззззззззз . Извинетеееееееееее тук да не е агенция за запознанства ? :):):) хахахаха " Млад цигулар търси , контрабасистка с инструмент да правим любовен дует . Ако може пращайте снимка ... на Контрабаса " :):):) хахаххаха
цитирай
43. ametist - олеее ;)
22.01.2010 17:28
bapha написа:
абе моме гиздава, ти наместо да съ тенкваш пред мени че тъ светвам на златни слова , ми усука сополите унизително с думички... MundStück... това звучи гордо... (Mund- уста, Stück- парче) ... Ай сега мъ светни как шси устая аз флейтата без мундщюк, а? Ти онези по концертите не ги гледай, те и за мъже са правени... А сега прочети как почва тоз пост, там нещо "само за жени" пише че е теста... аз моята флейта на друго и не смятам да я тествам, тъй да знайш... а питтяхту евро имам вече няква идея как да си ги прехвърлим ;)


сега забелязах, нд-то, което като съм ти прелиствала комента някак се е скатало. Тенквя ти , особено за екзотиката в Stück ... разбрах и очаквам транзакцията с 5-иху-ахуту евро ;)))
цитирай
44. анонимен - Емче,
22.01.2010 17:38
давай тупаните....:))
цитирай
45. karambol5 - Русалке, Петрова, точно щях да п...
22.01.2010 17:39
Русалке ,Петрова , точно щях да питам за цигулките ;)))
Ма естествено ,че си първа....ти друга няма как да си :)))
/ отивам с петте евра послушно :))) /
цитирай
46. sowhat - мили дами
22.01.2010 17:53
// господа вий стойте тиху и търпеливо в ъгъла
отивам да метна едно безкофеиново кафе ли водка ли и на връщане , ши дойда да ви огрея с резултатите.
благодаря на всички, които се включиха
много забавно стана наистина.
имайте търпение, няма да боли.
до скоро ))))))))))))))))))))))
цитирай
47. sowhat - а само да вметна
22.01.2010 17:54
че и аз си паднах по тъпаните.
да не кажете после, че Соу не си призна.
признавам си без бой
хахахаха
цитирай
48. drebosycheto - и аз ... забравих ..
22.01.2010 17:57
sowhat написа:
че и аз си паднах по тъпаните.
да не кажете после, че Соу не си призна.
признавам си без бой
хахахаха
да кажа чи аз съм по ударните ! :) има си Хас :)
цитирай
49. kasnaprolet9999 - аз бих избрала флейта,
22.01.2010 18:00
бих искала да мога да свиря като Орфей :)))
цитирай
50. rumi4ka - Ба-ра-ба-ни!!!!!!
22.01.2010 18:36
за мен, моля!
цитирай
51. tili - То не бе кафе, то не бе водка!
22.01.2010 19:07
Не смея да близна да кусна, че да не изпусна тълкованието !!!
цитирай
52. elineli - Еми:))))
22.01.2010 19:40
Усмихната цигулка съм.Веднага казвам защо.Незнам как стана ,но прочетох отговора на къснапролет като-искам да свиря НА Орфей, за което и се извинявам ,но от това не ми е по малко смешно :)))))))))))
цитирай
53. gauri98 - няма начин просто да не са барабани ...
22.01.2010 20:13
няма начин просто да не са барабани :)
цитирай
54. lubima - хаха много ми се ще и цигулка и бар...
22.01.2010 20:42
хаха много ми се ще и цигулка и барабани.....само едното ли да избирам сега....хм....айде ...нека е цигулка))).....сега вече нямам търпение да пуснеш отговорите)).....
цитирай
55. kasnaprolet9999 - Аз съм доволна от
22.01.2010 21:01
твоя тест, напълно съвпада с моите предпочитания, нека пак да ми се смеят, че искам да свиря като Орфей.
цитирай
56. karambol5 - Сега да си казва коя беше цигулка ? ...
22.01.2010 21:03
Сега да си казва коя беше цигулка ? Петрова ,за теб зная :))))
цитирай
57. drebosycheto - хахахах ....
22.01.2010 21:09
това си е прекрасно , какво повече от това има какво да се учи Соу :) 1/10 та все пак чудесно е аз също съм с ударните и като един истински Скорпион , нямам търпение :) Благодаря " Да те развържа ли ... " както се казва след секс :):):):) Супер си , благоадря посмях се и аз :)
цитирай
58. sowhat - хаха дребосъче
22.01.2010 21:14
аз като истински стрелец съм виртуоз на удар(н)ите.

карамбол, дай 15 евра
пролет, радвам се че се кефиш
)))))))))
цитирай
59. drebosycheto - хахахаха
22.01.2010 21:21
Разкош ... ще удрям с чаша водка по масата скоро аз !!! :):):):) уиииииививиививив Пък и с Митко се договорихме , каза че не си пила на плажа , има много за наваксване ;)
цитирай
60. анонимен - Ахахахаха
22.01.2010 21:33
Мноооо съм користна шъ знаиш....а и не съм разкрепостена.....:))))))))
цитирай
61. shaffi - здравей,
22.01.2010 21:35
в този късен час се включвам и аз..
с това стихотворение от детството ми:
Там под старата върба,
става дружна веселба-
пее жаба жабурана, лиса бие барабана,
а едно мишле отпред бордро свири на тромпет,..
н о заръси ситен дажд, пръснаха изведнъж..
само жаба жабурана да си пее там остана...
моя вот в твоя блог, макар и закъснял е...
винаги съм била първа цигулка-...по-важното да си
в оркестъра,нали?!!!

лека вечер
цитирай
62. sestra - Ууу, шашнах се.
22.01.2010 21:36
And I`m not the only one. Разкрити сме, дами! Ще трябва май да сменяме стратегията ;)))
цитирай
63. sowhat - хахаха, ама е готино нали
22.01.2010 21:47
момичета )))))))))))))))
цитирай
64. bambola - много рано си пуснала отговорите мaaaaaaaa :),
22.01.2010 21:51
вие в петак не работите ли кво стана...ами аз преди да прочета резултатите, истина ви казвам, си избрах цигулката, а после може и квартет да стана, ако нема место и песни мога да пея и тоя instrument го владея :)

цитирай
65. drebosycheto - :)а лелееее ....
22.01.2010 21:53
ееееееее ние толкова ги чакахме , ти рано :) Пък и кой в БГ в петък работи до късно ? :) хахаха Ден на Майстора е :) хахаха Соу , пресуших почти цяла бутилка с вино тук :) Чета те и не мога да ти се нарадвам :) Бравоскааааааааааааааааа
цитирай
66. ametist - шът, мъ
22.01.2010 22:00
sowhat написа:
аз като истински стрелец съм виртуоз на удар(н)ите.

карамбол, дай 15 евра
пролет, радвам се че се кефиш
)))))))))

над 10 евро ги облагат с данък и ше трябва да му внасяме в НОИ здравни :)))), задоволявай се с малки , но чести суми и оркестърът да е квартет, че по малко излизат командировъчните, хаххаа, смисъл аз вече готвя тур-не и примоция на CD-то :))
цитирай
67. sowhat - дребен аз съм на водка с
22.01.2010 22:03
касис,
наздраве
уговорката с митето си остава )))))))))
цитирай
68. tili - Че къде прочетохте резултатите!
22.01.2010 22:33
Или на мен вече ми се мержелее пред очите, защото - я кое време стана и аз да си стоя без питие. Отнюд!!
Соу, кажи си! И кой пие водка с касис! Перверзия, почти като флейтата. Водка се пие с грейпфрут или чиста - като Ава Гарднър! Какво сте учили, бе, Боже, кой ви даде дипломите !!!
цитирай
69. bambola - xaxa
22.01.2010 22:39
водка се пие със всичко, само дето ние и още едни хора я пием без нищо, гола и истинска, без лед дори, студена :) резултатите в самия пост ги е цапнала.

да си призная че винаги сам си падала по саксофонисти, не знам защо ама голема тръпка ми е този инснтрумент, да го включиш във теста за мъжете за утре :)


цитирай
70. drebosycheto - ...:) моята
22.01.2010 22:55
ще е с Тоник, но днес , както вече стана ясно ... Топля душичката с Вино :) А за Скасаа-а нямам думи ! Фенка съм на Джаза и на Сакса ! :) Поздрав
цитирай
71. tili - Мноо хитра тая Соу, бе!
22.01.2010 23:04
Дребосъче - ето ти за награда един от най-великите саксофонисти - Джон Колтрейн. Enjoy!
http://www.youtube.com/watch?v=kUzFbT5JT1M
иначе - както си и предполагах - надявах се на изненадкааа ;-)))
цитирай
72. drebosycheto - :)tili]Дребосъче - ето ти за награда един от най-великите саксофонисти
22.01.2010 23:17
иии кефффффф !!! ЩЕ се размажа тотално , просто вече спокойно мога да си легна и да знам , че още нещо красиво ми се е случило:) Стахотно ! Благодаря , ето и за теб една моя приятелка с найното парче . Надявам се да ти хареса ! Аз лично я обожавам :) Нека е поздрав за всички ! http://www.youtube.com/watch?v=kLGPp0_r31w
цитирай
73. tili - Много сладки и живи!
22.01.2010 23:33
Благодаря, лека нощ ;-))) Всичко е красиво и най-вече - сънищата, лекааа!!!
цитирай
74. ametist - Drebosyche, Tili ;)
23.01.2010 00:01
http://www.youtube.com/watch?v=jBupII3LH_Q

Лека и пивка *
цитирай
75. diso - Тук надушвам дискриминация:)))
23.01.2010 00:28
Тук надушвам дискриминация:)))
цитирай
76. dorichela - Ех, цигулките как се раздаваме!! ...
23.01.2010 03:02
Ех, цигулките как се раздаваме!! :):):)
цитирай
77. karambol5 - Ай се 15 евра. . . . . . . . и що ? Щот искам ...
23.01.2010 10:24
Ай ся 15 евра........и що ? Щот искам инфо за цигулките ли ?
цитирай
78. анонимен - Ха ха ха и аз съм използвала секса ...
23.01.2010 10:32
Ха ха ха
и аз съм използвала секса за користни цели.
Брех да му се ненавиди. Що пък не си спомням дека ми е лимузината, къщата с 20 спални , пък от почивката на Карибите хич и спомен нямам :)
цитирай
79. mamas - Голям купон е било!
23.01.2010 12:02
Обичам звука на цигулката... Избрах си я без задна мисъл (в смисъл без да се влияя от резултата) - голямата ми ученическа любов свиреше (и още свири) на цигулка. Та затуй... ама и в голяма степен съвпада с личните ми предпочитания...
цитирай
80. mikino - Хахахаха
23.01.2010 14:05
russaliq написа:
Първа!

Това ми хареса!
И аз и аз!
"Моля не стреляйте по цигуларя, той толкова може" :))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6320800
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930