Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2010 13:12 - обиците ми
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9671 Коментари: 51 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
от доста време вече не нося обици.
не че не ми отиват.
не че нямам.
сега като се замисля, преди да се омъжа нямаше ден, в който да не нося обици.
имах най различни - от люлки за папагалчета според тате, до уникатни арт такива които обожавах да си купувам от градинката пред Кристал или от старият град в Пловдив.
мисля, че още стоят някъде из домовете ми , в стара мраморна кутия покрита с червен плюш
ама че упадъчно, хаха :)))

не помня кога спрях да нося обици.
може би, когато житейските обици ми станаха повече от достатъчно.
е както и да е, това е напълно в реда на нещата
но преди малко взех решение:
ще си купя обици.
отново.
и този път ще ги нося.
да речем от днес, ще ги нося .
вместо житейските.

защотоооо , ами защото мога да простя.
но няма да забравя.

:)))

носете си обиците момичета.
не само житейските.





Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. shaffi - привет,
21.01.2010 13:23
придават на нас дамите по-секси вид..ех, скоро изгубих своята --но ме подсети с това да си взема нови, още по-красиви..лек ден
цитирай
2. hope17 - А така, Еми,
21.01.2010 13:23
не е лесна тази работа, ще знаеш, и аз прощавам, но никога не забравям...така съм устроена, и понякога се питам как изобщо тогава изчиствам някой човек или спомен, от съзнанието си, ненатрупвайки тъга, ненатрупвайки лоши мисли, нетрупайки обида, незабравяйки...
Все пак, носи си обиците, и ги сменяй, едните с другите, нали смисъла е в наглед дребните неща :) Красив и обичен ден :))
цитирай
3. theoldben - So,
21.01.2010 13:25
Какъв е този сексистки призив? И момчетата могат да си ги носят:))
цитирай
4. sowhat - именно
21.01.2010 13:31
shaffi написа:
придават на нас дамите по-секси вид..ех, скоро изгубих своята --но ме подсети с това да си взема нови, още по-красиви..лек ден

едни нови обици правят деня по чудесен :)))
цитирай
5. sowhat - да, Тони не събразих
21.01.2010 13:33
theoldben написа:
Какъв е този сексистки призив? И момчетата могат да си ги носят:))

:))
но скоро не съм срещала мъж с обици, вероятно там е причината :)))
цитирай
6. sowhat - мда Рени
21.01.2010 13:35
hope17 написа:
не е лесна тази работа, ще знаеш, и аз прощавам, но никога не забравям...така съм устроена, и понякога се питам как изобщо тогава изчиствам някой човек или спомен, от съзнанието си, ненатрупвайки тъга, ненатрупвайки лоши мисли, нетрупайки обида, незабравяйки...
Все пак, носи си обиците, и ги сменяй, едните с другите, нали смисъла е в наглед дребните неща :) Красив и обичен ден :))

точно това казвам :)))
светло да ти е
цитирай
7. ianchefff - аз пък
21.01.2010 13:36
няма да нося никакви обеци!
цитирай
8. bamby13 - Много правилно решение!! Това е ...
21.01.2010 13:36
Много правилно решение!! Това е един чудесен аксесоар! Но внимавай, когато си с кожено яке с висока яка, а обеците нямат предпазител, често се губят. Само едната, разбира се, по законите на Всемирната гадост. От личен опит ти го казвам.
цитирай
9. drebosycheto - сега и Дребното да каже :)
21.01.2010 13:38
Аз пък даже дупки си нямам :) Понеже , явно от малка съм отказала да нося каквото и да е бреме . Противила съм се като магаре на майка ми и баба ми , когато съм била бебе дори... Като както всички знаем , добре познматия обичай със златните обечки на малките моиченца ! :) хихихи и от тогава до сега , ушичките си не ги давам , и бемето не го ща ! :) Иначе ги харесвам на ушите на другите ... Особено , когато са по Арт :) Гушка Соу ;)
цитирай
10. flyco - :)
21.01.2010 13:38
обици или обеци това е въпроса
цитирай
11. sowhat - уф, ама нито една ли бро?
21.01.2010 13:39
ianchefff написа:
няма да нося никакви обеци!

поне една мъничка?
ь?
моля?
цитирай
12. sowhat - бамбс
21.01.2010 13:41
bamby13 написа:
Много правилно решение!! Това е един чудесен аксесоар! Но внимавай, когато си с кожено яке с висока яка, а обеците нямат предпазител, често се губят. Само едната, разбира се, по законите на Всемирната гадост. От личен опит ти го казвам.

замисляла ли си се колко е гот да си с две различни ?
освен че подхожда на породата ни :)))
нямам такива якета аз

и се надявам че и да губя обици, ще го правя красиво ))))
цитирай
13. ianchefff - добреее,
21.01.2010 13:43
една мъничка може.
:)
цитирай
14. sowhat - здрасти мъничо
21.01.2010 13:45
drebosycheto написа:
Аз пък даже дупки си нямам :) Понеже , явно от малка съм отказала да нося каквото и да е бреме . Противила съм се като магаре на майка ми и баба ми , когато съм била бебе дори... Като както всички знаем , добре познматия обичай със златните обечки на малките моиченца ! :) хихихи и от тогава до сега , ушичките си не ги давам , и бемето не го ща ! :) Иначе ги харесвам на ушите на другите ... Особено , когато са по Арт :) Гушка Соу ;)

правилно.
не ти трябват, мисля
и може би е по добре така - да ги няма.
за разлика от неизбежните житейски. с тях животът не пропуска да ни украси.

гушкам си те :) и аз
цитирай
15. theoldben - So,
21.01.2010 13:52
Докога ще чакам да си прибереш забравените при мен? Да мина ли... да ти ги донеса? :)))хахаха
цитирай
16. sowhat - ами когато ми напомниш да ти върна
21.01.2010 13:56
theoldben написа:
Докога ще чакам да си прибереш забравените при мен? Да мина ли... да ти ги донеса? :)))хахаха

тия, твоите със лебедовият пух, Бен.
може ли да ти ги ползвам малко назаем :))))
хахаххаха
цитирай
17. sowhat - супер, бро
21.01.2010 13:57
ianchefff написа:
една мъничка може.
:)

ще ми я даваш чат пат нали
цитирай
18. sowhat - добре че въпроса не е
21.01.2010 14:02
flyco написа:
обици или обеци това е въпроса

друг.
по твоя въпрос има правописни речници, обърни се към тях.
те ще кажат за съществуването на дублетни форми
цитирай
19. svoboda64 - Смешно е,
21.01.2010 14:20
Но ще го кажа :) Не ми е проблемът в носенето на обици. Винаги съм избирала най-шикозните:) Или най-стилните! Онова, което ме е взривявало, е "носенето на червило". Много отдавна ме отказаха. Тогава се отказах и от грима (за добро или за лошо:) Вероятно не ми е това, което трябва да нося" :)
цитирай
20. sowhat - на мен също
21.01.2010 14:24
svoboda64 написа:
Но ще го кажа :) Не ми е проблемът в носенето на обици. Винаги съм избирала най-шикозните:) Или най-стилните! Онова, което ме е взривявало, е "носенето на червило". Много отдавна ме отказаха. Тогава се отказах и от грима (за добро или за лошо:) Вероятно не ми е това, което трябва да нося" :)

но нищо не ми е проблем
а от грима се въздържам, щото с него съм неотразима
хахаха

точно така е боди :)
цитирай
21. ianchefff - е па,
21.01.2010 14:25
разбира се, не ставай смешна бе, бро.
:))))))))))))))
цитирай
22. drebosycheto - ох ама
21.01.2010 14:29
как ми се иска да кажа нещо по - умно ама на ... Не случайно Мечо Пух ми е един от любимците , понеже е малко глупаво мече :):):) Не знам как го правите и ти ,и Митко . Не ми и трябва да знам! Важното е че се радвам, че ви има ... уникални сте ! Искам така някаък си да кажа нещо по - така .. ама като седнем на маса ще си го кажем :) хихихи стаОтна си ;)
цитирай
23. sowhat - хахаха
21.01.2010 14:29
ianchefff написа:
разбира се, не ставай смешна бе, бро.
:))))))))))))))

станахме като братчедите , бро :)))))))))))
цитирай
24. sowhat - другият път, като намине насам
21.01.2010 14:31
drebosycheto написа:
как ми се иска да кажа нещо по - умно ама на ... Не случайно Мечо Пух ми е един от любимците , понеже е малко глупаво мече :):):) Не знам как го правите и ти ,и Митко . Не ми и трябва да знам! Важното е че се радвам, че ви има ... уникални сте ! Искам така някаък си да кажа нещо по - така .. ама като седнем на маса ще си го кажем :) хихихи стаОтна си ;)

или си взимаш раницата и идваш или аз се вземам и идвам
и правим мазало :)))
обещавам
цитирай
25. drebosycheto - ...Иупииииииии
21.01.2010 14:39
Ей така най-обичам ! :) без мнооо планиране ... отивам на автогарата .. плюнча си пръстчето, затварям очи и където оставя отпечатък там съм ! :):):) СУПЕРСКООООООО ще си го Размажем :)
цитирай
26. sowhat - хих
21.01.2010 14:42
договорихме се значи, без обици и планове :)))
цитирай
27. doriana - А може ли пиърсинг? (На Дориана н...
21.01.2010 14:43
А може ли пиърсинг? (На Дориана направо ще й пръснат гейзера шефовете ако я видят с пиърсинг..."То в това е тръпката" - си рече тя и хукна да дири татуирани хубавци с игли и спирт подръка..)
Хехехехаееееееееее
цитирай
28. sowhat - хахаха
21.01.2010 14:44
квот кажеш дори -ан , на теб ще ти преживея и пиърсинга даже :)))))))))))
цитирай
29. drebosycheto - хахахахха
21.01.2010 14:46
за Татуирането съм за :) Даже имам някоя си рисунка :) Пък за гейзера и шефовете , просто им обясни че си така да се каже по - артистична и натурата ти го изисква :):):) хахахахах Успех
цитирай
30. sowhat - аз още го обмислям това с татуто в
21.01.2010 14:47
момента в който го фокусирам, ще си плясна едно.
ей така за разкош и скандал :))
цитирай
31. miaa - Здравей Соу!
21.01.2010 14:48
За мен са знак, белег..
нещо, което те отличава от другите!
Ако знаеш колко говорят за човека, който ги притежава! Усмивки:)))))))))
цитирай
32. sowhat - здрасти мия
21.01.2010 14:49
сигурно си права, така смятам и сега се чудя, защо ги зарязах и как.
може би са си чакали подходящото време и настроение
:))))))))))
цитирай
33. drebosycheto - ...така де ...
21.01.2010 14:50
За разкош :) това му е идеята , а пък фокуса на мен ми идва след ... падения в бездната на собствените си неподозирани душевни канали ... без причина не е интересно , като си има "стори" си е друго яче :)
цитирай
34. doriana - за Татуирането съм за :) Даже имам ...
21.01.2010 14:52
drebosycheto написа:
за Татуирането съм за :) Даже имам някоя си рисунка :) Пък за гейзера и шефовете , просто им обясни че си така да се каже по - артистична и натурата ти го изисква :):):) хахахахах Успех

Аз квот и да им обяснявам, те няма да вдЕнат, ама карай...Но едно татуу може, няма да е видно за шефски очи. Ще е рисунка на една зяпнала змийска уста, а топографията - точно там, дето разни змии погиват - в устата на Звяра и женската философия, да ги е...а и шефовете....
цитирай
35. drebosycheto - Аз квот и да им обяснявам...
21.01.2010 14:58
хахахаха Това да се чува ! :) хахаха
цитирай
36. bamby13 - Много правилно решение!! Това е ...
21.01.2010 15:29
sowhat написа:
bamby13 написа:
Много правилно решение!! Това е един чудесен аксесоар! Но внимавай, когато си с кожено яке с висока яка, а обеците нямат предпазител, често се губят. Само едната, разбира се, по законите на Всемирната гадост. От личен опит ти го казвам.

замисляла ли си се колко е гот да си с две различни ?
освен че подхожда на породата ни :)))
нямам такива якета аз

и се надявам че и да губя обици, ще го правя красиво ))))


Не само съм се замисляла, но и в пуберските си години само така се носех, ама не днешно време??? на стар г-з, зелен бъз не върви! хахаха
Сигурна съм, че каквото и да правиш, го правис с финес :-*
цитирай
37. sowhat - щурла :))
21.01.2010 15:36
bamby13 написа:
sowhat написа:
bamby13 написа:
Много правилно решение!! Това е един чудесен аксесоар! Но внимавай, когато си с кожено яке с висока яка, а обеците нямат предпазител, често се губят. Само едната, разбира се, по законите на Всемирната гадост. От личен опит ти го казвам.

замисляла ли си се колко е гот да си с две различни ?
освен че подхожда на породата ни :)))
нямам такива якета аз

и се надявам че и да губя обици, ще го правя красиво ))))


Не само съм се замисляла, но и в пуберските си години само така се носех, ама не днешно време??? на стар г-з, зелен бъз не върви! хахаха
Сигурна съм, че каквото и да правиш, го правис с финес :-*


ще видим до довечера какво ще измисля
но утре сутринта ще имаш фотоматериал )))))))))))
цитирай
38. sowhat - алоооууу дребосъче и дори
21.01.2010 15:37
откъде тръгнахме , где уйде конья у рякътъ ))))

са за змии или за обици ще си говорим, а ?:)))
цитирай
39. karambol5 - МММ започвам да се размечтавам за ...
21.01.2010 16:28
МММ започвам да се размечтавам за красиви жени с татуси на някои местенца :)) Добре скрити от вражи погледи ,но не и от моя ;)))
цитирай
40. sowhat - хм
21.01.2010 16:43
а за обици карамбол?
цитирай
41. karambol5 - Като нищо ще си продупча ушетата, за ...
21.01.2010 16:55
Като нищо ще си продупча ушетата ,за да съм по-вървежен :))) Казват ,че жените много си падали по мъже с обици :))) Ще се изтипосам с едни халкички за чудо и приказ . Ма ще се колосам с такива с камъчета ,,че да ми бляскат когато ходя ;))
цитирай
42. sowhat - хаха, ще припадна
21.01.2010 17:44
ако ми блеснеш в камъчета обещавам :))))))))))
цитирай
43. анонимен - соу,
21.01.2010 19:24
не ги свалям никога - да тежат и да напомнят за житейските.
Сигурно лесно прощавам, защото бързо забравям тежестта на тия, вторите. Затова все нови, като с абонамент, ми висват. :)
цитирай
44. bambola - :)
21.01.2010 19:24
еeex градинката пред Кристал, от там си купих едни перуански дълги и шарено- дрънчащи носеха по онова време,нещо като три висящи неща на една пръчица, едната се скъса и я измислих като една дълга, захващайки двете останали висящи неща, така че са еднакви но различни, наскоро си ги сложих след толкова години още ги пазя,дрънкат и светят и ме попитаха от къде имам това бижу?, направо от Перу???, не от още по-далеч, от Кристал.
Има неща които съдържат магията било на носталгия, било на спомен, все по-лесно е да простим и скоро ще започнем и да забравяме това което не искаме,така че.... :))))))


цитирай
45. magnoliya - Обеците . . .
21.01.2010 21:00
Аз като завърших средното си образование, започнах работа и с първата заплата си купих комплект сребърни обеци и пръстен. Като се омъжих бабата на съпруга ми ми подари нейните обеци, изработени по поръчка от нейната свекърва. Това беше голям жест за мен - да подариш нещо толкова лично, подарено от свекърва ти. Тогава ги сложих и не съм ги махала от ушите си. Ако синът ми се ожени докато съм жива ще ги подаря на снахата. А тя ще си реши дали да ги носи, това ще е неин избор.
цитирай
46. sowhat - да Ел чудеснице
21.01.2010 21:00
има, в спомените ни има магия и не само, и не само това ... )))
цитирай
47. sowhat - много мило е това
21.01.2010 21:01
magnoliya написа:
Аз като завърших средното си образование, започнах работа и с първата заплата си купих комплект сребърни обеци и пръстен. Като се омъжих бабата на съпруга ми ми подари нейните обеци, изработени по поръчка от нейната свекърва. Това беше голям жест за мен - да подариш нещо толкова лично, подарено от свекърва ти. Тогава ги сложих и не съм ги махала от ушите си. Ако синът ми се ожени докато съм жива ще ги подаря на снахата. А тя ще си реши дали да ги носи, това ще е неин избор.


много )))
цитирай
48. sowhat - хубаво е това, анимо , хубаво
21.01.2010 21:03
animo написа:
не ги свалям никога - да тежат и да напомнят за житейските.
Сигурно лесно прощавам, защото бързо забравям тежестта на тия, вторите. Затова все нови, като с абонамент, ми висват. :)


обици и уроци
но не ми се ще все да забравяме и едните и другите :)))
цитирай
49. dressy - една
21.01.2010 23:20
истинска жена тр да има и висящи обици-казвала съм ти:))
ха дано прифанеш на финала баси
цитирай
50. drebosycheto - Чудесна ...
22.01.2010 00:43
вечер . Аз казвам лека нощ и прекрасни сънища ! Гушкам да е топло и уютно ;)
цитирай
51. анонимен - СоуWHAT :p щи кажа нещо ама няма ми се сърдиш..
22.01.2010 10:25
..Дано даНе ми се де (по сръднята хъхъ) сига слушай.., та кат та четох и ми изплува нещо в мръсотията на съзнанието моето :) ама ако искаш мъ изтрий де, няма да ти се разсърдя след туй дет шъ го издухам тука.. та виж кво мацка слагай обиците щоту иначе работата сириозна става.. нали знаеш това е почти като да спре една жена да съ излизва с червило.. извода на спирачките по червилото нали го знаеш, та същия по спомен шъ го изритам: "Спре ли една жена да си слага червило значи се е сбогувала със свирките.." ъъъъъ тва да ти кажа го научих от едно бабе, ама бабе кат ти казвам представяй си я начервосана, натакована ама отвсякъде хъхъ.. :p ай готин ден с мен без мен все тая :))
да съ курвите щот иначе шъ въ гърбим ний мъжагите
хъхъ бъзикам се
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6319691
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930