Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2010 07:27 - интернационалният ден на "обичам те"
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 20473 Коментари: 47 Гласове:
25

Последна промяна: 19.01.2010 09:50


Срещам те...   Слушам те...   Говоря ти...   Прегръщам те...   Целувам те...   Притежавам те...   Притискам те...   Обсебвам те...   Поглъщам те...   Задушавам те...   Обичам те?   Из „Приказки за размисъл”, Хорхе Букай

вчера получих това съобщение.

Утре е интернационалният ден на "ОБИЧАМ ТЕ!" Ако си получил това, означава, че някой те обича. Прати това на 20 човека за 10 минути и утре ще бъде най-хубавият ден от твоя живот, нещо прекрасно ще ти се случи в последния момент, ако скъсаш веригата ще бъдеш човекът най-мразен, само копни и изпрати.

обичаш ли ме наистина, ако ме караш да спамя приятелите си ?
ако ме ограничаваш в рамките на 10 минути и 20 човека?
защо прекрасните неща трябва да ми се случват in the last minute  все едно съм тръгнала на пътешествие.

колко евтино и безполезно размахваме думите.
все едно са семки на килограм.
като че ли тая дума няма никакъв символизъм, а е просто поредната куха декларация.

не ме поглъщай, безполезно е.
остави ме да дишам.
да Те дишам.
просто ме обичай и ми позволи да Те обичам.






Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. doriana - Обсебена си, мила, от Х. Б. Тия дни си ...
19.01.2010 08:38
Обсебена си, мила, от Х.Б. Тия дни си носталгична!
Усмихни се!
:)))) Виж мен - :))))))))))
цитирай
2. gothic - :))))
19.01.2010 08:58
:))))
цитирай
3. mariani - Честит
19.01.2010 09:03
празник, sowhat :)
Дишай...обичай...бъди обичана...
цитирай
4. weki1968 - :))))
19.01.2010 09:04
:))))
цитирай
5. sowhat - хахаха, дори ан
19.01.2010 09:08
doriana написа:
Обсебена си, мила, от Х.Б. Тия дни си носталгична!
Усмихни се!
:)))) Виж мен - :))))))))))


няма грам носталгия в мен
напротив
летя и летейки трансформирам натрупаната печал :)))))))))
цитирай
6. sowhat - гот, какви са тези усмивки
19.01.2010 09:10
gothic написа:
:))))

само, м?

така ли се коментира задушаването на любимия ? :Р
цитирай
7. sowhat - мариани това не е никакъв празник
19.01.2010 09:13
mariani написа:
празник, sowhat :)
Дишай...обичай...бъди обичана...

това е просто поредното спам съобщение, подобно на всички идиотски писма, с които те заплашват - не късай веригата, щотоооооо
ше видиш ти кво ще ти се случи!?!

и понеже идеята е да се пообсъдят нещата - идиотско е да има ден на " обичам те" - трябва всеки ден да го чуваме и казваме

а още по идиотско е
да твърдиш че обичаш някого, и да го заплашваш с 10 минути и някакви перфидни наказания, ако не ти отговори
цитирай
8. sowhat - венци, ти като един обесебен от несподелената любов
19.01.2010 09:17
weki1968 написа:
:))))

само усмивки ли ще ми пращаш, а?
цитирай
9. mariani - :)
19.01.2010 09:17
Знам, че не е :))) Надрасках го, за да не забравяме да се хилим на такива "обичливковци" ;)
Спор няма - само идиот би измислил такъв ден...
цитирай
10. sowhat - даммм
19.01.2010 09:23
mariani написа:
Знам, че не е :))) Надрасках го, за да не забравяме да се хилим на такива "обичливковци" ;)
Спор няма - само идиот би измислил такъв ден...


паралела с Х.Б е просто очеваден. :)))
цитирай
11. kosara2008 - бърб, бърб, втрися ма ут такова
19.01.2010 09:35
обичливо нящо-си, особено от "поглъщам те" тръпппки и ууужас...все едно главата, като първо сефте;), барабар с душата на тезгяха за назидание чи ни давам, ама хич, хич...тъкъфа обич...

здравей, душеприказчице вълшебна :)
цитирай
12. drebosycheto - ....
19.01.2010 09:35
Foreigner-I Want to Know What Love Is
цитирай
13. flyco - =
19.01.2010 09:40
и аз го получих
цитирай
14. sowhat - хаха, сладурано
19.01.2010 09:44
kosara2008 написа:
обичливо нящо-си, особено от "поглъщам те" тръпппки и ууужас...все едно главата, като първо сефте;), барабар с душата на тезгяха за назидание чи ни давам, ама хич, хич...тъкъфа обич...

здравей, душеприказчице вълшебна :)

здрасти

хубаво е такова поглъщане, стига да не е задушаващо.

така че бих казала аз, хубаво е ако всяко обичам те не завършва с въпросителна
и е толкова естествено, като начина по който дишаме. ))))

а и освен това не зависи от от това на колко човека си го препратил

хахаха
цитирай
15. sowhat - прекрасен избор дребосъче
19.01.2010 09:45
drebosycheto написа:
Foreigner-I Want to Know What Love Is

сега ще кача песента в поста :))))
цитирай
16. sowhat - и успя ли да се справиш
19.01.2010 09:47
flyco написа:
и аз го получих

за 10 те минути?

:)))))))))))))
цитирай
17. drebosycheto - : )
19.01.2010 10:01
Благодаря , така някак си дойде си с прочитането :) А за т'ва то се върти из нета от сумати време ... мисля дори , че никой не е сигурен кога е бил този ден :) А за спама ... има и по-нагли : http://www.blogmasa.com/2009/11/bg-iq-test-eu-razbirash-kolko-si-maloumen-za-skromnite-4-80lv/
цитирай
18. sowhat - хахаха
19.01.2010 10:03
има всякакви наглеци, това е ясно

само срещу 4.80 нали ?
:)))
цитирай
19. drebosycheto - да ...
19.01.2010 10:08
колко му е .. ама правиш ти маса време тест ... али , бали ... милиони въпроси , и накрая - хахахаххах дай 4,80 ! Като ти е толко Акъла ! :) Будала с будалата хахаахх Усмихнат ден Соу ;) като мине снега ще дойда да разказвам за Аватар , или ти ела да го гледаме пак и да го полеем с обилно количество Алкохол - по 4.80 , по 4.80 все ще спестиш :) хахахха
цитирай
20. sowhat - ще взема да се организирам дребосъче
19.01.2010 10:23
и да взема да дойда пък, що да не или пък ти да се наканиш, само да се свършат пустите му виелици, дочувам че днес сте в бедствено положение ))))
цитирай
21. benra - поглъщам те...
19.01.2010 10:35
задушавам те... Едно обичам те често може да бъде много натоварващо
Не и при нас, нали?
цитирай
22. drebosycheto - ...
19.01.2010 10:38
да вали сняг , доста натрупа :) и аз нали съм ентусиастче , като съм се заслила да ходя да работя :) И до къде го докарах , седя на спирката със един САК по -голям от мен и викам : " РАБОТТТТТ, РАБОТТт..." и така поработих и се прибрах в 16ч имам още една тренировка, дано тогава успея :) :) хахаха А ти ако се наканиш , ще е стаОтно! :)
цитирай
23. virginblack - az nali sym malko
19.01.2010 10:39
v tretiya svyat, vyarno li ima den na OBICHAM TE, da si sloja roklq. Hahahaha.
Obicham i pritejavam se anulirat vzaimno.
цитирай
24. sowhat - зависи Бени, зависи
19.01.2010 10:40
вероятно може, ако е едностранно, ако е изпразнено от съдържание, ако е с цел обсебване, ако е безцелно, ако е формално и още куп неща от сорта.

ако не е
би трябвало да е градация, като в пирамидата на Х.Б. в която да липсва стряскащото задушавам те.

мисля че това писание е в ролята на обицата, която да ни кара да помним
цитирай
25. sowhat - хаха, Гери, облечи си рокля
19.01.2010 11:01
virginblack написа:
v tretiya svyat, vyarno li ima den na OBICHAM TE, da si sloja roklq. Hahahaha.
Obicham i pritejavam se anulirat vzaimno.

ей така , когато ти дойде отвътре // макар че ми се струва, че няма да го направиш )))
цитирай
26. bambola - :)
19.01.2010 11:25
виж сега ирония на съдбата, това е песен на която винаги плача от години ,от векове, не знам защо точно,сигурно защото когато излезе бях лудо влюбена в първата ми Голяма любов, нали знаеш онази тинеижерската платоническа, чиста асексуално-глупава ако искаш дори:).
Не си спомням чертите му обаче, само името и че никога не му го казах, тръшках се по ъглите и изживявах някакви трусове а дори не му казах че го харсвам на баткото дето се опитвах да впечатля от разстояние :) След години го видях женен с деца и т.н., толкова ctрашно обикновен че не ми се вярваше че бях изписала името му по всичките си тетрадки и учебници и бях станала за смях пред приятелките ми....еx години :)
магьосница си ти, иначе най-лощото от всичко това е задушаването, от него започва края.

весел прекрасен вторник , обичам те :)

P.S едно предложение- пусни една допитване-верига " кога ти го казаха за псоледен път и кога го каза ти ?"

цитирай
27. sowhat - горкото ми
19.01.2010 11:25
drebosycheto написа:
да вали сняг , доста натрупа :) и аз нали съм ентусиастче , като съм се заслила да ходя да работя :) И до къде го докарах , седя на спирката със един САК по -голям от мен и викам : " РАБОТТТТТ, РАБОТТт..." и така поработих и се прибрах в 16ч имам още една тренировка, дано тогава успея :) :) хахаха А ти ако се наканиш , ще е стаОтно! :)


другият път остани и се наспи:)))
цитирай
28. sowhat - непременно ще го направя
19.01.2010 11:36
bambola написа:
виж сега ирония на съдбата, това е песен на която винаги плача от години ,от векове, не знам защо точно,сигурно защото когато излезе бях лудо влюбена в първата ми Голяма любов, нали знаеш онази тинеижерската платоническа, чиста асексуално-глупава ако искаш дори:).
Не си спомням чертите му обаче, само името и че никога не му го казах, тръшках се по ъглите и изживявах някакви трусове а дори не му казах че го харсвам на баткото дето се опитвах да впечатля от разстояние :) След години го видях женен с деца и т.н., толкова ctрашно обикновен че не ми се вярваше че бях изписала името му по всичките си тетрадки и учебници и бях станала за смях пред приятелките ми....еx години :)
магьосница си ти, иначе най-лощото от всичко това е задушаването, от него започва края.

весел прекрасен вторник , обичам те :)

P.S едно предложение- пусни една допитване-верига " кога ти го казаха за псоледен път и кога го каза ти ?"



обещавам ти
и за песента благодарностите ни са общи към дребосъчето
и я виж ти как се трансформира любовта, когато времето измие очите ни
едва ли е нещо ново
едва ли е ненаучен урок
светът не спира да се върти, колкото и товари от уроци да влачим на гърба си

винаги зад ъгъла може да ни чака още едно - обичам те

:))
цитирай
29. drebosycheto - тъй тъй ....
19.01.2010 11:37
то гоцко е само да не духаше :) хихихиих пък аз както казваха мойте съквартирантки в софия ; " Като тръгнеш на тренировка и от теб се вижда само коса и шапка ... " :) хахаха
цитирай
30. sowhat - и два камъка в джоба
19.01.2010 11:39
drebosycheto написа:
то гоцко е само да не духаше :) хихихиих пък аз както казваха мойте съквартирантки в софия ; " Като тръгнеш на тренировка и от теб се вижда само коса и шапка ... " :) хахаха

:)))
цитирай
31. drebosycheto - няма нужда :)
19.01.2010 11:46
хахах То в Сака ми има достатъчно ракети ( тип ядрени глави :) дрехи маратонки и какви ли не простотии за да ме държи на здраво стъпила на земята :)хахаха и също така силно може да подпомогне , стабилно гръбначно изкривяване :):):)хахаха
цитирай
32. allbi - да бе задушаване :)
19.01.2010 12:44
изкуствено дишане
и противогазно предпазване от околната мръсотия
ми е обичането :Р
и целогодишно :))
един ден не мож го побра ....

спамя си римуващо по въпроса
и хич не отразявам вече другия спам ;)
цитирай
33. stix - ТАЗИ ПЕСЕН ПРОВОКИРА... :)
19.01.2010 13:55
ТАЗИ ПЕСЕН ПРОВОКИРА... :)
цитирай
34. tili - Просто си слушам
19.01.2010 14:32
песента и си късам маргаритката...
Хубав ден, Соу, гледах снощи Аватар и съм готова с два примерни сценария за продълженията. Но i max се е страхотно! Още си пазя едно семенце-медузка от Дървото ;-)))
цитирай
35. sowhat - тили я сега ми кажи
19.01.2010 14:36
какво освен семенце си набра в кошницата и да се посмяла да ми се измъкнеш )))))))))
цитирай
36. hope17 - За любовта много
19.01.2010 14:40
думи не трябват, нито да й припомняме, че съществува...нито да й сочим пътя, ако ни намери за достойни, тя сама ще посочи нашия...Това е парафраза на един велик автор, но истината е, че трябва да я оставим да диша и така ние чрез нея да дишаме...обичайки...Любовта е начало, никога край...
Прегръщам те, Еми и ти се :))))))))) за Форинър...ех, години...
цитирай
37. obi4amvi - Привет на всички обичани и обичащи!!!
19.01.2010 14:49
Хубав ден, значи е днес ;)))

365 дни нека са като този!
цитирай
38. sowhat - едва ли е специален ден -обичам ви
19.01.2010 15:10
но в едно е истината 365 дни би трябвало да бъдат специални :)
цитирай
39. sowhat - точно казано Рени
19.01.2010 15:11
hope17 написа:
думи не трябват, нито да й припомняме, че съществува...нито да й сочим пътя, ако ни намери за достойни, тя сама ще посочи нашия...Това е парафраза на един велик автор, но истината е, че трябва да я оставим да диша и така ние чрез нея да дишаме...обичайки...Любовта е начало, никога край...
Прегръщам те, Еми и ти се :))))))))) за Форинър...ех, години...


нищо което е в задушаване не може да вирее свободно )))
цитирай
40. sowhat - добрееее
19.01.2010 15:17
stix написа:
ТАЗИ ПЕСЕН ПРОВОКИРА... :)

и какво провокира? )))))))))))))
цитирай
41. sowhat - е тва е приказка, Бени
19.01.2010 15:22
allbi написа:
изкуствено дишане
и противогазно предпазване от околната мръсотия
ми е обичането :Р
и целогодишно :))
един ден не мож го побра ....

спамя си римуващо по въпроса
и хич не отразявам вече другия спам ;)

да спамим само себе си , пък другите... мхм ))))
цитирай
42. sowhat - абе ти не леж на тва ухо
19.01.2010 15:23
drebosycheto написа:
хахах То в Сака ми има достатъчно ракети ( тип ядрени глави :) дрехи маратонки и какви ли не простотии за да ме държи на здраво стъпила на земята :)хахаха и също така силно може да подпомогне , стабилно гръбначно изкривяване :):):)хахаха

че като ви чета бюлетините лошо ми става ... ))))
а тук е една лежерна зима :))
цитирай
43. tili - Набрах си усмивката на Чешайърския котарак
19.01.2010 15:31
от рекламата за "Алиса" и сега ще чакам филма, за да му я върна ;-)))
Освен това ми се мъти мисъл за полет с хеликоптер над Нова Зеландия, за да видя на живо чукоглав трицератопс.
И да проверя продават ли се някъде жълтозелени лещи??? Много ще ми ходят с един синкав бронзант за лятото. Хихих, Соу, не се измъквам - съпреживявам образи и идеи ;-)))
А, и да си подновя маргаритките в градината напролет, че вече ги изпокъсах и мнооого противоречиви резултати за пустата му Любоффф ;-(
цитирай
44. flyco - ...
19.01.2010 16:02
"вие в кой свят живеете бе , тъпаци"
цитирай
45. veselinvalev - Обичам Ви, Foreigner(s)!
19.01.2010 16:50
Обичам Ви, Foreigner(s)!
цитирай
46. kosara2008 - :)))) докладвам в предверието на къснио следобяд :нито сум получавала нито
19.01.2010 18:08
препращала, какво е това ли?!

има само едничкото То-тихото, длибочко.То...бъдете любофффф.ф.ф, без много...скок подскок :)
цитирай
47. inel379 - !!!:)))
20.01.2010 10:02
Любовта е птичка лекокрила -
тя е нашата закрила!
Тя е най високата ни кота -
сбъднато послание в живота!:)

Не мога дори да допусна, че може да зависи от подобни условности!
Много настроение от мен!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6317316
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930