Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2009 08:14 - относно вятъра
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8118 Коментари: 61 Гласове:
15



след грипните пандемии и разни лични с рицинов вкус по вечерно време, напоследък с дъщеря ми влизаме в едни полемики, които очаквам да водя с възрастни хора, но не и с тийнейджър в окото на торнадото от хоромонална буря.
последният въпрос, с който ме трупяса не беше за птичките и пчеличките // много моля, тийновете днес знаят за тях много повече от нас , дори
а ме попита:

абе маме, ти как си представяш вятърните мелници?

добре че не се сети да ме фотографира с увисналото чене :))
обаче така ме замисли здраво, че викам я да ви (из)питам.

няма да ви кажа тоя път какво съм отговорила, а ще ви кажа накрая , защото не искам да ви подвеждам със собственият си отговор.

и така мами и татковци,
как се борите с ветровете си
и какви са персоналните ви вятърни мелници?

и един въпрос във видна песничка ;)





Тагове:   Относно,


Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pilcho - ...
18.11.2009 08:27
тия дни си свалих известния труд на Сервантес за ветрените мелници, както и още един негов труд, анализиращ първия. Така, де, исках да кажа "добро утро!"
цитирай
2. sowhat - добро утро пилецо
18.11.2009 08:30
надявам се вече консуело те е освободила от досадни задължения, таааа накъде викаш те духа теб вятъра? :)))))
цитирай
3. sunflower - хубаво питаш
18.11.2009 08:31
ама аз съм твърде земна за вятърни мелници. а сега съм пък в особено земен период.
така че ... викай ми Санчо Панса :))))
цитирай
4. анонимен - соу,
18.11.2009 08:35
намери ми дъвка за мозъка пак, докато се трудя. :)))

Мен ме питат повече за яйцето и кокошката ...

Благодаря ти за песничката, бях я чувала само в изпълнение на едно детенце.
цитирай
5. lubara - Поздрави, от разказа " Шестото небе ".
18.11.2009 08:36
" В квартала бързо свикнаха с необичайната дейност на наемателите. Над масата, на бялата стена беше окачено разрешителното на фирмата, с обсег на действие и дата на регистрация. За голямо учудване на всички дейността беше само една, оказана на рекламата отвън. Намиране и откриване на мечти. И най-долу още една, малко чудновата, реконструиране и ремонт на самотни вятърни мелници. Хората от квартала не си спомняха някога в радиус на стотина километра да са виждали такава чудесия. Само по морето някои от тях се бяха захласнали по едни вятърни платна, които морския бриз отдавна не въртеше. А собственик на фирмата беше човекът над средна възраст, с къса побеляла брада. Той имаше спортна походка, макар да накуцваше заради малко изтънялото си коляно. Изглежда мечтата му да бъде спортист го беше травмирала, затова незабележимо накуцваше. "
-----
" А в това време мъжът над средната възраст си мислеше да се изкачи на седмото, или поне на шестото небе сред облаците. Но не искаше да е сам, затова беше поръчал в рекламната агенция отсреща голям транспарант, канеше всички на възраст от една до сто и една годишна възраст да го последват. Освен по ремонт и поддръжка на самотни вятърни мелници той беше и специалист по откачени мечти.
Беше му интересно, година вече беше на пазара със своя продукт, нямаше резултат до сега. Имаше много запитвания, но резултат нямаше, хората искаха да си поговорят с него в офис. Хората искат да бъдат авторитетно обслужени, дори да бъдат излъгани, друго е да ги излъжеш в офис. А не някъде из парка.
И сега си беше поставил задача да види колко желаещи ще се явят, когато им предложи новата си откачена мечта.
Да се покачат там горе, при звездите, където няма охранители, няма депутати, няма излъгани мечти. А където има дух, където има живот, където е лесно да мечтаеш, защото ще ти е нужно толкова малко. Надяваше се да не бъде сам, защото и той беше само един обикновен мечтател.
Там горе, на седмото, или поне на шестото небе! "

цитирай
6. sowhat - скъпи санчо
18.11.2009 08:38
sunflower написа:
ама аз съм твърде земна за вятърни мелници. а сега съм пък в особено земен период.
така че ... викай ми Санчо Панса :))))

вярвам в твоят земен период, но съм сигурна че си преборила поне 150 мелници. я вземи и сподели за една, знам че го умееш :))
цитирай
7. theoldben - Добро утро So,
18.11.2009 08:40
Нека цитирам нещо:

1. Бъди безгрешен в словото си
Говори честно. Казвай само това, което мислиш.
Не използвай словото, за да се самоохулваш
или за да охулваш другите.
Насочи силата на словото към истината и любовта.
Ако проумееш, че словото има силата да твори,
че това, което казваш,
подготвя твоето бъдеще и бъдещето на другите,
ти ще станеш по-отговорен и към себе си, и към света.
Словото има силата на магия:
бяла или черна - зависи единствено от Теб!
Дай на словото си любов и помни, че
каквото изпратиш, това ще получиш.


2. Не приемай нищо лично
Хората не правят нищо заради теб.
Ти не си център на тяхната Вселена.
Ти си център единствено и само
на собствения си живот!
Това, което хората казват или правят,
е проекция на собствената им реалност.
Когато не приемаш нищо лично,
когато проумееш, че животът на другите
е резултат от техния избор,
тогава ти имаш имунитет срещу
мнението и действията на другите
и няма да станеш жертва
на ненужно страдание.


3. Не прави предположения
Намери смелост да задаваш въпроси
и да изразяваш желанията си.
Никой освен теб не знае твоите мисли,
затова - изразявай ги максимално точно,
за да избегнеш недоразуменията.
Ти не знаеш мислите на другите,
затова не прави предположения,
а задавай въпроси, за да избегнеш недоразуменията.
Общувай с другите възможно най-ясно,
за да избегнеш недоразумения, тъга и нещастия.


4. Винаги прави най-доброто,
на което си способен
Най-доброто, на което си способен,
е променлива величина.
При всички обстоятелства
давай най-доброто от себе си
и няма да се самоосъждаш,
самобичуваш и самосъжаляваш,
защото съвестта ти ще е чиста.


* * *

За да проумееш същността
на Четирите споразумения,
трябва да преминеш през познанието
за Опитомяването и Самоопитомяването,
за Одобрението и Справедливостта,
за личния ад на Самоотхвърлянето.
И тогава ще разбереш, че изходът е
в Четирите споразумения!

"Четирите споразумения" - дон Мигел Руис

Хубав ден от мен:)
цитирай
8. sowhat - тая песничка прекрасна анимо , е част от вятъра който подухва
18.11.2009 08:40
animo написа:
намери ми дъвка за мозъка пак, докато се трудя. :)))

Мен ме питат повече за яйцето и кокошката ...

Благодаря ти за песничката, бях я чувала само в изпълнение на едно детенце.


зарежи за малко яйцето , аз ще ти дам отговора на този въпрос, и кажи
имаш ли ветрове в главата си и кой е най страшният?
цитирай
9. анонимен - имам, соу,
18.11.2009 08:47
опитвам се да ги опитомя малко, че взиимат превес над реда вътре. :)))

Най-страшният го мисля от постинга ти за ахилесовата пета.
цитирай
10. sowhat - бен, мъдрецо следрожденен
18.11.2009 08:48
страхотни четири правила които да заковеш на стената си.
благодаря за това !

и все пак - имаш ли ветрове?
или следвайки правилата си ги пуснал да пътуват?
цитирай
11. sowhat - страхотно е любо
18.11.2009 08:49
благодаря ти за това небе.
можеш да ме пишеш откачен последовател.
цитирай
12. sunflower - е, вярно е
18.11.2009 08:51
борила съм се с вятърни мелници. вятърните мелници на вярата в доброто, справедливостта, красотата на човешката душа и любовта .... любопитното е, че ако в някои почви всичко това са вятърни мелници, на други места са истини, ясно очертани и в вкопани дълбоко в същността на вселената.

опитвала съм да се боря и с вятърните мелници на други хора, но това е още по-загубена кауза. така че .... знам ли кое е вятърна мелница и не е ли по-добре да си стои там някъде .... докато ти се бориш, ли бориш ... кой знае ... накрая може и да победиш :)
цитирай
13. sowhat - колко си ловка анимо
18.11.2009 08:53
animo написа:
опитвам се да ги опитомя малко, че взиимат превес над реда вътре. :)))

Най-страшният го мисля от постинга ти за ахилесовата пета.

но хайде, приема се и тоя отговор.
сега ще ти споделя моята стройна теория за кокошката и яйцето , изградена върху теорията на дарвин.

да преговорим - едноклетъчни, чехълчета , зелени еуглени, хрущялни риби, костни риби, земноводни, влечуги.
внимание. до тук всички се размножават чрез какво?
ами чрез яйца, как какво.
значи в някое яйце нещо си мутира и опсала излита птеродактил вместо ти рекс, а от следващото птеродактилско мутирало яйце , се появява кокошката.
та ето ти първото - яйцето, бе :))

а ты меня любиш?
цитирай
14. sowhat - или да счупиш всички копия
18.11.2009 08:55
sunflower написа:
борила съм се с вятърни мелници. вятърните мелници на вярата в доброто, справедливостта, красотата на човешката душа и любовта .... любопитното е, че ако в някои почви всичко това са вятърни мелници, на други места са истини, ясно очертани и в вкопани дълбоко в същността на вселената.

опитвала съм да се боря и с вятърните мелници на други хора, но това е още по-загубена кауза. така че .... знам ли кое е вятърна мелница и не е ли по-добре да си стои там някъде .... докато ти се бориш, ли бориш ... кой знае ... накрая може и да победиш :)

главата си , сърцето си
и да хвърлиш парчетата настрани и да кажеш - дайте салама, викайте ми санчо.

благодаря мая
цитирай
15. lubara - Хубав ден !
18.11.2009 08:57
Ти отдавна си в тази моя, а и своя класация!
цитирай
16. анонимен - а ты меня любиш? - конечно люблю! :)))
18.11.2009 08:59
А иначе теорията и на мен ми е ясна, обаче след всеки отговор като те попитат отново: "а защо така?" и това часове наред за всяка дреболийка, понякога и аз започвам да се чудя така ли е, защо е ... :)
цитирай
17. sowhat - амиии защото защо :)))
18.11.2009 09:12
animo написа:
А иначе теорията и на мен ми е ясна, обаче след всеки отговор като те попитат отново: "а защо така?" и това часове наред за всяка дреболийка, понякога и аз започвам да се чудя така ли е, защо е ... :)


и аз те любя веч горещу
цитирай
18. sowhat - :))
18.11.2009 09:19
lubara написа:
Ти отдавна си в тази моя, а и своя класация!

така е любо , благодаря
цитирай
19. pilcho - sowhat,
18.11.2009 09:38
я - рабочий. Вчера словаците празнуваха 20 години от падането на комунизЪма, днес аз подпомагам процъфтяването на империализЪма.

Всяка заплата - пирон в ковчега на агресора. Няма как (засега), трябва да се работи. Който работи - той си има Консуела... май е време пак да я викам, верно!
Ха наздраве, с второто кафе.
цитирай
20. bonvivan - добро утро, соу
18.11.2009 09:39
аз вместо да се боря с вятърните мелници,отдавна съм се ориентирал към изграждането на нови такива
нали знаеш за
алтернативните източници на енергия
възобновяеми и съответно добре заплатени
цитирай
21. sowhat - значи пилецо са искаш да ме убедиш
18.11.2009 09:41
pilcho написа:
я - рабочий. Вчера словаците празнуваха 20 години от падането на комунизЪма, днес аз подпомагам процъфтяването на империализЪма.

Всяка заплата - пирон в ковчега на агресора. Няма как (засега), трябва да се работи. Който работи - той си има Консуела... май е време пак да я викам, верно!
Ха наздраве, с второто кафе.

че те подухват само и единствено некви айбиемски ветрове ли бе?
и нито един тавански, тасмански или пирански?
тц, не ти вервам :)))))
цитирай
22. sowhat - здрасти виво
18.11.2009 09:42
bonvivan написа:
аз вместо да се боря с вятърните мелници,отдавна съм се ориентирал към изграждането на нови такива
нали знаеш за
алтернативните източници на енергия
възобновяеми и съответно добре заплатени


още като ми светна никът ти , знаех какво ще прочета.
така е
и баба знае, и кака знае, ама сиренето е с пари :)))
цитирай
23. bonvivan - да не си станала врачка
18.11.2009 09:56
вятъра е страшна сила ,соу, особено този в главата
можеш да го впрегнеш и да опънеш платната,виж ако тръгнеш да се бориш с него ,най вероятно ще те запокити право към близкия подводен риф.
харесва ми определение на павич за вътрешната му страна ,тази която остава суха когато вали
цитирай
24. sowhat - и на мен ми харесва павич, виво
18.11.2009 10:00
врачка не съм станала, но имам добре работеща интуиция, а някъде ми казват и уич :))
цитирай
25. djgator - Соу
18.11.2009 10:03
За моите мелници знаеш... Добре, че прякора ми в блога е Шерифа, а не Кихот-а :))) Дали ще порастна - не знам.
цитирай
26. sowhat - веско, знам
18.11.2009 10:04
djgator написа:
За моите мелници знаеш... Добре, че прякора ми в блога е Шерифа, а не Кихот-а :))) Дали ще порастна - не знам.

само се питам, това удолетворява ли те?
цитирай
27. flyco - ...
18.11.2009 10:09
Въпросът на дъщеря ти звучи от поста без контекст. Това предполага отговори от много широк порядък. Песничката не мога да чуя в момента.
Предполагам, че въпросът е бил повече упрек относно някаква гледна точка. Та така.
Как си представяш маме, вятърните мелници? Контрата е в смисъл, че с глава стена не се разбива, морето не е до колене и не всичко, което хвърчи се яде. Но по въпроса с мелниците може да се поспори. Човек, който си обръща мнението наляво и надясно "според вятъра" не заслужава достойно отношение, от друга страна той е от вечно оцеляващите и приспособими видове. Самата идея за еволюцията предполага промяна на гледната точка, разбира се не постоянно, не при всеки повей, тогава кога? Тук идват на помощ границите, които ти So така не обичаш. За съжаление никой не може да избяга от тях, защото следват втрещяващите въпроси за мелниците. Та границите, в случая с посоката и силата на вятъра са в зависимост от конструкцията. Ясно е, че днес никой не разчита на вятърни мелници за да си смели житото или ветроходен кораб за да се придвижи по море, освен ако не го желае изрично. Рационалното отношение към действителността ни принуждава да се съобразим с възможностите. Те не са малко, изборът на подходящата обаче зависи само от нас, защото ние лично я предпочитаме като такава. как ще я определи някой друг е вече друг въпрос, дори на вкус. Ако се спори с аргументи, относно подкрепа на собствения избор, тогава е много важно и двете страни да използват понятия, които определят еднозначно: добро и зло, ценности, здраве, щастие. Няма гаранция, че ще се стигне до консенсус но все пак това е опит за такъв, а въпросът с мелниците показва желание за разговор и несигурност в собствената гледна точка - въпреки тона :)
цитирай
28. pilcho - draga mea sowhat,
18.11.2009 10:18
Първо на първо, аз айбиемци ги напущих. Сега рАботя за конкуренцията им, а те пък от своя страна са ме пратили в един автомобилен завод - да вардя да не стане някоя пакост.
А за другите ветровеее... ей, как ме надуши!!! Баш пиратски са!!! Ама да не слагам тиганя още - живот и здраве, ще се фукам... ако е рекъл Господ.
цитирай
29. sowhat - флай,
18.11.2009 10:18
въпросът й е в контекст, но ти липсва необходимият опит, за да вържеш в едно въпроса с тинейджъра и да стигнеш до дон кихот и съответно есе по литература за 10 ти клас.
като порасне синът ти до там, ще знаеш за какво ти говоря.
но въпросите са си въпроси и есетата есета.
а без дон кихотовци светът ще е сив и скучен.
и така, да те питам аз тебе, летящият и граничният
ти като здраво стъпил на краката си и земен, винаги трезвомислещ, аджеба
защо си си избрал ник, който предполага поне вятър в ушите , ако не в крилете?

защото искаш да си надскочиш границите, младежо, не за друго.
та границите, драги ми фъркатко, ги има в момента в който ти сам, си ги наложиш и кажеш - ей до тука ми стигат на мен силите.
иначе граници няма.
след като дон кихот е приел границите // подобно сънфлауър се е превърнал в санчо.

а сега си задай въпроса, ти който си се ограничил до санчо, колко пъти си поискал да си дон кихот.
и може и да не ми отговаряш.

аз съм наясно
цитирай
30. sowhat - хехех, пилец
18.11.2009 10:22
казвай ми уич :))
айде и сос здраве със спароу и верните му последователи
и ку не те фанат, прати една кола барем, ку не може , може и кол
))))))))))))
цитирай
31. flyco - :)
18.11.2009 10:23
:)
цитирай
32. rumyrayk - :)
18.11.2009 10:26
я люблю тебя, моро му, дори их либе дих:))
ммм...за вятърните мелници- голям бизнес въртят с тях някои чичковци.
и за моята персонална ще ти кажа- мели екстра брашно, но не с всеки ;)
дай сега виртуален мечо )))
цитирай
33. pilcho - соууич,
18.11.2009 10:27
то тука само големшки коли правят -ще ти изядат ушите... ама че ти пратим, ако земат, та ги изпущят от поглед за малко :)))))))
Колкото до пиратския вятър - той е от по-друго естество...
цитирай
34. sowhat - хахахаха
18.11.2009 10:29
добро утро агапи му, съншайнският ми ти-гърррррррр, мислех че съм си пробутала всички виртуални мечовци за днес, ама за теб, винаги си имам по някое и друго меченце в резерва :)))))))))))
ако не ти стигне, знаеш къде съм си оставила другите, бягай да си гепиш едно :)))
а за теб и едно сърчице в добавка :)))

моята и твоята мелница в един и същи завод са ги правили, баси )))
цитирай
35. sowhat - така я
18.11.2009 10:33
flyco написа:
:)

цитирай
36. sowhat - абе аз съм търпеливка пилец
18.11.2009 10:36
pilcho написа:
то тука само големшки коли правят -ще ти изядат ушите... ама че ти пратим, ако земат, та ги изпущят от поглед за малко :)))))))
Колкото до пиратския вятър - той е от по-друго естество...

и имам голеееееееееееееееееееми уши.
а пък и те чакам сама да ми разкажеш, естефстевено
цитирай
37. ran - от инженерна гледна точка
18.11.2009 11:26
мелниците преобразуват праволинейното движение на река от /вятър, вода/, във въртеливо движение. За да се свърши Работата :)
да ме прощава колегата Кихот, ама с мелници не трябва да се воюва. Те не са виновни, че въртят нещо в кръг :)
непрекъснато
реката на Справедливостта просто си изисква преобразователи - да се завърти нещо твърдо, яко, несъкрушимо и да се свърши Работата.
нищо, че след въртеливото движение си в изходната точка :) - надеждата е да си на малко по-високо ниво :)
обичам обречени каузи
цитирай
38. sowhat - и аз ги обичам тия каузи, ран
18.11.2009 11:36
обаче
най много обичам някой да ми налива вода в мелницата :))
колкот до движението, нали знаеш , че е живот :))))))
цитирай
39. tili - Pusnala sam gi na chetiri posoki!
18.11.2009 11:50
http://www.youtube.com/watch?v=czrloERzERA
цитирай
40. sowhat - а така
18.11.2009 11:54
тука взе че ме върза, лили
цитирай
41. sestra - От първо чуване
18.11.2009 12:09
си представям някакви съоръжения, смилащи вятър, а от второ - големи приказливки с разпилени коси по причина на тяхната вятърничавост.
цитирай
42. tili - Mnogo ste seriozniiii!!!
18.11.2009 12:11
Q po-veselo. Na men kato mi izchezna kirilicata - da reva li ;-)))))))) Nqmaaa, vseki se bori kakto moje, naj-dobre e da ne se !!!!
цитирай
43. lubara - tili, тук има и несериозници !
18.11.2009 12:24
А прочете ли най-несериозния коментар, № 5 ?
цитирай
44. tili - Ljubo, ami az sum si
18.11.2009 12:31
gore, no ne na sedmoto nebe, a na chereshata ;-)))
Sow da me izvini ako i spamq seriozniq mood na postinga !!!
цитирай
45. kosara2008 - :)))- ммм,свежо и блонди, мечта ...
18.11.2009 12:44
зъ протоколът, молам те :

обичкам си го моя донкихотчо, той ми е ,такъв един, миличък, на моменти отчаяносамичък, за безсънието му да не говорим, за въпросите без отговори да се не питаме, че и икиндия щя дойде,още повече ми е страхът за нещата , онези,които по никакъв начин не зависят от мен/теб...не, не са вятърни мелници, имам си торнадо и скрити лимонки в моите мелници,
и когато ми натежи тяхното скриптене, скимтене, хилене...ама така разкъсващо натежи , погледът - факла хей, спирам Вятърът на мислите, оковавам го и го хвърлям в тъмница...
събуждам
вълшебните лешникотрошачки,
изтупвам от прах , онова, летящо килимче,
фръцвам се в червените ботушки,
вдишвам нещо силно дълбоко, силно марково, ахаа, разбирачката аз...
флючвам си любими звуци...и се изпълвам от въздишка-прошка,миг, миг единствен ...сме сме сме,зън зън зън...

- цар Мидас казват имал магарешки уши ;-)

цитирай
46. cefulesteven - Вятърна не знам, но повече от година ...
18.11.2009 12:53
Вятърна не знам, но повече от година живях в по-съвременна мелница. Чувствах, че съм опитомил чудовището с което се е борил един от прадедите ми.

:))))

Много красиви спомени имам от нея.
цитирай
47. sowhat - помня я тази мелница
18.11.2009 13:22
поне по разказите ти :))
цитирай
48. sowhat - хахаха,
18.11.2009 13:23
tili написа:
Q po-veselo. Na men kato mi izchezna kirilicata - da reva li ;-)))))))) Nqmaaa, vseki se bori kakto moje, naj-dobre e da ne se !!!!

по течението съм по течението съм.

хих, пишете после ще дам на дъщеря ми да ви прочете :)))))))
цитирай
49. sowhat - а от второ
18.11.2009 13:24
sestra написа:
си представям някакви съоръжения, смилащи вятър, а от второ - големи приказливки с разпилени коси по причина на тяхната вятърничавост.

сестро, ти с какво се бориш срещу вятъра?
цитирай
50. flyco - Re: 49.
18.11.2009 13:25
с бял кон
цитирай
51. sowhat - аааа без такива
18.11.2009 13:25
lubara написа:
А прочете ли най-несериозния коментар, № 5 ?

номер 5 си е един от най сериозните, любо :))
цитирай
52. sowhat - фъркатко
18.11.2009 13:27
flyco написа:
с бял кон

щи резна крилцата
хахахах
тебе като те питам нещо ми се усмихваш само , ама иначе си много чевръст от чуждо име :Р
цитирай
53. sowhat - ах тили да знаеш
18.11.2009 13:28
tili написа:
gore, no ne na sedmoto nebe, a na chereshata ;-)))
Sow da me izvini ako i spamq seriozniq mood na postinga !!!

как обичам череши през ноември :)
цитирай
54. sowhat - то и аз го обичам
18.11.2009 13:30
kosara2008 написа:
зъ протоколът, молам те :

обичкам си го моя донкихотчо, той ми е ,такъв един, миличък, на моменти отчаяносамичък, за безсънието му да не говорим, за въпросите без отговори да се не питаме, че и икиндия щя дойде,още повече ми е страхът за нещата , онези,които по никакъв начин не зависят от мен/теб...не, не са вятърни мелници, имам си торнадо и скрити лимонки в моите мелници,
и когато ми натежи тяхното скриптене, скимтене, хилене...ама така разкъсващо натежи , погледът - факла хей, спирам Вятърът на мислите, оковавам го и го хвърлям в тъмница...
събуждам
вълшебните лешникотрошачки,
изтупвам от прах , онова, летящо килимче,
фръцвам се в червените ботушки,
вдишвам нещо силно дълбоко, силно марково, ахаа, разбирачката аз...
флючвам си любими звуци...и се изпълвам от въздишка-прошка,миг, миг единствен ...сме сме сме,зън зън зън...

- цар Мидас казват имал магарешки уши ;-)


този откачен мечтател, косара , ама както каза съни, по скоро се превърнахме в санчовци и все му търсим - я края, я колая
цитирай
55. pakostinka - Хах,
18.11.2009 13:35
Соу, ето това е едно видно доказателство за крушата и дървото :))))
цитирай
56. sowhat - мани бегай пакост
18.11.2009 13:46
събирам матриал за многотомно издание
къде го сях, па кво жЪнах
:)))
цитирай
57. kosara2008 - точ в точ, дам...тирираааам е, тва си е, права е съни, но не ми харесва Санчов и тва си е
18.11.2009 18:49
sowhat написа:
kosara2008 написа:
зъ протоколът, молам те :

обичкам си го моя донкихотчо, той ми е ,такъв един, миличък, на моменти отчаяносамичък, за безсънието му да не говорим, за въпросите без отговори да се не питаме, че и икиндия щя дойде,още повече ми е страхът за нещата , онези,които по никакъв начин не зависят от мен/теб...не, не са вятърни мелници, имам си торнадо и скрити лимонки в моите мелници,
и когато ми натежи тяхното скриптене, скимтене, хилене...ама така разкъсващо натежи , погледът - факла хей, спирам Вятърът на мислите, оковавам го и го хвърлям в тъмница...
събуждам
вълшебните лешникотрошачки,
изтупвам от прах , онова, летящо килимче,
фръцвам се в червените ботушки,
вдишвам нещо силно дълбоко, силно марково, ахаа, разбирачката аз...
флючвам си любими звуци...и се изпълвам от въздишка-прошка,миг, миг единствен ...сме сме сме,зън зън зън...

- цар Мидас казват имал магарешки уши ;-)


този откачен мечтател, косара , ама както каза съни, по скоро се превърнахме в санчовци и все му търсим - я края, я колая



предпочитам си Дон - а, господар да е, той поне си мисли, че...спасява ...Света,

цитирай
58. basst - Да започнем отзад - напред - Коне...
18.11.2009 20:37
Да започнем отзад - напред - Конечно, люблю! :)
А за вятърните...най-любими са ми по държавните учреждения - наливаш от пусто в празно...и гледаш едни кисели чиновнички, все едно, че ти си виновна, че те са там и трябва да работят...:):):)
цитирай
59. sestra - си представям някакви съоръжения, ...
18.11.2009 20:43
sowhat написа:
sestra написа:
си представям някакви съоръжения, смилащи вятър, а от второ - големи приказливки с разпилени коси по причина на тяхната вятърничавост.

сестро, ти с какво се бориш срещу вятъра?


Ми не се боря с вятъра, Соу, дишам го, засега...
А белия кон... няма го, май избяга нанякъде. :)
цитирай
60. inakrein - И мен ме замисли за вятърните мел...
18.11.2009 22:39
И мен ме замисли за вятърните мелници! Те са такива, каквито сме ние. Хубаво е, че ги има, а какви са, няма значение понякога.
Поздрав!
цитирай
61. learningtogether - Всичко вече е написано, но ...
18.11.2009 23:37
Re: вятърните мелници
са цитаделите на справедливостта,
в подножието на които стои самотен рицар.

Re: По море пътувам с изключителен кеф и (само с ) вятър. Много от вас вече са летели и летят, знам. А знаете ли, че с уиндсърф съвсем реално чувстваш, че летиш? Мноого по-истински се чувства отколкото с Еърбъс !

Re: Срещу вятъра се лети чрез смяна на курса, не "по вятъра", а "срещу вятъра" - ветроходците го казват на холандски. А за да се придвижваш срещу вятъра (трудно е нали) - използваш лавировка (лавиране). В света на флуидите - водите, ветровете, друг начин няма. Нито по-практичен, нито по-тъжен
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6301801
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031