Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2009 08:15 - шапка, под която ...
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4203 Коментари: 47 Гласове:
13



Когато Соу беше на 17-19, имаше един Удо Дикшнайдер, която я караше да плаче , да се кефи или да пише.

Хм, бях позабравила онова време. Понякога твърде много порастваме. Понякога твърде много забравяме. И е прекрасно да успееш да се върнеш.

Та вчера Докси върна часовника ми назад и ме накара да изпълзя от обичайната си октомврийска дупка, да пратя мигрената си по дяволите и да се накеф максимално.

 

Никой не знае какво или кой може да ти върне усмивката. Понякога може да е случайно преминаващ непознат или една незабравена песен, от която в теб са остали незабравена мелодия, позабравени думи, и неповторимостта за усещанията.

 

Я да ви видя , помните ли любимита си песен от отрязъка 17-19, и опиянява ли ви по същият начин?

 

А това е жалкият ми опит за превод на текста с помощта на Буба, разбира се, чак толкова добра не съм :)

Ако някой може да предложи по добър вариант, благодаря .

 

И така – приемате ли ?

Accept

 

Няма време за губене

преминах през толкова много неща,

участвах във всякакъв театър

но всичко е толкова тъжно без теб

 

любовта ти изчезна,

дните са студени и сиви

и никого не мога да обичам както теб.

 

вземи ръката ми, аз ще взема душата ти

о, не казвай, че не можеш да ме обичаш повече,

момиче, нуждая се толкова много от теб

и се чувствам толкова, толкова  самотен

 

не мога да повярвам, че това е краят,

но любовните писма ги изпратих

нямат отговор – как бих могъл да си ида?

 

скъпа, дай ми любовта си,

 няма време за губене,

 скъпа върни се и махни тъгата

огрей животът ми, не губи време

знам, върнеш ли се, си моя.

 

любовта ти изчезна,

дните са студени и сиви

и никого не мога да обичам както теб.

 

вземи ръката ми, аз ще взема душата ти

о, не казвай, че не можеш да ме обичаш повече,

момиче, нуждая се толкова много от теб

и се чувствам толкова, толкова  самотен

 

 

I"ve gone so many ways

Have been (through all plays)

But everything seems so sad without you

 

Your love has (flown/run?) away

The days are cold and grey

I can"t love no one else like i"ve loved you before, before

Take my hand, i"ll take your soul

Oh, don"t say you can"t love me no more

Girl i need you so much, i feel so lonely- so lonely

 

Can"t believe this shall be the end

But the love letters i have sent

Have gone no answer- how can i go on

 

Oh- baby

Give me your love- no time to lose

Baby come back run away all my blues

Light up my life, don"t waste the time

I know if you are back then you are mine

 

Your love has (flown/run?) away

The days are cold and grey

Can"t love no one else like i"ve loved you before, before

Take my hand, i"ll take your soul

Oh, don"t say you can"t love me no more

Girl i need you so much, i feel so lonely





Тагове:   шапка,


Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. svoboda64 - Соу,
09.10.2009 08:44
Ето ти текста:


No Time To Loose

I've gone so many ways
I've been to all places
But everything seems so sad without you

Your love has flown away
The days are cold and grey
I can't love no one else like I've loved you before, before
Take my hand, I'll take your soul
Oh, don't say you can't love me no more
Girl I need you so much, I feel so lonely - so lonely

Can't believe this shall be the end
But the love letters I have sent
Have gone no answer - how can I go on

Oh - baby
Give me your love - No time to loose
Baby come back run away all my blues
Light up my life, don't waste the time
I know if you are back then you are mine

Your love has flown away
The days are cold and grey
I can't love no one else like I've loved you before, before

Take my hand, I'll take your soul
Oh, don't say you can't love me no more
Girl I need you so much, I feel so lonely - so lonely

Give me your love - no time to loose
Baby come back drive away all my blues
Light up my life - don't waste the time
I know if you are back then you are mine

А тук може да им намериш всичките думички, които някога и (ли) все още те вълнуват :)
http://www.darklyrics.com/lyrics/accept/imarebel.html#3

Лек и прекрасен ден ти желая!
цитирай
2. sowhat - мадам :))
09.10.2009 08:49
точно от тук го извадих :))
и все пак благодаря и да няма как част от оная, която съм била да не ме вълнува и днес :))
цитирай
3. ianchefff - бро,
09.10.2009 08:55
а какво ще кажеш за това парче?

http://www.youtube.com/watch?v=oi14MO71XdA

Но все пак, оригиналът си е оригинал:

http://www.youtube.com/watch?v=g1yaUpLNdfc&feature=related

Мога да умра с това парче, да правя любов, да се напивам, да полудявам, да...
Чувствам се надрусан, щастлив, пиян и лек, и още толкова много други неща.
Плаче ми се, смее ми се, реве ми се, просто нямам думи.
Бррррррррр.......:)))))))))))))

хагс.
цитирай
4. svoboda64 - Sorry, So,
09.10.2009 08:56
Заради разночетенията в скобите, реших, че си го вадила от записа по "слух":))))))))

Но като сме го удрали на спомени, да кажа, че от онези времена мен пък ме зареждаше Dancing Queen на ABBA...
цитирай
5. ianchefff - и като е тръгнало на Аccept:
09.10.2009 08:58
Run if you can...

http://www.youtube.com/watch?v=cNJ9vVnF4SA&feature=related

Enjoy.
:)
цитирай
6. анонимен - Yesssssss!!
09.10.2009 09:02
Sowhat,нямам какво да коментирам-благодаря ти ъгейн,че ме върна назад в доброто старо време,когато носех ластични дънки,изтъркана рокерия,верига и бирена бутилка в ръка еври фъкин дей :)))И всичко,което летеше-се ядеше:)))
цитирай
7. gothic - 0rth0d0x,
09.10.2009 09:04
0rth0d0x написа:
Sowhat,нямам какво да коментирам-благодаря ти ъгейн,че ме върна назад в доброто старо време,когато носех ластични дънки,изтъркана рокерия,верига и бирена бутилка в ръка еври фъкин дей :)))И всичко,което летеше-се ядеше:)))

Не е зле и сега да се пробваме да гепваме по нещо летящо. Ей тъй, да не забравим как става :)

цитирай
8. анонимен - Ха ха ха...
09.10.2009 09:06
gothic написа:
0rth0d0x написа:
Sowhat,нямам какво да коментирам-благодаря ти ъгейн,че ме върна назад в доброто старо време,когато носех ластични дънки,изтъркана рокерия,верига и бирена бутилка в ръка еври фъкин дей :)))И всичко,което летеше-се ядеше:)))

Не е зле и сега да се пробваме да гепваме по нещо летящо. Ей тъй, да не забравим как става :)



Да,братко - не трябва да губим форма:)))
Готин ден,Готик!!!
Готин петък и на всички,които се кефят на страхотнот парче.
И,байдъуей - Соу,мени тенкс за превода...!!!
цитирай
9. sowhat - бро, аз също
09.10.2009 09:15
ianchefff написа:
а какво ще кажеш за това парче?

http://www.youtube.com/watch?v=oi14MO71XdA

Но все пак, оригиналът си е оригинал:

http://www.youtube.com/watch?v=g1yaUpLNdfc&feature=related

Мога да умра с това парче, да правя любов, да се напивам, да полудявам, да...
Чувствам се надрусан, щастлив, пиян и лек, и още толкова много други неща.
Плаче ми се, смее ми се, реве ми се, просто нямам думи.
Бррррррррр.......:)))))))))))))

хагс.


мога да се напия, мога да повръщам, мога да летя и мога да крещя, мога всичко докато ги слушам, ба си
мисля си как така забравихме онова време , ония усещания и влязохме в месомелачката
и се превърнахме в още една тухла в стената - в онова, което не искахме
гледхаме деца, плащаме данъци и вечер чинно заспиваме пред телевизорите...
цитирай
10. sowhat - мисля си че това е страхотна тема , боди
09.10.2009 09:17
svoboda64 написа:
Заради разночетенията в скобите, реших, че си го вадила от записа по "слух":))))))))

Но като сме го удрали на спомени, да кажа, че от онези времена мен пък ме зареждаше Dancing Queen на ABBA...

че това е начин ( дори и илюзорен) за няколко минути да върнем времето и да се почувстваме отново онези, които загубихме по пътя , by the way
цитирай
11. sowhat - Run if you can. . . http://www. yo...
09.10.2009 09:19
ianchefff написа:
Run if you can...

http://www.youtube.com/watch?v=cNJ9vVnF4SA&feature=related

Enjoy.
:)



бро, ей това ме побъркваше години наред

http://www.youtube.com/watch?v=8UTnfjzBsms

хайде още едни топки върху стената :)
цитирай
12. sowhat - ооо докси, аз ти благодаря
09.10.2009 09:21
0rth0d0x написа:
Sowhat,нямам какво да коментирам-благодаря ти ъгейн,че ме върна назад в доброто старо време,когато носех ластични дънки,изтъркана рокерия,верига и бирена бутилка в ръка еври фъкин дей :)))И всичко,което летеше-се ядеше:)))


ти беше тоя с машината на времето :))
имах нужда точно от една идея хеви метъл за да се заредя с пауър енд енерджи :))
цитирай
13. sowhat - готик
09.10.2009 09:22
gothic написа:
0rth0d0x написа:
Sowhat,нямам какво да коментирам-благодаря ти ъгейн,че ме върна назад в доброто старо време,когато носех ластични дънки,изтъркана рокерия,верига и бирена бутилка в ръка еври фъкин дей :)))И всичко,което летеше-се ядеше:)))

Не е зле и сега да се пробваме да гепваме по нещо летящо. Ей тъй, да не забравим как става :)


освен че перманентно сме яхнали метлата ли ?

:))
сега се сетих за комарчек до марица в пловдив и моторите с които опрашвахме към 9 км
хахаххаа
цитирай
14. sowhat - за нищо докси , удоволствието беше мое
09.10.2009 09:24
0rth0d0x написа:
gothic написа:
0rth0d0x написа:
Sowhat,нямам какво да коментирам-благодаря ти ъгейн,че ме върна назад в доброто старо време,когато носех ластични дънки,изтъркана рокерия,верига и бирена бутилка в ръка еври фъкин дей :)))И всичко,което летеше-се ядеше:)))

Не е зле и сега да се пробваме да гепваме по нещо летящо. Ей тъй, да не забравим как става :)



Да,братко - не трябва да губим форма:)))
Готин ден,Готик!!!
Готин петък и на всички,които се кефят на страхотнот парче.
И,байдъуей - Соу,мени тенкс за превода...!!!

а и бу ми удари едно рамо, пък и си е кеф, след so many years
цитирай
15. ianchefff - не се имам
09.10.2009 09:57
за тухла в стената.
:))))))))
цитирай
16. sowhat - ам, нивга не е късно бро
09.10.2009 10:01
да се усетиш и това
цитирай
17. ianchefff - мисла,
09.10.2009 10:03
че не изгарям от желание, за което.
:)
цитирай
18. sowhat - никой не изгаря, бро
09.10.2009 10:19
но в крайна всички изгаряме :))
цитирай
19. ianchefff - так
09.10.2009 10:24
а си е.
:)
цитирай
20. sowhat - тик така
09.10.2009 10:28
:))
http://www.youtube.com/watch?v=UnMnao-ib9o&feature=related
цитирай
21. eliana - добро утро(закъсняло) !--
09.10.2009 10:51
това е моята песен на 14-15 и до сега.......
и винаги ме връща там , и всичко....
слънчево да ти е ,днес,сгрято...

http://www.dailymotion.com/video/x1imcw_the-rolling-stones-angie-1973_music
цитирай
22. floe - Testament
09.10.2009 10:53
си остава моето 17-19 годишно умопомрачение
http://www.youtube.com/watch?v=ja1AOyXr9Z4
цитирай
23. sowhat - е не, ели ан
09.10.2009 11:00
eliana написа:
това е моята песен на 14-15 и до сега.......
и винаги ме връща там , и всичко....
слънчево да ти е ,днес,сгрято...

http://www.dailymotion.com/video/x1imcw_the-rolling-stones-angie-1973_music


ейджи, днес е ден за размазване , всъщност петък си е
и си му отива ...
цитирай
24. sowhat - я, нещо
09.10.2009 11:04
floe написа:
си остава моето 17-19 годишно умопомрачение
http://www.youtube.com/watch?v=ja1AOyXr9Z4

ново :)) не бях ги чувала до днес
цитирай
25. flyco - :)
09.10.2009 11:10
готини спомени
http://www.youtube.com/watch?v=3sJPUTTfNbg
цитирай
26. gothic - Соу,
09.10.2009 11:12
не става дума за метли :))))
цитирай
27. sowhat - :)
09.10.2009 11:13
flyco написа:
готини спомени
http://www.youtube.com/watch?v=3sJPUTTfNbg

в зоната 17-19, като че ли всички слушаме сърцата си, после им поставяме наушници.

страхотно парче , флай
цитирай
28. sowhat - знам, пламене
09.10.2009 11:16
шегувам се :))
цитирай
29. eliana - понеже е ...
09.10.2009 11:35
sowhat написа:
eliana написа:
това е моята песен на 14-15 и до сега.......
и винаги ме връща там , и всичко....
слънчево да ти е ,днес,сгрято...

http://www.dailymotion.com/video/x1imcw_the-rolling-stones-angie-1973_music


ейджи, днес е ден за размазване , всъщност петък си е
и си му отива ...


петъчно и по- инакво-- ще си я слушам днес циклично,качвайки я в поста ми.....
ти ми ги довя...спомените,благодаря!
цитирай
30. sowhat - хих, благодарностите към ортодокс(и)
09.10.2009 11:46
той е повода за този пост :))
цитирай
31. krotalka - Много назад във времето ме накара да се върна!
09.10.2009 12:05
Битълсите слушахме тогава! Те бяха модерни. Да и до ден днешен си ги слушам и ме кефят!
цитирай
32. sowhat - едно по малко популярно парче :))
09.10.2009 12:55
http://www.youtube.com/watch?v=LO-ClfuboNU&feature=related
цитирай
33. krotalka - Благодаря ти Соу,
09.10.2009 13:07
наистина не е от популярните.
Ето нещо, което слушахме тогава, а благоверния обича да слуша и сега

http://www.youtube.com/watch?v=X5pkkAhETYg
цитирай
34. sowhat - аз ти благодаря
09.10.2009 13:32
тане ,
супер готино парче
помня го на бг, но никога не научих кой пее оригинала :))
цитирай
35. krotalka - Това не е оригинала!!!
09.10.2009 13:38
Това е кавър версия на английски, с която песента става известна. Може би на тая песен са правени най-много кавъри. Ето ти оригинала, макар и в по-късно изпълнение.


http://www.youtube.com/watch?v=tX2sVv3yYgE&feature=related
цитирай
36. sowhat - много
09.10.2009 13:47
красив клип, таня :))
цитирай
37. mmagy - Ето и нещо, което слушаше Магито ...
09.10.2009 14:29
Ето и нещо,което слушаше Магито преди мнооооооооого години :))))))))
http://www.youtube.com/watch?v=m4o--q6xuvs
и я кара да се усмихва и днес :)
Приятни почивни дни за всички!
цитирай
38. sowhat - :)))
09.10.2009 14:46
за магито, повечето май сме на рок енд хеви вълна :))
цитирай
39. smani - sowhat
09.10.2009 16:17
MISTREATED Deep Purple и сега настръхвам като го слушам!!! Е то да беше само това.... :)))))
цитирай
40. sowhat - :))
09.10.2009 16:23
смани, има невероятни вероятно забравени неща, които ни карат да обръщаме часовника наобратно, само ако си спомняхме по често ...
цитирай
41. cefulesteven - Доброто си е вечно! Още не съм ная...
09.10.2009 17:48
Доброто си е вечно! Още не съм наясно, за себе си, дали защото бяха на крачка от забраната и не се говореше добро за тях, не започнах да ги слушам, за да открия много повече от израз на едно несъгласие: нещо което и до сега толкова ме затрогва и разтърсва.

И за разлика от всички други стилове, като чуя някой вечен хеви - хит, не изпитвам никаква носталгия, винаги изживяването е ново: на настоящето.

цитирай
42. learningtogether - Good "(July) Morning"
09.10.2009 20:27
Няма да давам линкове,
вие си го знаете.
цитирай
43. sowhat - :))
09.10.2009 20:36
e, мен пък не ме мързи :)

http://www.youtube.com/watch?v=D_H3IR6XBRI

цитирай
44. sowhat - стеф, като че ли не беше само заради забраните
09.10.2009 20:37
иначе, мисля не би ни вълнувала по същият начин тази музика и сега :))
цитирай
45. tili - На 16-17 гледах нощем
09.10.2009 20:42
една звезда през прозореца и си представях как от нея на нежна копринена нишка слиза Принцът-паяк, грабва ме с осемте си ръце и ме отнася нагоре. Разбира се, звучеше ми Мечтанието на Шуман след тежкия рок купон:-) Е, после горе-долу това се случи, но вместо осем ръце бяха шест струни ;-))) Звездата си е още там... Соу ;-((
цитирай
46. sowhat - радвам се тили
09.10.2009 20:46
http://www.youtube.com/watch?v=FlkXS4urVLc&feature=related

красиво е :))
цитирай
47. sowhat - еее стига де
09.10.2009 22:53
гибо, я метни тука едно готино :)
пу да не е роситу
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6315693
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930