Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2008 09:27 - плагиатите
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3777 Коментари: 25 Гласове:
0



Преписването не е направило никого талантлив.

напоследък установих, че разни хора, в разни знайни и незнайни местенца из мрежата си позволяват копирането и цитирането ми , та дори и това да променят, част от писанията ми по свое усмотрение, без да ме цитират.
явно съм доста значима, щом желанието им да са мен е толкова силно.дори да ми липсваше увереност, в това което съм, ще трябва да си повярвам, при толкова упорито копи пейст, дори на неща, които смятам по-скоро за забавни, отколкото за сериозни.
последният ми преписвач е този:
виж тук

само се чудя, абе младеж, колко ли си сбъркан, за да копираш еротичен стих на жена към мъж?
не е ли по-лесно да си признаеш, че си гей, вместо да копираш чужди стихове?

говорих с модераторите на сайта limpa.bg  и се надявам на тяхното съдействие. иначе, скъпи ми приятели всеки в мрежата би могъл да надене кожата ви и да каже - аз съм тя.(или той)

иди после, че доказвай, че сестра ти не е магистралка, щото просто нямаш сестра.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. fenris - за информация
11.09.2008 09:47
този ник също е краден! Не мога да кажа от къде! Аз също засекох един да се представя за мен в друг сайт за запознанства!Какво да ти кажа?Глупаци! А съмнявам се администраторите да направят нещо!
Ето тук http://fenris.aha.bg/ некакъв залухав тийнейджър!
цитирай
2. nadagr - Просто законът за авторското право
11.09.2008 09:48
е остарял и не отговаря на новите реалности,които създава мрежата.
Той трябва да се промени,за да може да се защити
авторското право на пишещите в интернет.
Поздрави и усмивки!
цитирай
3. sowhat - фенрис,
11.09.2008 10:33
когато някой се чувства слаб, невидим и уязвен, ако съзнава собствената си незначителност, е толкова лесно да влезе в мрежата и да си избере самоличност. все пак теб те е избрал мъж, който да те представлява.
какво да кажа аз, когато младежите почнат да се представят за жена на средна възраст :D
цитирай
4. sowhat - знам наде,
11.09.2008 10:33
за това си има модератори, които са именно за това поставени на тази длъжност - за да вземат мерки и да не допускат такива неща.
поздрави!
цитирай
5. анонимен - Като страничен наблюдател в това ...
11.09.2008 11:04
Като страничен наблюдател в това пространство откривам колко малко е различен от реалния свят. Талантливите са малцина, а оригиналните и с добре представена позиция - още по-малко. Забелязах, че тук масово се свиват идеи...това някакъв опит за изпъкване ли е?!?
Със сигурност бих реагирала по същия начин, но обикновено крадците са доста непохватни и дървени в изказа си. Затова не би трябвало да се притесняваш. Тези, с очи и ум усещат разликата:)
Поздрави!
цитирай
6. gantree - Защо му се ядосваш на този?
11.09.2008 12:02
Не е ли прекрасно да те копират? Това тук, все пак, е съвсем друг свят.
В нормалният свят никой нищо не може да ти вземе.
цитирай
7. sowhat - ган
11.09.2008 12:15
може би щях да замълча, но я си представи, утре някоя от девойките дето така мило се изказват в блога му , вземат че ме прочетат. и ще има да се чудят , той ли е, тя ли съм...
както и да го наричаме, все си е кражба. и не. не съм поласкана. някое хлапе утре мож да реши, че съм травестит. :р
цитирай
8. sowhat - ан.5
11.09.2008 12:17
благодаря ти . честно казано опитвам се да не се товаря и все пак ме хваща бяс, че всеки нечистоплътно промъкнал се в мрежата, може да открадне и мислите ти и самоличността - както в случая по- горе с фенрис.
цитирай
9. анонимен - не че ми харесва особенно начина по ...
11.09.2008 12:17
не че ми харесва особенно начина по който пишеш (казвам го с риск да се разсърдиш), но е интересно поради факта че не прилича на нищо друго. Това което се е опитало да направи младежа е абсурдно. Все пак личи си че е писано от жена, а фейса на младежа гледащ от снимката хич не се вписва като надслов:)))) Така че наистина за какво се ядосваш :)))))
цитирай
10. sowhat - до ан. 9
11.09.2008 12:28
здрасти :)
имам си една любима мисла - собствена :)
ако бях удобна всекиму щях да съм лапатар (диалектно - подпетена обувка, която обикновено е удобна за всеки размер крак)
не ти се сърдя, че не ме харесваш особено. всеки има собствени предпочитания и вкусове. ти своите, аз - моите. и както установихме вече, лапатар не съм. пиша за себе си, както мога и както умея. справям ли се или не е без значение, времето няма да ме запомни. ще ме запомнят малцина, до които съм се докоснала, а когато изчезна - ще ме забравят. :)))
това, което младежа е направил, се нарича плагиатство. и е наказуемо- по закона за защита на авторските права.(който пък не функционира в абсурдистан).
знаеш ли, кое наистина ми ядоса.
1. модераторите в лимпа, още не реагират.
2.не ми се случва за първи път.
3.ако изтрия поста си в блог бг, ще излезе, че той е автора на "" гладният мъж и "хлъзгавите чаромати.

иди после доказвай, че не ти е брат :)
цитирай
11. careless - да бе
11.09.2008 12:28
за какво се ядосваш...
я си ги остави всички бездарници да ти препишат мислите и ако могат и самоличността,всичко..
можеш и сметката си за тока да им пратиш по някакъв незнаен начин по интернетя да ти платят,а?

цитирай
12. sowhat - де да можех,
11.09.2008 12:29
щях да им дам и главоболието и инсомнията и изпита пред кат да ми вземат и дипломната да ми напишат...
ма не става како.
секи иска да седне на готов, тва е положението Кери
цитирай
13. nadagr - Аз пак да си дойда на думата за закон
11.09.2008 13:47
Могат ли модераторите да следят всичко и да реагират,след като няма закон.
Този,който копира,трябва да е принуден да цитира.Щото копирането не можеш да го спреш.Въпросът е да е принуден от закон да цитира.
Това е,друго нямам какво да ти пиша,както завършваха писмата от студента до родителите,нали знаеш.
цитирай
14. sowhat - по принцип не могат, но
11.09.2008 13:56
все пак има правила за регистрация наде.

примерно:
ОБЩИ УСЛОВИЯ

ЗА ПОЛЗВАНЕ НА УСЛУГИТЕ, ДОСТЪПНИ ПРЕЗ УЕБСАЙТА www.tetradka...(Общи условия)

С настоящия документ вие ставате член на сайта за идеи, литература и изкуство www.tetradka...

Това налага да се съобразявате с правилата за ползване на литературна тетрадка '...', а именно:

1. Не се публикуват текстове, които противоречат на Конституцията на Република България. В това число влизат текстове съдържащи елементи на верска, полова или етническа дискриминация.
2. Не се публикуват текстове съдържащи самоцелно вулгаризиране на междуполовите отношения, отношенията между етноси и религиозни групи, и организации. Това се отнася и за самоцелно вулгаризиране и конфронтиране на професионални групи, съсловия, политически партии и всички останали обществени групи и организации.
3. Стилът и художествената форма, социалния и исторически контекст на текстовете се подлагат на оценяване и щателен разбор от модераторите на сайта. Текстове, не отговарящи на съответние изисквания не се публикуват.
4. Плагиатство, използване на чужди авторови текстове без упоменаване на автор (и/или неговото съгласие) не се публикуват.
5. Модераторският екип не защитава определени авторови интереси, нито толерира автори. Всеки автор изпратил свое произведение подлежи на оценяване и селекция на равно с всички останали автори.
6. При обявен конкурс - според системата на оценяване, всеки автор може да предложи само по едно произведение по темата.
7. Текстовете, за които не е постигнат консеснус от публикуващите модератори, или 3-ма модератори са гласували против тях се публикуват на втора страница на литературна тетрадка '... Втора страница е видима само чрез търсачката.
8. Не се допускат реклами без разрешението на администрацията
9. Не се допуска спам.
10. Администрацията на сайта запазва своето право за селекция при публикуването на текстовете. Не всички текстове се публикуват.
11. Текстовете остават собственост на авторите им.




Текстовете както и тяхното съдържание са притежание на авторите си и те носят отговорност за написаното в тях.

Администрацията няма да публикува текстове без идейна или естетическа стойност.

това са условията на сайта, където изпълнявам модераторски функции. дали ако някой ми сигнализира за нарушение, ще стоя и ще чакам три дни, за да взема мерки?

може и да няма закон, но има правила във всеки сайт. от тези, които са избрани, да го управляват зависи политиката на сайта. простичко е.
знам
цитирай
15. albizia - Докато има оригинални личности, ще ...
11.09.2008 14:58
Докато има оригинални личности, ще има и техни копия. На въпросния пич ника му поразително ми напомня на друга потребителка на нашия блог. Но това може и да е случайност, докато копирането на цяло стихотворение е наглост.

Наскоро и аз открих свое писание копирано. И то при положение, че обикновено пиша пълни дивотии без капка художествена стойност... Но там поне беше посочен източник, което ме успокоява донякъде, макар че не бих се разсърдила, ако бъда уведомена, че нещо мое ще се публикува на друго място.

Само се чудя какъв е смисълът човек да се крие зад чужда самоличност, чужда репутация, чужди таланти... Бъдете уникални, бе, хора! Опитите да се превърнат в нещо, което не са, по никакъв начин не им помагат да станат по-добри. Но в случая някоя куха мацка може и да си падне по пича с поетична и нежна душа...

Ти поне си знаеш, че си уникална и такава ще си останеш ;)
цитирай
16. sowhat - благодаря ти аблиция
11.09.2008 16:03
всеки от нас е уникален като се почне от днк кода ни и свършим с пръстовите отпечатъци. и от всеки от нас зависи, дали ще е запомнен като такъв, и с какво.
честно казано, аз нямам претенции. не страдам нито от главозамайване, нито от самомнителност и мога да преценя собствената си глупост.

което пък от своя страна, не значи автоматично, че ще стоя и ще гледам, как някой си, ще мисли каквото си иска и ще прави каквото си иска, с плодовете на не чак до там русият ми мозък.

:)
цитирай
17. sigrina - :)
12.09.2008 00:07
Не се ядосвай, миличка. Ласкай се :)
цитирай
18. sowhat - ахъм поласкана съм, скъпа
12.09.2008 09:25
:) а кат какъф мазен пор изглеждам в мъжката си същност. дори и възрастта му не е в състояние да ме накефи :)
цитирай
19. gantree - @ sowhat
12.09.2008 09:41
Не, не, не става дума дали да си замълчиш или не, напротив. Хубаво е да го повдигнеш като въпрос, даже е задължително за всички онези, които знаем за какво влизаме тук. Но защо се ядосваш, не мога да разбера. Прекрасно е да те копират, поне аз в конкретния случай мисля така. Да, кражба е, но защо не си поласкана, като се има предвид какво е откраднатото и каква точно е стойността му? Някоя от девойките в блога му - какво изобщо ти пука, че конкретно едикояси тя нищо няма да разбере? Щяла нещо да реши - ма какво изобщо ти пука? Не е ли по-важно написаното да бъде възприето преди всичко лично, например, от всички останали девойки там, в блога му? Да, те евентуално биха били заблудени от него по отношение на авторството, но имаш такъв казус при тях само и единствено ако се излезе от рамките на духа. И ако нещата се материализират. В крайна сметка, винаги става зле, когато тези неща се материализират. Тяхното очарование е само и преди всичко в рамките на духа. Това, че някоя си ще реши да сбърка - е, и? So what? Защо се ядосваш?

Поздрави.

п.п. Видях и коментар 11. Душице златна, пиши си нещата на малки листчета нощем; след това ги скрий така, че никой, дори и ти, да не може да ги намери. Уверявам те, че така никой нищо няма да може да ти открадне. Сещам се и за един виц, малко встрани, но и малко близо до темата, погледната от твоята височинка. Един разтревожен пациент казал притеснено на лекаря си: "Докторе, вие сте толкова добър професионалист, знаете ли някоя сигурна рецепта за дълголетие, как да доживея до сто години?", а лекарят му отвърнал: "Много е просто, господине - пийте всяка сутрин по едно кафе с цигара, в продължение на 5200 седмици".

:)))
цитирай
20. sowhat - прав си ган
12.09.2008 09:53
може би не бива да се ядосвам, но това вече ми се случва в продължение на години.
истински романс : моя фенка на 17, редовно четене, писане,коментари и пр., лс и т.н.
един ден ми вика виж кво направих, учителката по литература ми каза , че съм номмер едно- и ми праща девойката "" великото нещо.
чета и не вярвам на очите си - свалила ми едно стихо, променила две думи и давай братчет.

но пък що да се ядосвам дет викаш, той живота и без това е и къс и лайнан, като пръчка в курник, така че соу уат, да продължаваме.
цитирай
21. gantree - :))
12.09.2008 09:58
Пак ще кажа - не се ядосвай.
Твоето никой не може да ти го вземе. Пий всяка сутрин по едно горещо кафе с цигара, и т.н. :)
цитирай
22. sowhat - следвам мъдрите ти съвети
12.09.2008 10:02
:)
то в това е кефа на ранното ставане :)
цитирай
23. анонимен - тоя фенрис
12.09.2008 10:43
е супер зле.
цитирай
24. sowhat - тлнет
12.09.2008 13:38
ти си супер добре :)
цитирай
25. fenris - tlnet
12.09.2008 16:46
хахахаха!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6316982
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930