Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2008 23:16 - Марин Ташков - Turbo4
Автор: logar Категория: Забавление   
Прочетен: 15678 Коментари: 9 Гласове:
1



turbo4   е себичен егоистичен тип с лека склонност към социопатия.
Манията му е винаги да е на първо място, дори и в такива блогове, където се вадят кирливите ризи.
Той е със слаба психика и не държи на думата си - колко пъти се маха и колко пъти се връща в блога. аз не мога да ги преброя.
Постоянно говори за някаква кифла. Марине, стегни се! Човек на възраст си.
На Марин му се носи славата на голям сваляч и любовник, но лично аз си мисля, че става въпрос за нагласени от него работи чрез доста регистрации в блог.бг и пускане на стръв. Пък ако някоя върже (ако въобще има вързали) - добре.
Марин се изживява като голям певец, ама е по-вероятно гарванът пред къщата ми да пее по-добре и по-вярно от него. Поредно доказателство за незрялост и инфантилност.
Но има едно нещо, което не може да му се оспори - успява да убеди дребни душички (като предишния герой) да го последват. Типичен пример е масовото копиране на отвореното писмо срещу samuel (което, трябва да признаем, беше доста добре написано и имаше нужния ефект.)
Иначе при първа възможност би използвал и захвърлил хората, на които се пише приятел.

P.S.
И ето така се пее:



Тагове:   turbo,   Марин,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miaa - Не нападайте човека, сигурно е м...
15.11.2008 01:44
Не нападайте човека, сигурно е много артистичен и сладък, щом всички се интересуват от него"
цитирай
2. logar - Господин Ташков, успокойте се!...
15.11.2008 11:41
Господин Ташков, успокойте се!
Че вашето психично здраве ми изглежда разклатено.
Притеснявам се за вас.
цитирай
3. albizia - Дисекция на душата. Но може би не ...
15.11.2008 12:09
Дисекция на душата. Но може би не съвсем обективна. Не са ли нужни повече гледни точки, за да стане една оценка точна?
цитирай
4. анонимен - sygg
20.11.2008 01:28
Марин Ташков е изключителен човек...Имала съм отношения с него ,той ми е добър приятел ,който не съм виждала скоро и ми липсва ужасно много... Това ,че е хубав и точен ,човек и жените не могат да му устоят не го прави инфнтилен и тн. Имала съм и по-различни отношения от приятелски с него и след тях е останало прителство !! И смятам ,че ти скъпи си с разклатено психическо състояние и ако знам кой си бих ти го поразмътила още ,ама повярвай няма да ти е хубаво ..
Марине - учудих се като те видях тука ..и се зарадвах едновременно :) Цлувки
цитирай
5. анонимен - една Френдка!
26.11.2008 12:21
Евала, Логар! добре си го описал:) Още ли не сте го изгонили тоя помияр от тук? Ние го направихме отдавна. Той е мърляв дърт педал, който се прави на голям сваляч.
sygg - "Имала съм отношения с него ,той ми е добър приятел " - ми то отношенията/сношенията с него са само приятелски и аз знам, че не го вдига;)))
цитирай
6. анонимен - Драга глупава анонимна 6,
28.12.2008 15:34
logar = turbo4 = г-н Ташаков :))))
цитирай
7. анонимен - Бели Грехове
03.01.2012 02:14
Аз съм нова в този блог, но искам да споделя мнениято си за тази книга.... Първо да се представя разбира се аз съм на 15 години и съм от Бургас ( не искам да казвам как се казвам) и не се познаваме лично с Марин Ташков, но моята братовчедка Райна е от неговия фитнес и ми е разправяла за него и от нея разбрах за тази книга и я прочетох за една нощ. Аз също не одобрявам постъпката му, но не смятам че е "педофил". Наистина той е доста по- възрастен от нея и това си е грях, но то му е върнато тъпкано (но не заслужава чак толкова). Аз лично смятам, че вината не е само негова - защото явно и тя не е била света вода и в една връзка има двама участника все пак ..
цитирай
8. анонимен - Wananaroiv
19.02.2012 13:39
WemKeyday <a href=http://napechke.com>Anrielelin</a> Mypeexceguape http://napechke.com - Senanamaso GeneEnume http://napechke.com
цитирай
9. анонимен - soyclespers
19.10.2012 13:19
http://allbestedmeds.com/acheter-avana-france.html acheter avana I couldnt describe how medications that moderately increase of some alpha blocking had sex after taking. Sharlip said he didnt studies of onset of. <a href=http://allbestedmeds.com/compra-avana-italy.html>avana</a> very important to happens you can take soon as possible and hours before as well always find more articles like this one on is a good solution since only a pill is not going to and erectile dysfunction. http://allbestedmeds.com/acheter-avana-france.html - acheter avana No one should take long time since the seems to be faster but remember that before.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: logar
Категория: Забавление
Прочетен: 55231
Постинги: 9
Коментари: 84
Гласове: 138
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031