Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2014 11:33 - Нормална цаца
Автор: kolchakova Категория: Туризъм   
Прочетен: 5602 Коментари: 10 Гласове:
4

Последна промяна: 22.04.2014 11:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Място на действието: "Капаните" в Бургас. Действащи лица: продавачът и един пиян поляк (в Бургас в момента бригада поляци работят по някакви тръби в Нефтохима, ама как работят, като са толкова пияни - не знам). Полякът (поклащайки се): Една цаца... ннннормална... Продавачът (на който целият свят му е крив, защото работи на Великден или по някаква още по-тежка причина): Каква цаца? - Ннн... ннормална... - Нормална ли? - продавачът излъчва само изпепеляваща омраза. - Нормална? Нямам нормална цаца. Всичката ми цаца е ненормална!   Полякът се поклаща кротко. Продавачът изсумтява и все пак любопитства: - Какво значи "нормалана" цаца? - Ну... На поляка руският му се губи и той показва с ръце препълнена чиния, от което и равновесието му се изгубва. Продавачът излайва срещу него: - Няма такава нормална цаца! Цацата е сто грама! За нормална цаца - още два лева отгоре! Обаче на полякът не му се дават още два лева за двойна порция. Остана да се полюшва в размишление и да пречи на опашката.

И малко картинки:

Простор за паркостроителите.
image

image

Платото Бургаска:
image

image

image

Страшен грохот:
image

Типичното ни убеждение че като съм си направил собствена изолация, покрива няма да падне (поне не веднага върху мен)

image

Това май не е добър край. Я така:
image
 


Тагове:   цаца,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kpd - Нормална цаца, нормално обслуж...
22.04.2014 11:53
Нормална цаца, нормално обслужване, нормално уважение към клиента - това търсят и у нас доста по-европейците - поляци. Това при тях го има.
У нас ориенталската гяволия при алъш-вериша, при която клиентът бива унизен, излъган в цената и прецакан в количеството и качеството на стоката е ежедневие и даже го намираме за нормално. Отвратително отношение в "Капаните" съм срещал и аз, въпреки че не съм поляк, не съм бил пиян и даже не съм искал "нормална" цаца, а каквато ми дадат, на каквато ми кажат цена. И въпреки примиреността ми, ми трескат някаква полупразна чинийка с полусурови рибета на дъното, които вероятно ако пусна в морето, ще отплуват. За чистотата на посудата и приборите няма да разказвам.
цитирай
2. kolchakova - Хм,
22.04.2014 14:22
да не би да бъркам името на заведението? Там продават винаги най-хубавата цаца и най-хубавото шкембе. Обаче е факт, че този ботур го виждам за първи път. Винаги е продавал един доста весел мъж. Този беше все е дно с колики и язва едновременно, плюс всеобща човеконенавистническа мания. Отвратителен, груб дръвник. Обаче забелязах, че този ботурлък беше обхванал още доста от подвизаващите се в сферата на услугите: продавачката на единствената отворена по празниците железария, сто процента от продавачките в суперите... На ниво бяха шофьорите на такситата и един ключар, който не само ми свърши работа, ами ме почерпи и половинка от вълшебния козунак от фурната на "Македония" и Главната. Сега нарочно си ги припомням тези хубави неща, защото ботурът от "Капаните" (?) без малко да направи така, че да ги забравя.
цитирай
3. mirko846 - На бензиностанцията
23.04.2014 14:51
на "Петрол" веднага след "Меден Рудник". Млада, добре изглеждаща бургаска девойка със свлечени гащи (шалвари), татуировка на кръста, обичка на носа и джапанки:
- Добър ден, бензин за 20лв.
- Мммммм...ммммуууъъхххммм.
- А прозорците може ли да измиете?
- Баа, ша ви мием прозорците на вас, софиянците, бааа!
Девойката презрително трясва пистолета обратно на бензиноколонката, вади някъде от свлечените си гаши смартфон и чешейки го съсредоточено по черното огледално коремче си влиза вътре, в сградата.
- Бааа! Бааа! - викам аз по една чайка наблизо, паля и бегам.
цитирай
4. kolchakova - Е каква стана тя?
23.04.2014 16:49
Стана един пост за оплюване на бургаската обслужваща сфера! На местно патриотично равнище не ми е приятно.
цитирай
5. martiniki - любимо място ми е
24.04.2014 09:12
големия капан, може би последните 20-ина години все там сядаме при бургаските пребивавания, ако има място. Много бързо работят...Момъкът там си е част от заведението, не мога да си представя капана с друг зад тезгяха. Особено с такъв киселяк както го описваш. Дано до лятото нещата се нормализират!:)
цитирай
6. kolchakova - Не беше онзи момък,
24.04.2014 09:37
дето си го знам. Беше друг, много сърдит, все едно е стиснал лимон в челюстите и не го пуска.
цитирай
7. mirko846 - Какъв ти тук ужас?!
24.04.2014 11:23
kolchakova написа:
Стана един пост за оплюване на бургаската обслужваща сфера! На местно патриотично равнище не ми е приятно.

Напротив, това е висша проява на местния патриотизъм и само по себе си е повод за гордост! Ако Бургас духовно се присъедини към Клуба патриотите по места, то тогава пернишкият патриотичен лозунг "Перничани-англичани!!!" би звучал като "Бургазлии-харамии!!!" или нещо с не толкова Рило-Родопско звучене, но завършващо в рима. А и още нещо - ако си говорим честно, от цялата история е важно, че момичето е било красиво, а не това какво е говорило!))))))))))
цитирай
8. kolchakova - Мирко,
24.04.2014 17:10
Трудни за тълкуване са твоите текстове...
цитирай
9. mirko846 - ми така е,
25.04.2014 09:44
като не си ходила на мач на Миньоро, а само по университети...Аз, с пареща болка подозирам, че не си ходила на мач и на Нафтата, но...млъкни сърце!
Когнитивен дисонанс, баце...)))))
цитирай
10. kolchakova - Каква Нафта, баце!
27.04.2014 11:30
В годините, когато бях толкова глупава, че да отида на мач, имаше само Черноморец. Отидох. По-скучни два часа не съм си прекарвала. Даже по опашки в институции е по-интересно и ядовито.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kolchakova
Категория: Туризъм
Прочетен: 1814933
Постинги: 457
Коментари: 1104
Гласове: 1493
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031