Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2009 08:26 - моите пет причини за да гласувам
Автор: sowhat Категория: Политика   
Прочетен: 4581 Коментари: 42 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ще гласувате ли?
говорихме преди време, за кого, кого харесваме и кого не, влизахме в спорове, но днес-
днес ще ви кажа моите причини, за да гласувам.
не своите 10 неща без които не мога.
първата причина са децата ми.
сега дъщеря ми ще гласува за първи път.
дъщеря ми е връстничка на промяната. детето на нежната революция, което носех докато държах изпит по история на бкп на 17 ноември 89.
тогава мислих, че животът и ще е друг. че когато тръгне първи клас животът вече ще е хубав.
роди се в криза. когато тръгна първи клас беше жан виденовото време и деноминацията. пак  криза. когато завърши училище сега е световната криза.
е аман от кризи!
дъщеря ми ще гласува. и трябва да има примерът на родителите си - не само на 8 , аи на 18.
втората причина - писна ми. ама много ми писна да ме управляват глупаци, да ми налагат ЗЕС , да бият хора по митингите и да телевизиите да се правят, че такова нещо не съществува. така, че ще гласувам, докато нещата наистина се променят - един ден. може децата ми да ги променят, но ще се знам че съм имала значение , за това.
писна ми да ме манипулират и да гледам Гей от телевизията да ми казва , че е щастлив.
всъщност аз искам не само един , а всички гейове да са щастливи.
така де.

третата причина - имам право на глас. това е май едно от малкото неща, на които наистина имам право по закон .
там не ми казват, че за да приемат сигнала ми за авария в чез, трябва да знам булстат,  номер на платежно и абонатни номера, при положение, че съм си платила тока и искам вечер да имам ток , особено вечер. и не само.
там не ми казват, че за да мина през ямр трябва да мина през хиляда институции и да загубя пет дни.
там отивам и казвам - аз не ви искам повече!

четвъртата причина - винаги съм се чувствала европеец. преди да попътувам по европа. тогава наистина разбрах какво е да си . разбрах го и от блога, от хората , които живеят в чужбина и живеят доста по различно от нас. като стандарт на живот, като заплащане, като социални услуги.

и накрая - защото, ако отново оставим бабите и дядовците ни да решават живота ни, цял живот ще се чувствам като поколение зиро.
защото искам да имам право да мрънкам и да негодувам, ако го допуснем отново.

ще гласувате ли ?
не знам дали. но трябва.
най малкото - не боли. :)





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anubhis - Соу,
05.06.2009 08:28
последните 4 от твоите 5 са и моите причини:))
цитирай
2. sowhat - :)
05.06.2009 08:31
ану радвам се да го чуя
цитирай
3. nadagr - Да, ще гласувам
05.06.2009 08:37
За тези, които искат повече гражданско общество във властта, за тези, които искат природата на България за българите.
Ще гласувам за младите, за Зелените!
цитирай
4. sowhat - чудесно наде
05.06.2009 08:39
не питах за кого :)) но благодаря
цитирай
5. allbi - да,
05.06.2009 09:17
до скоро бях на твардо НИЬЕЕЕ...
но нещо омекнах и кото имам почти същите причини като твоите с разликата, че голямата ми щерка ще стане на 18 през юли и все ми вика, че намала търпение да може да гласува и ми се кара като кажа, че няма...
как да и дам лош пример при наличие, че разсъждава доста мъдро и правилно за годините си...
май ДА ...
пък бабите и дядовците вече, ги няма и съм длъжна ;)
да, не боли :)))
цитирай
6. miralyub - еее, само пет ли? в новинар бяха и...
05.06.2009 09:18
еее, само пет ли? в новинар бяха изтипосали 7 причини да се гласува- ама така и не ги четох, че нямам време:))).
Соу, моето мнение знаеш какво е по въпроса- аз съм винаги на линия и все за едни и същи- щото просто не мога сменям позициите си...
приятен ден!
цитирай
7. sowhat - мира можех да напиша и сто и пет
05.06.2009 09:22
но ще е куртоазия , защото нещата се припокриват. и няма смисъл. не съм чела новинар , не чета вестници - мегафон ми е достатъчен по принцип :)

радвам се , че има хора , като теб, които винаги знаят какво, кого и защо искат
цитирай
8. sowhat - бена, децата ни наистина са по различни от нас
05.06.2009 09:23
ние като поколение зиро, ту се втурвахме по митинги и площади, ту апатично отивахме за гъби в деня на изборите, а после мърморехме пред телевизорите , че и тия са идиоти, въпреки, че точно нашето поколение допусна това
цитирай
9. allbi - аха за гъби ;)
05.06.2009 09:34
опасно е ...
пък за поколението си права...
май ние оплескахме нещата ;)
мърморенето не помага
дори ужасно ме напряга :)))
и най-добре му се отдава
на този дето най не става ;)
цитирай
10. sowhat - абе именно щото не помага
05.06.2009 09:39
и защото си мислим - мен това не ме касае.
ама утре ще ме , щото ще ми подслушват телефона, ще ми определят какво да говоря , я един ден , дори внуците ни може да имат чип за следене още от раждането. това не ми харесва, ама никак
цитирай
11. gothic - Аз ще
05.06.2009 09:41
добавя още една към твоите пет причини, които са и мои. Съзнателно ще пропусна събитията отпреди 20 години в които съвсем съзнателно участвах, но основната причина да гласувам и да продължавам да го правя, е че всеки един глас в повече подаден от мислещ и образован човек прави тежестта на автобусите от Босфора и петдесетолевките в циганските (никога не използвам думата "ромски", когато чуя цигани в разговор помежду си да се наричат така, и аз ще почна) квартали да нямат чак толкова голямо значение. Основателна причина.
цитирай
12. sowhat - аз нямам нищо против правото на глас на тези хора
05.06.2009 09:48
тъжното е че са докарани до там да се продават за 50 лв и да гласуват под строй
цитирай
13. nadagr - Посочих за кого ще гласувам,
05.06.2009 09:50
защото те са една от причините - алтернатива на преялите с власт, не само ДПС, а всички тези, които яхваха поредните кризи.
Затова ги посочих, те са една от моите причини.
цитирай
14. анонимен - vanito
05.06.2009 10:20
USPEH V GLASUVANETO!!!!Az ve4e sgre6ih kogoto glasuvah minaliq vek,dano vie uspeete na 7.06.,neka mladte pone da jiveqt po dobre ot nas,molq vi ne dopuskaite moqta gre6ka,zaradi koqto sega stradat moite deca-19g-21g-gorkite sega se m14at zaradi men i nqkoi podobni kato men bqlgar!!!!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
15. bamby13 - Разбира се, че сте гласувам. Наз...
05.06.2009 10:29
Разбира се, че сте гласувам. Назависимо от твърденията, че хората извън България нямат морално право да гласуват. Обаче, все пак, на 7.6. гласуваме за Евродепутати. А ако зависеше от гласовете на баби и дядовци, каквито са родителите ми и приятелите им, нещата отдавна щяха да изглеждат по друг начин. Мисля си, че това дали изобщо да гласуваш и за кого, не е въпрос на възраст, а на интелект и мотивация. Успех с 11.
цитирай
16. flyco - ...
05.06.2009 10:38
На изборите за евродепутати няма да гласувам. Не вярвам на някой да му пука защо съм се заинатил.
На изборите за български парламент ще гласувам. Защо ли, защото това е правилният начин да станем "бяла" държава. Това е единствения правилен начин. Ще гласувам повече въпреки отколкото за, но ще го направя с надежда. Всеки е длъжен да потърси в себе си оптимизъм за бъдещето.
цитирай
17. flyco - Re: 11.
05.06.2009 10:42
Поздравления за позицията!
цитирай
18. анонимен - vanito
05.06.2009 10:45
Da,bambi13 jelaq ti uspeh v glasuvaneto,za6toto nie babite i dqdovcite ne uspqhme da vi dadem dob1r primer,dano VIE po mladite USPEETE,jelaq VI go ot s1rce!!!!!
цитирай
19. libertybell - Да, ще гласувам!
05.06.2009 11:11
Вотът ми е предопределен по морални и идеологически причини.
До създаването на ДСБ, гласувах за СДС.
Затова: 11, 11:)))
цитирай
20. tili - Толкова много хора те четат
05.06.2009 13:01
и коментират, Соу, дано сега да те послушат и вникнат добре в ясното и точно послание, което отправяш! Уважавайте себе си, не пренебрегвайте гласа си, не позволявайте друг да решава вместо вас!!
цитирай
21. анонимен - Батето
05.06.2009 13:15
има една единствена причина да гласува - искам децата ми да се върнат тук, където са родени!!! Тва е сериозно! :)
Щот има и друго - не гласувах 2001 и 2005 и...ето кво стана! :)))
Ма, Еми - цензура, бе!!! Кви са тиа политагитации - аз за тиа, ти за ониа!!! :)
Тогава и аз ше ви кажа - бюлетина №99! :)))
цитирай
22. ka4ak - Соу,няма причина която може да те лиши от право на глас,ако се чустваш гражданин на България!
05.06.2009 13:21
А ако се чустваш като такъв,си длъжен да отидеш до урните,защото ние като граждани си плащаме за да имаме спокоен и достоен живот и ще потърсиме сметка,че злоупотребяват с нашите пари!
цитирай
23. анонимен - Не гласувайте!
05.06.2009 13:29
Просто и лесно оставете електората на ДПС да реши вместо Вас!
цитирай
24. анонимен - vanito
05.06.2009 13:50
k1m batito-neka gi ostavim sami da re6at za kogo da glasuvat,az i mnogo drugi kato men ponasqt sega lipsata na decata si, za6toto nqkoga kogato nie glasuvahme za dobroto na stranata ni sega stradame za zagubata na decata ni.Men ve4e me obidiha,no ne ze s1rdq tova zaslujih.....
цитирай
25. krotalka - Трябва да е гласува!
05.06.2009 13:51
Ако искате пуснете невалидна бюлетина, но го направете. Така % на гласуващите ще е по-голям и от това ще се променят резултатите.
Винаги до сега съм гласувала.
цитирай
26. hara73 - и на мен не ми се гласува
05.06.2009 15:18
но трябва и ще го гласувам ...големия ми въпрос е за кого ??? но ще гласувам та поне да имам причина да мрънкам и да знам, че сама съм си виновна, щото не обичам да плювам по другите ...
цитирай
27. анонимен - Моята причина
05.06.2009 16:01
Баща ми ми казваше, че за да направиш нещо и една причина стига! Та няма да изреждам до десет. И до 5 няма да изреждам. Само първата.
Управлява ни пак БКП......
Останалото е следствие.
А за кого? не е трудно да избера. Не за тези които ги псуват най-грамогласно, а за тези които те калят най-щедро!
Затова № 11.
-
цитирай
28. анонимен - БРАВО !
05.06.2009 16:56
Браво ! Имало и нормални хора в тази държава :) БРАВО БРАВО И ПАК БРАВО !
цитирай
29. анонимен - Разбира се,
05.06.2009 17:26
че ще гласувам! :-D

\m/
//
цитирай
30. cefulesteven - И аз ще гласувам. Имам поне сто пр...
05.06.2009 17:33
И аз ще гласувам. Имам поне сто причини да не гласувам, но и една ми е достатъчна за да гласувам.

цитирай
31. анонимен - hara73,
05.06.2009 17:53
за кого да гласуваш? Аз ти предлагам за различните, за единствените, които бъркат в очите на дявола от няколко години и не са си сменили веруюту. Нищо, че ги наричат всякакви. Само те смело заявяват исканията си и се аргументират ясно и точно. Сега е техен ред при положението, до което сме стигнали. Новите еничари, обучени в арабски държави действат и ако позволим Бойко и сие да им постелят пътека в огромния ислямски център с висока пететажна джамия, нашите деца и внуци или ще станат още по-нови еничари, или ще слугуват на сегашните по неволя. В Родопите джамии никнат като гъби, в големите градове също натискът за строеж е много голям...Вчера по това време чух двама турци в градчето ни как весело се смееха, че Доган бил началник на Сергей Станишев. Чужденците разбраха какво става в България, а нашите българи не искат да знаят, за да не си развалят спокойствието. Бог ни е дал възможност да виждаме през камерите на смелите журналисти от СКАТ ТВ всичко, което дори не се нуждае от коментар. Бият ги, блъскат ги, чупят им камерите, но те продължават да вървят по петите им. А ние сеир ли да си гледаме или да заемем ясна позиция. Наистина в каква държава искаме да живеем, в досегашната ли, унизени от "малцинствата" или да обозначим цифрата на тези, които смело и с открито чело се борят със злото.
С поздрав: Естир !
цитирай
32. bogolubie - забравих да добавя и тук, че не членувам в портия или организация, поради вярата ми,
05.06.2009 18:08
но виждам, чувам и сърцето ми се свива за това, което ще стане, ако сега самозабравилите се вечно - управляващи задкулисно останат на власт. Има райони, където, ако не поискат да си купят хляб на турски, не им дават. Има предприятия, в които за една и съща работа на турци се плаща доста повече от колкото на българските работници. Според корана ние, християните, винаги ще бъдем гяури, омразни неверници, дори, когато мазно ни се усмихват и се правят на най-големи приятели. Имам поглед над нещата, затова се тревожа и го казвам открито, дано някой ме разбере. Простете ми за правописните грешки, ако обичате! С обич в Христа: ЕСТИР!
цитирай
33. borsi - Няма да гласувам за партии които мълчаха когато пред очите им се вършеше беззаконие
05.06.2009 19:20
Тези дни и ние, българите, имахме възможност да се убедим как западна държава, държава от Европейския съюз брани интересите на своите граждани.

Полската гражданка Барбара Василева заведе в България дело срещу съпруга си Тодор Василев от Асеновград с обвинение, че е отвлякъл децата им Николета и Павел. Спечели делото и със съдействието на полското посолство полиция беше изпратена в Асеноград, за да вземе децата от бащата и да ги предаде на майката.
Дотук полската държава си е свършила работата, а оттук нататък започва трагедията на българското подобие на държава.

Първо, по необясними причини българският съд се разбързва и решава делото с космическа скорост. Ако я беше карал с обичайните темпове – например както съди спонсора на президента Първанов Марио Николов, Николета и Павел щяха да навършат пълнолетие, преди делото за тяхното т.нар. отвличане да приключи.

Второ, изобщо не е взето под внимание желанието на децата да останат при баща си в България.

Трето, изпратената полиция предизвиква грозни сцени по улиците на Асеновград, влачейки насилствено двете деца.

Четвърто, седемгодишният Павел, веднъж вече хванат от полицаите, успява да им избяга. Егати полицията, щом не може да опази едно седемгодишно дете.

И пето, правосъдният министър Меглена Тачева на следващия ден дава пресконференция, на която изключително арогантно и в абсолютен дървеняшки стил заплашва бащата Тодор Василев със затвор и го поучава.

И това към човек, на когото насила са били взети и двете му деца и българската страна е участвала активно в това.

Няма друга такава държава, наистина. - http://www.ekipnews.com/?p=13277

Засипете със жалби Европа:
Изпращайте всякакъв видео, снимков и друг материал по случая до всички възможни телевизии, комисии и парламентаристи в ЕС и по света!
Видео: http://www.youtube.com/watch?v=pnZd_gGpvTw

цитирай
34. hara73 - анонимен
05.06.2009 20:23
аполитична личност съм, но винаги съм гласувала и пак ще гласувам, но най-вероятно ще послушам krotalka...
цитирай
35. анонимен - Браво малката
05.06.2009 21:44
Да, не 5, не 55, а поне 505 причини имам за да гласувам. Защото само така можем да променим света около нас, и самите нас, с нашето право на глас, което май само то още не ни е отнето и докато не сме отишли все още в небитието, е време да наложим вето на нашата държава, която като рая ни управлява. Трябва, защото света и нашата държава имат нужда от промяна и млади хора като вас, които със своя глас да променят тази власт... И да ни е приятно на всички българи да живеем тук, на това райско място наречено България!!!!!
цитирай
36. vivatours - Не 5, а 505 причини за да гласувам!!!!!
05.06.2009 21:46
Да, не 5, не 55, а поне 505 причини имам за да гласувам. Защото само така можем да променим света около нас, и самите нас, с нашето право на глас, което май само то още не ни е отнето и докато не сме отишли все още в небитието, е време да наложим вето на нашата държава, която като рая ни управлява. Трябва, защото света и нашата държава имат нужда от промяна и млади хора като вас, които със своя глас да променят тази власт... И да ни е приятно на всички българи да живеем тук, на това райско място наречено България!!!!!
цитирай
37. shtastlivkrai - :)
05.06.2009 21:53
Хубаво изкарваш нещата, които те вълнуват, браво, Аз честно казано се чуда дали да гласувам и за кой ... Знам само, че вече не решават бабите и дядовците, а циганите (ромите) както искате ги наричайте :) Усмивки :)
цитирай
38. kaksiika - А аз май няма да гласувам, нещо ми е ...
06.06.2009 07:42
А аз май няма да гласувам,нещо ми е затруднително да избера за кого.
цитирай
39. sowhat - днес пак ще се извинявам
06.06.2009 08:25
попътувах, поразходих се , позабавлявах се , а като се върнах ЧЕЗ ме вкараха в обичайният си филм. имам чувството , че не живея в бяла държава , а в долнопробен трилър. та така, това е обект на специална тема, на вас ви благодаря, че се изказахте въпреки моето не( присъствие) и че ме понасяте. :)

как сийке гласувай за когото и да е или с невалидна бюлетина, важното е да си дала своят глас.
на флайко ще му дърпам ушите дето се отказва да гласува утре, но и го разбирам донякъде.
отново ви благодаря. много
цитирай
40. libertybell - Недоумявам какъв е смисъла
06.06.2009 15:29
на гласуването с невалидна бюлетина???

Не е нужно да си академик (примерно), за да съобразиш очевидното - резултатът се определя от ВАЛИДНИГЕ бюлетини!!!

Станишев и Доган много ще се притеснят от невалидните ви бюлетини, хахах...

Прегръдки, Соу и хубав ден :)))
цитирай
41. virginblack - ne
08.06.2009 00:14
nqmam nikakvo namerenie da navlizam v lainata na poitikata, a i mai ne mislq da s vry6tam za pove4e ot mesec. kategori4no sym na mnenie, 4e tazi dyrjava s bezdonite si deca i bedniq si izstradal narod ne me zaslujava.
цитирай
42. sowhat - гери всеки има право на избор
09.06.2009 16:20
ти , също си права за себе си.


либи, това с невалидната бюлетина е като изказването на вирджин. и резултата се определя от броя на валидните бюлетини , към броя на гласувалите.

това аз бих нарекла отрицателен вот и ако няко има нужда да го направи, защо не?

прегръдки слънце

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6321463
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930