Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2020 21:53 - Мълчаливо споделено (уж само с мен си :-))
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 1746 Коментари: 9 Гласове:
10

Последна промяна: 11.05.2020 10:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Невежество не ще да поучаваш,
що  свой грах сторен е, а ти си жертва,
тъй любовта си своя оскверняваш,,
и подржано учиш да преследва!

Щом в греха си примирено вгледаш се,
и без очи, що друг с града извади,
с бисерна любов неден  споделяй се,
с прасетата ще що пак за теб са гладни!

-------
   И даже нямам намерение да им цитирам библиографски Библията, на която се позовават докато уж съпричастно ни... знаават,... бават, и..., Абе нали имате въображение :-)))) 



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. apostapostoloff - Аз най- много харесвам твоето стихотворение
10.05.2020 21:59
"Щом вятърът забрули теменугите". Чух, че си взел Димитровска награда за него. Вярно ли е?
цитирай
2. lexparsy - Пускам този коментар на Апостол...
10.05.2020 22:14
Пускам този коментар на Апостолоффф, защото според мене чупи абсолютно всички възможни, даже на квантово ниво скорости за неадекватна прасешка реакция във вашият блог за споделяне...
Не съм сигурен какво контролира неговият мозък и възможността му да следи блога за да има възможност за време по-малко от секунди да изкаже световно-известната си астрологична простотия с която ме преследва прасешки... :-)
Приятелката му Ю, трябва да ходи на уроци при него, за да си заслужи заплащането, което и аз нямам въображение какво е :-)))))
цитирай
3. hranislav - подржано
10.05.2020 22:17
Това какво е?
цитирай
4. hloris - интересна дума наистина
10.05.2020 23:10
hranislav написа:
Това какво е?


Лекси сигурно е объркал нещо в бързината.

Хубаво пишеш напоследък,Лекси,те,прасетата,си знаят само едно да грухтят в кочината си,и периодически да ни заливат с помията си.
цитирай
5. lexparsy - Ами това е обикновена смартфонна правописна грешка бе Храниславе
10.05.2020 23:11
hranislav написа:
подржано
Това какво е?

И мисля че е толкова очевидно ясно, че се чудя защо даже си хабиш твоето и моето времето да ме питаш какво е..
Но за да не си го изгубя, се сетих за една моя много обичана е леля, която имаше много добро отношение към света и живота, и умряло цвете го караше да цъфне, и имаше прекрасно чувство за хумор... Но милата понеже беше на възраст а така и се искаше да използва сложни думи да се изразява понякога ги бъркаше...А аз като и направя забележка спонтанно, ми се ядосваше...
- ама ти нали разбра какво исках да ти кажа?
- Да де разбрах!
- Ами тогава защо ме прекъсваш бе? Забравих си мисълта, а исках да ти кажа и други смислени неща за да те усмихна!
:-))))
цитирай
6. lexparsy - Бързам да се извиня hranislav
10.05.2020 23:37
За спонтанната реакция на твоята забележка.
Уверявам те искрено, че чета твоите постинги, с които споделяш много интересна информация и своето мнение.
цитирай
7. lexparsy - Бляк! :-)))
11.05.2020 00:43
Много ми хареса тази дума Тонсън..
Но аз станах замислих се и седнах.. и после пак станах и пак се замислих, и пак седнах... питайки се КАК И ЗАЩО, една дума само, а камо ли изречение,  може да погълне като черна дупка  целия контекст  на мислите ни, да не говорим за любовта  в намеренията ни... но да ни ни направи
 съпричастни към един ритуал, в който ние съгласно участваме... а той не е каквото
Горе това и Долу.., а каквото Долу това е Тук..
цитирай
8. lexparsy - Но все пак, аз продължавам упорито ...
11.05.2020 00:53
Но все пак, аз продължавам упорито да си правя мои си експерименти психоаналитични с този блог, и се питам даже безнадежно вече... дали някой без да е погълнат от черните дупки на празнословието все пак ще се изкаже някакви ти мисли вконтакте не така просто написаното мое стихче...., :-)))
цитирай
9. lexparsy - Благодаря за твоята съпричастност hloris
11.05.2020 01:12
А не мислиш ли че напоследък единственото което ни прави личности, е осъзнатостта на собствените ни грешки..., :-))))
Много добри пролетни и позитивни мисли ти пожелавам!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1364726
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375