Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2014 12:56 - еконт крадът колети
Автор: minchopincho Категория: Новини   
Прочетен: 2125 Коментари: 0 Гласове:
1



 Изумена съм от ситуацията, в която ме поставиха служителите на "еконт" - и най-вече от реакцията на ръководството им.
На 27 октомври 2008 г. в еконт Варна  ул. Стара планина 41-43 до колелото съм получила 2 малки пакета от френския сайт La redoute. Служителката, която ги е получила, е написала известие и ги е защипала с телбод. След което ги прибрала в шкафа. На следващия ден - 28 октомври, отидох да ги получа и се оказа, че единият пакет е изчезнал. 
Международните малки пакети се получават само срещу лична карта. Никой не се беше подписал, че ги е получил. В тяхната книга са описани 2 пакета под един общ номер - мисля, че беше 135. В изчезналия пакет имаше чаршаф, пуловер и шлифер - трудно би могъл да се загуби или изнесе незабелязано. В същия ден са дадени само 3 малки международни пакета. Ако е даден погрешка, лесно можеше да се попитат тримата човека, които са взимали пакети от този клон. Служителката не знаеше какво да направи - обеща да говори с началничката на клона и да ми се обади.

Мина седмица, но нямаше никакъв резултат. Отидох в клона и говорих с управителката която  се опита да ме убеди, че загубеният/откраднатият пакет е бил върнат до централата и отново е върнат при тях. Дадоха ми друг пакет, който са получили в същия ден. Но не беше същият. Печатът на митницата за установяване на теглото беше от 1 ноември, а не от 27 октомври. Никъде нямаше печат или надпис, че този пакет е бил върнат. А и аз знаех съдържанието на пратките, които трябваше да получа. Това беше поръчка, която бях направила седмица по-късно от другата.

В края на краищата пакетът така и не се намери. След консултация с централата, началничката на клона каза да ми предадат (не се обади лично както обеща) да се оплача на французите, а те да пуснат официално оплакване за загубена пратка. И тогава Български пощи ще провери какво точно е станало. Същото ми казаха и служителките от телефона за рекламации. Защо? Служителите на еконт  не са ли отговорни за нашите  колети? Не би ли трябвало, ако е загубен някой, да се проучи какво е станало и виновните да се накажат? Ако пакетът е откраднат от външен човек, не трябва ли да се извика полиция? Кражбата на колет не е ли престъпление? Интересуват ли се началниците на "Български пощи" пратките да са на сигурно място и да стигат до получателите си или за тях това е без значение?

Аз съм майка на 3 деца, най-малкото е на 2 месеца. Единствено чрез Интернет успявам да пазарувам необходимите дрехи и предмети за семейството ми. Знаете ли колко много международни сайтове не доставят до България поради големия процент изгубени пратки? От години поръчвам онлайн. Но от юли месец пратките ми започнаха да се губят. През юли направих 5 поръчки от Англия и 3 все още не са пристигнали. А тази е пристигнала, описали са я и в следващите 24 часа изчезва безследно. А пакетът е обемен - не може да се изнесе скрито. Притеснявам се, че ако напиша истината на французите, може да решат да забранят на българите да поръчват от сайта им. Нелепо е да има служебно престъпление и да не се предприемат никакви мерки. Да, те ще ми възстановят парите за поръчката. Но не е ли нечестно спрямо тях? 


Тагове:   Еконт,   колети,   крадът,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchopincho
Категория: Новини
Прочетен: 75315
Постинги: 40
Коментари: 17
Гласове: 6
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031