Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2017 20:20 - Още е Лято!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10467 Коментари: 36 Гласове:
-7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Речен Дух + Мокра Фланелка - Калинкина ;)))
Такова е положението по моите места, към момента!
Или с други думи: Carpe Diem!






Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Красиво!
18.09.2017 20:31
Танцуваш така вдъхновено, сякаш си дошла от друга Вселена! Кой направи този хубав клип? Истинско удоволствие.
цитирай
2. anin - Добрър вечер, Вес!
18.09.2017 20:38
Геройски успя да удържиш, то тия камъчета в реката май доста боцкат на краката, а може и да е било и лъзгаво. Добро равновесие пазиш, а и концентрацията явно ти е добра :)
Преливaщите кадрии са ефектни, и с шала + движението на ръцете, приличат на криле...
Мисля, че някак облеклото нещо...не мога точно да го обясня, по-друг модел фанелка, или може би риза, си представям, че би паснало повече...
цитирай
3. krassko - Още не ми е готов компютъра:(
18.09.2017 20:40
Пробваха днес различни драйвъри, но не стават.
Ще се разделя с уиндоуз 7 и ще се върна пак на екс пи.
Попаднал съм в някаква дупка и нищо не ми се получава през последните дни.
Големи издънки, които ще ми струват много пари.
Но да сме живи и здрави, утре ще запаля една свещ да прогони дявола.


цитирай
4. vesever - Роси, благодаря ти :) Сама си п...
18.09.2017 21:39
Роси, благодаря ти :)
Сама си правя клипчетата, мисля да почна да задобрявам вече :)
цитирай
5. vesever - Добра да е вечерта, Ан! Вярно е ...
18.09.2017 21:42
Добра да е вечерта, Ан!
Вярно е доста трудно да се танцува по речното дъно, камъните са обли и хлъзгави, на доста места видимо залитам, но бързо успявам да балансирам.
Ами, исках всичко да е бяло, а тази ми е единствената бяла дрешка, другите ми са все цветни ))
И аз мисля, че не е от най-подходящите, ала поради липса на друга...
а първоначалната идея бе да си направя дрешка от чаршаф :)
цитирай
6. vesever - Краси, дано се намери начин да се ...
18.09.2017 21:44
Краси, дано се намери начин да се оправи компютърът ти, поне казаха ли какво липсва, драйвери ли?
На мен ми е странно как така, щом имаш браузъри, да не можеш да чуваш музика...при мен става без да инсталирам нищо.
цитирай
7. anin - https://youtu.be/8oAJOfcbagw
18.09.2017 21:53
Поздравявам те с тази мелодия, не знам дали си я чувала, мн. я харесвам...
Да, представих си те с широка бяла туника, като на тези, които са под бг народните носии :)
Вес, значи още бели дрехи трябва да си купиш, на чиста и бяла душа като твоята, бели дрехи отиват...
цитирай
8. anin - https://goo.gl/images/eJjEDp
18.09.2017 22:00
Вес, избирай си туники ;)
цитирай
9. vesever - https://www.alert.bg/image/0plajna%20tunika%20-%2039.00.jpg
18.09.2017 22:01
Мелодията е разкошна, точно такива харесвам :)
Отдавна не я бях чувала, благодаря ти, Ан!.
Леле, че са красиви туниките, избрах си повече от една )))) ще взема да си намеря нещо подобно )))
Ето тази е първата, която ми хареса.
цитирай
10. vesever - http://www.mdbazar.com/images/ALI-1936474126[1].png http://govoril.info/wp-content/uploads/2017/06/1f6fbae0bbbbd66ebfaef8ed921b49b0.jpeg
18.09.2017 22:09
И ето тези, приказни ;))))
цитирай
11. anin - Да, супер са
18.09.2017 22:42
Доста разглеждах, има мн. красиви...
Веси, аз днес ще си лягам по-рано :)
А на теб хубава вечер ти пожелавам!
цитирай
12. vesever - Ако си намеря подобна, специално за ...
18.09.2017 22:49
Ако си намеря подобна, специално за теб ще изтанцувам нещо в такава туника ;))
Лека и от мен, Ан :)
цитирай
13. rosiela - На мен туниката ми харесва.
19.09.2017 08:52
Прави те женствена. Въпрос на вкус.
цитирай
14. vesever - Роси, аз я харесах, защото има едни ...
19.09.2017 09:32
Роси, аз я харесах, защото има едни много приятни мъниста около деколтето, само че не се виждат отдалеч. :)
цитирай
15. anin - Вес,
19.09.2017 12:56
Абе хубава ти е, отива ти, на красив човек всичко му отива!
Просто за самият етюд си те представях с друга роба, като онези от народните носии -белите ризи, с които приличат на горски самодиви или нестинарки...фантазията ми се е развихрила просто ;)))
цитирай
16. vesever - Ан, значи ме бива да развихрям фа...
19.09.2017 13:31
Ан, значи ме бива да развихрям фантазии, супер се радвам да го чуя ;))
Ми то, накъде сме без фантазиите и творческите пориви!
:)
Между другото, отдавна искам да се облека в носия и да сляза с менци на селската чешма.
Ше събера погледите на съселяните...))

цитирай
17. zax - Онемях. Голяма беля си, като те г...
19.09.2017 16:55
Онемях.
Голяма беля си, като те гледам на работа - ще ме уволнят. А у дома, линчуват.
:)))
цитирай
18. vesever - Заки, че съм беля си го знам, по ро...
19.09.2017 17:23
Заки, че съм беля си го знам, по рождение съм такава...
Обаче от уволнение и линчуваНе ШТе предпазя, виждаш ли, че че мисля за вас, ами я си представи, че че бях изденсила нещо в стил а-ла Калинкина - и ко праим тогаз?!?
цитирай
19. zax - Баба ша съ гътне. :)))
19.09.2017 17:27
Баба ша съ гътне. :)))
цитирай
20. krassko - Слава богу всичко се размина
19.09.2017 17:29
Но ако попаднеш в лапите на НАП като мен
сигурно ще изтанцуваш един Танц със саби по Хачатурян за радост на публиката:)
Драйвърите са като резервните части на Трабант. Старите постепенно изчезват и не ги поддържат. Компютъра ми е "роден" 2003 г това е равно на 42 "човешки" години.
цитирай
21. vesever - Заки, няма де, аз ШТе съм милости...
19.09.2017 18:14
Заки, няма де, аз ШТе съм милостива!
;))
цитирай
22. vesever - Краси, според мен най-добре е да си ...
19.09.2017 18:15
Краси, според мен най-добре е да си вземеш друг компютър, има много добре запазени втора употреба, за прилични пари.
Инак само ще даваш пари за ремонти...

А танц със саби не бе ми хрумвал, но защо не!
цитирай
23. iia - https://www.youtube.com/watch?v=E2Ojn5XAoTI
19.09.2017 19:03
https://www7/play:3d4b1cf1?p=playlist&id=869663&order=date
веси
танцувай си
радвам ти се
ия*
цитирай
24. krassko - Весе,
19.09.2017 19:26
Двадесет лв не са пари. Толкова ми струва преинсталирането.
Да видим какво ще, стане парите съм ги дал.
Сестра ми казва:"Добрите специалисти вземат скъпо, калпавите работят без пари"
Това важи за адвокати, счетоводители, лекари и дори... за преводачи. :)
А също за танцьорки - нали обичаш да танцуваш :)
Преди години се запознах с една танцьорка от бар Астория. Беше се пенсионирала, но аз не можех да повярвам. Имаше тяло на гимнакгичка. Но като погледнах ръцете и ... повярвах.
цитирай
25. vesever - Ия, усмихна ме!Голяма симпат...
19.09.2017 19:37
Ия, усмихна ме!
Голяма симпатяга, аз съм доста скромна, в сравнение с нея ;)))
Обожавам да танцувам, обикновено започвам деня си с танц, лятото в реката, зимата в снега!
Един вид начин за зареждане с енергия, то не може само работа :)
Аз пък ти пращам една любима песен и танц на Лопез, много ме кефи как танцува накрая :)
https://www.youtube.com/watch?v=GSLSwwkLRW0
цитирай
26. vesever - Краси, ако е само 20 лв, ок, но щом ...
19.09.2017 19:39
Краси, ако е само 20 лв, ок, но щом често се поврежда, да не би да има нещо по-сериозно, знам ли..
Аз доста години ползвах стационарен, накрая му изгоря част от харда и си взех лаптоп на изплащане.
Доволна съм, а и по този начин мога да превеждам навсякъде, дори на плажа, съчетавам работа с почивка, и всичко е 6 ))
цитирай
27. anin - Веси,
19.09.2017 20:43
Ако скоро правиш снимки, снимай пак Кери, сладка и фотогенична е, и много хубава беше там между цветята :)
цитирай
28. anin - https://youtu.be/i5PJ6Cwy7mQ
19.09.2017 20:50
И музикален поздрав с една симпатична песничка ;)
цитирай
29. vesever - Ан, имам нейни снимки от миналата ...
19.09.2017 21:09
Ан, имам нейни снимки от миналата седмица, заедно с Троя си лежаха лежерно цял следобед, на единия от столовете в градината, в един момент оставих лаптопа и влязох вътре за малко, и като излязох Кери беше правила опити да коригира превода ми, нещо не го бе харесала, обаче написала няколко плюсчета, много се смях, и добре, че видях какво се случва, да не го предам така на клиента )))
Ще опитам скоро да спретна котешки постинг, покрай началото на учебната година винаги всичко става супер вихрено и шеметно...та може и малко да се позабавя.
Тази седмица се бях мераклисала да ви покажа Белла, но все още не успявам да се организирам, трябва да претичам до съседното село, на гости ходя на стопаните й, когато мога, но тези дни се разтичвах като кобилка из града по 100 задачи и вечер едва си стоя на краката. За танци, обаче, винаги имам сили ;)))
Ей сега ще си пусна песничката.
Довършвам пак една епикриза тази вечер и познай, с Ванеса Мей, много тонизиращо ми действа :))

цитирай
30. vesever - О, тази песничка и аз много я харе...
19.09.2017 21:15
О, тази песничка и аз много я харесвам, мисля, че е стара, че дори и дали не беше от студентските ми години, ей, много ти благодаря, супер ведро е!
Ей такива обувчици ще си изтипосам и ше опитам да ви денся, обаче както не се качвам на токчета, не знам как ше ми понесе, дан' си изпотроша краката и после кой ше ви танцува )))
Ето и от мен нещо любимо от онези години,
https://www.youtube.com/watch?v=qx89ylJyeKU
Мисля, че ще ти хареса!
цитирай
31. iia - благодаря ти веси
19.09.2017 23:03
горещо и страстно
красиви хора и
красиво танцуват
старо но златно
клипче
:))ия

успя ли да отвориш
Bustamante - Cobarde (страхливец) *превод*
цитирай
32. vesever - Ия, не обърнах внимание, че са два ...
20.09.2017 09:31
Ия, не обърнах внимание, че са два различни линка този в заглавието и в комента.
Намерих песента, по заглавие, и отделно текста на испански, що-годе успях да си го преведа, обожавам испанския и испанските ритми!
Много ми хареса песента, благодаря ти!
Аз искам да ти пратя една испанска песен, която ми е много трогателна, слушам я понякога по няколко пъти и страшно ме вдъхновява!
Амаиа Монтеро и Алекс Убаго - Sin Miedo a Nada /Без страх от нищо/
https://www.youtube.com/watch?v=aKiTJx_4Nmo
Това е оригиналът, а ако искаш да ги видиш на сцената, няма да съжалиш, направо настръхващо, цялата публика пее с тях!
https://www.youtube.com/watch?v=YnMvCtSI5dk

Слънчево да ти е!
цитирай
33. iia - https://www.youtube.com/watch?v=0ek7m4iCL4E
20.09.2017 11:50
да, прослушах с удоволствие:)

веси
а това което ти изпращам е
за да не изгубиш форма:))
ия*
цитирай
34. vesever - Ия, тотално ме нахили ))Я виж ти, ...
20.09.2017 13:06
Ия, тотално ме нахили ))
Я виж ти, колко много танцуващи хора - понякога си мисля, че има дефицит на танцуващи хора, а не било така...
Точно такива танци не съм пробвала, обаче скоро ще пробвам, обещала съм на един приятел от блога shuffle dance, ето тук можеш да видиш, ако искаш,
https://www.youtube.com/watch?v=S7wC_uXodyU
много енергичен и лежерен танц, харесва ми, само е нужно малко време да си съчиня хореография, и да си намеря подходящ "сценичен" костюм, а и подходяща настилка, в реката е много хлъзгаво по камъните и е изключено да успея с такива движения. ;))
Благодаря ти!

цитирай
35. iia - e нека да се смеем, веси :))))
20.09.2017 16:51
обаче при тези танци тежките
движения са с краката
не е добре за жена
доста са груби и силови
ако си спомняш красивата
гъркиня как танцуваше
е това е нежно и красиво
за жена
пластика и финес
с движения толкова меки
като змия се виеше

ако танцуваш във вода
трябва да имаш аква обувки
много са удобни
за плажа и предпазват
краката от неравности

успехи в танците и
всичко свързано
с тях!!!
а ние ще
даваме идеи
ия
цитирай
36. vesever - Ия, идеите са винаги добре дошли...
20.09.2017 18:05
Ия, идеите са винаги добре дошли!
По идеи на приятели през годините са се получавали много приятни неща!
За движенията си права, но ми се иска да направя нещо по-енергично - обикновено танците ми са не достатъчно...раздвижени и си мислех за някакъв "подскачащ" танц и точно тогава се появи от приятел идеята за shuffle dance.
Свикнала съм да танцувам боса, дори през зимата в снега, не ползвам обувки, докато танцувам, не знам как бих се чувствала с обувки, но не пречи да пробвам, естествено :)
Гъркинята беше разкошна, наистина, не знам дали бих могла толкова добре като нея да танцувам, но не ми липсва вдъхновение да се уча :)
Благодаря ти за всичко :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4036863
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол