Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2016 23:44 - Завръщане
Автор: pettya Категория: Лични дневници   
Прочетен: 943 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 30.03.2016 23:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Странно от 2 години не съм писала нищо. Понякога човек губи пътя, спъва се или се изправя на някой кръстопът и просто поема по грешния път, този път който не е неговия, но важното е да успее да се изправи или да се върне отново от началото- от там, от където е тръгнал. Е така се случи и с мен. 
И ето ме отново тук. В началато. Решена да загърбя миналото. Четейки старите ми произведения си спомням хората на които съм ги посветила. Всъщност след "Парфюмът ѝ" и "Тя" от там поех по грешният път. Забравих за всичко. Забравих способностите си. Забравих всъщност в какво най-много бях добра именно тук. Тук единствено можех да съм истинска. Да изразя вътрешният ми свят. Да въпреки, че съм загубила тренинг с писането ето нещо за завръщане.
Понякога искам
Понякога искам да изчезна, да ме няма, да бъда сама. Искам да бъда волна птица, рееща се из небесата. Искам да покоря света, да отида на места красиви и опасни. Искам да летя, да гледам всичко от високо, да видя планините,реките, езерата, морета, океани. 
Понякога искам да бъда риба, рееща се из океанските дълбини. Искам да видя красивите курални рифове. 
 
Понякога искам да бъда стихия, ураган, помитащ всичко след себе си. 
Да, може да искам много неща да бъда, но аз съм просто човек, момиче, което мечтае. Мечтае за успехи, радости и щастие. Мечтае за любов, семейство, кариера, деца.... 

   



Гласувай:
1



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: pettya
Категория: Тя и той
Прочетен: 34002
Постинги: 24
Коментари: 3
Гласове: 22
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930