Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2015 21:07 - честит рожден ден, Капитане, на който и свят да си
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4972 Коментари: 0 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Днес, моят скъп приятел Ивайло Атанасов, ran, ивхайотдавнамъртав даже, има рожден ден. Днес, моя приятел, моя ментор, някъде на оня свят, пие капитан Морган и слуша блус от големите - Робърт Джонсън и Беси Смит, някъде там, над главата му вали джаз от джанки, а аз вече знам кой и какво ми липсва. Липсва ми усмивката му на булеварден мъж, липсва ми мъдростта и топлината на очите му, дрезгавата му кашлица и тъгата на сто зелени луни и вече никога няма нищо да е същото. Е, аз владееща силата на словото, притежавам силата да създавам безсмъртие и мога само да отлея от чашата си с уиски, докато преглъщам хилядите думи , които не ти казах, за да ти кажа -

Капитане, жив си и те има, имам си куршум от теб. не в огледалото. в душата си.

Почивай в мир!


Реквием за Карибите

твърде много цигари

още няколко пирона, скъпи Джак,

още няколко ковчега зад които да вървя,

някой ден

ще ми покажеш Черната перла отвътре и ще обърнем света на обратно

ако се наложи

може би ще изцедим от бутилката поне още две капки ром

няма да претендирам за мохито

нито за облаци нито за слънчеви дни

твърде много пепел

 

ashes to ashes dust to dust

 

мисля че изглеждам твърде упадъчна а дори не съм на шестнайсет

за да се влюбя за първи път

и на шейсет не съм

ако изобщо ги доживея

може би ще ми останат както казваше Калс

още няколко полезности с които да ви цапардосам

преди да ме изпратите на последното плаване

 

моля изхвърлете си телефоните

и съобщете на опечалените със писма във бутилки

докато стигнат адресатите

може пък да съм яхнала Летящият без

да съм оставила следите си по пясъка

без да съм разплакала нито един албатрос

без да съм отрязала косите и изплела въже за обесване на зелени луни

над пристанищата

 

твърде много цигари

твърде пепел

твърде смърт

сол и пипер

по обувките ми

твърде много отишли си не помахали за сбогом за последен път

 

още една цигара, скъпи Джак,

после можем да вдигнем котвата

напоила океана с мисли за последен път

     



Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6305346
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031