Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2010 14:29 - билет за небе
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2772 Коментари: 3 Гласове:
25


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
На люлката съм. Залюлявам се плахо, бавно и леко. Едва едва. Тя сякаш прочиства гърлото си и скрибуца - люш люш , плачливо, много тъжно.
Била е изоставена и самотна през цялата зима. Сякаш ми е обидена.
Боязливо сядам - съвсем на крайчеца и съвсем тихо.
Люш и краката ми се отлепват от земята, люш и коленете ми полека се свиват.
Усещането е много близко и много познато.
Тя сякаш се слива с мен и ме прегръща.
Прегръща ме с едно усещане за детство и скут. Майчински, нежно, нечовешки близо.
После краката ми се свиват рязко в прав ъгъл и рязко се изправят, скоростта ме унася плавно, сгъване изправяне, сгъване изправяне, люш и и палците на краката ми са в облаците, люш и обратно, диафрагмата ми се изпълва с гъдел и сладост, изтръпване и нега – още по-високо, още по-, още по-...
И гръбнакът ми се огъва все по- плавно , все по- отмаляващо, в състояние близко до нирвана, разпускам косата си да пълзи по голия ми гръб и усещането , усещането е летеж , сякаш съм птица и светът ми принадлежи. На мен. В тоя миг.
Слънцето се приближава до мен, все по-плътно, все по истински, изпълва ме и в тази секунда Вселената ми се отваря, показва ми портите си и казва:
- Добре дошла у дома.


Тагове:   небе,


Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. joysii - Точно такова е усещането. И мисл...
09.08.2010 14:46
Точно такова е усещането. И мислите , които хаотично бродят в ума.
Изпитвала съм го. Най - обикновено люш - люш, а какво неописуемо преживяване всъщност.
С такова удоволствие те чета! При теб откривам голяма част от себе си.
Поздрави от сърце.
цитирай
2. hope17 - Възхитителна
09.08.2010 18:38
лекота, Ем, може би и това е нирвана - полет и извисяване на духа, над всичко нетрайно и тленно. Люлките са нещо познато, близко и мило, и затова желано...Или по-скоро усещането, когато сме на тях. Състояния, които можем да изпитваме винаги, стига да си ги спомняме и силно да ги желаем...за да ги имаме - просто си "купуваме" билет за тях :)
...лятно и люлчено да ти е, леко и просторно на душата, прегръдки от мен :)
цитирай
3. drebosycheto - Шу
10.08.2010 00:54
Ти си магия ...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6302217
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031