Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.06.2010 08:52 - мрън, мрън
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9957 Коментари: 48 Гласове:
29


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
сега като се замисля, никога не съм мрънкала в блога си.
или може би съм го правила, но съм го замаскирала с някаква друга думичка и не е било явно в никой случай.
правя го самосиндикално, на тия които са в състояние да ме понесат геройски, без дори да се налага да ме потупат по рамото.
всъщност е страхотно готино да помрънкаш на някого и да те гушнат с разбиране или ти да гушнеш някого, когато му е скапано или чисто и просто , като в моя случай му се мрънка.
така че да  си помрънкаме днес.
страшно обичам Ъпсурд.
Винаги успяват да ме развеселят най малкото , да получа от тях необходимата доза добро настроение и да ме заредят позитивно за деня.
затова докато си пия кафето, да помрънкаме, за да разчистим нещата, които ни дразнят и да си освободим място за хубавите, които ще дойдат.
мрънкам защото вали.
обичам да вали, наслаждавам се на дъжда с удоволствие, обаче хайде стига вече де.
влюбих се в безумно снежната зима, научих се да я посрещам и със студа и снеговете, но второ дъждовно лято, ще ми дойде в повече.
така че, многоуважаема Вселено, искам слънце. ама много слънце. за да си нося роклите с тънките презрамки и да се освободя от тоя тен на бяло саламурено сирене.
мрънннн.
мрънкам, кото няма да ида на концерта днес на Боб. Дилън.
гледайте вие да идете и да ни разкажете после.
докато ние гледаме как се кефите в клиповете ви в ютюб.
мнооого мръъъън.
мрънкам, щото битовизмите ни натискат със страшна сила.
ще увеличаваме минималната, няма да намаляваме заплатите, мрънка Дянков. спри да мрънкаш бе пич.
ти не си блондинка, ама ха.
и вземете най накрая решение.
от толкова дигане и сваляне хващаме лумбаго само докато ви гледаме.
мрънкам си.
мръъъън и за битиви.
имали рожден ден. ми хубаво, да ви е честито като в турския сериал, който излъчихте снощи на втори юни.
ейййй, много патриотско.
ще взема да се присъединя към оная група във ф-бук : да дойдат руските сериали, да ни освободят от турските.
поне да бяхте дали листопад, така де
просто си мрънкам.
мрънкам и срещу шефа.
ама тихичко мрънкам. много тихичко.
вместо да ми даде почивни дни, ми дава допълнителни смени. ((мрън съм. ама мрън мрън със страшна сила , така да се каже .
мрънкам защото от някъде се появи слана и ми попари един клон на едната китайска роза, затова че ерик прескача оградата на задния двор и ми тъпче хортензиите . дивак!!! а дъжда ми удави райграса и сега прилича на брадата на хъшлак.
ужас, ужас, спирам да мрънкам.
:))
за час , два.
после пак.

айде почвайте да мрънкате, денят започна, както казват в една телевизия. :)




Тагове:   мрън,


Гласувай:
31



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sunflower - нЕма да мрънкам
03.06.2010 09:03
че ако започна, ще удавя в мрънкане де що сухо местенце е останало от снощния дъжд (ама децата много се кефиха на локвите!) :)))
цитирай
2. sowhat - изкушавам се всеки ден по обедно време да изляза
03.06.2010 09:10
навън и да му ударя един танц из локвите.
обаче все си забравям резервен комплект дрехи.
и не ме тревожи факта, че ще се нося тука като дива самодива, ами че като се знам къф съм марко ти тотев, ще пипна някоя летна пневмония.
мръннн!
и се питам - абе къде отидоха поповите лъжички от локвите, а ?
цитирай
3. sunflower - аааа, има попови лъжички
03.06.2010 09:15
миналата година видях в един миниязовир на гъза на географията, а тази - в едно поточе на село.
но в градски условия май не виреят....
цитирай
4. sowhat - жалко,
03.06.2010 09:20
а какъв хубав гьол си имахме пред къщи...
скоро не съм виждала нито една. нещо се натъжих за тях сега
цитирай
5. dressy - мрън,
03.06.2010 09:28
и за се :)
цитирай
6. svoboda64 - Хайде "мрън" и от мен :)
03.06.2010 09:34
И едно "гуш".
Тук е слънце. След пороите... И има кучета, които лаят, и чуруликчета из клоните. Градски пейзаж... И една мама, която изпратихме на "вилата", като руска аристократка "на дачу" ;) Ех, живот, здравей, здравей :)))
цитирай
7. svoboda64 - Ха :)
03.06.2010 09:36
Някой пък бил гласувал наказателно-отрицателно :) Срещу толкова позитивно мрънкане?
Абе, не си у ред това БГ-то :)))
цитирай
8. sowhat - отрицанието на мрънкането
03.06.2010 09:39
svoboda64 написа:
Някой пък бил гласувал наказателно-отрицателно :) Срещу толкова позитивно мрънкане?
Абе, не си у ред това БГ-то :)))

е признак, че нещо не е наред :)))
или израз на друг вид мрънкане.
цитирай
9. doriana - Дойде ми мензисът - мръннннн! ...
03.06.2010 10:09
Дойде ми мензисът - мръннннн!
Заедно с лошото софийско настроение!
(или беше време...Защо климат много ми напомня за климактериум - мрън!)
Нямам Ерик, който да ми газци дивашки хортензиите, но пък имам други напъсти,
да речем, че една от тях е приятели в нужда, до които точно днес не ми е...-мръннн!!!
Лято искала, искай! Аз искам да отслабна! И да отида до Латвия - обичам лятото на севера!
Абе, хубав е животът! Живеем в свободна страна, в която е разрешено да си мрънкаме!
А ти що така днес?
цитирай
10. sowhat - ох, звучи хубаво много боди
03.06.2010 10:18
svoboda64 написа:
И едно "гуш".
Тук е слънце. След пороите... И има кучета, които лаят, и чуруликчета из клоните. Градски пейзаж... И една мама, която изпратихме на "вилата", като руска аристократка "на дачу" ;) Ех, живот, здравей, здравей :)))

искам и аз така, пък.
кога ли ще ме прати някой мене на дачата? )))
цитирай
11. xxxx - хъхъхъ хелой-мелоу, амъ как пече само тукинка тъй при мен хъхъхъ, ай да тъ..
03.06.2010 10:21
..напръскам с мойто слънце пък..
и квоу рИечииии хъхъ, Ъпсурд викаш, а, а?!!! ама кефаларско е по ритъма техния, ъъъъ готину ми е и на теб да ти е.. мрънкало такова (си) хъхъхъ
:p
цитирай
12. sowhat - ))) абе аз си мрънкам всеки ден
03.06.2010 10:22
doriana написа:
Дойде ми мензисът - мръннннн!
Заедно с лошото софийско настроение!
(или беше време...Защо климат много ми напомня за климактериум - мрън!)
Нямам Ерик, който да ми газци дивашки хортензиите, но пък имам други напъсти,
да речем, че една от тях е приятели в нужда, до които точно днес не ми е...-мръннн!!!
Лято искала, искай! Аз искам да отслабна! И да отида до Латвия - обичам лятото на севера!
Абе, хубав е животът! Живеем в свободна страна, в която е разрешено да си мрънкаме!
А ти що така днес?


ама тоя път реших да е публично, хаха ))
цитирай
13. mmagy - аз пък няма да мрънкам днес, днес ми е ...
03.06.2010 10:26
аз пък няма да мрънкам днес,днес ми е слънчево и светло и пеещо и смеещо....ами гот ми е....хайде да ви заразя с усмивка ;)))
цитирай
14. sowhat - сис, ега ти
03.06.2010 10:34
dressy написа:
и за се :)

откога не сме си мрънкали на хепи )))
гуш
цитирай
15. sowhat -
03.06.2010 10:35
xxxx написа:
..напръскам с мойто слънце пък..
и квоу рИечииии хъхъ, Ъпсурд викаш, а, а?!!! ама кефаларско е по ритъма техния, ъъъъ готину ми е и на теб да ти е.. мрънкало такова (си) хъхъхъ
:p

кефиш ме х4 )))

ама е готино да си мрънкаш, нали )))
цитирай
16. sowhat - давай маги усмивчиците насам
03.06.2010 10:37
mmagy написа:
аз пък няма да мрънкам днес,днес ми е слънчево и светло и пеещо и смеещо....ами гот ми е....хайде да ви заразя с усмивка ;)))

дано се махне тая готическа мъгла най сетне )))

моля да се отбележи забелязах следната закономерност - когато на запад вали, на изток над маги греят и усмивки )))
цитирай
17. kosara2008 - :) ето пак ...ти си измрънкала всичкото и не си мИ оставила ама НИЩО ЗА МРЪНКАНЕ! Е,
03.06.2010 10:42
вменяваш ми просто проблемата и това си е , затова покрай твоето мрън, мрън че си измяукъм....мяу, мяу искам си попарка с прясно млечице...или поне една цигарка със сладичко кафе...

здравей, Мрънкащоусмихващасебезоблачно...елА да те гушна да ми помрънкаш :)))) да ми мине проблемата;)
цитирай
18. sowhat - вземай кафето и пали цигарата , сладурано
03.06.2010 10:45
колко му е да си помрънкаме ей така ))
цитирай
19. sestra - Мрън-мрън с приятелки
03.06.2010 11:14
е просто необходимост, нещо като

http://www.youtube.com/watch?v=UOQ40DqGZ5A&playnext_from=TL&videos=v-SVQQu5jFI
цитирай
20. krotalka - Е па ти!
03.06.2010 11:29
Ми днес не ми се мрънка, днес се кефя. Оставям мрънкането на другите, а аз ще се хиля.
цитирай
21. sowhat - ама е сладко
03.06.2010 11:36
sestra написа:
е просто необходимост, нещо като

http://www.youtube.com/watch?v=UOQ40DqGZ5A&playnext_from=TL&videos=v-SVQQu5jFI

когато е с приятелки )))

благодаря
цитирай
22. smirena - Eй,момичета,ама това е заразно.
03.06.2010 11:44
Аз не съм много по мрънкането,макар че съм блондинка,но добре е,че оперативката ми приключи,защото ако тепърва започваше,такова мрънкане щях да му ударя,а сега се падам на топа на устата в петък следобед,мрън-мрън....От 2 часа нататък,при нашата жега ,мрън-мрън,а хората пътуват към морето....мрън-мрън,много мрън!
цитирай
23. sowhat - е кво са кроти
03.06.2010 11:44
няма ли да споделиш а
цитирай
24. krotalka - Па що да мрънкам,
03.06.2010 11:49
той шопа го е казал - "Оти да се кОсим, гато че ми мине"
цитирай
25. sowhat - аууу жега, смирена
03.06.2010 11:55
не мога да го понеса , при този проливен дъжд и готическа мъгла.
чакам троловете да излязат всеки момент , хаххахаха
и е забавно , не само заразно )))
цитирай
26. benra - и аз
03.06.2010 11:58
мрън мрън
искам лятооо, искам пътешествия и искам да престанат да ми бавят заплатата щото ще гии...
мрън мрън
цитирай
27. damnation - симпатизирам на мрънкането ти :)
03.06.2010 11:59
симпатизирам на мрънкането ти :)
цитирай
28. smirena - Готическа мъгла?
03.06.2010 12:03
Ти направо ме разби! Ела да видиш какво слънце се е облещило при нас,мрънмрън...
цитирай
29. krotalka - Сърдитка си ми ти днес!
03.06.2010 12:07
Все за нещо ще намери
да се начумери:
ту му млякото горещо,
ту пък друго нещо.

И за дето Петко вкъщи
често тъй се мръщи,
Николинка, Ваньо, Митко
викат му Сърдитко.
цитирай
30. lupunel - Cпри да мрънкаш!Xeм си дo6pa, xeм си ...
03.06.2010 12:16
Cпри да мрънкаш!Xeм си дo6pa,xeм си 6ялa!Xeм си 6ялa и дo6pa!Kaт саламурено сирене. Xy6aв дeн, ckъna Kapла:)
цитирай
31. sowhat - кроти, то всичко е панта рей
03.06.2010 12:17
но ти кажи що се хилеше де ))
цитирай
32. sowhat - лу, искам си мрънкането де
03.06.2010 12:18
един път и аз таковата гласно и ти веднага да ме затапиш с бяло сирене, хаха )))
цитирай
33. injir - Имаш хортензии и райграс? Гради...
03.06.2010 12:20
Имаш хортензии и райграс? Градинка? Я, стига си мрънкала.:)
цитирай
34. sowhat - а, е тва е приказка Бени
03.06.2010 12:20
benra написа:
мрън мрън
искам лятооо, искам пътешествия и искам да престанат да ми бавят заплатата щото ще гии...
мрън мрън

присъединявам се и аз
щотоооо като взема пушкатаааааааааа ))))))))))

господи, дай ми смирение, щото ако ми дадеш Сила ( и нека Силата да бъде с мен)
ще ги избия до един!
:)
цитирай
35. sowhat - ох, сполай ти боже
03.06.2010 12:21
damnation написа:
симпатизирам на мрънкането ти :)

най после един мъж, който да е доволен от мрънкаща жена :))

има има Госпоооод :) - п.п забележка при ай ти - тата обаче :)
цитирай
36. sowhat - вече съм петимна за малко
03.06.2010 12:22
smirena написа:
Ти направо ме разби! Ела да видиш какво слънце се е облещило при нас,мрънмрън...

слънце ...
цитирай
37. sowhat - хаха, кроти
03.06.2010 12:24
това ми е любимото стихче.
не съм сърдитко бе, мрънкотя си само :))
цитирай
38. sowhat - инджир
03.06.2010 12:28
абе имам имам , колко да имам - още някоя и друга инвазия на ерик и нищо няма да остане в нея :(
цитирай
39. krotalka - Приема се!
03.06.2010 13:27
Всеки има право да си помрънка от време на време, иначе ще е много еднообразно.
Тоя път мрънкаш с цяло гърло, а не под сурдинка.
цитирай
40. flyco - ъ :(
03.06.2010 13:52
Какво сте се разхилили, човека си мрънка, вие му се хилите.
цитирай
41. tili - Човека само ни провокира!
03.06.2010 15:55
flyco написа:
Какво сте се разхилили, човека си мрънка, вие му се хилите.


Хич не е мрънкало! А е един вид стоик. Аз пък се кефя, че кацнах цяла, че с тия евтини полети и онлайн билети хич не знам имах ли застраховка. Ама на кой му пука, карай да върви... не мрънкам :)))
цитирай
42. flyco - Re: 41. tili
03.06.2010 16:03
Добре кацнала тогава :)
цитирай
43. alexiev63 - Аз, ще си те гушна, и ти коте мрънкай, ...
03.06.2010 16:48
Аз, ще си те гушна, и ти коте мрънкай, унесиме, мрънкай а аз ще сънувам!
цитирай
44. gitchkagramatikova - Ха-ха!
03.06.2010 18:33
Вярно, че сме на една вълна ;)))
цитирай
45. milenich - ***
03.06.2010 23:48
Да взема да ти разкажа за концерта на Дилън, та дано спреш с тоя мрънкеш. Първо Боб Дилън е творчески псевдоним, истинското име на човека е Фасул. Второ , той мрънка дори когато пее, ама какво друго да прави с това идиотско име...
цитирай
46. анонимен - milenich
04.06.2010 12:50
Фасул си ти, и то зелен, вярно е че Боб Дилан е псевдоним и е взаимствано от поета Дилан Томас, а истинското име на Боб Дилан е Робърт Цимерман.
А ти си мрънкай Соу, и аз ще мрънкам че има такива говеда като това, опа извинявай, ФАСУЛ!
цитирай
47. milenich - ***
04.06.2010 23:13
Да се поучиш от мъдър човек не е срамно, благодаря!
Да беше жива баба, да я попитам, защо като видеше фасул му викаше боб.
Благодаря, sowhat, за терена. И аз пускам на тавана загорели приятели.
цитирай
48. diso - И от мен едно "гуш"
07.06.2010 08:18
Продължавай да си мрънкаш, а аз съвсем незабелязано, няма да слушам:)))
Щото ми е писнало от мрънкане:))
Айде, хубав ден, докато не съм замрънкал и аз!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6317306
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930