Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2010 12:37 - Интервю с.... Бог
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2445 Коментари: 5 Гласове:
25


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Помолих Бог за интервю.

За моя изненада той се съгласи.

- Влез! – каза ми Бог. – Значи ти би искал да вземеш интервю от мен?

- Ако имате време... – казах му аз.

Той се усмихна през брадата си и отвърна:

- Моето време се нарича вечност и е достатъчно за всичко. Какви въпроси искаш да ми зададеш?

- Не и такива, които са Ви непознати. Кое е нещото, което Ви учудва най-много у хората?

- Това, че се отегчават, докато са деца, бързат да пораснат и тогава копнеят да станат деца отново. Това че губят здравето си, за да направят пари, и после пропиляват парите се, за да възстановят здравето си. Това, че мислейки тревожно за бъдещето, те забравят настоящето и така живеят нито за настоящето, нито за бъдещето. Това че живеят сякаш никога няма да умрат и после умират сякаш никога не са живели....

Ръцете му хванаха моите и така стояхме мълчаливо.

След дълго време го попитах:

- Мога ли да Ви задам още един въпрос?

Отговори ми с усмивка.

- Като наш баща, какво бихте искали да направят Вашите деца?

- Да научат, че не могат да накарат някой да ги обича. Това, което могат да направят е да се оставят да бъдат обичани.

- Да научат, че трябват години, за да се изгради доверието, и само няколко секунди, за да се разруши.

- Да научат, че най-важното в живота, е не това, което имат, а хората, които имат.

- Да научат, че не е добре да се сравняват с другите. Винаги ще има хора, които са по-добри или по-лоши от тях.

- Да научат, че богат е не този, който има най-много, а този, който се нуждае от най-малко.

- Да научат, че трябва да контролират поведението си, в противен случай то ще контролира тях.

- Да научат, че само няколко секунди могат да отворят дълбоки рани у хората, които обичат, и че после трябват години, за да г забравят.

- Да се научат да прощават, като се упражняват за това.

- Да научат, че има хора, които много ги обичат, но не знаят как да показват чувствата си.

- Да научат, че с пари може да се купи всичко, освен щастие.

- Да научат, че дори понякога да се чувстват разстроени, това не им дава право да разстройват и другите.

- Да научат, че истинските приятели са рядкост и ако открият такъв – това е истинско богатство.

- Да научат, че понякога не е достатъчно да им простят, а сами трябва да си простят.

- Да се научат, че са господари на това, което запазват в себе си и роби на това, което казват.

- Да се научат, че ще пожънат това, което са посели. Ако са посяли слухове – ще се оплетат в интриги, ако посеят любов – ще бъдат щастливи.

- Да се научат, че истинското щастие не се състои в това да постигнат целите си, а да се задоволят с това, което вече са постигнали и в момента постигат.

- Да се научат, че да бъдеш щастлив е решение. Те решават да са щастливи с това, което имат и което са, или умират от завист и ревност, заради това, което нямат.

- Да се научат, че двама души могат да гледат едно и също нещо и да виждат съвсем различни неща.

- Да научат, че тези, които са честни пред себе си, без да отчитат последиците, постигат много в живота.

- Да научат, че дори и да си мислят, че няма какво да дадат, когато техен приятел плаче, те могат да намерят сила да успокоят болката.

- Да научат, че опитвайки се да се вкопчат в тези, които обичат, много бързо ги отблъскват. Оставяйки им свобода, те ще останат заедно завинаги.

Замислих се. Бог потъна в мълчание.

Бог е любов. (1 Йоан 4:16)

А ето и оригиналът: http://www.theinterviewwithgod.com/popup-frame.html

(заслужава си да видите красотата дори и да не знаете английски език)

някои неща просто нямат нужда от коментар. достатъчно е да бъдат прочетени. достатъчно е, да бъдат помислени. някой ден, може и да ги осъзнаем.
дори, може и да им повярваме...




Тагове:   Бог,   интервю,


Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ronya - ей, нагли хорица, значи....
19.04.2010 13:49
За кво им требе да се ръгат за интервюта, та да ми пълнят учебниците за щастие с още уроци?! И то от ония, дето не стига само да ги назубриш... ;)))))))))
цитирай
2. sarcezlatna - спомних си колко
19.04.2010 16:42
силно ми въздейства този клип преди години, когато за пръв път го видях, благодаря ти,че ми припомни това:
"Да се научат, че са господари на това, което запазват в себе си и роби на това, което казват"
цитирай
3. alexiev63 - Обичай ме, обичам те.
19.04.2010 17:53
16.04.1991г. 21:00 h.

Обичай ме, обичам те.

Малък бях, но помня отдавна,
Ти дойде в нощта при мен,
и предсказа ми, каквото ще става,
че за теб съм бил отреден.

Но аз не исках да повярвам,
страхът ме беше цял обвзел,
дори за помощ напразно виках мама,
гласът ми беше той отнел.

После пораснах, животът ме грабна,
правех се дори на поет,
в София боулинг, морето във Варна,
навсякъде добре бях приет.

С китарата бродех, пеех, не спирах,
за любовта и светлия ден,
които за себе си така и не намирах,
може би скрил ги е някой от мен.

Решил бях да свърша след драма зловеща,
отчаян, захвърлен, оскърбен,
макар че отдавна ме чакаш за среща,
часът дойде и застана отново пред мен.

И без да крещиш, ще те накажа,
просто отрони Обичай ме,
а аз не можех отново да откажа,
сърцето изплака, обичам Те.
цитирай
4. vanex - 1
19.04.2010 18:58
Господи, благослови ни и ни освети, смили се над нас :)
цитирай
5. lz3su - Интервю с Бог
27.04.2010 20:14
Тук е на български и с по-хубава музика :) http://realhelp.hit.bg/iwg/InterviewWithGodBG1.html
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6302344
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031