Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2010 09:52 - за двойния морал на българина
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4999 Коментари: 36 Гласове:
32


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
днес мислех, че ще пиша нещо веселичко в стил 1 април, ще ви смахна или ще се пошегувам, но госпожица Ивайла или иначе казано trevistozelena отново влезе в ролята си на провокатор и някак си не мога да отмина темата, която тя повдига.

хронологията е следната :
от доричела разбрах , че е почнал биг брадър фемили. прочитайки постът на дори , бях потресена. помолих я за линк във вибокс и след като позяпах бях потресена.
дори написах, че се срамувам, че България се представя по този начин.

пак да си призная, шоуто не ме фиксира пред телевизора, поради простата причина , че рядко гледам телевизия.
но затова пък , успях да пусна телевизора и да го гледам макар и откъслечно поне три пъти.

честно казано картината в къщата ме потриса.
но сега ще ви дам моите доводи точно за, а не против това шоу:

1. потриса ме и предаването Отечествен фронт. както и Репортерите, когато успявам да ги гледам. потрисат ме новините - 17 годишна ученичка уби бебето си.

2.Ивайла е права, че в прайтайма никой няма да седне да  гледа образцовите семейства на България. ако тая сган не е в къщата на брадара, щяхте да гледате сериали. или друго също толкова тъпо шоу.

3. децата в къщата. ами тия деца в къщата са с родителите си. те са със същите хора и извън къщата. тия хора ги възпитават и отглеждат.
а колко деца живеещи при по лоши условия не виждаме?
хубаво е много ясно цялото ни общество да си даде сметка, че службите за закрила на детето не съществуват само за да се отбие номера.
и да се вземе в ръце.
и да се намеси.
да прояви отношение.
човешко, а не обществено.
не да цъкаме с език и да се тюхкаме, когато разберем , че връстницата на дъщеря ни е родила в училищната тоалетна и после е наръгала детето си нож.
а да си дадем сметка, че тази девойка е продукт на нашето общество. на нашето поколение. и на нашето бездействие.
защото всички ние седим, гледаме и мълчим когато децата на съседите са малтретирани физически и вербално.
и после се тюхкаме - ах , горките деца!
само че се питам, къде бяхме ние преди това?
не искам да съдя никого.
не искам да съдите никого.
но преди да посочите някого с пръст, осъдете сърцата си.
вашите собствени сърца.

4. жените в къщата.
тия жени съществуват.
това не ви е сериал, със сцени , реплики и дублажи.
жени, които се продават за пари, жени , които са малтретирани, поради безсилие и безволие, жени , които умело манипулират и режисират света, около себе си.
тези хора са истински.
срещате ги, разминавате с тях.
работите с тях, с някои от тях си пиете кафето.
както казах на дориана, първоначално ме хвана срам, че съм жена. на целият този фон.
после се замислих за правилата и за изключенията и за светът, в който живеем.
има и такива съпруги, майки , снахи и свекърви.
е и ?
мисля, че това показване е един добър контрапункт.
за младите жени.
за да са наясно, какви семейства съществуват. и какви НЕ трябва да бъдат. с какво НЕ трябва да се примиряват.
и не само за тях.
а и за нас  -- за да благодарим на родителите си за възпитанието си и на Бог за късмета си. за силата да не допускаме подобен живот. и за смелостта за приемем изборите си.

5. мъжете в къщата.
е, скъпи господа, вие ще кажете - не съм от тия как`Сийке.
и аз ще го приема.
но тия момчета в къщата, не са измислени.
има ги.
и са брутални.
те плюят върху бившата си, после я целуват, обичат едното си дете повече от другото, крещят на децата си , пребиват жена си или не вземат отношение към онова, което й се случва.
те си мълчат, когато тя продава тялото си, за да ги облече и нахрани, обръщат се с гръб, за да не видят сълзите й, те я удрят , когато им липсват аргументи.
те допускат жена си да ги унижава, потискат човешкото и чисто мъжкото си достойнство, затварят очите , когато им изнася.

това са мъжете, които ничия дъщеря НЕ заслужава.
защото аз имам две дъщери.
и е добре, децата да са видели и обратната страна на огледалото.
оня, която изключва държенето за ръце и цветя, целувките.

та колкото и да извъртаме очите си встрани и да казваме , че сме омерзени от това шоу, нека си признаем едно

тия хора са реални.
съществуват.
и може би живеят в съседният апартамент.
и колкото да отричаме, че това не е правило , а изключение, нека си зададем въпроса
-защо?
защо има и такива изключения?
и кои са мнозинството - добре изглеждащите и възпитани семейства или тия в зверилника.
или всъщност да се замислим за маските пред света и обществото и за  грижливо скритите драми в къщи.

та какво мислех за поредното шоу на брадара ли?

мисля, че за мое огромно съжаление - такъв е живота.


Тагове:   морал,


Гласувай:
32



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - .....
01.04.2010 10:01
Освен,че местата на някои от "мъжете" и "жените" в къщата са разменени, за останалото си права. Прасето грухти по един и същи начин и в чиста стая и в кочинката си...Тази ПИгбрадърска воня не искам да ми замърсяна душевния комфорт и независимо, че не ги гледам, се усеща...
цитирай
2. sowhat - кире,
01.04.2010 10:09
никой не обича да си показва цирея на задника.
дори когато е факт.
това, че ще се обърнем на другата страна, за да си опазим чистичък комфорта, няма да промени фактите.
няма и да спаси никого.

преди години, се преместих да живея в софия. за първи път ми се наложи да живея в блок и да свиквам с подобни отношения.
една нощ входът беше огласен от писъци, които ме стреснаха към 2 през ноща. скочих и излязох на площадката. идваха от петия етаж. имаше и други хора наизлезли навън. тръгнах надолу по стълбите да позвъня , за да видя какво става там , а хазяйката ме дръпна и каза - не се меси.
не е твоя работа.
нали не съм от "местните" извиках полиция.
на другият ден съседката от петия етаж, се извиняваше , че се е ударила без да иска.
на предложението ми да напусне мъжа си , отново получих отговор - ама аз го обичам, а и не е твоя работа.

ние сме обществото " не е наша работа". сигурно поемаме тоя вид отношение от първата си глътка въздух.
цитирай
3. dianatrg - Съгласна съм, че това е живота. Е, ...
01.04.2010 10:18
Съгласна съм, че това е живота. Е, тук е представен в по-опростената му форма, когато мъжът със сила държи в подчинение семейството, а младичките красавици няма да коментирам, те са толкова доволни от себе си, че да ти стане мъчно и болно /аз имам син :) /. Нормално е да ни отвръщава и да го отхвърляме като норма на поведение, но не трябва да забравяме, че съществува и друг вид тормоз, който е по-страшен и от този - психологическия тормоз. Не получаваш шамари, не крещиш, но живееш в постоянна лъжа, живееш в унижение и болка... не, не живееш, а вегетираш.
Стига толкова черни мисли - честит ви празник и много усмивки :)))
цитирай
4. sowhat - честит празник, диана
01.04.2010 10:29
и не това не е опростената форма на живот, а истинската.
насилието , било то вербално или физическо все си остава насилие.
и съществува.
а в това криво огледало , можем да видим себе си - и да вземем решения, които дълго отлагаме или както казах, да благодарим - за възможността и за онова, което имаме.
цитирай
5. ronya - хм...
01.04.2010 11:08
Соу, ти ще видиш за какво да си благодарна, а друг ще види може би че И ТАКА МОЖЕ, КВО ПЪК ТОЛКОВА... ето - и по телевизията го показват, не съм само аз...
Нещата са такива, каквито са, а не каквито ние ги виждаме и мислим. Виждала съм подобни ситуации и е въпрос на зрялост да ги няма. А като говорим за зрялост, за съжаление ние, българите, не можем да се похвалим с много от нея :((( Включително и аз. Не знам колко време отнема на една нация да порасне. Но със сигурност е повече, отколкото ще живея. И не мога да помогна на ония нещастни женици в къщата. Мога само на хората около себе си. Както вече си видяла, обаче, тук никой не се "бърка".
цитирай
6. sowhat - роня,
01.04.2010 11:26
понякога нито дявола е толкова черен, нито ангелите толкова бели.
защото нека всички си сложим ръцете на сърцето, и признаем , че имаме близки, колеги, познати или приятели в подобни патови ситуации.
и аз не знам дали ще пораснем като нация. някога изобщо. но ми е ясно, че ако си заврем главите в пясъка, гъза ни пак ще е гол.
и промяната винаги започва от мен.
не от тия около. а от мен.
ако всеки го осъзнае, че държи юздите на собствения си живот в собствените си ръце, може би един ден подобни " зрелища" ще са само поредният гаден спомен.
но едва ли ще стане това...
цитирай
7. ronya - :)))
01.04.2010 11:36
Много пиене имаме да изпием с теб, Соу :)))
Наздраве!!!
Пък дано да стане, макар и бавно, макар и мъничко... от нас зависи... не е невъзможно, само е трудно - да излезеш от собствения си калъп :)
цитирай
8. sowhat - въпрос на избор
01.04.2010 11:53
Бени
не искам да се повтарям.
))
цитирай
9. sowhat - рони,
01.04.2010 12:05
ще изпием знаеш колко кафета и вода )))))))
обещавам
цитирай
10. swan16 - Уви, за съжаление си много права. ...
01.04.2010 12:31
Уви, за съжаление си много права.Дори започвам да си мисля, че може би целта на продуцентите е да покажат точно тази част от обществото, която ние упорито се опитваме да отречем, че съществува и да ни накарат да се замислим.Това, че си казваме: Това не се отнася до мен, не означава, че не съществува.Всичко това и го има и е факт. Само трябва да се научим да се борим срещу него.
цитирай
11. kristabella - Обществото ни все още е на фаза &q...
01.04.2010 12:35
Обществото ни все още е на фаза " хляб и зрелища". И само това им стига.
Нико Тупарев казва, че това е представителна извадка на нашето общество. На първо четене нормалния индивид си казва: "Айде, стига бе".
Къде съм аз тогава? Кой ме представя мен? Къде е моят модел на поведение?
Излиза, че в България освен сервитьорки, танцьорки, безработни или "блонди" домакини, други тип жени нема. Страшничко. И светлина в тунела няма.
цитирай
12. sowhat - кристабела,
01.04.2010 12:47
както казва ивайла никой няма да седне да гледа, мама и тате и професори и две деца без проблеми. няма да има зрелище.
от друга страна дори и най-идеалното семейство си има своите малки мръсни тайни. където жената не е някаква -ьорка.
какво е казал нико тупарев и кой то е чул, аз не знам. може пък наистина това да е представителната статистическа извадка на нашето общество.
просто докато зрелището си битува, не е зле да си позададем някои въпроси и да потърсим някои отговори.
това мисля аз.

цитирай
13. sowhat - и аз така мисля
01.04.2010 12:48
swan16 написа:
Уви, за съжаление си много права.Дори започвам да си мисля, че може би целта на продуцентите е да покажат точно тази част от обществото, която ние упорито се опитваме да отречем, че съществува и да ни накарат да се замислим.Това, че си казваме: Това не се отнася до мен, не означава, че не съществува.Всичко това и го има и е факт. Само трябва да се научим да се борим срещу него.

време е да спрем да приемаме всичко само първично
като информация
и да се опитваме да анализираме това )))
е поне да опитваме , ако не друго
цитирай
14. flyco - =
01.04.2010 13:57
Всякакви възможни човешки взаимоотношения съществуват, нормални и екстремни. Знаем го, за какво ни е да го виждаме след като го знаем, за да се убедим, че ги има ли. Мерси, не ми трябва такова убеждение. Телевизията е най-лесносмилаемата медия. В това се състои отговорността и. Каквото и да възпитавам детето си, както и да го правя това, което то ще види по телевизията, също е възможен модел на поведение и то ще го пробва. Животът не е буркан, под който да си живееш изолиран от вятъра и дъжда, но не е и локвата, която показват. И най-важното според мен: ако в програмите на телевизиите има предавания, които са скандални, откачени, провокативни, неморални и ненормални, то тогава къде са техните антиподи, къде е добрият пример? Този пример има не по-малко право да присъства в ефира, за да мога когато кажа на детето си, че това е лошо да мога да му покажа и кое е добро.
цитирай
15. sowhat - ами какво ще кажеш
01.04.2010 14:06
за такъв е живота?

според теб не е ли антитезата в силен захарен сироп.
знаеш ли, нито една монета, не притежава само една страна. ))
цитирай
16. pontis - тоя път са събрали помията, защото така са поискали,
01.04.2010 15:39
защото някой болен мозък му е хрумнало, и не му пука ...
И защото няма кой да го спре.
цитирай
17. gothic - Хм, Соу, не мисля че само обществото ...
01.04.2010 15:39
Хм, Соу, не мисля че само обществото трябва да се държи отговорно. Какно е обществото? Една скала, в единия край на която се намира порядъчността а в другата - ненормалността. И ВСИЧКИ сме наложени някъде върху нея. А показването на ненормалността? Дали вместо за лош пример няма да послужи за пример за подражание?
цитирай
18. benra - между другото
01.04.2010 15:47
попаднах на някакъв Лайв с Тупарев, който каза-това НЕ е представителна извадка на българското семийство, не беше и такава целта ни.
Самият замисъл на Брадъра е да покаже дънотоу, да скандализира, да предизвика дискусия. Образите, двойките са нарочно подбрани, разбира се
И да, Соу-има ги..
Не гледам предаването, нямам време и вечер не ми се гледат такива неща, искам да разпусна от простотията наоколо. Но пък поглеждам във Вибокса-често ги поглеждам през кадър, нямам нерви да издържа грозотиите и скандалите. Но това е-има ги и ние често ги подминаваме равнодушни. Не мисля,че някой-виждайки подобни взаимоотношения ще възкликне-оо,значи така може да се живее.Освен ако не е нормален.А как бихме очаквали един нормален човек да има нормални взаимоотношения?
цитирай
19. sowhat - понтис, съгласна съм с теб. помията ...
01.04.2010 16:02
понтис, съгласна съм с теб.
помията е зрелищна и печели пари.
както и рекламата с голия гъз на азис, която доведе до повече реклама със свалянето си , отколкото с поставянето си.
и?
да речем спират това шоу.
махат ги тия там, слагат истинската извадка от обществото - виждали сме и такива предавания.
искам да те питам - след като помията изчезне от погледът ти - спира ли да съществува?
тези взаимоотношения нима ще престанат?
тия хора ще се изпарят ли?
или е по лесно да мислим за тях като виртуален аватар - все едно ги няма само защото не ги виждаме?
цитирай
20. kristabella - С много неща в коментарите съм съ...
01.04.2010 16:03
С много неща в коментарите съм съгласна, с много не. Но в крайна сметка, независимо какво ние си коментираме, предаването е факт. Участниците са реални лица. Формата ще свърши след няколко месеца и ще бъде излъчен победител. Той ще грабне наградата, независимо каква е тя. Но тази награда като поощрение за какво ще е? За модел на поведение, за коефицент на интилегентност, за хуманност, за какво? Предполагам, че никой не очаква някаква трансформация да настъпи в тези индивиди и те да излязат като красивия лебед от приказката.
Като се удари тотала излиза, че формата ще послужи като пример за подражание.
цитирай
21. sowhat - пламене,
01.04.2010 16:07
ако ти биеш жена си и сина си всяка вечер, синът ти ще научи че правото се отстоява с юмрук.
ако жена ти си мълчи, синът ти ще научи че жените си мълчат.
но ако тя повика полиция и те напусне, ако съседите се намесят, синът ти ще знае , че нищо не остава ненаказано.
поне в белите държави е така.
така че проблемът за мен не е в казването и показването по телевизията, проблемът е в манталитетът наш насъщен.

цитирай
22. sowhat - и аз така бенра
01.04.2010 16:08
наистина мисля, че трябва да се замисляме колкото и грозно да изглежда едно нещо
цитирай
23. sowhat - не знам кристабела
01.04.2010 16:12
тая работа е така , като пръчката с моркова пред магарето.
може и така да излезе, но междувременно това предаване е един сериозен шамар в лицата ни
защото
тези хората са реал.
и живеят сред нас.
а утре на тяхното място могат да са нашите деца.
така или иначе ние ще лаем, предаването ще си върви, продуцентите ще печелят.

а междувременно ние можем да седнем и да поговорим с децата си.
най-малкото, което зависи от нас.
моделът на подражание се създава в къщи, не от телевизията.
искам само едно нещо да кажа - тежко ни, ако сме оставили нея да възпитава поколенията след нас.
цитирай
24. kristabella - Октавио Пас казва: " Древните ...
01.04.2010 16:36
Октавио Пас казва: " Древните са имали въображение, ние имаме телевизия". Царство на абсурда.

цитирай
25. sowhat - кристабела,
01.04.2010 16:45
съжалявам че ще повторя, но дори и без телевизия, абсурдните ситуации и хора не се изпаряват просто така
цитирай
26. kristabella - Но такива хора винаги е имало и ви...
01.04.2010 17:03
Но такива хора винаги е имало и винаги ще има. Ние не откриваме топлата вода. Проблемът е,че залагайки на " хляб и зрелища", те се превръщат в медийни герои, които дори ще бъдат поощрени. Това е абсурда. Предаването се хвали със завиден рейтинг, при възрастова граница 18-42г.
Понякога се чудя, възпитавайки децата си в едни "остарели" за днешното време ценности, дали не им вредя. Дали не ги изправям пред нови конфликти. Излизайки навън детето се сблъсква с максимата, че имаш ли пари или чичко паричко, живота е песен. И дали тази песен трябва да е на " Доорс" примерно или на Преслава.
Много е страшно. Поне за мен.
цитирай
27. flyco - ...
01.04.2010 17:31
sowhat написа:
за такъв е живота?

според теб не е ли антитезата в силен захарен сироп.
знаеш ли, нито една монета, не притежава само една страна. ))

Съгласен съм с тезата за монетите и точно в това е смисълът на коментара ми. Не може да се показват само лошите и гадните примери, освен това когато имаш възможността да правиш добро то да ползваш тази сила за да правиш зло смятам за престъпление. Погледни тъпите американски филмчета на Дисни. Ето, хората са разбрали, че освен програмите от рода на "Биг брадър", кечистите, порното и всякакви други мръсотии е нужно да се правят и такива филми, в които доброто да побеждава. Това също е част от живота, въпреки захаросването. Къде са българските захаросани програми?
цитирай
28. flyco - ...!
01.04.2010 17:38
Прочетох коментарите, заставам изцяло зад всяка дума казана от kristabella.
цитирай
29. dorichela - жалко, че сме станали толкова ци...
01.04.2010 19:19
жалко, че сме станали толкова цинични, без ценности, без морал, без каквото и да е човешко.. Все се успокоявам, че това не е представителната извадка, но и ти си права.. Тези хора ги има, независимо дали ги дават по ТВ или не....
цитирай
30. ka4ak - Да Еми права си,за двойния морал!!!
01.04.2010 20:52
Попаднах при Иван и Андрей,на излизането на международното "семейство"!Другото съм го виждал,но единия от главните организатори в пледоарията си най-съжаляваше че италиянеца не е спукал от бой българката и че тя като е излязла му е развалила предаването!!!За какъв морал може да говориш,след като тези хора са били избирани и още при подбора са се гаврили с тях,за да компенсират комплексите си!!!Просто отврат!!!:(((
цитирай
31. vmir - Така е!
01.04.2010 21:50
Много пъти съм казвал, че нямам против да гледам глупости, за да видя как изглежда отстрани онова, което някога бих се изкушил да направя. Защо толкова много хора искат да гледат единствено приятни за окото неща? Какъв е смисъла да се самозаблуждават, че неприятното го няма или поне е далеч?
цитирай
32. kartinka - хахахахахахаа и как се вписват тези ...
02.04.2010 01:50
хахахахахахаа и как се вписват тези цели 5 ЗА!(нищо че всъщност са обратното)в антивудупийпъл като теб?!!! защото Е важно - отговора ти - защото си мисля от постовете ти,че си будна личност с болезнено чувство за справедливост и освен провокацията като част от теб имаш и талант да твориш красота...
та...ти "почти не гледаш телевизия", но заради тази "помия" не само си преровила вибокс, но и си отделила време за пост,да гледаш "помията", да си впрегнеш творческата мисъл в търсене на оговор"защо мааму", за отговори на комент...изобщооо...вкарала си чиста енергия в нещо, което не одобряваш(повличайки и нас - които харесваме да те четем...) та не мислиш ли, че ако хората впрягаха интелектуалния и емоционалния си потенциал в неща , които са позитивни и вдъхновяващи, света щеше да е различен - включително и нашия(според повечето коментиращи виновна ни е държавата, манталитета или дебелогъзотоочище ...:)
според теб възможно ли е да видиш красивото в света , ако обръщаш специално внимание на цвета и миризмата на всяко случайно лайно, което настъпиш по пътя...
и изобщо не съм съгласна , че обратната страна на "монетата" ще я видим в "телевизора" - оттам може само да се опита да те хипнотизира изкривената реалност, създадена с единствената цел да скрие света пред очите(душата)ти...
...и не го казвам просто така - колкото и да е странно - с толкова приятели, с толкова близки хора , които имам - няма да ги броя - но за мен са много - и как нито един от тях няма в живота си описаните в петте точки ЗА(против) ситуации...(е, няма заради поста ти да загледам телевизия...дори в мрежата...)

...за мен отговора си е простичък(каквато съм си и аз) - всичко в проявената реалност, която наричаме наш живот е това, което с мислите и желанията си слагаме в нея...
пък дано повечето да е от светлото, красивото и желаното.
мир и любов - от сърце!
и усмивки :)
цитирай
33. gothic - ако ти биеш жена си и сина си всяка ...
02.04.2010 02:43
sowhat написа:
ако ти биеш жена си и сина си всяка вечер, синът ти ще научи че правото се отстоява с юмрук.
ако жена ти си мълчи, синът ти ще научи че жените си мълчат.
но ако тя повика полиция и те напусне, ако съседите се намесят, синът ти ще знае , че нищо не остава ненаказано.
поне в белите държави е така.
така че проблемът за мен не е в казването и показването по телевизията, проблемът е в манталитетът наш насъщен.





Да, научил съм го да отстоява правато си с юмруци. Когато се наложи. Но съм го научил и че на жена не се посяга никога. И този урок го научи по-рано....
цитирай
34. valsodar - Не, това не е Животът! Това е ...
02.04.2010 03:08
Не, това не е Животът!

Това е Живуркането!

Добре е да можем, да правим разлика между тях. :)
цитирай
35. pegas08 - Хай, Соу!
02.04.2010 08:28
Такива сме си- двойни!

Между другото, в една северна страна,
най- тоталитарната, била в света.
На подобна , брадърска боза.
Сметката им се видя.

Следва сърдечен поздрав, за Кънчев корпорейшън!

Big Brother- Big Shit! 615#Автор: pegas08 Категория: Изкуство
Прочетен: 57 Коментари: 13 Гласове: 8




Следва любимата ми група, момчетата със скорпиона!
Парчето е виртулен поздрав за всички малоумници-
ПЛЮСКАЩИ И ЗЯПАЩИ , ГОЛЕМИЯ ШИТ!

А СЪЩО И ЗА СИАМСКИТЕ БЛИЗНАЦИ
ИВАНУШКА ГЛУПАКЪТ И АНДРЕШКО ХИТРЕЦЪТ!


А ГОТИНИТЕ ЧАКАМ НА КУПОНА НА 31.03 . 2010г.!
Инджой ит!

http://www.youtube.com/watch?v=PIknLlAgz3k
цитирай
36. sowhat - мисля си защо карбовски е толкова оплюван
02.04.2010 08:55
ами защото има голяма уста и не мълчи.
и защото показва грозните язви на обществото , които ние чистичките не харесваме да ни бъдат навирани в очите.
искаме си социализма - само празници, чисти предприятия и заводи, а мръсотия сякаш не съществуваше.
не ви убеждавам да гледате предаването, на мен ми стигна и това, което до тук видях.
беше ми повече от достатъчно, за да си дам ясна сметка - какво НЕ искам -за себе си и за децата си.
беше ми повече от достатъчно, за да мога да разговарям с тях и да им покажа какви са алтернативите на семейства, когато човек няма добре изградена стойностна система.
и това е моя работа и задължение, не на обществото.
като член на обществото, моето задължение е да не си мълча, когато някой насилва деца или пребива жена си.
да не се правя , че не ме касае.

е, затворете си очите.
не гледайте.
игнорирайте пошлото, гадното , грозното.
спете.

човек, вижда само онова , което си поиска. и казва това е моята истина.
ала истината е обективна и съществува дори отвъд капаците ни.

въпрос на личен избор.

загасете телевизора си, разпети петък е.
днес Божия син ще умре на кръста си , за да ни спаси.
всички.

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6324314
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930