Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2010 10:27 - черен пиар за Т.М
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7136 Коментари: 50 Гласове:
23

Последна промяна: 21.03.2010 13:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




Тагове:   пиар,


Гласувай:
24


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. lado - Здравей, Соу! Знам го и съм го ч...
21.03.2010 10:43
Здравей, Соу!
Знам го и съм го чувал заради Карбовски, когото харесвам(много) в някои направления, но си има трески (Галеви), като всеки от нас де. Не знам какво вижда в него, та го мъкне като колесар навсякъде. Марков не струва в моите очи и 5 пари.
Обаче съм съгласен с 90% с написаното от него, ако той го е написал.
Щото е ординерно, а неговата мисъл? не може май да тече без турбуленция.
След малко ще цитирам видни интелектуалци от старо враме за сравнение.
Поздрави! Пролет!?
цитирай
2. lado - Иван Хаджийски: 1) "бъл...
21.03.2010 10:48
Иван Хаджийски:
1) "българска работа" - "работа недомислена, зле започната, без ръководство или нескопосано ръководена, която сякаш по задължение завършва със скандал, за да послужи за позорна регистрация на печалните си герои".
2) "Общественият ни и културен живот е в значителна мяра под знака на посредствеността и полуинтелигенцията, чиито токсикации са едно от най-гадните явления у нас. Посредствеността, поради особените стопански условия, в които живеем, е принудена да прави кариера на всяка цена, с всички средства, при което бездарността и хищничеството, тъпотата и нахалството, подлостта и низостта преливат в една хармония на истинско безсрамие."
Марко Балабанов, първия външен министър след Освобождението - характеристика на българите:
"Подлост в характерите, превишена, но гола самонадеяност, чувства развалени, своекористност във висша степен, общо междуособно недоверие; бедност от силни и просветени убеждения, прибягване до най-подлите и до най-подземните средства за достигане на лични и низки цели; тайни и явни действия за омайване на по-простите и на по-слабоумните, злоупотреби със святото име на правдата и с чувствата на народа за потулването на най-разтленните стремежи; гордо проникване на грубото невежество, върлуване на демагогията и безчинството, презрение на всяко благородно чувство, на всяка чиста мисъл, на всеки честен характер, на всяка безкористна преданост; лишение от вяра в каквито и да са начала, низост в идеите, раболепство в поведението, несъобразност в разискванията, непоследователност..."
Философът Найден Шейтанов – от студията "Духът на отрицание у българина: "...апатия към висшето, като добро и хубаво, като държава и народност, фанатична страст към парично-материалното и към властта като средство за самозадоволяване и забогатяване, животински егоизъм в отношенията към другите, простотия и заинтересованост на бюрократи, безогледна опозиция, партикуларизъм на политикани, егоцентризъм на интелигенти, омраза и завист едва ли не на всички против всички..."
Големият поет и общественик Кирил Христов пред гроба на Алеко Константинов: "Но ето на няколко крачки и гроба на Алека. Върху кривнал кръст едва се четат няколко букви от тъй скъпо име. Чувство на тежка обида изпълни душата ми. Гробът на най-обичния от интелигенцията български писател, автора на най-популярната българска книга, е на изгубване. Хлътнал, буренясал, някакви нечисти книги, хвърлени там от случаен минувач...

Няма приличие нито в живота на тоз народ, нито на гробищата му, дето покрай сградените с крадени пари скъпи паметници на жалки политически еднокрили мухи се заличават гробовете на ония великани, които са единствено оправдание за съществуването на това полудиво племе.

Спи, спи, скъпи покойнико, ти, който разсмя България така, както никой не бе я разсмивал, откак съществува на света български народ! Ти заслужаваш поезията на тоя хлътнал, запустен, забравен гроб. Един банален паметник, додето бай Ганю и неговите деца, и неговите внуци са властни в България, би бил може би по-голямо кощунство."


Аз лично не бих се опитвал да оборя авторите на горните мисли. Колкото и да ми е мъчно и криво.
цитирай
3. sowhat - ладо, не искам да коментирам
21.03.2010 10:58
видните някогашни интелектуалци.
за мен, марков, нито е виден. нито е интелектуалец.
за мен е поредният доморасъл и недорасъл писач, който пищи за внимание, за да не изпадне в тотално забвение.
бих оценила текстът му, като добър ако го бях прочела, където му е мястото.
но да постваш това изявление, като коментар под снимките на някого - е жалко, смешно и обидно.

както каза някой от останалите коментиращи - преди да станат необикновени, всички хора първо са били обикновени.

и накрая ще си позволя да цитирам по памет , Силвия Томова - журналист и писател -
че такива текстове бяха актуални в началото на 90- те.
сега вече са други реалии и друго време.
друг век.

а в същност в момента правя пиар на Марков- естествено черен. но в маркетингът пише, че лоша реклама няма.

та така.
цитирай
4. dum - За пръв път чувам и съм отвратен от ниската топка.
21.03.2010 11:05
Защо ни го паказваш изобщо това недоразумение? Освен, че е грозен, тъп и безхаберен, този селски бек счита "писателството за занаят за изкарване на пари". Какъв Буковски, какви 5 лева? На такива бих им плащал,за да се скатаят в мишата си дупка.
Ти как си, прекрасна? И нали не се косиш от щракалки като тоя? ;)
цитирай
5. tili - Не го познавам,
21.03.2010 11:07
ще трябва да го попрочета малко. Направи му ПиаР, поне за мен ;-)))
То и тук в блога миналата година един подражател на Буковски се опитваше да унижава моя приятелка... Въпрос на възпитание!
Иначе lado си е направил голям труд да цитира уважавани източници и с това съм съгласна. Не се ли опиташ да се издигнеш поне малко над земята, ще си останеш забит в калта и идеалът ти ще бъде златен ланец и Мерцедес. А повечето българи са се втренчили именно в тези ценности и боклукът им стои неизчистен. Чакат да забогатеят от някоя далавера, та да си купят слугиня.
Честита пролет, скъпа приятелко ЕмЦъ ;-)))
цитирай
6. sowhat - защо го показвам ли, дум
21.03.2010 11:10
за да е ясно
че някой може да е добър писател, може да е средно добър, може да е посредствен или гениалет,
но това не означава, че на чисто човешко ниво е такъв.

за да е ясно, че понякога пишещите и подреждащите прекрасни думи, които да ви развълнуват като читатели, могат да са най-върлите мизантропи.

и може би, за да покажа истинското лице, на един такъв.

п.п. да се кося, от елементи като този, това означава, да вляза в тона му и да сляза на нивото му.
и тогава, той ще се окаже прав.

п.п.2. все така прекрасна :))
цитирай
7. dum - tili
21.03.2010 11:10
Да не си посмяла да го четеш и да пълниш хубават си главица с тези шитове. ;)
Аз текста не можах да го прочета, затлачват ме такива нафторологизми. Погледнах клипа.
Предлагам Соу като прочете, че никой не е чувал за тоя боклукчия, дето дава оценки и на Георги Господинов, и на цялата българска и световна литература, да го трийне леко и трайно.
цитирай
8. sowhat - тили лили
21.03.2010 11:12
не си прави труда да четеш, уверявам те , нищо не си изгубила.
или го направи - отново мога да те уверя, че нищо няма да спечелиш :))

честита пролет, момиченце
цитирай
9. ianchefff - пише почти всеки ден
21.03.2010 11:13
в "Новинар" и почти всеки път като го прочета ми се иска да напиша нещо, ма не си струва сякаш.
Там се определя като български поет. Евалла.
Обикновен бастун, самопровъзгласил се за нещо повече.
цитирай
10. sowhat - хаха, дум
21.03.2010 11:14
може и да го направя.
а може и да го оставя :))
за да може когато следващият път си пусне името в търсачка, за да си погали суетата, да отчете и факта, че далеч не е така популярен както би искал.

ех, ален мак, ален мак ))
цитирай
11. sowhat - бро, нек си пише щом го влече
21.03.2010 11:17
снощи като го прочетох си мислех за теб.
за начинът, по който поднасяш негативите, които те дразнят.
за вечната ти идея и нотка на хумор.

та си мислех че и на боинг 747 да се качи, пак ще е твърде далеч от теб.
такивимити размисли
цитирай
12. ianchefff - бро,
21.03.2010 11:22
караш ма, да са изчирвявам ся.
:)))
цитирай
13. sowhat - хаха, ах недей
21.03.2010 11:24
казвам каквото мисля, както и правя, каквото искам :)
цитирай
14. bapha - хе, я го дай тоя линк в ФБ...
21.03.2010 11:27
да разгледам какво на този свят може да се определи като "обикновени. шибаняци." ?!?!?!?
Малко са хората, които си позволяват да използват израза (по мои си наблюдения) и обикновено му пасват перфектно...
цитирай
15. lado - "но в маркетингът пише, че ...
21.03.2010 11:33
"но в маркетингът пише, че лоша реклама няма."
Така е, и сигурно ще се радва на дискусията , която е предизвикал.
Ако има малко в кухата си кратуна, ще намери и доводи за поведението си - примерно търсената провокация.
А за мене всеки един човек е необикновен. Уникална малка вселена от радости,страсти, скръб, и прочие...
Изразявам мнението си, не защото се натягам - веднъж покрай Карбовски го чух, и не не искам повече да се омерзявам. Стигат ми другите поводи за това.
Не ,не ми стигат - в повече са ми!

цитирай
16. sowhat - бафе
21.03.2010 11:34
няма да стане с линк, защото не е коментар под моя профил.
последният човек с когото бих се сприятелила там е въпросният )))
затова си позволих да го копирам.
защото , той не се обръща с това към конкретно лице. а към всички.
цитирай
17. sowhat - ладо,
21.03.2010 11:38
дребните човечета се радват на всеки вид реклама.
за разлика от човеците, които смятат, че истината ще ги направи свободни.

и още относно -обикновеността.
спомнете си притчата за талантите от библията.

там ясно се казва, че Бог е дал всеки му талант.
на един да пише, а на друг да прави здрави обуща.

защото без тоя с обущата, и най -гениалния писател ще ходи бос.

така че, не презирайте тия, които стоят по-ниско от вас в социалната стълбица.
без тях всички още щяха да стоят на клона.
цитирай
18. bilingual - не бях чувала за него, но след като ...
21.03.2010 12:02
не бях чувала за него, но след като прочетох това, което си копирала, ми се иска тоз човек да говори в първо лице единствено число, защото е ясно, че има предвид себе си.
чела съм подобни постинги тук из блога - общо взето жалка картинка.
цитирай
19. tili - Добре, убедихте ме!
21.03.2010 12:05
Няма да го чета, няма да си задоволявам близнашкото любопитство с шитове! Ще си пощадя естетската душа ;-)))
Да, грозно е да унижаваш някого като си мислиш, че това те възвисява. Ама какво да прави един самовлюбен маняк, освен точно това! То е пълно с такива из нашите публични пространства!
Хубав ден на всички;-)))
цитирай
20. wonder - Ей това /копнатото по-долу/ е най-хубавата част от този постинг! ;)))
21.03.2010 12:09
ianchefff написа:
караш ма, да са изчирвявам ся.
:)))


Което иде да рече, че щом Янч се изчервява всичко е наред! :)))
Останалото... селяндурщината, войнстващата простотия с фаса от пура, беззъбата налюлчена самодоволност да съдим другите, величаейки заболялото си его е нещо, което и аз виждам за пръв и надявам се за последен път.

Честита пролетност в душата и ослънчени усмивки, Ем!
цитирай
21. sowhat - благодаря миленски
21.03.2010 12:11
нямам нужда от вересия, но щом си ми дал, трябва да знаеш, че аз вересиите си ги връщам винаги )))

целта на това, което пиша не е да ми се доверявате сляпо.

а) защото ви уважавам
б)защото смятам, че всеки има право на собствено мнение
в)защото в диалог, винаги е по -интересно, отколкото в монолог
г) защото още една гледна точка, понякога дава друг ракурс на собствените истини
цитирай
22. alexiev63 - Не го познавам, и не ми и трябва
21.03.2010 12:14
Всеки когато пише за нещо което не разбира, или за това кой какъв е, то той самия си рисува автопортрет. Аз съм горд че съм Българин, и то обикновен, като всички мои братя и сестри които не сме "Идиоти. Тъпаци. Кретени. И мързеливци."
Горкия, мир на праха му.
цитирай
23. sowhat - дела, едва ли ще е последен за последен път
21.03.2010 12:14
такива хора е имало, има и ще има.

което не означава, че трябва или сме длъжни да ги гледаме с овчи възгорг и да им блеем в синхрон.

ако да си тома марков, означава да си изключителен, много благодаря.
предпочитам да съм обикновен.а. шибанячка.

честита пролет и на теб, слънчева :)
цитирай
24. elpidaa - той ли е реадактора на жената дне...
21.03.2010 12:16
той ли е реадактора на жената днес?

не бях чувала за него до преди няколко дни, а сега мнението ми за този....се затвърждава.

а сега това...абе...нямам думи, жалко че е оставен на свобода.

а и смятам че няма нищо по необикновено да си обикновен :)
цитирай
25. sowhat - благодаря ти за включването билингуъл
21.03.2010 12:19
bilingual написа:
не бях чувала за него, но след като прочетох това, което си копирала, ми се иска тоз човек да говори в първо лице единствено число, защото е ясно, че има предвид себе си.
чела съм подобни постинги тук из блога - общо взето жалка картинка.


както каза дум, някои персони ( далеч съм от мисълта да ги нарека хора) са просто шит. и живеят в шит. и мислят в шит.
и ни заливат с шит.

и това им изглежда нормален начин на живот.
цитирай
26. sowhat - до вчера дори не знаех че още съществува жената днес
21.03.2010 12:21
elpidaa написа:
той ли е реадактора на жената днес?

не бях чувала за него до преди няколко дни, а сега мнението ми за този....се затвърждава.

а сега това...абе...нямам думи, жалко че е оставен на свобода.

а и смятам че няма нищо по необикновено да си обикновен :)

ако това лице е редактора, жалко много жалко
за жените днес
купили си жената днес
цитирай
27. sowhat - ах, алексиев как смеете да си признаете , че сте горд
21.03.2010 12:23
alexiev63 написа:
Всеки когато пише за нещо което не разбира, или за това кой какъв е, то той самия си рисува автопортрет. Аз съм горд че съм Българин, и то обикновен, като всички мои братя и сестри които не сме "Идиоти. Тъпаци. Кретени. И мързеливци."
Горкия, мир на праха му.

че и обикновен.
господина маркова дали ви е оставил право на избор?

ето сега ви остава само да страдате, щото тоя тип томата, няма да ви обича повече .

а сега идете в ъгъла и се срамувайте.
той по някое време пак ще мине да ви издърпа ушите.
щото сте обикновен.
па и горд...
цитирай
28. sowhat - :)))
21.03.2010 12:24
tili написа:
Няма да го чета, няма да си задоволявам близнашкото любопитство с шитове! Ще си пощадя естетската душа ;-)))
Да, грозно е да унижаваш някого като си мислиш, че това те възвисява. Ама какво да прави един самовлюбен маняк, освен точно това! То е пълно с такива из нашите публични пространства!
Хубав ден на всички;-)))


я как смееш лил, да се естетиизираш.
попита ли марков? :))

хаха
цитирай
29. inel379 - Не съм чувала нищо за този автор!
21.03.2010 12:25
Не мисля, че един достоен творец може да действа по този непристоен начин, макар че историческата памет познава и други автори - "висока топка", а пък в гнева си доста ...крайни! Явно тук случая не е такъв!
Убедих се и от дискусията!
Няма да си губя времето, че ми е ценно!
ЧЕСТИТА ПРОЛЕТ!:)))
Чудодейните й аромати усети навън
и ще чуеш с душата си призивния звън!
За повече цветна красота, разбира се!:)
Още усмивки за теб!:)))))))

цитирай
30. pontis - sowhat,
21.03.2010 12:37
като поезия, съгласно цитата: не ми допада.

Като разсъждения за средностатистическия "електорат"- доста верни наблюдения.
Или- 60 на 60.
Доколкото познавам само теб- гласувам с решаващ глас за твоето мнение.
цитирай
31. анонимен - прекрасно
21.03.2010 12:38
определение на българите!
цитирай
32. анонимен - Не само той е психясал.
21.03.2010 12:43
Но и тази черта на нацията ни няма да ни затрие.
цитирай
33. elpidaa - до вчера дори не знаех че още съще...
21.03.2010 12:55
до вчера дори не знаех че още съществува жената днес


sowhat написа:
elpidaa написа:
той ли е реадактора на жената днес?

не бях чувала за него до преди няколко дни, а сега мнението ми за този....се затвърждава.

а сега това...абе...нямам думи, жалко че е оставен на свобода.

а и смятам че няма нищо по необикновено да си обикновен :)

ако това лице е редактора, жалко много жалко
за жените днес
купили си жената днес


и аз не знаех, и за него не знаех...и какви са българите не знаех...нали съм обикновена :)))

цитирай
34. sowhat - понтис
21.03.2010 12:58
цитирам стиха на марков, защото за определени кръгове и култов.
цитирам го, защото голяма част от хората не го знаят като никакъв, а камо ли като писател.
така че да добият представа.
цитирам го , защото черният пиар е начин на мислене , начин на представяне и начин на живот.
дори и 60 на 60 да е прав, както казах и на ладо, не това е мястото и не това е начина да споделиш мислите си.
това също е черен пиар.

иначе благодаря, че споделяш начина ми на мислене, въпреки, че всяко различно мнение е добре дошло :)
цитирай
35. sowhat - добре бббб
21.03.2010 13:06
радвам се за теб
цитирай
36. sowhat - това като коментар и то само в едно изречение
21.03.2010 13:11
brqh написа:
Но и тази черта на нацията ни няма да ни затрие.


е повече от достатъчно
благодаря
цитирай
37. sowhat - елпи, внимавай да не прекалиш с обикновеността си
21.03.2010 13:14
и да вземеш да се събудиш необикновена някоя заран ))
цитирай
38. beckslover - ?
21.03.2010 13:15
За тоя пъпеш ли става въпрос Соу?

http://www.novinar.net/news/tapite-hipita_MzIyMDsxNA==.html
цитирай
39. sowhat - честита пролет и на теб инел
21.03.2010 13:17
права си да не си губиш времето ))
цитирай
40. sowhat - да бекси
21.03.2010 13:19
beckslover написа:
За тоя пъпеш ли става въпрос Соу?

http://www.novinar.net/news/tapite-hipita_MzIyMDsxNA==.html

това е той, революционера на думи в кварталната каравана.

хаха
боже, жестокостта ми се сломи, четейки го.

дали да не го поканя да ми изколи животинките във фермицата?
цитирай
41. demoniceye - Току що му спести
21.03.2010 15:35
Моите посещения и във фейсбука и навсякъде. Благодаря.
цитирай
42. morpheuss - Не. Не знам.
21.03.2010 18:17
И не искам да знам. А видеото определено ми дойде малко в повече. Но пък ясно се вижда, че не е обикновен :)
цитирай
43. mamas - Не бях го чувала.
21.03.2010 18:38
Честита пролет, Соу!
цитирай
44. boristodorov56 - Вероятно съм извратен или повреден, но и на мен ми харесват мислите му.
21.03.2010 20:19
Всеки има своя представа за нещата и света.
Цветовете и вкусовете са доста и доста различни.
Оценката ще я правят невръстните ни внуци.
Поздрави!
цитирай
45. ady - Честита пролет:)
22.03.2010 08:53
Не съм го ни чувала, ни чела. Не съм изпуснала май?
цитирай
46. анонимен - Той е много тъпо
22.03.2010 09:00
и бездарно копеле, което се преструва. А разни литературни педали го хвалят и нашият херой се е взел насериозно. ;)))
цитирай
47. pit196231 - Уважавам мнението на всеки човек,
22.03.2010 10:47
но никога не бих бил приятел с такъв човек,който пише по този начин!
Беше грозно и безмислено!
Поздравления,Sowhat!
цитирай
48. candysays - Привет, Соу! :)
22.03.2010 13:33
Аз съм го чувала. И чела (мъъъничко).
Знам го за какъв се представя, както и в какви кръгове от столични поети и писатели се изявява (някои от съратниците му са добри, наистина - като Стефан Иванов например..), но всъщност нямам лични наблюдения или някакви по-обстойни литературни за него и съответно нямам мнение. Може и да имам обаче след като видя вкъщи клипчето, което си публикувала тук. Както и след твоя пост като цяло..
Единственото сигурно мнение, което имам по отношение на него е, че не ми харесва поезията (или т.нар. поезия), която той подбира и препоръчва (като "задължителна за четене") всеки брой на последната страница на сп. "Жената днес" (мама си купува това списание и после ми го дава и го чета и аз понякога :). Той е т.нар-я редактор на тази последна страница от списанието, където се публикува само женска поезия. Всеки брой представя различна персона. Някои от стиховете (на жените), които той възхвалява за до такава степен безсмислени, дори грозни и лишени от всякакво чувство, смисъл или поне ритъм, че.. просто не знам какво намира в тези "поетеси". Понякога си мисля, че просто е спал с тях и те са му дали писаниците си да ги предложи за публикуване в списанието..

Това е в общи линии по темата от мен. Честита пролет, Еми! :)))
цитирай
49. kosara2008 - мило, слънчичко,
22.03.2010 15:25
честита пролет!!!

пъстроцветни иуханни дните и твоите блеснали очи, Светът събуден ликува в багра и топли лъчи...



красиво тържество да са дните ни...




- тойзи ми мяза, Не! това е земен червей,изпълзял и разплул се...временно явление, което ще полази, ще се покрИви и ще го покрие неговата световнанеизвестност, отново...той дори не си личи,чини ми се маскара -еднодневка и поплювко...ну гу знам, значи е нищожен

теб пак и утре и още СИ тА обичам, Цун
цитирай
50. kosara2008 - лелелелелелииииииииий не бях ...
22.03.2010 16:44
лелелелелелииииииииий

не бях гледала клипчето, уау, то си пие медикаментите, скъпите и пушелу фвренски сигари...ебати първенюто...струва си да се фръцна тук-там и нанякъде и да му "стрия фейсът"... ебати гьонсуратлъку
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6314264
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930