Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2010 09:39 - ключ за врата в полето
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2644 Коментари: 7 Гласове:
27


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
заучените фрази, ей така подскачат върху мен, като гладните врабчета по снега, толкова измършавели от зимата, че дори не могат да го бележат...
после вихрушката замята опашката си, неелегантно, като кисела стара госпожа фишуто си и няма следи, няма нито една следа повече...
тогава се превръщам в стена за скуош и стоя невъзмутимо пред топките, които се засилват все повече и повече , удрят се в мен в пода, в ракетата, някой се засилва, във въздуха свисти енергия, ударите са все по мощни и мощни , постепенно енергията намалява, идва умората, топките спират , накрая идва чистачката и ме избърсва , а аз отново съм същата стена, само топките са различни и топящият енергията си също..
.
наричам го трупане на опит, кой знае дали е опит...може да е просто вселенското безразличие...нещата се променят, хората се променят и реките също...има абсолютно познание , но никой не го е постигнал, защото ако го можехме, всички щяхме да сме богове, а ние сме просто хора, дори не сме човеци, поне не и тия с главно Ч и учим уроците си единствено, чрез удари, дори и тогава не успяваме, и тогава идват на помощ заучените фрази от сорта – това, което не ме убива ме прави по силен,
а всъщност се превръщаме всички в стени и няма нито една врата...



Тагове:   ключ,


Гласувай:
27



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dianatrg - Прекалено много битки водим и сме се ...
18.03.2010 09:59
Прекалено много битки водим и сме се превърнали в добри войници. Нападаме живота, печелим, след което отстъпваме по малко, губим и пак нападаме... Не може да се предадем, не може да се откажем. Радостта от спечелените битки споделяме с приятели, а загубите си остават за нас, скътани някъде там в душата. Чрез победите или чрез загубите трупаме повече опит не зная, но понякога е много трудно да оцелеем, да бъдем себе си.
цитирай
2. flyco - хм
18.03.2010 11:24
Контрапункт на вчера.
цитирай
3. bachym - Дай една цигара
18.03.2010 13:32
:)
цитирай
4. milenich - Знам, че почти винаги е така, както ...
18.03.2010 16:32
Знам, че почти винаги е така, както казваш, но ми се ще, наистина ми се иска да вярвам, като че го вярвам, че някои са го постигнали това абсолютно познание. Абсолютно, в рамките на човешката природа, не въобще. Нали за това през цялото време говорят Христос и Буда и всички дзен наставници, нагуалите, шаманите...
Необходимо ми е да го вярвам, не заради себе си или заради хората които познавам, а заради цялата ни човешка раса...

А пък това клипче направо ме разстрои. Някакъв момент ли уцели или в мен е останала някоя струна която да резонира на тая честота - пак не знам...

цитирай
5. sowhat - днес съм царицата
18.03.2010 16:34
на това да разстройвам хората.
но дори и акордьорите, понякога имат право на собствен и вътрешен резонанс, миленски
цитирай
6. milenich - Ето и думите на песничката, ако н...
18.03.2010 21:14
Ето и думите на песничката, ако някой си е паднал като мене.

"To Nowhere"

can you hear the calling of the raving wind and water?
we just keep dreaming of the land 'cross the river
we are always on the way to find the place we belong
wandering to no where, we're paddling
down the raging sea

who can cross over such raving wind and water?
on the rolling boat we sit, shivering with coldness
come by an island, come by a hillock,
it's just another place, we paddle on
down the raging sea

but in one morning we'll see the sun
bright shining morning dew singing
they who will search will find the land
of evergreen

can you hear the calling of the raving wind and water?
we just keep paddling down the sea, up the river
no destination, but we are together
in the silent sadness we're paddling
down the raging sea
down to no where
цитирай
7. candysays - Не, не всички се превръщат в стени, Соу..
24.03.2010 13:55
Само някои. Други пък се превръщат във врати.. Аз вярвам във вратите (особено тези в полето), да знаеш.. :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6301600
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031