Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2010 11:29 - Крик Иванов, начин на употреба
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9936 Коментари: 26 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
шегувам се с две приятелки, чиито артистични професии, са превърнали дамските им чанти в средно малка градска кинкалерия.
там няма, няма, мога да го демонстрирам и със снимков материал, но засега ще пропусна по лични причини...

пием си с едната винцето, доволно и вечерно размазани,  и правим конферентна връзка с третата, която по много неуважителни причини, не може да присъства , когато връхлита малката ми дъщеря в търсене на безопасна игла.

аз понеже, простете, винаги съм била на Вие с шиенето още във въздуха й подавам едно НЯ МА, защото у нас ще намерите примерно 15 вида вина за гости, но не и игла и конец.

в тоя сакрален момент  девойката гостенка скача и веднага подава необходимата игла от дамската си чанта на малкото искащо чудовище.
аз почвам да премигвам на парцали, след което избухвам в смях.
поводът разбира се са чантите на мацките.

и така почвам да разказвам, как на дискотеката, включената телефонно хубостница, цяла нощ си рови в чантата и все не вадеше каквото й е енужно, но пък по едно време размаха геройски лустро за обувки, които пък придружаващият ни господин не пропусна да лъсне с ненужната ми на първо четене принадлежност.
това ме наведе на мисълта, че ако аджеба по някое време закъсаме с паричките за сметката в безумноскъпата дискотека, бихме могли да лъскаме обувките на посетителите и така да си платим, квот там имаме да плащаме ))))

мимоходом подмятам на мацката, че най вероятно, колкото и добре да е запасена тя, ще трябва да пропуснем дискотеката с нея, евентуално, щот едва ли носи лустро, при което дамата  най невъзмутимо ми показва артистичния си шал и ми заявява как видиш ли и с шал се върши тая работа  :))

аз обаче, нали съм нетърпимо същество, с голямата си стрелческа уста, веднага намирам кусура на прекрасния шал и заявявам, как шала не би осигурил блясък, след което следва едно затапващо :
ахаааааааааа, ама имам вазелин за устни.

тук вече жестокостта ми е сломена и съм длъжна да призная, че и двете мадами са железни и от трите аз съм най -зле подготвена за екстремни ежеднивни ситюейшъни и екшъни.

моята чанта прилича на телефонна централа и е все пълна.
с глупости разбира се
гребен, дъвки, гланцове, парфюм, портмоне и ключове, цигари, поне 6 запалки, мокри и носни кърпи , шноли, очила и евентуално по някоя нещастна вафла за вечерния набег на дечко.
да речете че е малка чантата, не е.
побира три кисели и две пресни млека.
с малко повече ентусиазъм ще набутам и книга, и един хляб даже.
обаче тежи по дяволите
а дори нямам игли.
и конец
за лустро да не говорим )))))))))))
което все ме навежда на мисълта, че е крайно време да пусна обява, някой да ми носи чантата.
така де, все ще се яви някой Крик Иванов, на вашите услуги, добър ден :)))

и така, я си проверете чантите.
и споделете, ако не е тайна.

image



Тагове:   начин,


Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. benra - хахаха
24.02.2010 11:47
докладвам
две връзки ключове
пила за нокти
пинсета
червило
гланц
спирала
портмоне
документи
пакетче солети
две календарчета
химикалки-3 броя
разни листчета от разни плащания
три брошури, които са ми пъхнали пътьом и още не съм изхвърлила
гребен
мартеници, които купих вчера и забравих да извадя у нас
И това е, защото онзи ден извадих един куп неща
Но и в моята спокойно побирам дневен пазар
цитирай
2. sowhat - ох, отдъхнах си бени
24.02.2010 11:50
и ти нямаш игла и конец , хаха
цитирай
3. pax - ами...
24.02.2010 11:51
наистина е интересно:))) - Hand gel,капки за очи,втори GSM,портфейл,козметична чантичка / с червила /, очила,гребен,Victorinox,лак за нокти - безцветен,крем за ръце,лист и химикалка,шивашки метър,ключове,дъвки,тапи за уши...
хм..интересно, само за тапите не съм сигурна какво правят там - другото е ясно.
А чантата ми е направо празна!
цитирай
4. sowhat - брех, уби ме с тия тапи
24.02.2010 11:59
pax написа:
наистина е интересно:))) - Hand gel,капки за очи,втори GSM,портфейл,козметична чантичка / с червила /, очила,гребен,Victorinox,лак за нокти - безцветен,крем за ръце,лист и химикалка,шивашки метър,ключове,дъвки,тапи за уши...
хм..интересно, само за тапите не съм сигурна какво правят там - другото е ясно.
А чантата ми е направо празна!

))))))
цитирай
5. sowhat - аааа, чат пат има няма , как
24.02.2010 12:01
viblo написа:
какво няма там?! или може би няма "няма" ?

нямам игли и лустро нямам )))))))
цитирай
6. bapha - аз пък си спомням как
24.02.2010 12:11
четири ръце ровиха в дамска чанта и не намираха и не намираха нужното... няколко пъти...
"мога да го демонстрирам и със снимков материал, но засега ще пропусна по лични причини..." точно...
Рядко се вижда толкова жив хаос другаде...
цитирай
7. sowhat - обаче хаоса е причина
24.02.2010 12:13
bapha написа:
четири ръце ровиха в дамска чанта и не намираха и не намираха нужното... няколко пъти...
"мога да го демонстрирам и със снимков материал, но засега ще пропусна по лични причини..." точно...
Рядко се вижда толкова жив хаос другаде...

за съществуването на толкова вселени, чееееееее

ахааааааа

)))))))))))

все нявга се стига и до дзен
цитирай
8. pax - ааа
24.02.2010 12:25
тъкмо обядвах - и dentalfloss:))))))
смееш се за тапите ти ама....
явно не ти се е случвало да ти хъркат, не просто хъркане,а ...и тапите не помагат:)))
цитирай
9. sowhat - права си пакс
24.02.2010 12:29
обаче, нали ако ми хъркат ще ги държа под възглавницата. до сега не ми се е случвало да ми хъркат на работа или докато се забавлявам след работа

)))))))))))
цитирай
10. tili - Добре е да си подготвена
24.02.2010 12:34
за всяка евентуалност! Всичко си има в моята чанта
и безопасни дори. Ам ако... Защо никой не споменава лекарства? Аз си нося и валодол, не че ми е потрябвал, ама ако на някой му прихлопа сърцето при вида на чантата ми - животоспасяващо;-)))
Дамата намери ли си запалката в крайна сметка или искахте огънче по масите?
цитирай
11. pax - :)))
24.02.2010 12:36
останали са просто от преди като съм пътувала.
страх ме е явно да ги изхвърля - нека си стоят,човек никога не знае:)
няма да преживея още веднъж такъв кошмар!
цитирай
12. gothic - Уф,
24.02.2010 12:42
като спомена за безопасни игли се сетих за една трагикомична история с мен и мадам в Бургас. Пътуваме си във влака за концерта на любимците ми Sisters of Mercy на бургаския спирит - аз с кубинки, бермуди и тишърт на бандата, а мадам с елегантно рехаво блузенце (от тия, дето им викате топ) - хипернеадекватно за мястото за което се бяхме запътили. (справка - постинга ми за събитието). И по едно време щрак - едната почти невидима сиджимка на съпружеското одеяние предаде богу дух. техническите ми познания позволиха да закърпим положението с помощта на ъдъруеъра на мадам, но решението не бе трайно. И затова от влака, вместо да потърсим тоалетна или място за хапване се насочихме първо към откриването на кинкалерия. И о чудо - забелязахме магазин тип "за левче", където за скромните около три лева мадам стана горд собственик на огромна кутия с безопасни игли - по десетина броя от всички възможни размери. Положението биде спасено, кутията - влачена на концерта и обратно до София и сега - ако някой изпадне в безбезопасие - съм готов да помагам :)))
цитирай
13. sowhat - да си призная с нещо палехме
24.02.2010 12:49
tili написа:
за всяка евентуалност! Всичко си има в моята чанта
и безопасни дори. Ам ако... Защо никой не споменава лекарства? Аз си нося и валодол, не че ми е потрябвал, ама ако на някой му прихлопа сърцето при вида на чантата ми - животоспасяващо;-)))
Дамата намери ли си запалката в крайна сметка или искахте огънче по масите?


обаче от къде го вадехме тоя огън, не повня повярвай ми )))))))))))))))))))))))
цитирай
14. sowhat - хахаха, наистина не мога да спра да се хиля
24.02.2010 12:51
pax написа:
останали са просто от преди като съм пътувала.
страх ме е явно да ги изхвърля - нека си стоят,човек никога не знае:)
няма да преживея още веднъж такъв кошмар!

а иначе приеми най искрените ми съчувствия нали и пази тапите!

)))

just in case
цитирай
15. sowhat - ахаааааааа, ето къде се криел Холдън
24.02.2010 12:53
gothic написа:
като спомена за безопасни игли се сетих за една трагикомична история с мен и мадам в Бургас. Пътуваме си във влака за концерта на любимците ми Sisters of Mercy на бургаския спирит - аз с кубинки, бермуди и тишърт на бандата, а мадам с елегантно рехаво блузенце (от тия, дето им викате топ) - хипернеадекватно за мястото за което се бяхме запътили. (справка - постинга ми за събитието). И по едно време щрак - едната почти невидима сиджимка на съпружеското одеяние предаде богу дух. техническите ми познания позволиха да закърпим положението с помощта на ъдъруеъра на мадам, но решението не бе трайно. И затова от влака, вместо да потърсим тоалетна или място за хапване се насочихме първо към откриването на кинкалерия. И о чудо - забелязахме магазин тип "за левче", където за скромните около три лева мадам стана горд собственик на огромна кутия с безопасни игли - по десетина броя от всички възможни размери. Положението биде спасено, кутията - влачена на концерта и обратно до София и сега - ако някой изпадне в безбезопасие - съм готов да помагам :)))

във влакааааааа ))))))))

мили дами никакво повече търсене на спасители в ръжта.
във влака им е мястото :))
цитирай
16. bilingual - Ах Соу :), дамската чанта си е нап...
24.02.2010 13:18
Ах Соу :),
дамската чанта си е направо един малък свят ако можеше да говори какви истории само би споделила :)
моята обаче си я подреждам практично - няма кой знае какви изненади; през половината от седмицата обаче изваждам някои по-дебели тефтери, защото напъхвам лаптопа :) да, и той се побира в нея! :))
цитирай
17. flyco - =
24.02.2010 13:33
нямам дамска чанта
цитирай
18. gothic - като спомена за безопасни игли се ...
24.02.2010 13:37
sowhat написа:
gothic написа:
като спомена за безопасни игли се сетих за една трагикомична история с мен и мадам в Бургас. Пътуваме си във влака за концерта на любимците ми Sisters of Mercy на бургаския спирит - аз с кубинки, бермуди и тишърт на бандата, а мадам с елегантно рехаво блузенце (от тия, дето им викате топ) - хипернеадекватно за мястото за което се бяхме запътили. (справка - постинга ми за събитието). И по едно време щрак - едната почти невидима сиджимка на съпружеското одеяние предаде богу дух. техническите ми познания позволиха да закърпим положението с помощта на ъдъруеъра на мадам, но решението не бе трайно. И затова от влака, вместо да потърсим тоалетна или място за хапване се насочихме първо към откриването на кинкалерия. И о чудо - забелязахме магазин тип "за левче", където за скромните около три лева мадам стана горд собственик на огромна кутия с безопасни игли - по десетина броя от всички възможни размери. Положението биде спасено, кутията - влачена на концерта и обратно до София и сега - ако някой изпадне в безбезопасие - съм готов да помагам :)))

във влакааааааа ))))))))

мили дами никакво повече търсене на спасители в ръжта.
във влака им е мястото :))


Соу, откъде ръж бе, друже? А за чантите - да не говоря. Ако жена ми е в движение, рядко ми вдита преди 9-10 позвънявания. Сещате се защо, нали? ;)
цитирай
19. dorichela - Спомням си как един ден търсих за...
24.02.2010 13:46
Спомням си как един ден търсих запалка, изсипах накрая всичко от чантата, а приятеля срещу мен, с опулен поглед каза: "Как може толкова много боклуци да се съберат в такава малка чанта и въпреки всичко да нямаш това, което търсим?!"... :)
Та в момента имам 2 връзки ключове, СД панел, СД диск, който може би няма да запее вече и нз защо е в чантата...ааааам гланц, спирала и молив, тефтер с разни писания, химикали, ластици и две шноли.... телефон и зарядно, няколко касови бележки и визитки, докумени за колата... крем за ръце вижда..я къде бил :) Дъвки, някои дамски принадлежности, кърпички.. хм, лустро нямам, мой пропуск :), Шал, който виси от чантата и.... май е това!! В чанта с размер 35 ширина и 25 см височина.. :)
цитирай
20. benra - сега
24.02.2010 13:49
вече в чантата ми има и една блуза и един потник и 200 глама суха котешка храна
ДОкато ги прибирах видях,че съм пропуснала да опиша мокрите и сухи кърпички плюс една хапчета против кашлица

А това с тапите за уши ме уби:-)))pax, моите адмирации
Но пък аз до онзи ден влачех в чантата си щипка за нос, четка за боя и филтри за свиване на цигари

а...имам и два ластика за коса..скрили се бяха в едно малко джобче
цитирай
21. анонимен - Ха и в моята няма безопасна игла. ...
24.02.2010 16:43
Ха и в моята няма безопасна игла.
Имаше един стар виц - Какво няма в една дамска чанта.
- Ред и снимка на свекървата
+ Безопасна игла :)) трябва да прибавим сега
Обичам големи чанти - тип пазарски , да събират две кисели млека и един хляб
В моята се мъдри несисер с дамски принадлежности, ключове, лустро / уха имам/ , портфейл, отделно друг за документи, две запалки / що ли са ми , кат не пуша? /химикал и една празна кутия от мляко НАН - тая си е тафнах днес от колегата, че ми трябва да прибера разни щуротии :)
ама на - игла и конец - нямаааааа
цитирай
22. copycat - "у нас ще намерите примерно 15 ...
24.02.2010 23:21
"у нас ще намерите примерно 15 вида вина за гости, но не и игла и конец". Нищо, аз игла и конец не пия... :-P

Не нося дамска чанта, защото първо не съм дама и второ съм отвеяна и ги забравям (чантито) на най-неочаквани места, затова ще споделя какво имам в чантата на количката... Значи... Чакайте да видя:
1. Играчка локомотивче с куче (нямам идея какво прави кучето, но глвата му стърчи);
2. Бебешка шапка (синя);
3. Лигавник... мръсен... и лъжички с разни размери;
4. Два броя памперси (чисти);
5. Два броя малки торбички (също чисти);
6. Крем Бочко със счупена капачка (Краси замеря котката с него);
7. Един биберон;
8. Бебешки моркри кърпички;
9. Кутия с резервна батерия за елетронна цигара (самата цигара обикновено ми е в джоба);
10. Фенивир;
11. Нивея за устни (със счуна глава на винта);
12. Служебен телефон (с настъпването на кризата, батерията започна да издържа очудващо дълго);
13. Орбит дропс.
14. Бутилка с вода и неразливащ накрайник.

Мога да оцелея и след ядрен катаклизъм, но не и ако си скъсам чорапа, защото... нямам игла и конец.
цитирай
23. doriana - 1. дамски превръзкти - поне 2 зад...
25.02.2010 10:01
1. дамски превръзкти - поне 2 задължително (може и някой заблуден тампон);
2. връзки с ключове колкот щеш - мързи ме да ги броя;
3. портмоне, пълно предимно с бележки за платени сметки и кредитни вноски...отвреме навреме някое кайме;
4. късметчета от кафе лаваца...пфпф, по дяволите, забравила съм, че ги бутам непрекъснато вътре;
5. малък флакон скъп парфюм - за непредвидени случаи ;)
6. кърпи...сухи, мокри..., чадър, тесте с документи...
7. Я, една книжка със закони и кодекси джобен формат - то не се знае в днешно време с какви хора работа ще имаш
8. метална кутийка с визитките ми
9. несесер с всякакви гримове и червила - да ми е по-цветен живота
10. намирам и 1 пакетче 3 в 1...
11. мобилни телефони
13. шноли-щипки
14. намусената физиономия на мъжа, да я фраскам кат ми е криво;
15. сгънат на четири аромат на мамините кифлички - кат ми е гладно да знам, че имам къде да се нахраня;
16. малко дъжд гледам - за очарование;
17. я, пухчета от глухарче - ??????
18. ....
Абе, скучна работа е мойта чанта...
:))))))))
цитирай
24. rpatel - На последък и аз се зарибих от модата ...
25.02.2010 10:31
На последък и аз се зарибих от модата на големите чанти и в момента влача едно огромно, но полу-празноq чудо. Защото ако я напълня, няма да има как да я мъкна. Обаче вътре има 10001 ненужни джунджориики-половината ми козметика, телефон, ключове, шноли, ластици, портомоне, студенската ми книжка, някакви хартии, химикалки (половината от които не пишат), здравната ми книжка (уж щях да ходя на зъболекар, ама като чу за това, зъбчето ми спря да боли), огледалца (2 или 3), визитник, кутия с визитки (нищо, че отдавна не работя там където ми направиха визитките), капки за нос (че нещо съм настинала), кърпички (и обикновени и мокри), понякога някоя книга, каталозите на AVON (тъй де, не се знае кога някоя приятелка ще реши да си купи червило и аз като бизнесдама трябва да реагирам веднага), малък парфюм, разни бележки и реклами (като ми дадат някоя реклама на улицата все в чантата я пъхам)... абе, само крокодил нямам в чантата, ама не е късно да си завъдя! :-)) Обаче игли и конци, тц. Няма. Или май има някакви бяло-червени конци, с които уж ще правя мартенички. Купих ги вчера и не помня извадих ли ги или още са си там сред всеобщия хаос. И си представи всичките тези чудесии изсипана в една огромна чанта. Просто става страшно когато ми се наложи да търся нещо, особено по-дребно, например ключовете за вкъщи. :-)) С две думи в чантата ми има всичко, освен ред. :-)
цитирай
25. giminibilibob - Обичам големите чанти
25.02.2010 11:14
Основно в чантата ми има червило, което рядко използвам, чадър, документи, ключове, дъвки, няколко тефтера различен формат, в отделни случаи вътре може да се намери фотоапарат, банан, шал, кестени, камъчета, цветни моливи, цветни хартийки,по някоя тревичка пусната като изненада от племеничката ми и т.н. Признавам обаче, че конец и игла до сега не съм носила, виж случвало се е да се подвизават там пликчета с мъниста.
цитирай
26. joysii - Всичко споменато плюс
27.02.2010 12:42
монета от една стотинка,нещо като талисман-целуната и наречена на някого за когото мисля, презерватив! и флашка.
Поздрави.Интересна тема за разговор,особено ако се наложи да обясним защо е поставено всичко това в чантите ни.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6315916
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930