Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2010 10:17 - бъди красива и мълчи!
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 16238 Коментари: 45 Гласове:
36


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
не, това няма да е феминистки постинг.
ценя и уважавам приносът на феминистките за равноправието на жените, но по никой начин не смятам, че феминизмът трябва да е самоцел на една жена.
няма да прочете тук и десет начина, как да изглеждате като фея, ставайки след 10 часов купон.
просто не ги знам, а и не ме вълнуват.
по скоро ще обсъждам минусите на това да си хубава жена.// ще спестя красива, защото критериите за красота са различни и се менят постоянно, освен това са относителни.
плюсовете смятам , че ясни за повечето от нас. а и дали изобщо са плюсове?
минусите
  • най големият се съдържа в заглавието. от теб се очаква да си само вещ,  която да краси помещението с присъствието. мястото ти е някъде между орхидеите на масата и скъпия кристал. и после - тихооооооо
  • ти си парче месо. всеки уважаващ себе си ловец, ще се стреми да те отстреля. най малкото за да те развее като трофей. прости, но имаш ли сърце? хайде , хайде, барбитата са от пластмаса.
  • идеалният мъж за теб, никога няма да те покани на среща. в неговата глава, ти нямаш време за него, защото си заобиколена от друг тип мъже. тоест той те е категоризирал като лъжицата, която не е за неговата уста.
  • трудно ще намериш жени приятелки. ти винаги ще бъдеш безмилостната конкуренция, до която те ще изглеждат като малки сиви мишки и предпочитаните от тях мъже ще се фокусират върху теб, без значение дали това и е неприятно.
  • никога няма да оценят първо умът ти. а когато го оценят, ще те нарекат кучка. тук приницът на мечо пух - колкото повече, толкова повече, ще ти носи само негативи.
  • ще се налага да се справяш с непрекъсната злоба, завист и интриги, които не си предизвикала с нищо. с нищо ли? е как така. хубава си- значи си виновна. по презумпция.
  • в нито един бизнес няма да гледат на теб сериозно. нищо че имаш три дипломи в чекмеджетата си. все ще се намери кой да пусне слух, че си получила своят пост, защото си спала с шефа. или че си протеже на някого.
  • ревността - няма значение, че няма повод за такава, тя ще съществува. само защото изглеждаш по този начин.
убедена съм , че има и още минуси, но в момента просто не ми се задълбава, а и смятам че това са основните.

искаш да си красива?
по- добре си мълчи :))

историите от типа хубава жена и пепеляшка , са истина само на екрана.







Тагове:   МЪЛЧИ,


Гласувай:
36



1. doriana - 3, 4, 5 и 7 булет ми пасват на мене. . . ...
23.02.2010 10:34
3, 4, 5 и 7 булет ми пасват на мене...Т.е. - отнасям ги към себе си. Останалото наистина не ме касае...Минусите? Минуси ли са? Изповядвам верою, че всеки от тези булети си има 2 страни - минус и плюс. Предпочитам да се възползвам от даденостите, отколкото да ги неглежирам или игнорирам, все едно не съществуват, понеже били минуси.
Чакай да помисля за още минуси...Така:
Хубавата жена по дифолт означава слаба, крехка...Не на външен вид, разбира се. Жена, която има нужда от внимание, глезене и т.н., за да не се "строши". Е, аз като съм от силните, дето се налага да върши мъжки работи и да не превива гръб в един мъжки свят, означава ли, че не съм хубава?
"Мър-мър!" - измърка гальовно хубавицата и седна до самеца, който не можеше да откъсне очи от нея. Пфпфпф...не ми отиват такива работи...
цитирай
2. dianatrg - И въпреки всичко искам да съм &qu...
23.02.2010 10:37
И въпреки всичко искам да съм "хубава" жена :)))
цитирай
3. mmagy - . . . . . и самота. . . последния минус. ...
23.02.2010 10:38
.....и самота...последния минус.....

Красив и несамотен ден,Соу ! ;)
цитирай
4. tili - Първо - ритуала с късметчето ми:
23.02.2010 11:05
"Усмихни се на някой непознат. Това може да се окаже единствената му радост за деня. "
Това е точно за мен. Усмихвам се наред и за останалото не ми пука. Има и нормални мъже, които ценят и ума и остроумието, и въображението, и всичко, което прави жената жена. Ще мълча - как ли пък не! Свят широк - измежду 6 милиарда все ще се намери някой, който да ме слуша прехласнато и с обожание.Обикновено не говоря за гювеч и компот! Останалите - да си гледат барбитата и да бачкат за червени рокли с диаманти!
цитирай
5. sowhat - хаха, маги
23.02.2010 11:05
mmagy написа:
.....и самота...последния минус.....

Красив и несамотен ден,Соу ! ;)

самотата не е включена, защото блика от всяка точка. така де по презумпция.

никога не съм разбирала хората, които се плашат от това да останат сами.
самотата си има куп преимущества, които ще обсъдя в друг пост )))))))))
хубав ден и за теб маги
цитирай
6. sowhat - има ли ?
23.02.2010 11:07
tili написа:
"Усмихни се на някой непознат. Това може да се окаже единствената му радост за деня. "
Това е точно за мен. Усмихвам се наред и за останалото не ми пука. Има и нормални мъже, които ценят и ума и остроумието и всичко, което прави жената жена. Ще мълча - как ли пък не! Свят широк - измежду 6 милиарда вс ще се намери някой, който да ме слуша прехласнато и с обожание. Останалите - да си гледат барбитата и да бачкат за червени рокли с диаманти!


хахаха, днес сте пълни с креативизъм почвам да си записвам следващите теми за блога

има ли нормални мъже ))))))) примерно
нали таковата, докато все пак се появи Крик Иванов :))) хахаха
цитирай
7. sowhat - ако наистина искаше диана
23.02.2010 11:08
dianatrg написа:
И въпреки всичко искам да съм "хубава" жена :)))

защо сложи кавичките ? )))))
цитирай
8. sowhat - е хайде сега и дифолт ди
23.02.2010 11:09
doriana написа:
3, 4, 5 и 7 булет ми пасват на мене...Т.е. - отнасям ги към себе си. Останалото наистина не ме касае...Минусите? Минуси ли са? Изповядвам верою, че всеки от тези булети си има 2 страни - минус и плюс. Предпочитам да се възползвам от даденостите, отколкото да ги неглежирам или игнорирам, все едно не съществуват, понеже били минуси.
Чакай да помисля за още минуси...Така:
Хубавата жена по дифолт означава слаба, крехка...Не на външен вид, разбира се. Жена, която има нужда от внимание, глезене и т.н., за да не се "строши". Е, аз като съм от силните, дето се налага да върши мъжки работи и да не превива гръб в един мъжки свят, означава ли, че не съм хубава?
"Мър-мър!" - измърка гальовно хубавицата и седна до самеца, който не можеше да откъсне очи от нея. Пфпфпф...не ми отиват такива работи...

щом се позна в повечето точки, тогава какво ?

да изковем от минусите плюсове, както казва Бинка Пеева :))
цитирай
9. tili - Имам тайно подозрение,
23.02.2010 11:13
че Аметистова е открила Крика и си трае. Я, да дойде тук и да си каже!!! Кой ще ми каже какво е нормално?
Напъни се и напиши. Мисля, че ще се впиша в твоите критерии, но - кой знае. Очаквам изненади ;-)))
цитирай
10. mariani - ...
23.02.2010 11:31
Мълча си, sow ;)
цитирай
11. sowhat - а не
23.02.2010 11:38
tili написа:
че Аметистова е открила Крика и си трае. Я, да дойде тук и да си каже!!! Кой ще ми каже какво е нормално?
Напъни се и напиши. Мисля, че ще се впиша в твоите критерии, но - кой знае. Очаквам изненади ;-)))

никви определения за нормалност не се наемам да вкарвам. това ако успея да го направя, тили, казвам ти ще ми дадат нобелова награда.

тогава колко вино ще има да се изпие, ехееееееее
цитирай
12. sowhat - бъди красива
23.02.2010 11:42
mariani написа:
Мълча си, sow ;)

миличка ))
цитирай
13. hope17 - Ама колко точно
23.02.2010 12:48
попадение с това, мила...Много верни неща си предложила, допълвам- да не забравяме, че в правилото има изключения :)) Поздравления, Еми, нека сме си красиви, но да не мълчим толкова, особено щом има какво да кажем :))
цитирай
14. sowhat - :))) ренка,
23.02.2010 13:14
hope17 написа:
попадение с това, мила...Много верни неща си предложила, допълвам- да не забравяме, че в правилото има изключения :)) Поздравления, Еми, нека сме си красиви, но да не мълчим толкова, особено щом има какво да кажем :))

опитът е велик учител )))))))
цитирай
15. flyco - ...
23.02.2010 13:18
Най-важен е духът. Няма хубава жена без дух.
цитирай
16. gothic - Хм. . . май тези минуси са само в кр...
23.02.2010 13:25
Хм...май тези минуси са само в красивите ви главици, Соу. Ако не беше така, щеше да настане бум на пластични операции - с обратната на разкрасяването цел...
цитирай
17. sowhat - e и ?
23.02.2010 13:37
flyco написа:
Най-важен е духът. Няма хубава жена без дух.

цитирай
18. sowhat - готин, аз не отричам плюсовете
23.02.2010 13:39
gothic написа:
Хм...май тези минуси са само в красивите ви главици, Соу. Ако не беше така, щеше да настане бум на пластични операции - с обратната на разкрасяването цел...

навалицата, тва-онва, по голям избор за естествен и изкуствен подбор., гъди гъди по суетата, егото, вниманието и т.н...
има ги всички тези моменти, но и онези с обратен знак също.
цитирай
19. pax - така е,
23.02.2010 13:39
но всъщност нещата са доста по-оптимистични - ценните хора винаги вникват в теб и разбират истината:))
а, - самотата - въобще не е лошо нещо,напротив даже, но все пак - "нищо прекалено не е приятно.."
цитирай
20. flyco - Re: 17.
23.02.2010 13:40
За много мъже това е минус.
цитирай
21. sowhat - точно затова не я коментирам пакс
23.02.2010 13:43
pax написа:
но всъщност нещата са доста по-оптимистични - ценните хора винаги вникват в теб и разбират истината:))
а, - самотата - въобще не е лошо нещо,напротив даже, но все пак - "нищо прекалено не е приятно.."


умението да превърнеш минуса в плюс е рядка божия дарба и както се казва - мнозина са призвани, но малцина са избрани.

))
цитирай
22. sowhat - тук не коментираме минусите за мъжете
23.02.2010 13:44
flyco написа:
За много мъже това е минус.

а тези за жените
цитирай
23. rpatel - Не смея да твърде, че съм красива, но ...
23.02.2010 13:57
Не смея да твърде, че съм красива, но ако ми се наложи знам как да се справя поне с част от проблемите. Ами, да си чувала за това, че много от красивите хора на планетата доброволно се загрозяват? Точно с цел светът да види вътрешната им красота, а не само обвивката. Е, ще се съгласиш, че това не е толкова трудно за постигане. По-консерватилвно облекло, малко старомодна прическа, по-затворено поведение и готово. Но да се размотаваш с мини пола, дълбоко деколте и предизвикателен грим и после да се оплакваш, че никой не те взима насериозно и всички виждат само външната ти красота, но не и душата ти, е меко казано глупаво! Като искаш да те взима на сериозно, трябва да докажеш, че си сериозен човек! Аз имах подобен проблем в офиса, но не заради красотата, а заради възрастта си. Бях на 25, но изглеждах като на 18 и естествено никой не ме възприемаше като професионалист. Обаче с времето, а и с външния си вид, винаги ходех със сако и панталон, а не с дънки, успях да докажа, че имам нещо в главата. Но не става от днес за утре. В крайна сметка ние сме тези, които преценяваме в какъв вид да се представим пред света. Като сериозни хора или като хлапачки тръгнали на дискотека. Дрехите, гримът, прическата... всичко това не е за подценяване. Просто трябва да се научиш как да ги носиш, така че да постигнеш търсения ефект.
цитирай
24. ametist - хахаххаа ! Тили *
23.02.2010 14:06
tili написа:
че Аметистова е открила Крика и си трае. Я, да дойде тук и да си каже!!! Кой ще ми каже какво е нормално?
Напъни се и напиши. Мисля, че ще се впиша в твоите критерии, но - кой знае. Очаквам изненади ;-)))


Аз като една Манивела пърфект си паснахме с Крико.
Меля си, той си ме надига, нали щото сГоворна дружина планина повдига.
Минавам ацки набъзо, по късно пак. !!!
И Тили, да знаеш анонихте вече, суперски е в Банско,
нали... ъъъъъъ и как няма да е като, айде поне една хапка да ми беше,
ма аааа, локуми сте разтягали.. оф... махам се

Емчо, аз съм грозна по деюре, дефакто затова не млъквам ;))

http://www.youtube.com/watch?v=PyPDshwfwDY

kmiki'kiki'sky

цитирай
25. sowhat - рпател
23.02.2010 14:10
дрехите, гримът и прическата ли правят една жена красива или не?
току що заяви пред широката аудитория, нещо с което мнозина са наясно - по дрехите посрещат...
)))

значи за да оценят една умна и красива жена трябва да си сплете хубавата коса на плитка и вероятно да си сложи чумбер като баба си за да изглежда достатъчно старомодна и тогава ще е оценена по достойнство?

и да те питам нещо - чувала ли си колегите ти да коментират нещо от сорта :

еййй виж тва маце, ква красива душа има.

щото аз не съм.

и ако жената е на 35, по твоите думи, трябва ли да изглежда като на 50 за да я приемат сериозно?

"Не смея да твърде, че съм красива, но ако ми се наложи знам как да се справя поне с част от проблемите." - този твой израз ми звучи по следният начин - нямам деца, обаче мога да напиша наръчник по отглеждане и възпитанието им.

)))

цитирай
26. flyco - =
23.02.2010 14:13
ами коментирайте
цитирай
27. sowhat - киско мина ни мина
23.02.2010 14:15
ametist написа:
tili написа:
че Аметистова е открила Крика и си трае. Я, да дойде тук и да си каже!!! Кой ще ми каже какво е нормално?
Напъни се и напиши. Мисля, че ще се впиша в твоите критерии, но - кой знае. Очаквам изненади ;-)))


Аз като една Манивела пърфект си паснахме с Крико.
Меля си, той си ме надига, нали щото сГоворна дружина планина повдига.
Минавам ацки набъзо, по късно пак. !!!
И Тили, да знаеш анонихте вече, суперски е в Банско,
нали... ъъъъъъ и как няма да е като, айде поне една хапка да ми беше,
ма аааа, локуми сте разтягали.. оф... махам се

Емчо, аз съм грозна по деюре, дефакто затова не млъквам ;))

http://www.youtube.com/watch?v=PyPDshwfwDY

kmiki'kiki'sky


остави ни и на нас по някой и друг крик, поне като глътнат въздух гумите и думите ))))

аз пък не подлежа на категоризация, щот са ми малко множко свалените звезди и луни, хахаха, а млъкването ми е просто мисия невъзможна и за том круз дори :))))))))))))))


хаха, клипът е убийствен простооооооооо
цитирай
28. sowhat - благодаря
23.02.2010 14:17
flyco написа:
ами коментирайте

за позволението, хахахаха
цитирай
29. rpatel - А, не. Не казвам, че моето мнение е ...
23.02.2010 14:25
А, не. Не казвам, че моето мнение е меродавно. :-)) Боже, опази! Нормално е, всеки иска да изглежда добре е да бъде харесван. Но трябва да знаеш кога и как да подчертаеш красотата си, за да не се преврнеш, както ти каза, в скъпа вещ и украса. И не, не става дума да носиш дрехите на баба си, но съгласи се, че офисът не е модно ревю, нито дискотека. Да се появиш на бизнес среща с нещо приличащо по-скоро на колан отколкото на пола, с деколте до пъпа и грим като на актриса от Бродуей... и после да се оплакваш, че никой не те възприема като професионалист и всички подмятат, че си назначена само защото шефът е харесал краката ти, ами звучи ми смешно. От една страна искаш да си ефекнта мацка, да привличаш погледите, след теб да има тълпи от обожатели и после... ама те не виждат душата ми. Ми как да стане? За това трябва да има мярка. Ако искам да привличам внимание само с външността си и аз ще се кача на 15 см токчета, ще си сложа къса пола и т.н., но ако съм излязла с някой на който държа и искам да ме възприеме като човешко същество, а не като Барби, тогава ще се облека по-скромно. И пак ще имам стил. Защото можеш да си стилен и без да се превръщаш в лошо копие на фолк певица!
Но пак ти казвам, това си е лично мнение.
цитирай
30. sowhat - рпател
23.02.2010 14:57
едва ли една дори и средно интелигентна жена би отишла на бизнес среща като чалгаджийка, нали ? )))
цитирай
31. rpatel - Ти така си мислиш. Направо беше с...
23.02.2010 15:06
Ти така си мислиш. Направо беше страшно в моята фирма през лятото. Да, че беше горещо, беше, ама поне половината колежки се разхождаха все едно, че са се върнали от плажа! А имаше и откровенни почитателки на чалга стила. И това бяха жени с образование и претенции.
цитирай
32. amenda - Много точен списък!
23.02.2010 15:19
Съгласна съм с всичко, поздравления. Пред това да съм хубава бих избрала да съм чаровна. Хубав и слънчев ден от мен :-))))))))
цитирай
33. sowhat - възможно е
23.02.2010 15:41
rpatel написа:
Ти така си мислиш. Направо беше страшно в моята фирма през лятото. Да, че беше горещо, беше, ама поне половината колежки се разхождаха все едно, че са се върнали от плажа! А имаше и откровенни почитателки на чалга стила. И това бяха жени с образование и претенции.

но явно не съм визирала точно тях, но какво пък и тази таргет група съществува.

поздрави !
цитирай
34. sowhat - благодаря аменда
23.02.2010 15:44
amenda написа:
Съгласна съм с всичко, поздравления. Пред това да съм хубава бих избрала да съм чаровна. Хубав и слънчев ден от мен :-))))))))

радвам се че се обади )))

и в дъждовните дни има чар
цитирай
35. anothercat - привет, умнице! :-)
23.02.2010 17:18
пусто, че не мога да си мълча много :-)
не претендирам, че съм хубавица, ама "ставам"... ;-)
/и това не е само мое мнение/
хубава и несамотна вечер! :-*
цитирай
36. borsi - "идеалният мъж" - слабо ...
23.02.2010 18:45
"идеалният мъж" - слабо се интересува или не мъжЬе около една жена :) Нека има. Очи пълни - ръце празни. Повечето мъжЬе са пръдловци ..
Ама няма да и лиже и егото ако ще да е мис галактика :) Голям праз като е миска. Да не е останала единствена жена на света :)))
Не е ревнив - ако с него - ок, ако не е - майната и...
И въобще защо да му пука на един мъж дори да не е идеален??? Няма идеални жени, а има такива които ни кефят и които не ни кефят.
Най вече има такива които харесват нас.
Всички останали са фон, нищо повече.
Опази боже обаче от грозна с претенции. Няма по-лоша комбинация.
цитирай
37. raylight - А недостатъците
23.02.2010 20:50
да си красив мъж, жените да ги е страх да те докоснат, за да не развалят съвършенството ти? Да си парче кокал за алчни дами с власт или обект за избиване на комплекси от страна на жени, които са неуверени в своите качества? Мислите ли, че ни е лесно?
цитирай
38. sowhat - хаха, светъл рей , не знам как е
23.02.2010 21:00
никога не съм била красив мъж, боже опази. но виж ти какъвто си ми сладкодумен мисля, че прекрасно ще се справиш
цитирай
39. sowhat - борси едно твое изречение
23.02.2010 21:02
казва всичко, повече не е нужно
"Най вече има такива които харесват нас.
Всички останали са фон,.."

не знам колко хора си дават сметка за това, обаче. мерси за включването :)
цитирай
40. sowhat - коте, най обичам
23.02.2010 21:03
anothercat написа:
пусто, че не мога да си мълча много :-)
не претендирам, че съм хубавица, ама "ставам"... ;-)
/и това не е само мое мнение/
хубава и несамотна вечер! :-*

кротки вечери с тихо вино, но тия работи ще ти ги разкажа, на чаша водка някой ден ))))))))))
цитирай
41. raylight - Красивата жена,
23.02.2010 21:28
не е просто парче месо, тя е прекрасно сготвена сочна пържола с деликатно подбрани подправки, в изтънчен сос и поднесена със старо вино от дъбови бъчви
цитирай
42. sowhat - де юре е пържолка, рей
23.02.2010 21:33
но де факто пак опряхме до мръвката
цитирай
43. raylight - Има разлика
23.02.2010 21:45
гастрономическият специалитет е нещо, което човек уважава, а и то минава през правилния път към сърцето му. Ако гледаш на произведение на изкуството и виждаш само материала, от който то е направено, това е друго нещо.
цитирай
44. milenich - Случи ми се няколко пъти да се зав...
23.02.2010 23:03
Случи ми се няколко пъти да се завъртя около текстовете ти, които наистина впечатляват. Ако беше качила няколко голи снимки щеше да е по-лесно за всички ни. Но сега не ми остава нищо друго освен да призная: очарован съм от красивата ти душа, следите от шарка по нея не я загрозяват...
цитирай
45. pax - и все пак -
23.02.2010 23:21
не всички минуси мога да превърна в плюсове..
има и любов - "случка",която е неустоима:)
http://www.youtube.com/watch?v=OwfbTVzN-fc
това е любовта за мен - мн искрено и мн лично..
нарочно не е със субтитри - важно е усещането..
препоръчително - слушай със затворени очи:)
дано ти хареса:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6302630
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031