Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2010 13:19 - съм
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10901 Коментари: 66 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
чудя се, сядали ли сте / естествено хипотетично, не е нужно да сте седнали/ и дали сте си задавали въпроса
кой съм?
имате ли точен отговор?
мисля си, често (уж) знаем кои са приятелите ни, близките ни, колегите ни , та дори и съседите.
и твърде често се оказва, че не знаем кои са.
а понякога и не знаем кои сме ние самите.

това е една тъжна история - да загубиш себе си. май дори е  по тъжно от това, да не знаеш кой си точно.

толкова лесно лепим етикети на хората, а най вече на тези които най малко познаваме.
казваме - той -тя е смотан/а
откачалка
... ( попълнете си сами многоточието, вие най добре познавате етикетите, които слагате)

и ако случайно на някого му хрумне // в редки случаи си задава въпроса

а кой съм аз?

малко е страшничко, нали?

предизвиквам ви.

кои сте в три думи.

ако можете и в повече думи, направете го.

по някое време, по -късно вечерта ще вмъкна в поста, коя съм аз.
не за друго, а защото не искам да влияя на ничий отговор.
просто се вгледайте в огледалото на времето и си отговорете,  СЪМ - ?







Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. doriana - За тебе знам, че си черна луна в рак, ...
10.02.2010 13:51
За тебе знам, че си черна луна в рак, красавице!
;)
А за мене - друг път шти кажа!
;)
цитирай
2. sowhat - хаха, дори ан
10.02.2010 13:56
doriana написа:
За тебе знам, че си черна луна в рак, красавице!
;)
А за мене - друг път шти кажа!
;)

тоя път ме закова в 10 та
хахаха
цитирай
3. lubara - Поздрави, sowhat !
10.02.2010 14:06
Наивно момче с бяла брада.
цитирай
4. cefulesteven - Обществено безполезен, графоман, ...
10.02.2010 14:08
Обществено безполезен, графоман, неудачник
цитирай
5. sowhat - хахаха, я стига
10.02.2010 14:12
cefulesteven написа:
Обществено безполезен, графоман, неудачник

сега ще речеш че и ти си с лилит в рак :))
цитирай
6. sowhat - това е много
10.02.2010 14:18
lubara написа:
Наивно момче с бяла брада.

симпатично любо, поздрави!
цитирай
7. flyco - ...
10.02.2010 15:02
"идиот"
цитирай
8. sowhat - това диагноза ли е
10.02.2010 15:05
flyco написа:
"идиот"

или е констатация? :)))))))
не че не съм съгласна, де :)
цитирай
9. weki1968 - ненормален, влюбен на кръстопът, ...
10.02.2010 15:16
ненормален,влюбен на кръстопът,некадърник
цитирай
10. bapha - хм
10.02.2010 15:22
бясна кукувица в мензис (вечен)
цитирай
11. sowhat - хм, добре много добре
10.02.2010 15:23
weki1968 написа:
ненормален,влюбен на кръстопът,некадърник

нито един от попитаните, / в това съм сигурна/ няма да даде определение за нормалност.
по простата причина, че такова няма.
а на теб поздрави, защото си честен, венци
цитирай
12. doriana - Обществено безполезен, графоман, ...
10.02.2010 15:25
sowhat написа:
cefulesteven написа:
Обществено безполезен, графоман, неудачник

сега ще речеш че и ти си с лилит в рак :))

Не, той е направо меркурий в лъв в десети дом (каквото и да означава това - справка-виж гуглето!)
Всеки може да има етикет според етикировката на астрофизиците, астролозите и зодиакалните маниаци.
Но на мен той най си ми прилича на меркурий в лъв в десети дом (много ми е благозвучно!)
:))))))))
цитирай
13. sowhat - хахаха
10.02.2010 15:25
bapha написа:
бясна кукувица в мензис (вечен)

ще падна пак, ясно е
цитирай
14. doriana - бясна кукувица в мензис (вечен)...
10.02.2010 15:26
bapha написа:
бясна кукувица в мензис (вечен)

Тоз пък направо ме срази - нима бесът ходи и по кукувиците?
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
И що всичко в това определение намирисва на женски род, бре, bapha?
:))))))))))))))))))))
цитирай
15. sowhat - а ти драга ми
10.02.2010 15:26
doriana написа:
sowhat написа:
cefulesteven написа:
Обществено безполезен, графоман, неудачник

сега ще речеш че и ти си с лилит в рак :))

Не, той е направо меркурий в лъв в десети дом (каквото и да означава това - справка-виж гуглето!)
Всеки може да има етикет според етикировката на астрофизиците, астролозите и зодиакалните маниаци.
Но на мен той най си ми прилича на меркурий в лъв в десети дом (много ми е благозвучно!)
:))))))))

астроложке, кво ще речеш за себе си, най подир ? м?
МММММ?
цитирай
16. sowhat - щот днес явно е ден
10.02.2010 15:28
doriana написа:
bapha написа:
бясна кукувица в мензис (вечен)

Тоз пък направо ме срази - нима бесът ходи и по кукувиците?
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
И що всичко в това определение намирисва на женски род, бре, bapha?
:))))))))))))))))))))

за признания.
и прозрения да отбележа.
и в частност , абе разни раз-част- ени
хахаха
цитирай
17. bamby13 - откачалка с чудесно чувство за х...
10.02.2010 15:33
откачалка с чудесно чувство за хумор и висок ителект. Ууупс, пропуснах да кажа, скромна :P
цитирай
18. doriana - Една проста докторка по филателия, ...
10.02.2010 15:39
Една проста докторка по филателия, шлайфане по нос, с няколко наУчни труда по отстраняване на умствени лекета и провансалски бой с петли, владетелка на капуейрата и бингото, самопризната самодържица на кучовците и кучките, носителка на приза "Забравено пране завинаги" и титлата "Манджата на вещицата, пту-пту!-дан ми уроки", странна говорителка на чужди бесове и законодателка отвъд пространството и времето (това последното ми се ще, ама как да е....), абе...
много неща съм! Мога да продължа ако искаш?
:))))
цитирай
19. gothic - "Един наивник на средна въ...
10.02.2010 15:41
"Един наивник на средна възраст", откриващ зодия рак. Неподдаващ се на лошо настроение, стареещ, но непораснал...и слава богу!
цитирай
20. ladymerry - :))))))))))))))))))))
10.02.2010 15:42
СЪМ
Който не ме харесва, да ме вземе у тях, да не ме гледат хората.
цитирай
21. sowhat - хахаха , точно , точно
10.02.2010 15:57
bamby13 написа:
откачалка с чудесно чувство за хумор и висок ителект. Ууупс, пропуснах да кажа, скромна :P

много добре )))))))
цитирай
22. sowhat - хахаха , много готино
10.02.2010 15:59
ladymerry написа:
СЪМ
Който не ме харесва, да ме вземе у тях, да не ме гледат хората.

харесва ми това чувство за хумор ))))))
цитирай
23. doriana - "Един наивник на средна въ...
10.02.2010 16:00
gothic написа:
"Един наивник на средна възраст", откриващ зодия рак. Неподдаващ се на лошо настроение, стареещ, но непораснал...и слава богу!

Тоз пък скромен! Алоу, не се прави! Куче си ти, Джанго-зе и сие...Виждала съм те да танцуваш!!!!!!
:)))))))))))))))))
цитирай
24. sowhat - хахаха, точно така готин
10.02.2010 16:01
gothic написа:
"Един наивник на средна възраст", откриващ зодия рак. Неподдаващ се на лошо настроение, стареещ, но непораснал...и слава богу!


слава богу ))))))))
цитирай
25. sowhat - говори ми , говори ... не ми пречиш
10.02.2010 16:03
doriana написа:
Една проста докторка по филателия, шлайфане по нос, с няколко наУчни труда по отстраняване на умствени лекета и провансалски бой с петли, владетелка на капуейрата и бингото, самопризната самодържица на кучовците и кучките, носителка на приза "Забравено пране завинаги" и титлата "Манджата на вещицата, пту-пту!-дан ми уроки", странна говорителка на чужди бесове и законодателка отвъд пространството и времето (това последното ми се ще, ама как да е....), абе...
много неща съм! Мога да продължа ако искаш?
:))))

даже се замислям да ти предоставя правата за блога си , хахахаха
толку си добра чееееее )))))))))))))))))))
цитирай
26. sowhat - ти дориано като правиш компромати поне ги прави кат ората
10.02.2010 16:05
doriana написа:
gothic написа:
"Един наивник на средна възраст", откриващ зодия рак. Неподдаващ се на лошо настроение, стареещ, но непораснал...и слава богу!

Тоз пък скромен! Алоу, не се прави! Куче си ти, Джанго-зе и сие...Виждала съм те да танцуваш!!!!!!
:)))))))))))))))))

а кажи как тацува готиния )))))))))))
цитирай
27. doriana - Една проста докторка по филателия, ...
10.02.2010 16:08
sowhat написа:
doriana написа:
Една проста докторка по филателия, шлайфане по нос, с няколко наУчни труда по отстраняване на умствени лекета и провансалски бой с петли, владетелка на капуейрата и бингото, самопризната самодържица на кучовците и кучките, носителка на приза "Забравено пране завинаги" и титлата "Манджата на вещицата, пту-пту!-дан ми уроки", странна говорителка на чужди бесове и законодателка отвъд пространството и времето (това последното ми се ще, ама как да е....), абе...
много неща съм! Мога да продължа ако искаш?
:))))

даже се замислям да ти предоставя правата за блога си , хахахаха
толку си добра чееееее )))))))))))))))))))

Ах, колко си добричка, леличко! Ето, продължавам:
"...тухлата в стената на Несъграденото, опиум за масите (тури му пепел и масите, стига им малко ганджа), весталка в Храма на горящото либидо, издателка на наръчници, предимно "Бейски угодии за шефа", еснафка на клечки и будителка на кутийки, абе, направо на квадрат, откривателка на всички златни сечения и мърляви разни течения...."
Айде, стига толку, че ше овапцаме и ше ме изгониш от блога си най-накрая!
Мерси за вниманието!
:))))))))))
цитирай
28. doriana - "Един наивник на средна въ...
10.02.2010 16:11
sowhat написа:
doriana написа:
gothic написа:
"Един наивник на средна възраст", откриващ зодия рак. Неподдаващ се на лошо настроение, стареещ, но непораснал...и слава богу!

Тоз пък скромен! Алоу, не се прави! Куче си ти, Джанго-зе и сие...Виждала съм те да танцуваш!!!!!!
:)))))))))))))))))

а кажи как тацува готиния )))))))))))

Ами, ей така - кълчи дългите си бедра и гледа безочливо (демек без очи, затворил ги), очилата му потни, от устата му дим излиза змейов (предимно Житан и Боро, другото вика, че некачествена стока), а като курдиса ръката си връз гъзицата на дамичката, с която денси и пръстчетата му направо кат на плетачка на брюкселска тантела....
Хъх!
Ей, Гот, позна ли се, брат?
:)
цитирай
29. sowhat - е не, как да те изгоня
10.02.2010 16:12
doriana написа:
sowhat написа:
doriana написа:
Една проста докторка по филателия, шлайфане по нос, с няколко наУчни труда по отстраняване на умствени лекета и провансалски бой с петли, владетелка на капуейрата и бингото, самопризната самодържица на кучовците и кучките, носителка на приза "Забравено пране завинаги" и титлата "Манджата на вещицата, пту-пту!-дан ми уроки", странна говорителка на чужди бесове и законодателка отвъд пространството и времето (това последното ми се ще, ама как да е....), абе...
много неща съм! Мога да продължа ако искаш?
:))))

даже се замислям да ти предоставя правата за блога си , хахахаха
толку си добра чееееее )))))))))))))))))))

Ах, колко си добричка, леличко! Ето, продължавам:
"...тухлата в стената на Несъграденото, опиум за масите (тури му пепел и масите, стига им малко ганджа), весталка в Храма на горящото либидо, издателка на наръчници, предимно "Бейски угодии за шефа", еснафка на клечки и будителка на кутийки, абе, направо на квадрат, откривателка на всички златни сечения и мърляви разни течения...."
Айде, стига толку, че ше овапцаме и ше ме изгониш от блога си най-накрая!
Мерси за вниманието!
:))))))))))

нали ми сипа ганджа във вещерската манджа, хахаха
идиотка такава )))))))))
цитирай
30. doriana - Една проста докторка по филателия, ...
10.02.2010 16:17
sowhat написа:
doriana написа:
sowhat написа:
doriana написа:
Една проста докторка по филателия, шлайфане по нос, с няколко наУчни труда по отстраняване на умствени лекета и провансалски бой с петли, владетелка на капуейрата и бингото, самопризната самодържица на кучовците и кучките, носителка на приза "Забравено пране завинаги" и титлата "Манджата на вещицата, пту-пту!-дан ми уроки", странна говорителка на чужди бесове и законодателка отвъд пространството и времето (това последното ми се ще, ама как да е....), абе...
много неща съм! Мога да продължа ако искаш?
:))))

даже се замислям да ти предоставя правата за блога си , хахахаха
толку си добра чееееее )))))))))))))))))))

Ах, колко си добричка, леличко! Ето, продължавам:
"...тухлата в стената на Несъграденото, опиум за масите (тури му пепел и масите, стига им малко ганджа), весталка в Храма на горящото либидо, издателка на наръчници, предимно "Бейски угодии за шефа", еснафка на клечки и будителка на кутийки, абе, направо на квадрат, откривателка на всички златни сечения и мърляви разни течения...."
Айде, стига толку, че ше овапцаме и ше ме изгониш от блога си най-накрая!
Мерси за вниманието!
:))))))))))

нали ми сипа ганджа във вещерската манджа, хахаха
идиотка такава )))))))))

Сестро, верно се държим като напушени с тебе?! Ше ме накараш да взема да напиша нещо за трезве и после....
цитирай
31. sowhat - хахаха, готов разказ, дориански
10.02.2010 16:21
doriana написа:
sowhat написа:
doriana написа:
gothic написа:
"Един наивник на средна възраст", откриващ зодия рак. Неподдаващ се на лошо настроение, стареещ, но непораснал...и слава богу!

Тоз пък скромен! Алоу, не се прави! Куче си ти, Джанго-зе и сие...Виждала съм те да танцуваш!!!!!!
:)))))))))))))))))

а кажи как тацува готиния )))))))))))

Ами, ей така - кълчи дългите си бедра и гледа безочливо (демек без очи, затворил ги), очилата му потни, от устата му дим излиза змейов (предимно Житан и Боро, другото вика, че некачествена стока), а като курдиса ръката си връз гъзицата на дамичката, с която денси и пръстчетата му направо кат на плетачка на брюкселска тантела....
Хъх!
Ей, Гот, позна ли се, брат?
:)

сядай и пиши блог хисторито и легендите се завръщат.
ще ме умориш от смях днес, честно
цитирай
32. sowhat - е после ще има още един великолепен разказ
10.02.2010 16:22
doriana написа:
sowhat написа:
doriana написа:
sowhat написа:
doriana написа:
Една проста докторка по филателия, шлайфане по нос, с няколко наУчни труда по отстраняване на умствени лекета и провансалски бой с петли, владетелка на капуейрата и бингото, самопризната самодържица на кучовците и кучките, носителка на приза "Забравено пране завинаги" и титлата "Манджата на вещицата, пту-пту!-дан ми уроки", странна говорителка на чужди бесове и законодателка отвъд пространството и времето (това последното ми се ще, ама как да е....), абе...
много неща съм! Мога да продължа ако искаш?
:))))

даже се замислям да ти предоставя правата за блога си , хахахаха
толку си добра чееееее )))))))))))))))))))

Ах, колко си добричка, леличко! Ето, продължавам:
"...тухлата в стената на Несъграденото, опиум за масите (тури му пепел и масите, стига им малко ганджа), весталка в Храма на горящото либидо, издателка на наръчници, предимно "Бейски угодии за шефа", еснафка на клечки и будителка на кутийки, абе, направо на квадрат, откривателка на всички златни сечения и мърляви разни течения...."
Айде, стига толку, че ше овапцаме и ше ме изгониш от блога си най-накрая!
Мерси за вниманието!
:))))))))))

нали ми сипа ганджа във вещерската манджа, хахаха
идиотка такава )))))))))

Сестро, верно се държим като напушени с тебе?! Ше ме накараш да взема да напиша нещо за трезве и после....

за следващата книга на госпожата
))))))))
цитирай
33. lubopitstvo - Матйпът настрана,
10.02.2010 16:31
хич не е лесно :)
цитирай
34. doriana - хич не е лесно :) Кое, бре, лю...
10.02.2010 16:41
lubopitstvo написа:
хич не е лесно :)

Кое, бре, любопиство?
цитирай
35. sowhat - не е
10.02.2010 16:43
lubopitstvo написа:
хич не е лесно :)

може би затова е по лесно да се шегуваме )))
цитирай
36. lubopitstvo - Точно затова е,
10.02.2010 16:46
бях започнала по този начин коментара си, но се отказах.
На такъв труден въпрос, ако имаш сили да се шегуваш - или не ти се мисли, или искрено нямаш представа за себе си.
Извинявам се за сериозният коментар :)
цитирай
37. doriana - бях започнала по този начин коме...
10.02.2010 16:51
lubopitstvo написа:
бях започнала по този начин коментара си, но се отказах.
На такъв труден въпрос, ако имаш сили да се шегуваш - или не ти се мисли, или искрено нямаш представа за себе си.
Извинявам се за сериозният коментар :)

Няма нищо, пак заповядай! Дотогава позволи на нас - вседържателките на публичния дом "Дяволицата" да се забавляваме искрено със Себе Си (ако може и с другите).
:))
цитирай
38. elpidaa - леко отклонена търсеща (леко да не ...
10.02.2010 17:00
леко отклонена търсеща (леко да не се брои за дума и в такъв случай третата ще е мечтателка :)))
такава съм когато си джиткам свободно, а иначе съм лъвица с асцидент скорпион и венера в дева :)))
(май звучи доста вещич(ц)арско :D
цитирай
39. benra - една
10.02.2010 17:22
някаква, някъде, някога, а друг път друга,другаде, другояче
цитирай
40. valsodar - хе-хе
10.02.2010 17:24
На лесен въпрос - лесен отговор.
Аз съм си просто аз, ни повече - ни по-малко.

А инак, понеже усещам как пак ще възроптаеш на тема, че пак се съм се измъкнал невписал се в очакванията за коректен коментар, може да ползваш като отговор и едно друго определение - скучаещ дразнител. :)))
цитирай
41. lubara - Поздрави, sowhat !
10.02.2010 18:04
Хайде, казвай каква си с три думи, че да не кажем ние !
цитирай
42. анонимен - Ем, аз съм много кратък!
10.02.2010 18:42
Г М О :-D

О - тва не е организъм! :)
О - тва е Откачалка! :-D

Редко съм толкова...сериозен! :)))
цитирай
43. sowhat - хахаха, сладури сте всички ейййй
10.02.2010 20:09
ето ви отговора

обикновено когато ми искат информация за мен казвам точно три думи

руса, хубава и чат пат умна :))

а иначе съм в три думи

жена
боец
търсач

ето това е )))
цитирай
44. allbi - ми кво съм
10.02.2010 20:41
ХМО :)))

цитирай
45. sowhat - хахаха
10.02.2010 20:44
диване си ти , бен.
свърши ли тая работа дето ти възложих.а???
цитирай
46. ran - предстои_ да_ разберем
10.02.2010 21:02
(пък) - последното не се брои за дума, а за емоция :)
(затва и етикетите ми такива - сложно_ съставно_ недовършени прилагателни :))
"жена
боец
търсач

ето това е )))"
и инфо-убиец - всичко да й е ясно, разбирашли :)))
цитирай
47. allbi - ми, ниее
10.02.2010 21:33
sowhat написа:
диване си ти , бен.
свърши ли тая работа дето ти възложих.а???


не съм
ама ще я !
цитирай
48. sowhat - ам, колкото толкоз
10.02.2010 22:24
ran написа:
(пък) - последното не се брои за дума, а за емоция :)
(затва и етикетите ми такива - сложно_ съставно_ недовършени прилагателни :))
"жена
боец
търсач

ето това е )))"
и инфо-убиец - всичко да й е ясно, разбирашли :)))

в три думи
ку не ти аресва танасе, чети само руса , хубава и чат пат и умна :Р
цитирай
49. sowhat - шта спукам от тормоз
10.02.2010 22:24
allbi написа:
sowhat написа:
диване си ти , бен.
свърши ли тая работа дето ти възложих.а???


не съм
ама ще я !

обещавам ))))))))))))
цитирай
50. weki1968 - леко нощ
11.02.2010 00:10
леко нощ
цитирай
51. emotion3 - хухх провокативен въпрос
11.02.2010 01:09
I shed my skin...при това-again. Значи СЪМ се изгубил здравата и не помня за къде съм тръгнал.
цитирай
52. miaa - Добро утро, Соу! Аз съм една луда, ...
11.02.2010 08:18
Добро утро, Соу!
Аз съм една луда, неудачна, оптимистка...
цитирай
53. doriana - Май само аз съм изляла многословен ...
11.02.2010 09:04
Май само аз съм изляла многословен образа си!!!
Леле майко! Айде малко съспенс от мен и днес (трите думички, де):
естет-тракторист, умствен мускуляга на токчета
:))))))))))))))
Наздраве!
цитирай
54. mirogankov - Кое е лицето Миро Ганков...?
11.02.2010 09:33
Най- големия ми враг,творец който търси...въпреки че не знае какво...но друго не му остава;)
цитирай
55. doriana - Най- големия ми враг, творец който ...
11.02.2010 10:47
mirogankov написа:
Най- големия ми враг,творец който търси...въпреки че не знае какво...но друго не му остава;)

А тоя образ неземен заслужава най-видното място в галерията на лудичките...след мен, естествено!
;)
цитирай
56. bapha - бясна кукувица в мензис (вечен)...
11.02.2010 11:14
doriana написа:
bapha написа:
бясна кукувица в мензис (вечен)

Тоз пък направо ме срази - нима бесът ходи и по кукувиците?
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
И що всичко в това определение намирисва на женски род, бре, bapha?
:))))))))))))))))))))


понамирисва, щот не съм си заплакнал джоланите тази седмица (все пак няма април още)...
а за женския род, хммм... туй "вечен" къде хартиса?
Ама от мен едно да знаеш, бесът не подбира...
;)
цитирай
57. septemberrain - Вчера
11.02.2010 11:19
си седях на прозореца и си мислех нещо в тая връзка. Всъщност толкова ме е развълнувал въпросът, че се регистрирах току-що, за да мога да коментирам.
Аз за себе си отговор нямам. Надали обаче и повечето хора имат за тях си. Чудех се коя съм, какво искам да постигна, за какво се боря... Какво ще постигна, как ще го постигна, докъде ще се преборя? Какво ще излезе от мен в две думи. Защото животът е пред мен, за да съм честна. Но това не означава, че време имам. Няма време. Ако искаш да постигнеш нещо, действай! Не знаеш какво те чака зад ъгъла.
Споменавайки незнанието на другите хора - какво знаят те за себе си? Какво знаем ние изобщо? Кои сме, откъде идваме? Къде отиваме... такива неща.
Знам, че отговори няма да получа. От никого. Не и в този живот, не и в това измерение. Просто си задавам въпросите "на глас", нечакайки отговор. Не са и риторични, защото сред нас отговори няма да намерят въобще.
"Кой съм аз" всъщност е въпрос, който хората са си задавали хилядолетия наред. Тогава, в миналото, обаче поне са се старали да си го задават, мъчели са се да открият нещо. Лошото на нашето време е, че все по-малко хора се питат това нещо, сякаш не ги интересува. По-точно сякаш са затънали до шия в материалните си интереси. Там и ще си останем дълго време.
А за тези, които си го задават, съжалявам, но в днешни условия сме толкова далече от истината, че шансът да разберем е твърде малък.
Аз не знам.
цитирай
58. krotalka - Чеаз съм го написала в профила си,
11.02.2010 11:29
Динозавърка, мога само да добавя - веселяща се!
цитирай
59. giminibilibob - много труден въпрос
11.02.2010 11:52
понякога си мисля, че аз съм Пипи дългото чорапче. Само че съм пораснала по отношение на нещата, в които е трябваше да си остана дете, а останах дете по отношение на нещата, в които трябваше да порасна.
цитирай
60. karambol5 - Добрият, злият и тъпото идиотче ...
11.02.2010 12:49
Добрият ,злият и тъпото идиотче :)))
Както дойде ...:))))))))))))
цитирай
61. trip - tursa4 na istinata
11.02.2010 13:07
tursa4 na istinata
цитирай
62. flyco - статистично
11.02.2010 16:12
666-тият постинг So
цитирай
63. trip - 666 6 + 6 + 6 = 18 1 + 8 = 9 so ? :)
11.02.2010 21:32
666
6 + 6 + 6 = 18
1 + 8 = 9
so ? :)
цитирай
64. sowhat - много повече от тоя е флай
11.02.2010 22:20
най малко 1000 я
идея си нямаш колко са изтрити.
а може една сутрин да станеш и да няма нито един пост.
това е най хубавата опция на блога.

но тук може би трябва да благодаря на елпида

ел пи
ти беше 50000 я гласувал

на всички вас 357 които ме следите
и на почти 550 000 прочели ме.

благодаря на всички ви.
исках да ви поздравя с едно парче, но за съжаление вече е свалено - от това ми стана доста кофти, преди време казах че на тая музика бих искала да умра един ден.
за съжаление за сега е само в главата ми
затова
това ще е поздравът ми

http://www.youtube.com/watch?v=SIFucxkq1HA

благодаря на всички - трип, карамбол, джимини - на теб специално - ти си последният присъединил ме в любимите си блогове, кроти, септемврийски дъжд - така ме трогна с твоето признание, от сърце искам да ти благодаря , бафе, дори , миро - обичам ви диванетата ми , мия , емо , венци

и искам да знаете, че пиша за вас и заради вас.
ако ви нямаше вероятно и мен нямаше да ме има.

благодаря.
по най човешкият и простичък начин.

Ем
цитирай
65. emotion3 - привет
11.02.2010 22:25
мила Соу :) и ние те обичаме..всички
цитирай
66. doriana - 65. sowhat
12.02.2010 08:43
Ревла! Щяла да трие и да умира...Бъхъхъ!
Обичам те, ма, другаркооооо!
:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6304747
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031