Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2010 09:42 - за дъгата и дъжда
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7096 Коментари: 32 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
вчера последното ми кафе, най после имаше късметче. а късметчето гласеше следното -
ако мечтаеш за дъга, бъди готов да те измокри дъжд.

така че да не забравяме че дъгите и дъждовете са взаимно свързани и че всъщност не е възможно да получиш едното без другото.

в тоя ред на мисли вчера докато четях късметчето си говорих с една приятелка относно приказки и принцове, неверие и прочие, което разбира се отдавах на бурните й хормони :)

но затова пък Хорхе Букай разказва за илюзиите

ИЛЮЗИЯ

Имало някога дебел и грозен селянин,
който се влюбил (как иначе)
в прелестна русокоса принцеса...
Един ден принцесата - иди, че разбери защо-
целунала дебелия и грозен селянин...
и той магически се превърнал
в строен и напет принц.

(Такъв поне го виждала тя...)


(Такъв поне се чувствал той...)

затова, може би е важно не кои и какви сме в очите на всички, а в очите на един определен човек.
и тогава, може би, се случват чудеса, а дъждът не спира да вали







Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ka4ak - привет!
16.01.2010 10:05
нека да ти е цветно...:))))))
цитирай
2. weki1968 - Ето един поздрав от мен в youtube...
16.01.2010 10:08
Ето един поздрав от мен в youtube-Sladjana i Dado-Princeza-1983 г.
цитирай
3. sowhat - цветно е за всеки, които може
16.01.2010 10:08
ka4ak написа:
нека да ти е цветно...:))))))

да понесе дъждовете :)))
цитирай
4. sowhat - благодаря венци
16.01.2010 10:12
weki1968 написа:
Ето един поздрав от мен в youtube-Sladjana i Dado-Princeza-1983 г.

я ми дай и линкове на песните на бело дугме за които пишеш, досега ги търсих :)

http://www.youtube.com/watch?v=9ScOnWxm6BA&feature=player_embedded

а това е моя поздрав, за добро утро
цитирай
5. ka4ak - водата е живот Еми,
16.01.2010 10:47
цветното е красотата на живота...:))))))))
цитирай
6. teachme - Привет, приятелко работна:)) ...
16.01.2010 11:02
Привет, приятелко работна:))
искаш ли дъга...пресничка, морска... от тези дни:)
не ме измокри дъжд, защото вкъщи си седях на сухо:)

"може би е важно не кои и какви сме в очите на всички, а в очите на един определен човек." - съвсем вярно е, сигурна бъди, хич не се чуди:)
Лека работа:) с усмивка гледай на ДЪЖДА и чакай твоята ДЪГА:)
цитирай
7. mamas - Обичам дъжда!
16.01.2010 11:07
Макар че понякога ме е страх да се намокря...

Хубав ден, Соу!

http://www.youtube.com/watch?v=Y1nyPEkFrBQ&feature=player_embedded
цитирай
8. sowhat - много красиво си го казал владо
16.01.2010 11:08
ka4ak написа:
цветното е красотата на живота...:))))))))

мерси
цитирай
9. cefulesteven - Хората са творба и без любов, много ...
16.01.2010 11:09
Хората са творба и без любов, много от тях са незавършена творба, която не изглежда никак.
Това за твърде познатият, но винаги предизвикателен приказен елемент.
Принцът си е бил красив и строен, но е липсвала онова през което може да се види тази красота.
Друга е изпъквала, а дори и красивите и стройните принцове си имат недодстатъци и когато са на преден план не се различават много от дебелите и груби селяни.
цитирай
10. sowhat - здрасти валенце :)))
16.01.2010 11:13
teachme написа:
Привет, приятелко работна:))
искаш ли дъга...пресничка, морска... от тези дни:)
не ме измокри дъжд, защото вкъщи си седях на сухо:)

"може би е важно не кои и какви сме в очите на всички, а в очите на един определен човек." - съвсем вярно е, сигурна бъди, хич не се чуди:)
Лека работа:) с усмивка гледай на ДЪЖДА и чакай твоята ДЪГА:)

и ми е работно и не съвсем
и ми е дъждовно
и се къпя в дъга
и си мислех тази сутрин гледайки снега -
пролетта е наблизо , чувам я вече да диша :))
цитирай
11. flyco - :)
16.01.2010 11:15
Хорхе е пропуснал да каже, че прелестната русокоса принцеса всъщност е била дебела и грозна селянка. В очите на нашия човек обаче си е била точно най-готиното момиче на света, а той /че как иначе/ най-готиния пич.
цитирай
12. bapha - абе и слънце
16.01.2010 11:19
малко требе...
дъждът не само мокри... той и мие.
И очите (като совите) не са това, което...
особено като гледат любим човек. А това си носи и кахърите.
Ама на теб да ти е цветно и нахилено
цитирай
13. sowhat - славе
16.01.2010 11:24
mamas написа:
Макар че понякога ме е страх да се намокря...

Хубав ден, Соу!

http://www.youtube.com/watch?v=Y1nyPEkFrBQ&feature=player_embedded

Страхът е онова което те кара да продължиш напред....
цитирай
14. sowhat - леко цинично в стил уди алън
16.01.2010 11:28
cefulesteven написа:
Хората са творба и без любов, много от тях са незавършена творба, която не изглежда никак.
Това за твърде познатият, но винаги предизвикателен приказен елемент.
Принцът си е бил красив и строен, но е липсвала онова през което може да се види тази красота.
Друга е изпъквала, а дори и красивите и стройните принцове си имат недодстатъци и когато са на преден план не се различават много от дебелите и груби селяни.

ще кажа - да любовта е отговорът, докато се открие, обаче и сексът поставя някои добри въпроси

:)))
пошегувах се, но истината е в онова, което се случва с очите , когато любовта ги е целунала.

:)
цитирай
15. sowhat - може би, кой знае какво е пропуснал Хорхе
16.01.2010 11:30
flyco написа:
Хорхе е пропуснал да каже, че прелестната русокоса принцеса всъщност е била дебела и грозна селянка. В очите на нашия човек обаче си е била точно най-готиното момиче на света, а той /че как иначе/ най-готиния пич.

по важни са обаче очите на " нашите хора" :)
цитирай
16. sowhat - не ти казах, казах на вал
16.01.2010 11:32
bapha написа:
малко требе...
дъждът не само мокри... той и мие.
И очите (като совите) не са това, което...
особено като гледат любим човек. А това си носи и кахърите.
Ама на теб да ти е цветно и нахилено

обаче пак ще го кажа :
чух тая сутрин пролетта да диша :))))))
цитирай
17. karambol5 - Красотата е в очите на онзи, който ...
16.01.2010 13:28
Красотата е в очите на онзи ,който може да я види ;)))
И не се знае всяко грозно патенце е бъдещ красив лебед ,нали :)))
цитирай
18. sowhat - карамбол, мога да отговоря само
16.01.2010 13:33
I hope :))
цитирай
19. inel379 - Обичам дъжда! Обичам и дъгата!:)
16.01.2010 14:59
Чрез тях диша живота в мен!:)
Още като прочетох заглавието на поста, по неведоми пътища се сетих за една песничка!
"Щом заплиска весел дъжд!
Щом изгрее дъга!
Тя ще ме превърне в мъж,
а пък теб в жена!..."

Любовта е дар за героите от "Илюзия"! Те може би са минали под дъгата и са открили мечтата си, което ги е променило вътрешно!
С пречистена и просветлена душа, светът ни преизпълва с красотата си! И ние вече не сме жаби или чудовища, а принцове и принцеси!:) Просто хора, които се обичат и стават по-добри, по-милосърдни, по-усмихнати, по-вярващи в доброто!:)
Благодаря ти!:)))

цитирай
20. sowhat - аз благодаря инел
16.01.2010 15:06
много добра интерпретация по темата :)
цитирай
21. ronya - как да видиш дъгата...
16.01.2010 15:45
ако преди това дъждът не измие очите ти от праха на концепциите... Оня самозабравящ се дъжд на любов, който е измил очите и на селянина и принцесата...
Чудя се... дали небето е плакало след това? И дали той е ставал все по-красив...
Всъщност това не е най-важното. Да му мислят ония, дето винаги са виждали селянина грозен и дебел ;)
цитирай
22. copycat - гаден бъзик
16.01.2010 15:48
Роня, възхищавам ти се, толкова много думи и толкова малко мисъл. :-P
цитирай
23. allbi - e :))
16.01.2010 15:52
тя как ще стане принцеса ?
щом е дебел - може да я предпочете с кашкамал и кайма :)))
и направо през стомаха ;)


бъзииккк
Поздрав!
пак ме хвърли в размисъл за този си човек дето разправя че съм му тамън да спра диетата :)))
цитирай
24. sowhat - хубаво. истинско. правилно. и красиво.
16.01.2010 15:58
ronya написа:
ако преди това дъждът не измие очите ти от праха на концепциите... Оня самозабравящ се дъжд на любов, който е измил очите и на селянина и принцесата...
Чудя се... дали небето е плакало след това? И дали той е ставал все по-красив...
Всъщност това не е най-важното. Да му мислят ония, дето винаги са виждали селянина грозен и дебел ;)


казах ли ти аз, че си кратка и ясна :)))
цитирай
25. sowhat - котко бъзикаща се възхитено
16.01.2010 15:59
copycat написа:
Роня, възхищавам ти се, толкова много думи и толкова малко мисъл. :-P

как би е краскотето,а?!?
цитирай
26. ronya - copycat
16.01.2010 15:59
copycat написа:
Роня, възхищавам ти се, толкова много думи и толкова малко мисъл. :-P

Мани, ме се хаби. Аз съм просто една поетеса ;Р
цитирай
27. sowhat - видя ли :)))
16.01.2010 16:07
allbi написа:
тя как ще стане принцеса ?
щом е дебел - може да я предпочете с кашкамал и кайма :)))
и направо през стомаха ;)


бъзииккк
Поздрав!
пак ме хвърли в размисъл за този си човек дето разправя че съм му тамън да спра диетата :)))

значи всичко си е наред :)))))
цитирай
28. sowhat - лъжи, лъжи , не ми пречиш )))))))
16.01.2010 16:08
ronya написа:
copycat написа:
Роня, възхищавам ти се, толкова много думи и толкова малко мисъл. :-P

Мани, ме се хаби. Аз съм просто една поетеса ;Р

цитирай
29. ronya - Соу,
16.01.2010 16:24
и аз те обичам ;)
цитирай
30. sowhat - ммм,нали съм като
16.01.2010 16:31
ronya написа:
и аз те обичам ;)

един Реймънд и аз, разбойническа дъще )))))))))
цитирай
31. tili - Много е хубаво, Соу!!!
16.01.2010 22:09
@@@@@@@@@@@@@
цитирай
32. sowhat - и аз те обичам
16.01.2010 22:30
тили )))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6328149
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930