Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.01.2010 08:59 - след 10 години
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8274 Коментари: 57 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
днес ще ви задам един простичък въпрос.

заминавате. някъде. може и в китай.
където и да е
и 10 години не се връщате у дома.

я да ви видя - какво бихте искали да намерите в дома си след 10 години, след като се завърнете.

почти съм убедена, че никой от вас не си е задавал този въпрос.
най малкото защото никой не може да си представи да не се завърне 10 години у дома.

и така, знаете ли какво искате?



Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Случвало ми се е две години да не се завърна у дома.
12.01.2010 09:26
Нямах желание да го направя...
Когато се реших да се върна, очаквах да намеря всичко така, както съм го оставила...Не всички промени бяха приятни.
цитирай
2. doriana - Искам да заваря пак боза и баница! ...
12.01.2010 09:34
Искам да заваря пак боза и баница! Ако може, обаче, да не е месена баницата от цигани в будките-баничарници!
:)
цитирай
3. sowhat - искаш ли да споделиш?
12.01.2010 09:36
krotalka написа:
Нямах желание да го направя...
Когато се реших да се върна, очаквах да намеря всичко така, както съм го оставила...Не всички промени бяха приятни.

цитирай
4. sowhat - ае отмен да мине
12.01.2010 09:36
doriana написа:
Искам да заваря пак боза и баница! Ако може, обаче, да не е месена баницата от цигани в будките-баничарници!
:)

ако ме завариш щи омеся баница
цитирай
5. ka4ak - гражданско общество,опазило децата си от наркотиците!
12.01.2010 09:44
а иначе,при сегашната ситуация,трябва да си в кома десет години,за да не знаеш какво се случва в домът ти!
цитирай
6. ady - Никога не ми
12.01.2010 09:44
се случвало, първото което ми дойде на ум е всички да са здрави.За баницата винаги има време:)
цитирай
7. sowhat - абе абсолютно си прав владо за комата
12.01.2010 10:04
ka4ak написа:
а иначе,при сегашната ситуация,трябва да си в кома десет години,за да не знаеш какво се случва в домът ти!

но да допуснем , че и това може да се случи

цитирай
8. sowhat - така е ади
12.01.2010 10:05
ady написа:
се случвало, първото което ми дойде на ум е всички да са здрави.За баницата винаги има време:)

))))))))
цитирай
9. veselinvalev - Простичък... въпрос
12.01.2010 10:10
Нашият приятел психологът dobromirdimitrov преди малко е пуснал пост
http://dobromirdimitrov.blog.bg/tq-i-toi/2010/01/12/pay-it-forward.470935
сентенция на Г. Де Леви:
"За един човек е по-лесно да се съди по неговите въпроси, отколкото по отговорите му."
Та в случая, Соу, твоята задача в момента е по-трудна. Ще трябва да ни преценяваш по отговорите.
А въпросът ти е многопластов и същевременно многопластово объркващ. И аз в отговор на него ще попитам: Какъв ще е твоят дом без теб десет години, мила ми Соу?, е моят въпрос.
цитирай
10. flyco - ...
12.01.2010 10:26
Да, това, което и когото съм оставил - така както го помня като съм тръгнал.
цитирай
11. ka4ak - Eми,ми аз съм ти отговорил:)))
12.01.2010 10:36
5. ka4ak - гражданско общество,опазило децата си от наркотиците!
цитирай
12. doriana - Искам да заваря пак боза и баница! ...
12.01.2010 10:42
sowhat написа:
doriana написа:
Искам да заваря пак боза и баница! Ако може, обаче, да не е месена баницата от цигани в будките-баничарници!
:)

ако ме завариш щи омеся баница

С много сирене, нали! И бозата да е прясна и от естествени съставки!!!!
Глей след 10 г. да си готова, инак....
:)))))
цитирай
13. sowhat - моят отговор веско е кратък
12.01.2010 10:54
veselinvalev написа:
Нашият приятел психологът dobromirdimitrov преди малко е пуснал пост
http://dobromirdimitrov.blog.bg/tq-i-toi/2010/01/12/pay-it-forward.470935
сентенция на Г. Де Леви:
"За един човек е по-лесно да се съди по неговите въпроси, отколкото по отговорите му."
Та в случая, Соу, твоята задача в момента е по-трудна. Ще трябва да ни преценяваш по отговорите.
А въпросът ти е многопластов и същевременно многопластово объркващ. И аз в отговор на него ще попитам: Какъв ще е твоят дом без теб десет години, мила ми Соу?, е моят въпрос.


и е само с три думи:

дом на ветровете.
цитирай
14. sowhat - даваш ли си сметка флай
12.01.2010 10:55
flyco написа:
Да, това, което и когото съм оставил - така както го помня като съм тръгнал.

че това е невъзможно?
цитирай
15. mar86 - :(
12.01.2010 11:17
като чуя 10 години, все се сещам за този текст от песента на ФСБ:

Пак ще се срещнем -
след десет години,
за да разкаже
всеки от нас
със какво се е преборил,
от какво не е заспивал
и какво е надживял.

и се учудвам как може да е актуален за всяка ситуация...
цитирай
16. sowhat - явно може
12.01.2010 11:22
mar86 написа:
като чуя 10 години, все се сещам за този текст от песента на ФСБ:

Пак ще се срещнем -
след десет години,
за да разкаже
всеки от нас
със какво се е преборил,
от какво не е заспивал
и какво е надживял.

и се учудвам как може да е актуален за всяка ситуация...


марче напомни ми по късно тая вечер, да ти разкажа връзката между въпроса ми и песента.
// защото определено има такава :)))
цитирай
17. bilingual - na men 1 godina mi se stori cjala v...
12.01.2010 11:24
na men 1 godina mi se stori cjala vechnost, So :))

A za 10 godini, mi to napravo imash nov dom veche... sheguvam se.

Trudno mi e da otgovorja seriozno, no si mislja, che bih iskala da vidja blizkite si po-shtastlivi i poveche da se radvat na jivota... da ima progres obshto vzeto... tova e :)))

цитирай
18. sowhat - дори
12.01.2010 11:25
doriana написа:
sowhat написа:
doriana написа:
Искам да заваря пак боза и баница! Ако може, обаче, да не е месена баницата от цигани в будките-баничарници!
:)

ако ме завариш щи омеся баница

С много сирене, нали! И бозата да е прясна и от естествени съставки!!!!
Глей след 10 г. да си готова, инак....
:)))))

стига бог да е рекъл,
ще те чакам с баницата и многото сирене и истинска боза :)))
цитирай
19. sowhat - да владо,
12.01.2010 11:29
ka4ak написа:
5. ka4ak - гражданско общество,опазило децата си от наркотиците!


в държавата
а в собственият ти дом?
цитирай
20. allbi - абе, Еми иии
12.01.2010 11:32
няколко пъти влизам и нито мога да почна
щото не знам как ще свърша :)))
хвърли ме в як размисъл и като ми се случи подобно нещо произвеждам постинг ;)
Гледам Кроти вече го е сторила
и аз ще го направя но ще е като го осмисля по така :))

мх- 10 години ?
цитирай
21. sowhat - разбирам
12.01.2010 11:32
bilingual написа:
na men 1 godina mi se stori cjala vechnost, So :))

A za 10 godini, mi to napravo imash nov dom veche... sheguvam se.

Trudno mi e da otgovorja seriozno, no si mislja, che bih iskala da vidja blizkite si po-shtastlivi i poveche da se radvat na jivota... da ima progres obshto vzeto... tova e :)))



май това са основните неща, които всеки човек би си пожелал ...
цитирай
22. sowhat - да, Бени
12.01.2010 11:33
представи си - 10 години.

после ще разкажа нещо , някъде по късно тая вечер или следобед.
цитирай
23. bambola - добро утро чаровнице,
12.01.2010 11:47

за първите 10 години се върнах 2 пъти, 1ия за 3 дни и всичко беше толкова сиво, а хората толкова уморени че се уплаших, 2ия, беше шарено ,прекалено, пак бяха комунистите на власт, имаше вече БИЛА, но беше по-скъпо от моя супер, всички ме питаха първо колко пари получавам а аз всъщност бях отишла да видя гроба на баща ми само.
От тогава сам си идвала пак само два пъти, и не, не е сиво, и не е много тъжно, но не и весело.
Иначе ако трябва да си ида от тук от където съм за 10 години, когато се върна бих искала да заваря същите хора, останалото ми е все едно. лек ден

цитирай
24. sowhat - много са ни човешки днес и думите и мислите, Ел
12.01.2010 11:49
bambola написа:

за първите 10 години се върнах 2 пъти, 1ия за 3 дни и всичко беше толкова сиво, а хората толкова уморени че се уплаших, 2ия, беше шарено ,прекалено, пак бяха комунистите на власт, имаше вече БИЛА, но беше по-скъпо от моя супер, всички ме питаха първо колко пари получавам а аз всъщност бях отишла да видя гроба на баща ми само.
От тогава сам си идвала пак само два пъти, и не, не е сиво, и не е много тъжно, но не и весело.
Иначе ако трябва да си ида от тук от където съм за 10 години, когато се върна бих искала да заваря същите хора, останалото ми е все едно. лек ден



хората, хората правят дома ни дом, иначе както казах и на Веско, сме домове на ветровете ...

прегръдки
цитирай
25. dorichela - Искам да видя как хората биват оц...
12.01.2010 12:54
Искам да видя как хората биват оценявани на база способности, а не на база роднини-връзки.. Искам да видя как политиците не са свързани с мафията, искам да видя как ми се усмихват, докато ме обслужват, искам институциите да си тежат на мястото...

Прекалено много искам :) Дори и след 100 години!
цитирай
26. rat - Мммммммм, стахотен въпрос. Ама има ...
12.01.2010 13:07
Мммммммм, стахотен въпрос.
Ама има много АКО в него, няма да отговарям, бедна ми е фантазията.
цитирай
27. sowhat - ооо нищо не се знае доричела
12.01.2010 13:35
dorichela написа:
Искам да видя как хората биват оценявани на база способности, а не на база роднини-връзки.. Искам да видя как политиците не са свързани с мафията, искам да видя как ми се усмихват, докато ме обслужват, искам институциите да си тежат на мястото...

Прекалено много искам :) Дори и след 100 години!


може би един ден ще осъмнем и ще видим, как живеем в степфорд, натам сме се засилили със сигурност
цитирай
28. sowhat - е айде сега рат
12.01.2010 13:36
rat написа:
Мммммммм, стахотен въпрос.
Ама има много АКО в него, няма да отговарям, бедна ми е фантазията.

какво ми казваш, че те е страх да се поизцапащ малко ли :)
цитирай
29. анонимен - Sowhat, WHAT what, хъхъ
12.01.2010 13:37
оригиналността ходи по пръстите ти, когато си стегнеш задника :p (шегата е по гърлото ти затова са изхили, че щъ изпляскам)

Първо, благодаря.. и второ, .. същото е като да не си стъпвал примерно на място нестъпвано от стъпката ти голямата десет години и да се завърнеш със сълзи преди да си поел пътя обратния повратния към спомена.. Когато се връщам там в селото в ехото на село-то-то на детскоТо-То по спомена (извини ме за заекването, но така съм по рождение и ми се отразява в писмеността, а и ми напомня да пусна тото), искам да намеря чувството загубеното, но носено в мен да изплува размазано По оЧите ми Ако не то поне по бръчките ми..
егати къде ме отвя, сега трябваа да се моля за попътен в обратната, че не мога дълго "у дома" да стоя, а чувството, него си искам пък ей тъй да ме дочака АКО биде тъй де..
цитирай
30. sowhat - всяко едно чувство хххх
12.01.2010 13:45
чака да си бъде поискано обратно.
от който има нужда - да си протегне ръчицата, па да си го вземе и да се намести обръчите ли там, броните ли и да си запълни процепите между керемидите, защото душа балканска знаеш
все иска да се връща.

преди няколко години написах едно нещо, хахаха, днес ще го мина по каузата за гениалностите, които вече веднъж излези от нас не ни принадлежат, та чакай сега да си го изровя

ей ти го отговора

И нека да обрасне във трева -
защо ще трябва още да се връщам
във празен дом с заключена врата,
щом вече няма кой да ме прегръща...
цитирай
31. hope17 - Да се завърнеш
12.01.2010 14:17
някъде след толкова време е като експеримент на живота. Стъпваш в спомена, а той дори и избледнял пази скъпи и усмихнати лица, мили думи и стари усещания, скътани до сърцето, няколко кристални сълзи, които ако не си отронил тогава можеш сега - при завръщането. Винаги има връзка, невидима, тънка, но здрава, нейните следи да откривам, душата ми да вижда невидимото, но важното, както преди...това е, което никога не ме плаши да се върна назад, Ем...това е, което ме прави щастлива ! Искам това да намеря, Хора, с главна буква... Прегръщам те много, много :)))
цитирай
32. flyco - =
12.01.2010 14:37
sowhat написа:
flyco написа:
Да, това, което и когото съм оставил - така както го помня като съм тръгнал.

че това е невъзможно?

Да, знам, но какво от това :)
цитирай
33. sowhat - аз Рени май искам да намеря
12.01.2010 14:42
на връщане, някой който да ме прегърне. което по същество е същото.
цитирай
34. sowhat - как кво
12.01.2010 14:57

flyco написа:
sowhat написа:
flyco написа:
Да, това, което и когото съм оставил - така както го помня като съм тръгнал.

че това е невъзможно?

Да, знам, но какво от това :)


соу соу бе )
цитирай
35. bamby13 - искам да намеря хората които обичам ...
12.01.2010 15:01
искам да намеря хората които обичам живи и здрави. Чисти улици без задръствания, повече усмихващи се хора или поне повече ненамръщени; редовен градски транспорт; заведения в които слушането на чалга и пушенето е забранено(сори за пушенето, сис ;-)).
цитирай
36. sowhat - Lu
12.01.2010 15:07
обещавам ти , че следващата зима като се върнеш пушенето ще е забранено. ще намериш хора, които те обичат, ще намериш и такива които са намръщени. градският транспорт ще е все така нередовен и наблъскан, а чалгата сори, но пак ще е любима музика, тя си върви с транспорта и мръщенето ))))))))))))
цитирай
37. inel379 - !!!
12.01.2010 15:35
Искам да заваря близките си живи, здрави и в добра кондиция на духа!:)
цитирай
38. sowhat - ми това инел
12.01.2010 15:51
е най първичното и простичко и искрено човешко желание.
и като че ли най идващо от сърцето :)
цитирай
39. ka4ak - това сигурно ми е сбърканото,
12.01.2010 16:29
sowhat написа:
ka4ak написа:
5. ka4ak - гражданско общество,опазило децата си от наркотиците!


в държавата
а в собственият ти дом?


вярвам че когато и в твоя дом е добре и в моя ще е добре!Колективния ум,ако е трезвен,ще се зареждаме един друг и всичко ще е наред!!!
цитирай
40. haralanov - Какво ли..?
12.01.2010 17:15
Отговорът ми е простичък.Искам да намеря креват,маса,няколко стола и топло посрещане!
цитирай
41. bobsun123 - Хубав въпрос!
12.01.2010 18:12
От десет години и малко отгоре живея в друг град. Когато се върнах в родното си място очаквах да видя приятелите си такива каквито бяха; онзи квартал в който бях израстнала но.... всичко беше различно.Разбрах,че нищо не е като едно време, а бях живяла със спомените си от детството. Обхванаме тъга,но за кратко. Тръгвайки си знаех, че обичам това място, но живота ми е на друго място и с други хора.Горе долу същото е ако си в чужбина /предполагам/.
цитирай
42. miaa - Здравей, Скъпа, ...хубав въпрос..Благодаря ти.
12.01.2010 18:42
И понеже ти ме познаваш от постингите ми, като мечтателка( повечето хора мислят така за мен ) ще ти кажа, че няма как да си го представя..
Защото животът ни е толкова динамичен и променлив и никой от нас не знае, какво ще се случи!? По- важно е да намерим близките си хора и приятели, живи и здрави ..защото в тези трудни времена , най- важното е приятелството, доверието и лоялността.
цитирай
43. virginblack - znae6 moeto polojenie
12.01.2010 19:05
hahahaha. iskam da namerya maika si i ba6ts si. Jivi i zdravi. I domyt im takyv kakyvto go znam ot predi godina i polovina. Az dom nyamam. Pone ne v BG. Inache moga si sybera ve6tite ot razni poznati deto gi dadoh, ama realno ne mi trqbva nishto osven knigite mi. Da iskam si knigite.
цитирай
44. анонимен - соу,
12.01.2010 19:26
10 години ми се виждат много дълъг период, не мога да си представя, че няма да се връщам у дома. За това време другаде ще ми стане дом. Нали домът е там, където ти е добре? За да остана 10 години, явно ще е така. А онова назад ще е скъпо минало и периодична носталгия - по хората и емоциите с тях, по скъпи моменти. Тях ще си искам пак, нищо материално.

Напуснах отдавна родния си дом, но се завръщам през различни периоди. Уж всичко е същото, но не точно ...
цитирай
45. sestra - Близките ми
12.01.2010 19:34
да са живи и здрави, това искам. Друго да си намеря... книгите.
цитирай
46. sowhat - написах ви един дълъг отговор но ...
12.01.2010 19:55
написах ви един дълъг отговор
но отиде на кино - беше до всички до владо, хараланов, до бобсън и мия, до гери и анимо, за сестра.

уморена съм много и не ми се пише отново.
но искам да ви кажа - благодаря ви.
и ви разбирам- със сърце.

защото сте Човеци, с главна буква
цитирай
47. flyco - =
12.01.2010 20:31
Това е коментар номер 27.
цитирай
48. pilcho - ...
12.01.2010 22:52
А моят дом е там, където съм аз.
цитирай
49. vestnici - ...
12.01.2010 23:00
хм...може би нищо хубаво няма да заваря.
Но искам да заваря местата, които обичам такива, каквито ги помня.
цитирай
50. teachme - десет години....
12.01.2010 23:46
ако станат 10г. навън...
едва ли ще има връщане...
не знам, щи кажа после:)
цитирай
51. lubima - 10 godini li. . ami. . bih iskala da ...
13.01.2010 00:16
10 godini li..ami..bih iskala da moga da varvq spokoino po trotoara..bez da se nalaga da pravq manevri pokrai sprelite koli, bih iskala po ulicite da e 4isto...bih iskala da moga da se razhojdam dori i ve4er...bez da se pritesnqvam, 4e otnqkade 6te izsko4i mangal i 6te mi grabne 4antata...mnogo li iskam ;)
цитирай
52. mglena - Че какъв дом е тогава, щом е изоставен за 10 години?
13.01.2010 10:02
Предполагам, ще бъде тъжен, буренясал, потънал в плевели, стените полуразрушени, керемидите окрадени и ако въобще го има този дом все още.
Щото може и да не е вече твой, ако не са му платени данъците или някой се е самонастанил.
Въпросът ти е малко символичен, питаш нещо друго всъщност:)
цитирай
53. sowhat - mglena
13.01.2010 10:23
домът е там, където те чака някой. иначе не е дом.
не ми казвай, че ако имаш живи родители, не считаш домът им за свой.

любима, изобщо не искаш много , искаш това от което имаш нужда, просто.

вал, познавам хора, които повече от 10 години са в чужбина, но продължават да считат бащината къща тук за свой дом.
докато има заради кого, ще се връщат.

вестници, да.

пилец, права си.
а сега ми кажи, че като си идваш в бг, не си казала, нито веднъж - отивам си у дома. :))

благодаря ви
цитирай
54. mglena - №53 sowhat
13.01.2010 12:08
Как да чувствам дома на родителите си като свой, при условие, че те са го сменили?
цитирай
55. pilcho - so,
14.01.2010 10:18
Там е работата, че в БГ "отивам" а не "си идвам". Родителите ми имат домове там, а аз притежавам някакъв апартамент, в който не живея.
Може би е редно да уточня, че бях на 17, когато заживях отделно...
Та, посещенията ми в БГ са 1-2 пъти годишно (най-често ходим на море с мама, голям кеф е това) и са изцяло посветени на родителите ми. Те представляват две отделни семейства; всяка мисъл да се срещна с някоя приятелка се приема трагично и с истерия ;)
цитирай
56. hitzkov68 - при мене именно така се случи
17.01.2010 02:06
когато се върнах в България завари мама в гроба!Виновен съм!Нямам оправдание!
цитирай
57. eola - механизъм,
19.01.2010 23:14
който връща времето назад...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6302489
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031