Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2009 08:40 - савската царица
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3470 Коментари: 16 Гласове:
13



докато стисках Бо в ръцете си и усилено му предлагах едни картофени мечета , които са чудесен посредник в сближаването леля племенник видях най невероятната жена, която съм искала да срещна.

ето тази жена исках да бъда.
не знаех къде е родена , но няма значение сигурна съм костите на нейните роднини са някъде по долините на Мисисипи. сега ще ви кажа защо

има някаква пленителна прелест в родените по Мисисипи.
тя вървеше носейки с такава грация стоте си килограма сякаш пристъпваше по модният подиум.
тежкото и тяло беше много по красиво и грациозно от това на сочената като газела Наоми.
държеше тялото си перфектно изправено раменете също и бюста й - о това беше невероятен бюст пищен и същевременно съблазнителен без никакво разголване.
задникът й беше типичен за африканка по същият начин съблазнителен прибран в дънки три четвърти и предизвикателно навирен.
жена която знае цената си .
всичко това завършваше с висок до безобразие тънък ток на който тя стъпваше така уверено както баба й е ходила боса по Луизиана.
ситната и къдрава коса падаше на масури малко над кръста й а дамската и чанта лежеше върху лакетната и става с такава грация която аз примерно бих придобила с месеци тренировки.
видях я за секунди а погледат ми я проследи до там докъдето се стопи с грацията си на антилопа в джунглата но повярвай ми никога няма да забравя тая жена .
тя вероятно беше моето алтер его
защо ти разказвам това ли ?
не защото сме с различен цвят на косата очите и тялото .
не защото и телата и структурните ни особености са различни .
я защото тя притежаваше всичко онова, което бих искала да имам.
увереност.
самоувереност.
и себеприемане.

мина и разцепи денят ми на това което искам и това което имам.
перфектната ми лирическа героиня.
от плът.

заслугата за музиката е на бамбола, която вчера ми напомни за невероятна прелест на Ърта :)





Гласувай:
13



1. krotalka - Соу,
07.12.2009 09:12
харесваш ли се сама, ще те харесат и другите. Това е!
цитирай
2. rumyrayk - ти си моята
07.12.2009 09:12
царица-сестрица:))
ох, че хубаво да си пием кафенцето;)
цитирай
3. bapha - ахъм
07.12.2009 09:55
Абе и аз тъй, с кеф си нося сланините, ама нещо не намирам някоя да и разцепя... хммм, деня?
Ще взема и аз да мина по ваш`то гизме :)
цитирай
4. doriana - Коя е тази, дето прилича на Савската ...
07.12.2009 10:08
Коя е тази, дето прилича на Савската царица, Соу? Кажи конкретно за коя говориш? М?
По ТВ ли я видя или наживо?
Имаше една индийска светица (всъщност май правилното е да се каже "учител") - Шри Матаджи, тя изглежда по подобен начин. Само дето самоувереността, която излъчва е след добротата...
:)
цитирай
5. sowhat - на живо дори ан
07.12.2009 13:21
doriana написа:
Коя е тази, дето прилича на Савската царица, Соу? Кажи конкретно за коя говориш? М?
По ТВ ли я видя или наживо?
Имаше една индийска светица (всъщност май правилното е да се каже "учител") - Шри Матаджи, тя изглежда по подобен начин. Само дето самоувереността, която излъчва е след добротата...
:)


случайно
тя беше живото въплъщение на царицата на сава. великолепна, невероятно излъчване ...
цитирай
6. sowhat - щот не търсиш достатъчно, варненски
07.12.2009 13:22
bapha написа:
Абе и аз тъй, с кеф си нося сланините, ама нещо не намирам някоя да и разцепя... хммм, деня?
Ще взема и аз да мина по ваш`то гизме :)

ае дигай си сланините баце, шта водя на гизме, щом трябва :))
цитирай
7. sowhat - надявам се скоро тва кафе да стане
07.12.2009 13:23
rumyrayk написа:
царица-сестрица:))
ох, че хубаво да си пием кафенцето;)

по-лично, нищо че е достатъчно искрено, агапи му )))))
цитирай
8. sowhat - таня, аз рядко страдам от нехаресване
07.12.2009 13:26
krotalka написа:
харесваш ли се сама, ще те харесат и другите. Това е!

но винаги мога да оценя чарът и достойнството у другите :)))
цитирай
9. hope17 - Соу, това, което
07.12.2009 13:32
има тя го имаш и ти ! Въпроса е дали му позволяваш да излезе на повърхността, мисля, че без себеприемане никой от нас не може да продължи леко по пътя...То е нужно за нас и живота ни, тук и сега...Изкарай царицата, Соу,отдавай й почит всеки ден... ти знаеш как :))
цитирай
10. sowhat - .@ hope
07.12.2009 14:09
има лица и създания, които са неповторими. тая в мен е всичко друго, но е царица.

аз съм гаменката с цигарата и каскет на каре ))))))) упадъчна
цитирай
11. hope17 - Мила, то
07.12.2009 14:28
значение има и това отвътре, откъде мислиш се храни външното :) А иначе всички лица и създания на земята са неповторими- дори и еднояйчните близнаци...затова света е шарен и интересен :) Ти си си готина, каквато си, мен ако питаш :)
цитирай
12. flyco - :)
07.12.2009 14:53
да
цитирай
13. sowhat - :))
07.12.2009 15:08
flyco написа:
да

добре
цитирай
14. sowhat - питам :))
07.12.2009 15:48
hope17 написа:
значение има и това отвътре, откъде мислиш се храни външното :) А иначе всички лица и създания на земята са неповторими- дори и еднояйчните близнаци...затова света е шарен и интересен :) Ти си си готина, каквато си, мен ако питаш :)


хубаво е да срещнеш своето алтер его :))
цитирай
15. hel - Има едно твърдение и се приема като ...
08.12.2009 03:09
Има едно твърдение и се приема като аксиома:
Това, което харесваш в някого и му се възхищаваш, го има и в теб. Просто трябва да обънеш очи към себе си и да го откриеш. Получава се нещо като себеоткриване.
Успех!
Има малък поздрав за теб:
http://hel.blog.bg/izkustvo/2009/12/07/pozdrav-5555.449954
Среднощен поздрав, Соу!
цитирай
16. sowhat - благодаря
08.12.2009 07:19
ти :))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6325062
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930