Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2009 14:50 - персонално
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5620 Коментари: 37 Гласове:
16

Последна промяна: 23.11.2009 15:01


днес случайно в разговор с приятел вдянах, че в четвъртък е денят на благодарността.
вярно ние не сме братята хамериканци, обаче
доста успешно гепим от тях
свети Валентин и Хелоуин.
така че като се замислих, всеки от нас би трябвало да си има някакъв ден на благодарността, ако изобщо има за какво да е благодарен.

предполага се, че има.

и така, аз няма да пека пуйка в четвъртък // със сигурност, но мога да направя една баница или нещо, което да е бързо, вкусно и неежедневно, за да си благодаря за това че
  • съм жива. тоест оцелях.
  • че се справих. със неща, с които и не допусках че бих могла да се справя.
  • че дишам и не се поддадох на сатурн
  • че имам страхотни приятели, без които не бих била, това което съм сега. те си знаят кои са, и нека знаят, че съм им благодарна за всяка една секунда, в която ме изтегляха от персоналните ми блата.
  • че имам страхотни деца, които не могат да се сравнят с нищо най - страхотно на света
  • на съдбата - че ми предостави да живея като в древното китайско проклятие, интересни времена
  • и накрая, но не последно място - на всички вас , с които денят ми минава по- светло и по - забавно.
и понеже днес съм на вълна  апокалиптика, това ще е парчето - убийствено и толкова любимо ми.

а вие си помислете, имате ли да благодарите и на кого и защо. не е необходимо да чакате четвъртък. може да благодарите винаги, когато усетите необходимост да го направите.
защото понякога, закъснялата благодарност е като чашата вода, за мъртви цветя.


благодаря ви






Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. flyco - ...
23.11.2009 14:55
Нашият аналог е "Сирни заговезни" и освен това е по- по-.
цитирай
2. theoldben - Да So,
23.11.2009 14:58
И аз днес се сетих, че четвъртият четвъртък е тази седмица. Смисълът на този празник според мен е, че не трябва да забравяме, че сме просто за малко тук и не сме по-големи от всеки друг около нас. И наистина е важно, много е важно да създаваш и да помагаш, отколкото да мислиш, че всичко започва и свършва с теб. Поздрави:))

П.С. После ще ти кажа нещо на "ухо"
цитирай
3. sowhat - нямам нищо против, когато науча нещо ново, флай
23.11.2009 15:01
но като ревностна християнка, ми е леко обидно , когато сравниш прошки със ден на благодарността.

да простиш - това е благородно. да поискаш прошка - е достойно.

а да благодариш, когато е необходимо е и двете.

но двата празника не са еднозначни, въпреки че и прошката и благодарността не са задължителни условия и условности.
цитирай
4. sowhat - поздрави бен
23.11.2009 15:03
theoldben написа:
И аз днес се сетих, че четвъртият четвъртък е тази седмица. Смисълът на този празник според мен е, че не трябва да забравяме, че сме просто за малко тук и не сме по-големи от всеки друг около нас. И наистина е важно, много е важно да създаваш и да помагаш, отколкото да мислиш, че всичко започва и свършва с теб. Поздрави:))

П.С. После ще ти кажа нещо на "ухо"


ще си чакам това на ухото, а останалото ще е само да вметна, че твърде често пренебрегваме Благодарностите и някои други думички, считайки че обичните ни хора трябва да се досещат за това сами и по презумпция.

благодаря, че се отби :))
цитирай
5. hope17 - Всеки ден от
23.11.2009 15:08
своя живот благодаря,Соу,така съм се възпитала в едно доста трудно време...Това е моята си религия,хубаво е да благодарим за онова,което имаме,тогава и даровете ни ще се увеличат :) Аз си имам традиция и моят ден на благодарността е на рожденият ми ден,не случайно обаче...Но като си почнала-да ти кажа и аз-Благодаря,миличка,че споделяме по-светли и по-мрачни и...всякакви моменти в това пространство!От мен-прегръдка и :)))
цитирай
6. sowhat - и от мен, реничка
23.11.2009 15:16
hope17 написа:
своя живот благодаря,Соу,така съм се възпитала в едно доста трудно време...Това е моята си религия,хубаво е да благодарим за онова,което имаме,тогава и даровете ни ще се увеличат :) Аз си имам традиция и моят ден на благодарността е на рожденият ми ден,не случайно обаче...Но като си почнала-да ти кажа и аз-Благодаря,миличка,че споделяме по-светли и по-мрачни и...всякакви моменти в това пространство!От мен-прегръдка и :)))


не съм сигурна дали аз лично и всеки ден, се сещам да благодаря комуто е нужно, дори и на Бог, за това, че сме тия които сме и имаме това , което имаме и това не е никак малко, но затова пък понякога и аз съм човек и се сещам, че не съм пъпа на света, и че е нужно от време на време, да съм човек за малко повече от 30 сек.

благодаря ти, Ренка
цитирай
7. tili - Аз съм родена в
23.11.2009 15:25
четвъртък и винаги си благодаря на мама, че ме е родила такава умна и хубава (или обратното).;-))) А, и на Съдбата, че ми поднесе радости и изпитания, които за сега преодолявам криво-ляво. И най-вече за приятелите, музиката, небето, изкуството, тревата - всичко за което се сетя. Стана като холивудска реч, но - това е Соу, бъди благосливена и пиши!!!
цитирай
8. sowhat - абе азсъм родена в петък,
23.11.2009 15:28
но сега ще благодаря на мама в събота, в петък ще благодаря на един приятел щото винаги има за кво да му благодаря , а днес просто благодаря на всички , на които съм забравяла твърде често да припомня , че значат много за мен :))

та благодаря ти лили, и като пиша, ще знам че има за кого
цитирай
9. sestra - Благодаря ти и аз,
23.11.2009 15:40
че си тук, а моите "Благодаря" са много още и сега започвам да си ги броя.Винаги му е времето за това :)
цитирай
10. tili - Петък, а!
23.11.2009 15:46
Денят на Венера ;-))) Знаела е мама кога да те доведе на бял свят! Морска пяна и простор за теб Венерина дъще;-))
цитирай
11. sowhat - и аз ти
23.11.2009 15:46
благодаря, така е - винаги му е времето // това е най-точният израз.
цитирай
12. sowhat - ах, тили
23.11.2009 15:48
tili написа:
Денят на Венера ;-))) Знаела е мама кога да те доведе на бял свят! Морска пяна и простор за теб Венерина дъще;-))

размечтавай ме ти, размечтавай :)))))))))
само морето ми беше кусур, а и сега ми стана и до колене )))))))
цитирай
13. rumyrayk - аз съм родена в сряда:)
23.11.2009 15:48
Благодарна съм на Бог за всичко.
Но не точно в деня на благодарността на братята хамериканци :))
цитирай
14. sowhat - естеФствено агапи му
23.11.2009 15:51
rumyrayk написа:
Благодарна съм на Бог за всичко.
Но не точно в деня на благодарността на братята хамериканци :))

ние ще си създадем свои собствени дни, а на теб благодаря те че имам и че винаги си точно там, когато си ми нужна.
обичам те
цитирай
15. bilingual - Здравей Соу, На мен ми харесва ид...
23.11.2009 15:58
Здравей Соу,

На мен ми харесва идеята на този ден, а и дори в Америка неговият смисъл малко се е променил; хората не мислят чак толкова за жътви, пилгрими, и т.н., а по-скоро за техния си личен свят с близки, приятели, колеги и т.н. :)

Присъединявам се напълно към важните неща, за които ти благодариш; и аз тях бих определила :) Е, имам и някои лични добавки; например наскоро имах шанса да попадна в един невероятен екип (по работа) и бих искала да благодаря, че работата и качествата, с които аз допринесох за общата цел бяха оценени. Беше прекрасно усещане и никога няма да забравя това, макар че като цяло беше напрегнато и стресово :) Само хубаво усещане и приятни спомени имам :)

И така :)

Хубав ден и поздрав за темата днес! :)))
цитирай
16. sowhat - благодаря билингуал
23.11.2009 16:02
bilingual написа:
Здравей Соу,

На мен ми харесва идеята на този ден, а и дори в Америка неговият смисъл малко се е променил; хората не мислят чак толкова за жътви, пилгрими, и т.н., а по-скоро за техния си личен свят с близки, приятели, колеги и т.н. :)

Присъединявам се напълно към важните неща, за които ти благодариш; и аз тях бих определила :) Е, имам и някои лични добавки; например наскоро имах шанса да попадна в един невероятен екип (по работа) и бих искала да благодаря, че работата и качествата, с които аз допринесох за общата цел бяха оценени. Беше прекрасно усещане и никога няма да забравя това, макар че като цяло беше напрегнато и стресово :) Само хубаво усещане и приятни спомени имам :)

И така :)

Хубав ден и поздрав за темата днес! :)))


заслугите за темата, не са изцяло мои, ако не бяха ме подсетили че този ден е съвсем скоро, просто щях да подмина това.

:))
цитирай
17. svoboda64 - Четвъртъкът си е четвъртък:)
23.11.2009 16:05
Освен че е "точната" среда на седмицата, астролозите го отнасят към единствената планета- бенефактор - Юпитер (само той "не прави бели" :)))
Аз съм родена в четвъртък и го намирам за изключително благотворен ден (не само защото е предпоследният от "работната седмица" :)
От друга страна, четвъртък вечерта е "свещената вечер" за мюсюлманите (преди техния молитвен ден).
А относно Денят на благодарността по (х)американски, тази история е много тъжна: индианците са нахранили каторжниците, а те - за благодарност са ги "заразили" с цивилизация и... болести. Така че наистина има за какво да благодарят братята американци, но си мисля, че трябва и по-често да искат прошка за стореното:)))
Тъй де... отнесох се.
Благодаря ти, Соу, за мястото за споделяне... и за светлината и нейната сянка, с които често (взаимно) си играем на криеница :))))))
ххх
цитирай
18. rumyrayk - Благодарна съм на Бог за всичко. Но ...
23.11.2009 16:12
sowhat написа:
rumyrayk написа:
Благодарна съм на Бог за всичко.
Но не точно в деня на благодарността на братята хамериканци :))

ние ще си създадем свои собствени дни, а на теб благодаря те че имам и че винаги си точно там, когато си ми нужна.
обичам те


там съм- за който има очи, и за който аз имам;)
да си създадем собствени дни- това ми хареса.
ми 2!

цитирай
19. sowhat - а аз благодаря че си тук
23.11.2009 16:17
svoboda64 написа:
Освен че е "точната" среда на седмицата, астролозите го отнасят към единствената планета- бенефактор - Юпитер (само той "не прави бели" :)))
Аз съм родена в четвъртък и го намирам за изключително благотворен ден (не само защото е предпоследният от "работната седмица" :)
От друга страна, четвъртък вечерта е "свещената вечер" за мюсюлманите (преди техния молитвен ден).
А относно Денят на благодарността по (х)американски, тази история е много тъжна: индианците са нахранили каторжниците, а те - за благодарност са ги "заразили" с цивилизация и... болести. Така че наистина има за какво да благодарят братята американци, но си мисля, че трябва и по-често да искат прошка за стореното:)))
Тъй де... отнесох се.
Благодаря ти, Соу, за мястото за споделяне... и за светлината и нейната сянка, с които често (взаимно) си играем на криеница :))))))
ххх

и че винаги споделяш нещата , които не знаем или поне достатъчно удобно забравяме.
прегръдки боди
цитирай
20. sowhat - ти си ми
23.11.2009 16:18
rumyrayk написа:
sowhat написа:
rumyrayk написа:
Благодарна съм на Бог за всичко.
Но не точно в деня на благодарността на братята хамериканци :))

ние ще си създадем свои собствени дни, а на теб благодаря те че имам и че винаги си точно там, когато си ми нужна.
обичам те


там съм- за който има очи, и за който аз имам;)
да си създадем собствени дни- това ми хареса.
ми 2!



прекрасницата - един от най хубавите ми дарове :))
цитирай
21. elpidaa - на хамериканския континент деня на ...
23.11.2009 17:45
на хамериканския континент деня на благодарността е по скоро да се благодари на земята, че ги е нахранила и с пожелание да е така и през следващата година/реколта :) останало от преди, когато фермерите са били основната част от населението, един вид на този ден и се зазимява :), нещо като...димитровден в България. както и да е.
соу, толкова хубаво си го казала! бъди щастлива, миличка!
и...приеми моята благодарност към теб! :*
цитирай
22. teachme - Бързаш, скъпа...бързаш:)
23.11.2009 17:47
Нека дойде четвъртък, тогава да си кажа
на кого...за какво:)
Готвя си се аз...за дечицата - Thanksgiving Day - четвъртият четвъртък на ноември:)

"но мога да направя една баница"... няма да те "сръчквам" за оная с маруля...щото им мина времето на тия зелении:)
Но пък мога отсега да ти река: Thank you for everything!
цитирай
23. cefulesteven - Все свързвам този ден с една култова ...
23.11.2009 18:19
Все свързвам този ден с една култова снимка на Буш. Прието било президента всяка година да спаси живота на една мисирка. И снимали Буш, точно като гали мисирката, а тя наклонила глава все едно му прави свирка. :)))
Папараците са готини идиоти понякога.
Иначе предпочитам си Сирни заговезни.
Въпреки, че и наскоро го писах: "Не е проблем, че празнуваме Хелоуин весело като американци, проблема ни е, че не празнуваме Св. Георги весело като цигани. "
За много неща мога да благодаря.
За това, че съм аз. Че съм жив, все още. Че съм вдъхновен, това е в пълно съдържание: жив съм. За Неслънчице и това, че се срещнахме. Всеки ден си имам по някоя минутка, в която без дори да съзнавам и да казвам дори и мислено "благодаря" е благодарност към живота.

Всеки ден от 29 тата ми годишнина до сега е този празник, дори и в най-мъчителните моменти.
цитирай
24. dressy - не е лошо
23.11.2009 18:24
всеки четвъртък да е благодарствен ден
аз лично благодаря в събота,а понякога и в сряда,но и понеделник не е лош ден
цунки,ного:))
цитирай
25. libertybell - Е, аз ще си кажа в четвъртък за Деня на благодарността:)
23.11.2009 18:27
Парчето е страхотно, но винаги се чувствам раздвоена - Металика или Апокалиптика?
http://www.youtube.com/watch?v=bAsA00-5KoI

Прегръдки, съкровище!
цитирай
26. ady - Благодаря
23.11.2009 18:29
за това, че сме здрави. Всичко останало се нарежда само. Лично аз имам свой си ден на благодарността и той е на 21 11- денят на Християнското семейство.
цитирай
27. анонимен - соу,
23.11.2009 20:28
постоянно благодаря (изключвам служебно-задължителното).
Никога нищо не ми е поднасяно на тепсия, боря се и за най-малкото нещо и затова и благодаря за всяко такова, без да чакам специален ден - на близките си, на приятели, на случайни хора.
Жестът не изисква кой знае какви усилия, а толкова радва.
цитирай
28. learningtogether - Благодаря ти Соу !
23.11.2009 21:53
Благодаря ти Соу !
цитирай
29. sowhat - :))
24.11.2009 08:15
learningtogether написа:
Благодаря ти Соу !

и аз лърнинг ти благодаря :))
цитирай
30. sowhat - правилно анимо
24.11.2009 08:16
animo написа:
постоянно благодаря (изключвам служебно-задължителното).
Никога нищо не ми е поднасяно на тепсия, боря се и за най-малкото нещо и затова и благодаря за всяко такова, без да чакам специален ден - на близките си, на приятели, на случайни хора.
Жестът не изисква кой знае какви усилия, а толкова радва.

а аз се опитвам да не го забравям, че е простичко и че трябва да не забравяме най - ценните и най близките си хора.
цитирай
31. sowhat - прекрасен избор ади
24.11.2009 08:19
ady написа:
за това, че сме здрави. Всичко останало се нарежда само. Лично аз имам свой си ден на благодарността и той е на 21 11- денят на Християнското семейство.

благодаря че сподели :))
цитирай
32. eliana - :)
24.11.2009 12:22
благодаря ти,соу ! :)
хубаво е : някой-някъде!
цитирай
33. sowhat - мислех , си приятели да ви благодаря на всеки
24.11.2009 13:38
поотделно и персонално.
за съжаление ЧЕЗ не мислеше така.
затова благодаря на всички
цитирай
34. basst - Благодари и на ЧЕЗ. . . но в подход...
24.11.2009 13:49
Благодари и на ЧЕЗ...но в подходящата за това форма ;)
Не е необходимо да се чака до четвъртък. Всеки има за какво да благодари и на кого да бъде благодарен..
:)
цитирай
35. sowhat - на Чез винаги им благодаря
24.11.2009 15:07
особено като дойде време за сметките )))))))))))))
цитирай
36. kartinka - щастлив от малко, доволен от нищо, ...
24.11.2009 22:38
щастлив от малко, доволен от нищо, благодарен за всяка частица цвят , различен от останалите :)))))))
и на теб също :)
цитирай
37. анонимен - и аз благодаря за поста
26.11.2009 10:39
и за страхотното парче!!!
Готин ден,Соу!!!:))))))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6302544
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031