Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2009 10:37 - хайде да се изложим
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5996 Коментари: 30 Гласове:
16

Последна промяна: 22.11.2009 17:43


ковчег ,  червена пола и как се разминах с мъмрене и без годеж

19 годишна сочна девойка.
къса пола.червена.кожена. приятелка за кураж.
автостоп -отивам при гаджето си, който е ди джей, пък аз нямам търпение да изчакам почивният му ден. така де.

за зла беля няма кьорава кола.разни каруци.камиони.
и никой не спира.по едно време спира един камион и ни качва и двете.
бърборим с шофьора.шегуваме се.аз и колежката се подхилкваме смутени.тече общ разговор относно кой какво работи -и ние се изцепваме -учителки.
и така от дума на дума човекът изведнъж заявява че кара труп.

труп бе труп.

от което ние с колежката се вледеняваме.глътваме си всички граматически умения и до крайната спирка отговоряме с колебливо хъмкане .като човека разказва как  починала майката на шефа му в старческият дом,обаче ние вече сме включили на глухия жак и...

стигаме до заветната цел и сме така буйни да се разкараме от камиона с ковчега ,че едва изчакваме да намали и изскачаме.да ама тва е камион.от което посрада цепката на полата ми. само че това не го знам, разбира се.

та тръгваме ние вече и си обсъждаме зиладжията натоварен с тежката отговорност на погребален агент ,обаче нещо много ме заглеждат
то не че преди това не ме -ама сега съвсем.
чак вратовете си кривят.

викам- оппа тука има нещо.

обаче си продължавам самодоволно мислейки си каква съм мома ненагледна и все мисли от този род-за да изчистя русото си мозъче от камиона с ковчега и трупа.
влизаме в дискотеката в която гаджето ми е диджей

наперена както винаги ,с бодра стъпка и т.н
а цялото заведение ме гледа такова едно възторжено ,че и ми подсвиркват и ръкопляскат

тука вече се усъмнявам и решавам че има нещо не в ред.

кратък тур до тоалетната ме убеждава че цепката на полата е вече до пределният максимум

и изпадам в див ужас,

след което приятелят ми заряза купонджиите и отскача да ми купи игла и конец

а аз в стаята на диджея стоя и не ме свърта.
върна се той ,а клиентите вече озверели.

викам махни се да си зашия полата
а той -не
иначе ти ще пускаш музиката
не пусках музиката  все пак ))))))

както и да е заших си полата криво ляво

изкарахме що годе купон.посмяхме се доста- на мой гръб
и се прибрахме.

след пет дни

съм в час.по едно време на вратата се чука и влиза директора с гръмоносен вид

казва -търсят те

излез

и влиза при учениците

излизам аз и отивам до учителската стая да видя кой ме търси.

гледам -некъф смачкан човечец -непознат

добър ден викам

и той добър ден

и вика ами аз таковата и се изчервява и вади иззад гърба един карамфил

много те харесах таковата ...

и дудне неразбрано


//аз вече изнервена -не знам кой е изобщо


и защо ми прекъсва часа и нервнича при мисълта кви обяснения ще давам на директора

и викам кой си ти бе

а той

стоян

кой стоян бе

ми тоя бе другарко,шофьора

викам къф шофьор кви 5 лева

а той тоя бе с ковчега...

харесал ме човека та да ме вземел.за жена.сгодна женица съм му се видяла.

разкарах го тактично- викам сгодена съм това онова,после писах писмени обяснения на шефа

обаче не изхвърлих червената къса кожена пола.въобще и не си мислете
 image

image

________________________________
на тая история може би подхожда да ви пусна радка пиратка, но не би.
просто сега е ваш ред да се излагате
а аз съм на хай волтаж.
вие сте.






Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bapha - ех,
21.11.2009 11:06
как се разбиват илюзиите, любовните.
Ама как можеш да сравняваш карамфила с иглата и конеца??? Единия цветя ти подарява, другия за домакиня те цани....
Накъде отива таз днешната младеж начи....
цитирай
2. sowhat - хахаха таз тогавашна младеж
21.11.2009 11:14
отива към средата на средната си възраст
хахаха
ти ми кажи как можа да изпуснеш лелката// не мога да спра да се смея днес
цитирай
3. анонимен - соу,
21.11.2009 14:51
с полите стават постоянно подобни случки, затова сега рядко обличам. В последните години в гимназията много ходехме на мачове. Ако чичкото на входа беше добричък, след някоя и друга усмивка влизахме без билети. Ако не - през оградата. Фасулска работа - до единия мач, за който избяхме от училище, не ни пуснаха и се наложи да прескачаме високата ограда. Другите минаха, обаче аз - с костюма от униформата, със скъсена до допустимия максимум пола. Преметнах единия крак, обаче полата тясна, не мога да продължа. Трябва да я надигна до ханша, а наоколо - народ. Така си и останах на колчето на оградата, докато не започна мачът и мъжете не загледаха натам. Вдигнах я до кръста и прескочих. Още го помнят в компанията този прословут мач. :)))

А една приятелка миналото лято, отивайки на работа пеша по оживен булевард, се чудела защо така я заглеждат пешеходците и защо й свиркат от колите. Решила, че е неотразима в дългата си прозрачна пола. Чак на портала разбрала, че е захванала в ластика на кръста подгъва й отзад и по пътя, без да знае, е развявала дупе. Много се смяхме после, тя се успокояваше, че поне е била с красиво бельо. :)))
цитирай
4. 5thangel - хахаха
21.11.2009 15:58
Соу, ич не ти е скучен живота:)
На прима виста се сещам за една история със звънец. Майка ми купила един звънец от тея, които и полуидиот може сам да монтира. 2 части. С лепенки. Едната с бутона монтираш пред вратата, а другата звънящата, където ти е кеф. И звъни кат за световно. И глух ши го чуе. Та монтирала жИната един такъв звънец на нейния етаж, на къщата при баба и дядо. Ма на 3-тия ден оня част с бутона се отлепила и за да не забрави да я даде на дядо да измисли как да я закрепи трайно, я оставила в тоталетната (по каква логика в тоалетната не питай, щото аз като питАх и замалко да ме ошамарят). Обаче тая джаджа там си и останала...
На следващата седмица отиваме аз, майка ми, една нейна приятелка на уикенд при баба и дядо. Всичко нормално. Аху-Ихи. Клюкарим доволно. Легаме да спим. И по едно време към 5 сабахля се събуждаме от зверската мелодия "На Елиза" носеща се от звънеца. Инфаркт на миокардО щех да получа. Скачаме с майка ми, отваряме вратата- йок! Никой нема. А онова звъни, ши срути къщата. В това време от тоалетната излиза гостенката ни стресирана и поглед на прасе преяло с мандарини... " Ми аз таковата... Помислих, че от тоя бутон се пуска водата..."
цитирай
5. mitakat - Соу:
22.11.2009 00:32
http://www.youtube.com/watch?v=zvoeeq-BH4w
:)))
цитирай
6. pegas08 - Соу, Соу,не е трябвало да зарязваш човечеца!
22.11.2009 08:54
От любов е направил сума ти катастрофи. Да беше си взела шофер, да се возиш Днес в 'Зил", а утре в "Камаз", друг ден...много поздрави от нас.

Веднъж пък, замествах мама, на родителска среща, на малката въшка, брат ми. И да взема да се изказвам, като Род Стюърт на концерт, без оправен цип. Даскалиците се скъсаха да ми дават консултации!
Обещах да ходя за Коледа, ще бъда дядото.
Някоя мераклийка за Снежанка търся, но с висше!
цитирай
7. fabula - Соу,
22.11.2009 13:11
това си е ъндърграундстори на една кука, ей! :)
цитирай
8. flyco - =
22.11.2009 13:53
Луда работа е това предложение, отчаян ще да е бил. So, просто ти си се случила, ако беше качил други пак е щял да отиде с розата там където работят.
цитирай
9. sowhat - @ флай
22.11.2009 17:47
себе си ли убеждаваш, или мен? хах
@фабс, абе моля ти се :))
@пегас сега вървя пеша. но пък още имам хубави крака.
@ митко, тъндър съм и тендър и кво ли не още :)))
@ файфт, хахахахааа вие сте върха. знаех си че ще имаш какво да ми разкажеш
@ анимо, ей за тва си купих ново красиво бельо. щот човек никога не знае, хахаха
благодаря ви
цитирай
10. flyco - Re: 9.
22.11.2009 17:57
Приятна вечер So!
цитирай
11. 5thangel - Соу, има още неща за разказване, ама ...
22.11.2009 18:16
Соу, има още неща за разказване, ама се опасявам, че приза от предната тема- "Топ Идиот" ше требе да ми го връчиш немедлено:)
цитирай
12. sowhat - файфт одма ти давам квот поискаш
22.11.2009 18:18
нали си май енджъл))))))))
подобно флай
цитирай
13. bemberski - Не е било любов да го опишеш. . . Пр...
22.11.2009 20:14
Не е било любов да го опишеш...
Представи си историята, описана от неговата гледна точка :)
цитирай
14. sowhat - не мога бемби
22.11.2009 21:16
просто не ми го поема мозъка :))
цитирай
15. allbi - охо
22.11.2009 22:12
бая изцепки с цепки имам
ще спретна и аз нещо ама в рима
само дето червената не ми беше кожена
черната кожа по става да се изложа
цитирай
16. sowhat - ;)
22.11.2009 22:20
ма виж ква култова мома съм
цитирай
17. bapha - снимката
23.11.2009 08:14
ледоразбивач!!!
сега ако се кюфнеш на пътя с този вид...
Ходи обяснявай, че не е въпрос на тарифа...
Ама ако все пак решиш... и ти се падна със ЗИЛ-а... Ами и аз с карамфил ши чакам... И бритона ши залижа. И костюма от абитюренската ши сложа...
цитирай
18. sowhat - хахаха, бафа
23.11.2009 08:57
готово.
са си нямам гадже диджей. ти само ми дай един нишан че си ти, дан`тъ пропусна, пък аз се засилвам на стоп.
ще ме познаеш по червената пола, същата е. кожена.
хахаха
цитирай
19. 5thangel - Соу, аз понеже си падам леко снай...
23.11.2009 10:49
Соу, аз понеже си падам леко снайпер, та чЪк сега видях снимката... Мто да се чуди човек как чиляка не е дошЕл с целото цветарски магазин. И аз пазя в нафталина един кожен панталон, дето ми замръзваше междукрачието с него, ама бех супер, мега, гига, хипер фешън... :)
цитирай
20. sowhat - е как бе
23.11.2009 11:48
аз пазя цял черен кожен костюм, от славните студентски времета, когато се събирахме на Комарчек в Пловдив и заплашвахме към някой дрег километър. хахахаа
са чакам някой славен рокер да мине покрай назе за да го облека , хахаха
иначе съм хеви метъл копеле )))))))))
цитирай
21. flyco - я
23.11.2009 13:48
снимка се е появила
цитирай
22. sowhat - я
23.11.2009 13:57
и какво ?
цитирай
23. flyco - Re: 22.
23.11.2009 14:37
:)
цитирай
24. 5thangel - :)
23.11.2009 14:57
sowhat написа:
и какво ?


E как кво?! чЕкаме рокера:)
Кара си рокер брадясал страшен, дава яко газ, ама един врабец му пресича пътя. Удря се в каската и пада на хасвалта в несвяст.Спира рокера- той рокер, рокер ама с добро сърце.Скатава врабеца във вътрешния джоб на якето. Отива си, купува клетка, слага врабеца сипва му водичка слага му просо, и пак духва с мотора.След 3-4 дена врабеца се освестява седи в клетката и си вика:
- Бахмааму... Кога го блъснах тоя,кога ме съдиха, кога ме затвориха.

цитирай
25. sowhat - хахахаха
23.11.2009 15:07
е не файфт, колко пъти трябва да ти кажа че ще ме умориш. :))
цитирай
26. sowhat - знам бе
23.11.2009 15:11
flyco написа:
:)

полата ме прави неотразима , хахаха, макар и 20 години по късно
цитирай
27. rumyrayk - е, не
23.11.2009 16:07
утепА ме с тая снимка, агапи :)))
и никакъв стоп повече с къси полета))
цитирай
28. elpidaa - хубавелка :) от където и да те пог...
23.11.2009 17:46
хубавелка :) от където и да те погледне човек :*
цитирай
29. libertybell - хехе, много хубава снимка!
23.11.2009 18:14
червената ти кожена пола ме подсети за черния ми кожен гащеризон, ... ех!!! Ако знаеш какъв зор беше ходенето до тоалетна, но пък ми стоеше страхотно:)))
Като излагация се сещам, че като студентка на някакъв празник участвам в програмата (бях в самодейна група към студентския дом) с "Не съм от тях, как Сийке!" Превзела съм вниманието на публиката, всичко върви добре и тогава разпервам ръце, за да застана като буква "Ф" и чувам пук, пук, пук - отварят ми се копчетата на жакета и за момент всички видяха бледолилавото ми бельо, хахах:))) Това не ми попречи да си довърша изпълнението! Тогава бях голям непукист...
цитирай
30. gothic - Нагледен урок за тийнките как тр...
23.11.2009 18:59
Нагледен урок за тийнките как трябва да стои мини...а за историйката - евала! :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6305271
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031