Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2009 08:31 - who`s cares
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4102 Коментари: 26 Гласове:
18

Последна промяна: 22.10.2009 08:38


на  невзрачен таван,

под  сляп прозорец закнижен с тапет

ореол от въздишки и няколко съвсем приглушени стона

бавно тиктакане отмерва стъпките

негласно

без да брои аритмията , без да брои учестеното дишане

и забързан пулс

в стаята само легло

и една сляпа маса , върху нея вестник с отдавна

изстинали новини

три мухи , два кактуса и една нащърбена чаша с отпечатъци

от пръстите ти, отпечатъци

от устните ти

отпечатъци на празни от духове бутилки и следи

счупена табуретка

под която се отъркват  чорапите ти

в моя стринг

и една съвсем несъвършена бримка  на чорапа ми

от силикон

който измести жартиерите

в леглото изкорубен матрак

и телата ни, голи , гладни и искащи

необходимата доза

седмична страст, пот и телесни течности, белези

от зъбите ми , белези от зъбите ти

белези от безкрайните невидими рани

които носим със себе си

над които не личи пустощта,

а само глада

на ръцете и очите ни

без да разкопчаваш сутиена ми

няма да намериш сърцето ми там.

 

 






Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hope17 - Добро утро,Соу
22.10.2009 08:41
не мога да се въздържа,прекрасно и толкова точно...и истинско...Всичко,което казваме или правим в този живот е всъщност показани пред света белези...И скрити и явни,но наши си-от любов,от случки,от чувства...Без всичко това няма и дозата страст в самия ни живот!Прекрасно да ти е и днес,като вчера,че и по-добре :)
цитирай
2. sowhat - добро утро хоуп
22.10.2009 08:43
hope17 написа:
не мога да се въздържа,прекрасно и толкова точно...и истинско...Всичко,което казваме или правим в този живот е всъщност показани пред света белези...И скрити и явни,но наши си-от любов,от случки,от чувства...Без всичко това няма и дозата страст в самия ни живот!Прекрасно да ти е и днес,като вчера,че и по-добре :)


след едно танго на готан проджект , няма как да ми е иначе.
хубави дни и твоите ! :)
цитирай
3. elineli - Понеже
22.10.2009 09:02
отдавна не съм ти го казвала,да си знаеш,хубаво ми е при теб,Еми :)
цитирай
4. sowhat - здрасти ели
22.10.2009 09:13
elineli написа:
отдавна не съм ти го казвала,да си знаеш,хубаво ми е при теб,Еми :)

благодаря , че се обаждаш. хубаво ми е когато го правиш ))
цитирай
5. анонимен - хубаво
22.10.2009 09:38
и страстно четиво за сутринта. Усмихнат ден! :)
цитирай
6. flyco - ...
22.10.2009 09:40
Само "сляпа" е насочена навън, като неприбран кичур руса коса...заради такива като мен.
цитирай
7. sowhat - добро утро анимо
22.10.2009 09:44
animo написа:
и страстно четиво за сутринта. Усмихнат ден! :)

вечерните страсти са сутрешните пасти.
цитирай
8. sowhat - всеки има право на собствен прочит
22.10.2009 09:45
flyco написа:
Само "сляпа" е насочена навън, като неприбран кичур руса коса...заради такива като мен.

и тълкуване флай, дори и " такива като теб"
цитирай
9. lubopitstvo - Туй ми замяза на извънбрачна връзка :)
22.10.2009 10:16
Всекиму според потребностите. Емоционален комунизъм в чист вид.
цитирай
10. dressy - мдаа,
22.10.2009 10:18
юбоффта ше спаси света нема начин просто
цитирай
11. sowhat - нека си остане просто връзка
22.10.2009 10:27
lubopitstvo написа:
Всекиму според потребностите. Емоционален комунизъм в чист вид.

сладурано. извън , отвътре, това са подробности на пейзажа. :)
цитирай
12. sowhat - ше спаси како , няма де да иде
22.10.2009 10:30
dressy написа:
юбоффта ше спаси света нема начин просто

кут един спасител на плажа, ще опази силикона на пам
цитирай
13. eliana - хубав ден! :)
22.10.2009 10:32
след изстинали новини,невидими бримки,
и...кактуси :ореол и аритмия........
чудесно!
цитирай
14. sowhat - какъв кух куп от предмети ели ан
22.10.2009 10:35
eliana написа:
след изстинали новини,невидими бримки,
и...кактуси :ореол и аритмия........
чудесно!

заприлича ми на вещомания :)
цитирай
15. lubopitstvo - Така да бъде, соу :)
22.10.2009 10:41
sowhat написа:
lubopitstvo написа:
Всекиму според потребностите. Емоционален комунизъм в чист вид.

сладурано. извън , отвътре, това са подробности на пейзажа. :)


Ти си стопанката на блога. Щом казваш, няма значение, значи няма.
Важното е да тече купона..И да се късат чорапите и чупят табуретките :)
цитирай
16. sowhat - е не , не искам да ти вменявам нещо
22.10.2009 10:49
lubopitstvo написа:
sowhat написа:
lubopitstvo написа:
Всекиму според потребностите. Емоционален комунизъм в чист вид.

сладурано. извън , отвътре, това са подробности на пейзажа. :)


Ти си стопанката на блога. Щом казваш, няма значение, значи няма.
Важното е да тече купона..И да се късат чорапите и чупят табуретките :)

което не би искала да кажеш. просто моето мнение е различно , в което няма лошо , нали ?
цитирай
17. lubopitstvo - Няма,
22.10.2009 11:01
това което най ме порази тук е поразяващо различното мислене на различните хора. Като махнем допустимите отклонения позьорство, пак си оставам смаяна от различията.
А това, както всичко останало си има плюсовете и минусите.
Плюсът, за мен, е разширяване на кръгозора. Минусът е известна въртоглавост, ако тръгнеш да се вживяваш и задаваш прекалено въпроси-ама защо, ама как?
Извинявам се за отместването от темата.
По темата-оставам с впечатлението, че двамата се обичат, но трети им пречи. Този третият може и да е някой от тях самите. То можеш да започнеш да виждаш двойно и тройно. Човещина..
цитирай
18. sowhat - абсолютно си права за различното мислене.
22.10.2009 11:12
на мен ми харесва твоят поглед, въпреки че аз не съм имала предвид нищо подобно. :))
всъщност , третият е тя самата.
цитирай
19. doriana - 17. lubopitstvo
22.10.2009 11:26
То двойното и тройно виждане се дължи на удар с твърд тъп предмет по главата - влюбване му се вика!

Соу, я ми кажи по темата: мислиш ли, че има начин да се чуе сърцето без да се сваля сутиена? Много ме мъчи този въпрос!!! Щото ми се струва, че гледат само сутиена и пълнежа му при мен, пък хич не искат да чуят какво има отвъд!!!
С всички ли се случва тая неразбраност или аз съм си сбърканата нещо?
Апропо - днес оптимистът се гизди всевластен на трона си при мен!
:))))))
цитирай
20. sowhat - честито дориана , за оптимиста
22.10.2009 11:41
doriana написа:
То двойното и тройно виждане се дължи на удар с твърд тъп предмет по главата - влюбване му се вика!

Соу, я ми кажи по темата: мислиш ли, че има начин да се чуе сърцето без да се сваля сутиена? Много ме мъчи този въпрос!!! Щото ми се струва, че гледат само сутиена и пълнежа му при мен, пък хич не искат да чуят какво има отвъд!!!
С всички ли се случва тая неразбраност или аз съм си сбърканата нещо?
Апропо - днес оптимистът се гизди всевластен на трона си при мен!
:))))))

и мисля си че да чува се, друг е въпроса дали има нагласа за чуваемост и къде точно ще се открие.
иначе това с пълнежите обикновено се явява най малкото общо кратно при повечето от срещаните индивиди ( от всеки пол - едни гледат пълнежа на сутиена, др то на портфейла :))
цитирай
21. teachme - Емиии...така се получава:)
22.10.2009 18:26
след вчерашното секси усещане:)))
И аз съм на...таван:)
цитирай
22. elpidaa - nobody cares when the game is o...
22.10.2009 20:57
nobody cares
when the game is over
somebody is gone
the other is lost
````````````
u r wonderful, babe :*
цитирай
23. sowhat - тенкс ел пи
23.10.2009 00:00
лаф ю ту
цитирай
24. sowhat - е вал
23.10.2009 00:02
и утре е ден :))
цитирай
25. anothercat - who`s cares e добро
30.10.2009 21:35
заглавие... :-)))
не съм наминавала скоро, та ми липсваше вече :-) имам да наваксвам с четенето, така да се каже...
:*
цитирай
26. sowhat - е и ти на мен
01.11.2009 14:46
обаждай се по често :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6301879
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031